Eri värisiä tyttöjä?

hölmöläinen

En halua olla pinnallinen ja vielä vähemmän rasisti ketään kohtaan, tai jaotella ihmisiä nyt mitenkään.. Minä vain ajattelin kysyä, kirjoitteleeko täällä kukaan etniseltä taustaltaan muu kuin suomalainen tyttö? (: Minun katse kääntyy aina tummien ja eksoottisten tyttöjen perään, mutta en ole päässyt ikinä tutustumaan eri värisiin tyttöihin, siis lesboihin tai bisseihin..

En voi sille mitään että tummaihoiset ja aasialaiset, latinot ja intialaisen näköiset tytöt ja naiset jotenkin aina viehättää minua enemmän kuin vaaleat suomalaiset.

Jos siis olet etniseltä taustaltas muu kuin suomalainen, millaisistakohan tytöistä itse pidät? Suomalaisista? Femmeistä vai poikatytöistä? Olisi kiva kuulla jonkun omia mieltymyksiä.

Baarissa parit kerrat on tullu jotain silmäpeliä esim tumman tytön kanssa mutta olen niin ujo en uskalla mennä puhumaan kellekään :(

42

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17.

      Täällä kirjoittelee tumma tyttö Helsingistä, ja oon samaa mieltä, ettei eri värisiä lesboja ja bissejä löydy. Tai sitten kattelen vääristä paikoista:)
      No mulle se on ihan sama minkä värinen tyttö on, mut kyl tummat ja latino tytöt saa mun pään kääntyy. Femme tai poikatyttö? Mulle se on ihan sama, kunhan on hyvä luonne ja meillä klikkaa:D

    • 17.

      Täällä kirjoittelee tumma tyttö Helsingistä, ja oon samaa mieltä, ettei eri värisiä lesboja ja bissejä löydy. Tai sitten kattelen vääristä paikoista:)
      No mulle se on ihan sama minkä värinen tyttö on, mut kyl tummat ja latino tytöt saa mun pään kääntyy. Femme tai poikatyttö? Mulle se on ihan sama, kunhan on hyvä luonne ja meillä klikkaa:D

    • jos nyt...

      Makunsa kullakin :) minun katseeni poiketen vaeltaa nimenomaan vaaleiden perässä.

    • -tadaaaa-

      Täällä ois yks tyttömäinen aasialainen lepakko moi! ^^

    • <@^@>

      Kyllähän noi itä- ja kaakkoisaaisan naiset kääntää päät. Valitettavasti lesboja tuolta suunnilta on todella vähän Suomessa.

      • hähhää

        Minä tiedän/tunnen kolme, joista kaksi pääkaupunkiseudulta.


    • nättejä ovat

      Valitettavasti aasialaiset ovat useimmiten bissejä ja polyamorisia ja vieläpä naimisissa suomalaisen ukon kanssa (paremman elintason takia) Muuten kyllä erittäin nättejä, mukavia ja erittäin kohteliaita. Kyllä ne tummat naiset ovat nättejä=)

      • 25*

        En ole ainakaan bisse, enkä ole naimisissa suomalaisen ukon kanssa ;) Tunnen myös moni aasialaista lesboa, joka ei ole bi eikä naimisissa missään vaiheessa. Vaikka mulla on suomalainen sukunimi, niin se on vaan isäpuolen sukunimi.
        Olen sen verran nuori vielä, etten tarvitse mennä naimisiin saadakseni paremman elintasoa... Opiskelen ja tienaan elantoni töitä tekemällä :)
        Olen siis pitkätukkainen tyttömäinen aasialainen LESBO :D


      • <->

        Omaan elintasoonhan ei voi ite vaikuttaa ? Kuka estää tekemästä rahaa.

        Aikomoinen yleistys, että kaikki on bissejä. Tunnet varmaan jokaisen aasiaisen Suomessa Jos ei Suomesta löydy, niin mikä estää hakemasta ulkomailta/ muuttamasta ulkomaille


      • 54545645
        25* kirjoitti:

        En ole ainakaan bisse, enkä ole naimisissa suomalaisen ukon kanssa ;) Tunnen myös moni aasialaista lesboa, joka ei ole bi eikä naimisissa missään vaiheessa. Vaikka mulla on suomalainen sukunimi, niin se on vaan isäpuolen sukunimi.
        Olen sen verran nuori vielä, etten tarvitse mennä naimisiin saadakseni paremman elintasoa... Opiskelen ja tienaan elantoni töitä tekemällä :)
        Olen siis pitkätukkainen tyttömäinen aasialainen LESBO :D

        "tunnen monta lesboa jotka ei ole bi".............................. antakaa jo armoa tältä tyhmyydeltä. :D Bi ei ole mikään lesbon alalaji.


    • jaaajaaaa

      Itellä tummat piirteet ja hiukset, muuten vaalea iho. Voiko mua sitte laskea tummaks ? :D Ja yleensä vaaleat suomalaiset naiset vievät mun sydämen

    • lalales

      拉拉在中国非常漂亮

      • Seriranta

        艾劳拉


    • hölmöläinen

      Kiva kuulla että kaikenlaisia löytyy. Itse olen kalpea supisuomalainen, tosin tummaksi värjätty tukka :D Olen poikatyttö, kiinnostunut enemmän tyttömäisistä tytöistä. Olisi unelma joskus tutustua johonkin mukavaan tummaihoiseen tyttöön tai taustaltaan latinoon/ aasialaiseen/ intialaiseen/ meksikolaiseen tms. Omassa ystäväpiirissä vain suomalaisia...

      L koodin Shanen tyttöystävä Carmen (joka oli syntyjään meksikolainen), hänen näyttelijänsä on siis Sarah Shahi, on kyllä hullun kaunis ja ihana.. Ihan kateeksi käy Shanea :-D Se Carmen on niin iloinen ja nätti ja puhelias ja kun he puhuvat niin nopeasti sitä espanjaa.. :-) Se on vaan niin hienon ja kauniin kuuloista. Minua muutenkin kiinnostaa muut kielet ja kulttuurit

      -aloittaja

      • linddda19

        Mistäs päin sä olet?:)


      • hölmöläinen
        linddda19 kirjoitti:

        Mistäs päin sä olet?:)

        Olen pääkaupunkiseudulta :-)


      • 20+17

        Eikös Sarah Shahi ole todellisuudessa Iranilaista syntyperää tjn? Upea nainen joka tapauksessa.

        Vähän aiheen ohi, mua kiinnostais ihan uteliaisuudesta tietää, miten eri kulttuureista tulevat lesbot ovat kokeneet lesboutensa, miten perhe ja suku suhtautuu, millainen homoseksuaalien tilanne kotimaassa verrattuna suomeen jne. :)


      • linddda19
        hölmöläinen kirjoitti:

        Olen pääkaupunkiseudulta :-)

        Mä oon vähän tummempi tytsy... en lesbo/bi, mut joskus miettiny että olisi kiva tutustua johonkin tyttöön joka on kiinnostunut tytöistä :)


    • girl-90

      Ei voi olla totta! Juuri eilen ajattelin tätä samaa että onko etniseltä alkuperältään ulkomaalaisia/puoliksi suomalaisia olevia lesboja/bissejä mitenkä paljon tällä palstalla ja ylipäätään ja kiva kun joku oli aloittanut keskustelun. Oon itse puoliksi suomalainen. Missä päin te asutte? :)

    • hölmöläinen

      Anyways :D Jos täällä joku eksoottinen tyttö (tai miksei nyt vaikka suomalainenkin..) joka on kiinnostunut juttelemaan vitivalkoisen suomalaisen poikatytön kanssa niin laittakaa kik viestiä: tamtan_

      • -tadaa-

        Hölmöläinen, minkä ikäinen olet? :)


      • -tadaa-

        Hölmöläinen, minkä ikäinen olet? :)


      • hölmöläinen
        -tadaa- kirjoitti:

        Hölmöläinen, minkä ikäinen olet? :)

        Olen parikymppinen


      • suklaasilmänen
        hölmöläinen kirjoitti:

        Olen parikymppinen

        Hei ;) vieläkö joku on valmis jatkamaan tätä keskustelua? olen itse 100% kosovolainen lesbo (jos joku tietää niin me kosovon albaanit ollaan hyvin tummia ja mua on sanottu latinon näköiseksi tai arabin) Mulla on pitkä tukka, meikkaan ja pidän korviksia jne ;) Suomeen muutin 1998. Ja pidän femmeistä ;)


      • suklaasilmänen
        hölmöläinen kirjoitti:

        Olen parikymppinen

        Hei ;) vieläkö joku on valmis jatkamaan tätä keskustelua? olen itse 100% kosovolainen lesbo (jos joku tietää niin me kosovon albaanit ollaan hyvin tummia ja mua on sanottu latinon näköiseksi tai arabin) Mulla on pitkä tukka, meikkaan ja pidän korviksia jne ;) Suomeen muutin 1998. Ja pidän femmeistä ;)


      • suklaasilmänen
        suklaasilmänen kirjoitti:

        Hei ;) vieläkö joku on valmis jatkamaan tätä keskustelua? olen itse 100% kosovolainen lesbo (jos joku tietää niin me kosovon albaanit ollaan hyvin tummia ja mua on sanottu latinon näköiseksi tai arabin) Mulla on pitkä tukka, meikkaan ja pidän korviksia jne ;) Suomeen muutin 1998. Ja pidän femmeistä ;)

        Ei pitäny laittaa kaksi kertaa! sori :D


      • bittersweet93
        suklaasilmänen kirjoitti:

        Hei ;) vieläkö joku on valmis jatkamaan tätä keskustelua? olen itse 100% kosovolainen lesbo (jos joku tietää niin me kosovon albaanit ollaan hyvin tummia ja mua on sanottu latinon näköiseksi tai arabin) Mulla on pitkä tukka, meikkaan ja pidän korviksia jne ;) Suomeen muutin 1998. Ja pidän femmeistä ;)

        Ois kyllä mukava tutustua toisiin, mulle ainaki uudet kaverit olis kiva juttu :)


      • heippa suklaasilmä
        suklaasilmänen kirjoitti:

        Ei pitäny laittaa kaksi kertaa! sori :D

        Hei Kosovolainen lesbo! Kuulostat pirun hyvältä.. Etkö pidä ollenkaan androgyynimmistä tytöistä? Olen aikas androgyyni, itse pidän todella paljon tummemmista, feminiinisistä tytöistä :-) Mutta olisi mukavaa tutustua ja jutella. Laitatko sähkäriä jos yhtään kiinnostaa?: [email protected]


      • suklaasilmä2
        heippa suklaasilmä kirjoitti:

        Hei Kosovolainen lesbo! Kuulostat pirun hyvältä.. Etkö pidä ollenkaan androgyynimmistä tytöistä? Olen aikas androgyyni, itse pidän todella paljon tummemmista, feminiinisistä tytöistä :-) Mutta olisi mukavaa tutustua ja jutella. Laitatko sähkäriä jos yhtään kiinnostaa?: [email protected]

        Itsekin olen "suklaasilmäinen" ja pukeudun femmesti mutta täytyy sanoa että minuun iskuyrityksesi ei ainakaan uppoaisi "Kuulostat pirun hyvältä.." "Etkö pidä ollenkaan androgyynimmistä tytöistä?" En tiedä muista mutta tuntuu kuinka materialisoit henkilön.


      • f*ck
        suklaasilmä2 kirjoitti:

        Itsekin olen "suklaasilmäinen" ja pukeudun femmesti mutta täytyy sanoa että minuun iskuyrityksesi ei ainakaan uppoaisi "Kuulostat pirun hyvältä.." "Etkö pidä ollenkaan androgyynimmistä tytöistä?" En tiedä muista mutta tuntuu kuinka materialisoit henkilön.

        jos ketjun nimi on " Eri värisiä tyttöjä" en tiedä miten tasokasta jatkoa siihen voi seurata?
        Luultavasti pirun hyvältä oli tarkoitettu rennon ronskeeksi tokaisuksi, söpöstely sikseen.
        Tässä ketjussa etsittiin seurustelukumppania eri värisitä tytöistä, jos se ei ole materialisointia niin mikäs sitten, asiaa ei mitenkään edes koiteta salailla. Joten nyt vaan hymy pyllyyn ja mietit että millaisen ulkonäön sinä haluat kumppaniksesi.


      • kilojouli
        suklaasilmä2 kirjoitti:

        Itsekin olen "suklaasilmäinen" ja pukeudun femmesti mutta täytyy sanoa että minuun iskuyrityksesi ei ainakaan uppoaisi "Kuulostat pirun hyvältä.." "Etkö pidä ollenkaan androgyynimmistä tytöistä?" En tiedä muista mutta tuntuu kuinka materialisoit henkilön.

        Aloituksessa sanottiin ettei haluta olla pinnallisia eikä rasisitisia.

        Tämän lisäksi tuo ensimmäinen suklaasilnä ITSE kertoi nimenomaan ulkonäöstään; pitkä tukka, korvikset, ruskeat silmät, naisellinen.. Jos hän ei halua että hänen ulkonäköönsä kiinnitetään se huomio, niin kai hän olisi kertonut sen sijaan esimerkiksi luonteestaan, eikö totta?

        Tässä aloituksessa ei taida olla kyse eksoottisten näköisten seksikumppanien hakemisesta vaan siitä että toisten silmää nyt vain jostain syystä miellyttävät tummat ja toisten silmää vaaleat ja jonkun silmää varmaan vihreät pienet miehet.. Ja sitten sitä haluaa tutustua tämännäköisiin ihmisiin ja eri kulttuureista tuleviin, kun on aina vaan ollut suomalaisten seurassa. Niin että ei ole pakko kaikkien osallistua keskusteluun jos ei huvita.

        Miksi taas miehillä on helpompaa..? Homopalstalla miehet saattavat suoraan sanoa olevansa kiinnostuneita esim latinon näköisistä miehistä, ja keskustelua ja tutustumista syntyy ilman tälläistä valitusta että oltaisiin esineellistämässä tms.


      • f*ck
        kilojouli kirjoitti:

        Aloituksessa sanottiin ettei haluta olla pinnallisia eikä rasisitisia.

        Tämän lisäksi tuo ensimmäinen suklaasilnä ITSE kertoi nimenomaan ulkonäöstään; pitkä tukka, korvikset, ruskeat silmät, naisellinen.. Jos hän ei halua että hänen ulkonäköönsä kiinnitetään se huomio, niin kai hän olisi kertonut sen sijaan esimerkiksi luonteestaan, eikö totta?

        Tässä aloituksessa ei taida olla kyse eksoottisten näköisten seksikumppanien hakemisesta vaan siitä että toisten silmää nyt vain jostain syystä miellyttävät tummat ja toisten silmää vaaleat ja jonkun silmää varmaan vihreät pienet miehet.. Ja sitten sitä haluaa tutustua tämännäköisiin ihmisiin ja eri kulttuureista tuleviin, kun on aina vaan ollut suomalaisten seurassa. Niin että ei ole pakko kaikkien osallistua keskusteluun jos ei huvita.

        Miksi taas miehillä on helpompaa..? Homopalstalla miehet saattavat suoraan sanoa olevansa kiinnostuneita esim latinon näköisistä miehistä, ja keskustelua ja tutustumista syntyy ilman tälläistä valitusta että oltaisiin esineellistämässä tms.

        lähinnä mua huvitti sanojen käyttö, eri värisiä etsittiin ja sitten perään että ei kyllä pinnallisuudella ole mitään asian kanssa tekemistä.
        Erivärisen tyttiksen hakeminen on todellakin ihan fine, mikäpä siinä. Mutta koko juttu oli niin kömpelö että sitä tarkoitin että miten tasokasta voi seurata jatkoa, koska toihan on hyvin pinnallinen kirjoitus joten joko ottaa sen pinnallisuuden haltuun tai menee korrektimpaan suuntaan, mutta ei heilu siinä välissä epätietoisena mitä meinaa eri värisyydellään.
        Jos hakee eri kulttuurista seuraa, kannattaa varmasti miettiä sanat tarkasti, ei etsiä eri väristä ja sitten sanoa ettei ole päässyt eri väriseen tutustumaan vaikka yhden tumman kanssa jo silmäpeliä vähän sai maistaa.
        Miehillä asiat on yksinkertaisempia sen takia kun he hakevat pääasiallisesti seksiseuraa. Siinä ilmoitetaan munan pituus, ehkä se ulkonäkö ja pam. Se on siinä.
        Mutta jos hakee tyttistä, kaveria, ystävää on ehkä nähtävä enemmän vaivaa. Naisille ei ehkä uppoa ihan pelkkä eri värisen haikailu. Joten jos on niin ujo ettei uskalla oikein fyysisesti lähestyä vaikka jo silmäpeliä sai aikaan, niin voihan sitä harjoitella sanan käyttöä pikkaisen enemmän ja satsaa sitten siihen.

        Meillä kaikilla on makumme ja mieltymyksemme, kaiken suhteen. Myös mielipiteidesn suhteen. Joten tuo oli minun. Pinnallisuus on ihan hyväksyttävää, ei siinä ole pahaa. Ei sitä tarvi pelätä. Mutta jos ei tiedä mitä tekee ei oikeen ikinä saa mitään kunnollista aikaan. Joten siksi mun mielestä ap saisi nyt vain kasvattaa sitä rohkeutta eikä haluta jotain mutta sitten vakuutella että ihan muuten vaan kyselee mutta JOS nyt joku eri värinen on niin kiinnostaako kalpea.
        Mä toivon että ap saa eri väristä niin paljon ettei enää muusta tiedäkkään, mutta luulen että pieni tsemppaus olisi paikallaan jotta näin alkaa tapahtumaan. Naiset ei ole vaikeita, mutta naiselle ei mun kokemuksen mukaan kannata sanoa kättelyssä että on kiinnostunut siitä joko värin, rinnan koon, yms takia. Siitä voi sitten 15 v yhdessäolon jälkeen vitsailla ihan tarpeeksi miksi alunperin kiinnostui.


    • 56575675

      Hiiieman creepy ulkomaalaisfetissi tällä aloittajalla. Jos valikoi potentiaaliset seksi-/seurustelukumppanit ensisijaisesti etnisen taustan perusteella, se on itse asiassa ihan oikeasti fetisistämistä.

      Haluaisiko tähän ketjuun kirjoittanut aasialainen nainen, että joku seurustelisi hänen kanssaan pelkästään siksi, että hän on aasialainen? Luultavasti ei.

      • Rauhotu

        Kyse on omista mieltymyksistä ei fetissistä. Jotkut tykkää vaaleista tytöistä toiset taas tummemmista.


      • 656456456
        Rauhotu kirjoitti:

        Kyse on omista mieltymyksistä ei fetissistä. Jotkut tykkää vaaleista tytöistä toiset taas tummemmista.

        Mietipä asiaa toisinpäin. Mitä jos joku kirjoittaisi "tykkään vaan vaaleaihoisista naisista"?


      • kilojouli
        656456456 kirjoitti:

        Mietipä asiaa toisinpäin. Mitä jos joku kirjoittaisi "tykkään vaan vaaleaihoisista naisista"?

        Niin ja mitä sitten? Toiset vaan tykkää vaaleista naisista. Toiset tummista. Jotku kaikenlaisista. Ihan sama juttu ois jos tumma tyttö ilmoittaisi tykkäävänsä vaaleista suomalaisista naisista ja haluaisi etsiä heistä seuraa. Tai suomalainen. Ei siinä mitään väärin ole. Ei se ole rasistista jos tykkää tietynnäköisistä. Sulla taitaa olla vähän outo käsitys rasismista.

        Rasismi on sitä että on jotain ihmisryhmää vastaan, ei vaikka pidä valkoisista. Vaikka ei ole rasisti niin sille ei silti mitään voi jos pitää eniten jonkun tyyppisten ihmisten ulkonäöstä.

        Monet kaverini ovat kertoneet että heitä miellyttää juuri tietynnäköiset; muutama tyttö on aina kiinnostunut vain aasialaisista pojista, yksi on aina seurustellu tummaihosten kanssa. Paras kaverini taas on sanonut ettei ole vielä tavannut ketään tummaisoihoista poikaa kuka olisi hänen mielestään ulkonäöllisesti kiinnostava. Monet ystäväni ovat heikkona tummiin ja eksoottisiin, joita meissä suomalaisissa ei paljoa löydy.

        Netissä on kirjoituksia kun ihmiset ovat huolissaan siitä, ovatko he rasisteja, jos eivät pidä tietynnäköisiä ihmisiä ulkoöllisesti kiinnostavina; esim "am i racist if i find only white people attractive?" Meidän kiinnostus ihmisten ulkonäköön muokkautuu myös sen mukaan, missä kulttuurissa me ollaan kasvettu. Minkä näköisiä ihmisiä me ollaan totuttu katselemaan. Ja se on yksilöllistä.

        Taas hirveän hyökkäävä suhtautuminen tähän aiheeseen täällä. Eikä se ole minusta pinnallista jos nyt sattuu silmää miellyttämään eksoottisemmat tytöt, tietysti pitää tustustua ensin ja oppia pitämään ihmisestä itsestään, se olisi fetissi jos vaan pelkästään ulkonöän ja värin perusteella etsis parteria.


      • oooosooso
        kilojouli kirjoitti:

        Niin ja mitä sitten? Toiset vaan tykkää vaaleista naisista. Toiset tummista. Jotku kaikenlaisista. Ihan sama juttu ois jos tumma tyttö ilmoittaisi tykkäävänsä vaaleista suomalaisista naisista ja haluaisi etsiä heistä seuraa. Tai suomalainen. Ei siinä mitään väärin ole. Ei se ole rasistista jos tykkää tietynnäköisistä. Sulla taitaa olla vähän outo käsitys rasismista.

        Rasismi on sitä että on jotain ihmisryhmää vastaan, ei vaikka pidä valkoisista. Vaikka ei ole rasisti niin sille ei silti mitään voi jos pitää eniten jonkun tyyppisten ihmisten ulkonäöstä.

        Monet kaverini ovat kertoneet että heitä miellyttää juuri tietynnäköiset; muutama tyttö on aina kiinnostunut vain aasialaisista pojista, yksi on aina seurustellu tummaihosten kanssa. Paras kaverini taas on sanonut ettei ole vielä tavannut ketään tummaisoihoista poikaa kuka olisi hänen mielestään ulkonäöllisesti kiinnostava. Monet ystäväni ovat heikkona tummiin ja eksoottisiin, joita meissä suomalaisissa ei paljoa löydy.

        Netissä on kirjoituksia kun ihmiset ovat huolissaan siitä, ovatko he rasisteja, jos eivät pidä tietynnäköisiä ihmisiä ulkoöllisesti kiinnostavina; esim "am i racist if i find only white people attractive?" Meidän kiinnostus ihmisten ulkonäköön muokkautuu myös sen mukaan, missä kulttuurissa me ollaan kasvettu. Minkä näköisiä ihmisiä me ollaan totuttu katselemaan. Ja se on yksilöllistä.

        Taas hirveän hyökkäävä suhtautuminen tähän aiheeseen täällä. Eikä se ole minusta pinnallista jos nyt sattuu silmää miellyttämään eksoottisemmat tytöt, tietysti pitää tustustua ensin ja oppia pitämään ihmisestä itsestään, se olisi fetissi jos vaan pelkästään ulkonöän ja värin perusteella etsis parteria.

        Mitä ap sitte teki jos ei just tota, värin perusteella. Kato otsikko.


      • kilojouli
        oooosooso kirjoitti:

        Mitä ap sitte teki jos ei just tota, värin perusteella. Kato otsikko.

        Ei :D lue itse. Lukeeko otsikossa että 'etsin sänkyseuraa tainparisuhdetta ihmisestä jolla on tummempi ihonväri ja se on ainoa kriteeri?' Ei lue. Se olisi ollut pinnallista. Kuten kirjoitin, mitä et tietenkään lukenut vaan sivuutit sen, joitain meistä vaan kiinnostaa tiettyyn ihmisryhmään kuuluvat ja tietynnäköiset ihmiset, ja heihin toivoisi voivansa tutustua.

        Nimenomaan tutustua. Pinnallista olisi jos ei haluaisi tutustua vaan haluisi vaan suoraan sänkyynsä eksoottisemman tytön. Ihminen s eon tietysti mikä lopulta merkitsee, muta emme voi kukaan sille mitään, minkänäköisistä tytöistä pääosin kiinnostumme.


      • Rauhotu
        Rauhotu kirjoitti:

        Kyse on omista mieltymyksistä ei fetissistä. Jotkut tykkää vaaleista tytöistä toiset taas tummemmista.

        Kilojouli ehti jo vastata, mutta yksinkertaisesti sanottuna mieltymykset=/ rasismi. Ja jos tykkää vaaleista naisista niin kyllä siitä saa sanoa. Toisin herkemmät ihmiset tulkitsevat sen rasismiksi..


      • f*ck
        Rauhotu kirjoitti:

        Kilojouli ehti jo vastata, mutta yksinkertaisesti sanottuna mieltymykset=/ rasismi. Ja jos tykkää vaaleista naisista niin kyllä siitä saa sanoa. Toisin herkemmät ihmiset tulkitsevat sen rasismiksi..

        jos sanoo tykkään vaaleista mimmeistä tai jos sanoo tykkään tummista mimmeistä se on ok. Mutta jos sanoo erivärisiä se ehkä alkaa kuulostamaan pikkuisen epäilyttävälle.
        Ja onhan se jotenkin nykyään mietittävä miten asiansa esille tuo ettei kuulosta rasistiselle. Sekin on totta että moni ei edes tiedä mitä se sana tarkoittaa.
        Jos itse lähtisin etsimään eri kulttuuritaustaisia naisia, en ehkä käyttäisi otsikkona eri värisiä tyttöjä.
        Mieltymyksensä voi hyvinkin tuoda esille, mutta kai sitä voisi ajatella muutaman hetken miten ilmoittaa että tahtoisi seukata värillisen naisen kanssa. Ja kuten mainittu, katsooko rakkaus pintaa sitten loppupeleissä, vai voisiko myöntää itselleen että haluaa pikkaisen pinnallisesti tietyntyyppistä.


    • Cleopatra

      Olen tummaihoinen (isä egyptistä ja äiti tornionlaaksosta) ja omasta mielestäni aika kaunis. En tientekää ole mikään valokuvamalli, mutta aika kaunis. Pidän vaaleista suomalaisista/ruotsalaisista naisista, mutta on vaikeaa löytää jotain joka pitäisi minasta kanssa. Olen aika ujo ja asun Tukholmassa.
      Jos lähtisin käymään Helsinkiin (tai Turkuun) niin mikä paikka olisi paras missä ehkä löytäisi ja näkesi meikaläisia?

      • viisitoista

        Heippa! Mikäli päädyt jossain vaiheessa vierailemaan Helsingissä, niin lähden mielelläni näyttämään paikkoja :) t. puhelias ja mukava femme, 22 vuotta :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      80
      3530
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      568
      3314
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3059
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2112
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1951
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1875
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      144
      1522
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1301
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1292
    Aihe