pikku riitaa

taaskiukkunen

Anteeksi annon vaikeus. Kyse on "pikku" riidoista. Mies tekee töppäyksen, tässä tapauksessa sanoo, että tulee ajoissa (klo 12 oletan) ja minä odotan kovasti kotiin(kotiäitinä tällä hetkellä en miehen elättinä silti), saan viideltä soiton, että menee vielä pari tuntia. Muuten olisi ihan ok, mutta olisin halunnut vain tietää ajoissa. Olen näitä pitkiä päiviä sietänyt aika paljon ja tässä närästää se että minun tarpeeni siirretään edes kysymättä. Suutun siis miehelleni ja huudan kun tulee kotiin. Sitten alkaa mökötysvaihe. Puhun kyllä tarvittavat ja vastaan, mutta turhia en läpise. Mies jatkaa normi arkea ja minä odotan jotain, enemmän kuin "sori jos luulit, että tuun ajoissa" Inhoan tätä, mutta mitä muuta. Mies pahoitti mieleni, sitten hän odottaa, että lakkaan kiukuttelemasta. Sama kaava aina, lopulta kyllästyn ja tilanne normalisoituu. Miten muuten voisin tehdä? Niellä suuttumukseni heti? ( muuten vähän kuukauden ajasta riippuu suuttumukseni;)) Nytkin haluaisin miehen kainaloon, mutta en halua antaa hänelle mitään. Todennäköisesti kärsin näistä riidoista itse enemmän. Miten siis itse toimitte?

4

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • …...

      Kyllä yöjuoksut omin luvin lopetetaan siinä vaiheessa, kun perhettä tulee. Talossa pitää olla isä, äiti ja lapset, ei äiti ja joukko lapsia, jotka tekevät, mitä lystäävät.

    • Tee päätös jatkosta

      Kuulostaa kyllä siltä, että miehesi ei välitä sinusta tai lapsistanne. Yhdyn edellisen kommentoijan puheenvuoroon.

    • Eräs äiti ja vaimo

      Mitä enemmän kiukuttelet, sen vähemmän mies haluaa tulla kotiin, eli valmis kierre. Et kirjoittanut, liittyvätkö viipymiset miehen töihin. Näin oli itselläni, kun lapset olivat pieniä ja olin kotiäitinä. Koskaan en varmuudella tiennyt, mihin aikaan mies tulee kotiin. Kyllä hän sanoi tulevansa johonkin aikaan, mutta harvoin tuli silloin. Heittoa saattoi olla montakin tuntia. Ero sinun ja minun välillä on se, että en koskaan ollut kiukkuinen mieheni vihdoin tullessa. Lapset riensivät isää vastaan, ja olin itsekin iloinen. Avioelämämme kukoisti, ja näin on yhä. Lapset kasvoivat ja menin itsekin töihin. Mies tekee yhä pitkiä päiviä, tai menee harrastuksiinsa. Tai minä omiini. On minulle joskus vihjattu, että enkö epäile, että mieheni on pettänyt minua. No en ole. Miksi kiusaisin itseäni, en omista häntä.

      • aloitintän

        Töihin liittyy kyllä hänen viipymisensä, enkä epäile. Tätä viipyilyä tapahtuu niin usein, että olen tottunut. Yleensä en suutu, mutta jos arvioitu kotiintulo heittää 7h alkaa pinna kiristymään. Yllätyn nykyään kovasti jos hän tulee silloin kun sanoo tai käsitän. Ei en minä häntä omista, mutta parisuhteessa, vanhempina pitää kuitenkin olla vähän vastuuntuntoisempi. Aloitan itse kohta taas työelämän ja hoidan lapsen hoitoon ja sieltä kotiin, minun aikatauluni pitää siis olla minuutilleen. Miehillä vain on eri säännöt? No, tämä riita on taas riidelty, toivottavasti pinnani pysyy löysällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe