Raskaushormonit joskus tekosyynä vaikka on vaan idiootti

Miestä lättyyn

Usein ihmettelen kun riehuva ja miestä haukkuva nainen selittelee käytöstään sillä, että on raskaana. Siis raskausko oikeuttaa järjettömän käytöksen, sittenkö ei enää voi edes pyytää anteeksi tasapainotonta käytöstään? Millähän oikeudella toista kohtelee huonosti? Mies voi yrittää parhaansa eikä mikään riitä. Naisen oikeudet kasvavat sfääreihin, mies tallotaan lätyksi.

Olen niin monesti nähnyt tulevan eron alkavan perheen perustamisesta. Marttyyriäitiys räjähtää käsiin: MINÄ teen sinulle lapsen, MINUA pitää palvella ja ymmärtää, MINÄ, MINÄ, MINÄ. Tässä kohtaa kannattaa vetää henkeä ennen kuin rupeaa sättimään miehiä, sillä tapaukset, joita minä tarkoitan ei johdu pelkästään miehen käytöksestä.

Kai se vaan on niin, että joillekin naisille nousee raskaus kusen tapaan päähän ja pitää ruveta alleviivaamaan omaa rooliaan asiassa. Siinä on sitten miehen kiva opetella tajuamaan isäksi tulonsa ja ruveta hoitamaan lastansa kun vaimo rääkyy vieressä että etkö sinä prkl osaa edes vaippoja vaihtaa.

Joo, raskaushormonit, tosiaan. Kyllä ne heitteli minuakin mutten katsonut että voin niihin vedota ja yritin ottaa mieheni huomioon ja ihan vaan kunnioittaa hänenkin ihmisoikeuksia sekä arvoa. Ällistellen katsoin kerran jos toisenkin kun naispuolinen ystäväni veteli miestään korville milloin mistäkin syystä ja perusteli kaiken raskaudellaan ja ikiaikaisella tehtävällään, äidiksi tulolla. Eroonhan sekin liitto päätyi. Ei kenenkään tarvitse kestää halveksivaa käytöstä.

Vaan eiköhän tässäkin taas eukot ala huutamaan ja haukkumaan miehiä. Niin se maailma menee. Äidit rulaa ja miestä alennetaan. Näin monesti valitettavasti käy.

2

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bvnv

      Mä en ikinä ole tajunnut näitä aloituksia: "en minä,mutta kun ne muut."

      Mihin tälläisellä kirjoituksella pyritään? Pönkittämään omaatuntoa vai paremmuuttaan?

      Voit vaan kertoa ja puhua omasta kokemuksesta,et tiedä etkä voi toisen hormonaalisesta elämästä puhua mitään. Sinä et sitä tunne etkä sitä elä.

      Hyvä jos sulla on ollut tasapainoinen hormonaalinentaso ja pystynyt elämään sen kanssa. Se ei tarkoita että miljoona muiden pitäisi pystyä ja olla tuntematta mitään.

      Ja ei,en kirjoita tätä siksi että itse olisin ollut se hormoonihirviö. Itseäni kiukuttaa tälläiset yleitykset ja miten MINÄOLENPAREMPIIHMINENKUINMUUT-aloitukset.

      Ekassa raskaudessa olin kuin viilipytty,mikään hormooni mua liikuttanut eikä suututtanut. Tästä johdosta-kai- mieheni halusi toisen lapsen. Ja tässä toisessa on tunteet heitellyt laidasta laitaan.

      Mutta jos tilanteessa on naisen puolelta haukkumista niin ehkä suhde ei ole ollut kunnossa ennen lapsen tuloa ja kärjistyy raskauden aikana. Stiä emme voi tietää kuin he itse

      • Äläs nyt viitsi

        Ei ole kysymys mistään aloittajan omasta erinomaisuudesta. Sinustako on siis ymmärrettävää ja hyväksyttävää käyttää henkistä ja ruumiillista väkivaltaa syyttäen hormoneja? Sittenhän miehet saa mätkiä ja haukkua myös naisia koska eivät voi hallita testosteroniaan.

        Miten niin tilannetta autetaan sillä, että tässä puolusteltaisiin naisen käytöstä vain siksi, että hän on nainen ja kun on ne hormonit? Jos mies käyttäytyy samalla lailla, on hän jokaisen mielestä täysi sika, naisen vihaaja ja vaikka mitä.

        Minä en hyväksy minkäänlaista väkivaltaa, enkä alistamista. Sitä ei hyväksytetä ihmisen sukupuolella tai millään tekosyyllä. Jos sinusta pitää ymmärtää naista niin sitten myös kaikkia niitä miehiä, jotka "vain vähän" lätkivät naista ja verbaalisesti alistavat. Syitä löytyy aina muista, ikinä ei itsestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4214
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1789
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1331
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      202
      1318
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe