Kun hakeudutte transtutkimuksiin

niin varautukaa

siihen, että voitte saada osaksenne miten mielivaltaista kohtelua tahansa. Vaikke olisitte kuinka terve tahansa, niin se ei ole vielä mikään tae siitä, että tulette leikkaukseen pääsemään. Hyvällä terveydellä ei ole mitään tekemistä hoitoon pääsyn kanssa

Lääkäreillä on aina turvanaan oikeusasiamies ja Valvira jotka tekevät mitä tahansa pelasteekseen lääkärit. Myös tässä asiassa poliisin kuuluu suojella lääkäreitä. Vaikka tekisitte kuinka perusteellisen selvityksen tahansa lääkäreiden tekemästä rikoksesta, niin asia haudataan paperipinon alle.

Valvira saa laiminlyödä kantelun selvittämisen ja valehdella kuinka paljon tahansa ilman pelkoa, että joutuvat mihinkään vastuuseen.

Sillä ei ole mitään merkitystä, ettäå transhoidot perusruvat lakiin. Hoidot voivat siitä huolimatta keskeyttää koska tahansa eikä edes selitystä enneta.

83

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhyy byää

      Valittaa eläkeläinen miesnaismies joka on terve niin fyysisesti kuin henkisestikkin ja jota vastaan on tehty mitä uskomattomampia salaliittoja ja kaikki virkamiehet esittävät valheellisia lausuntoja.

      • Kuten olen sanonut

        niin tänne voi tulla lukemaan paperit, niin selviää mitä on tapahtunut. Eipä sitä halukkuutta vain tunnu olevan, kun turha päänaukominen on kivampaa.


    • Vastaatko tähän

      Kerro kumpi nyt haluat olla, mies vai nainen?

    • nainen21

      bullshit !! :D

      • Jos teillä älypäillä

        olisi hitunenkaan järkeä päässä, niin te keskustelisitte asiallisesti, että mitä tapahtui. Tuolla suunsoitolla te osoitatte vain oman idioottimaisuutenne.

        Turha suunsoitto ei tosiaankaan vaadi paljoa järkeä ja sen tosiasian te osoitatte paremmin kuin hyvin.

        Jään taas odottamaan, että mitä omasta mielestänne nerokasta te taas osaatte sanoa.


      • Turhaa edes yrittää
        Jos teillä älypäillä kirjoitti:

        olisi hitunenkaan järkeä päässä, niin te keskustelisitte asiallisesti, että mitä tapahtui. Tuolla suunsoitolla te osoitatte vain oman idioottimaisuutenne.

        Turha suunsoitto ei tosiaankaan vaadi paljoa järkeä ja sen tosiasian te osoitatte paremmin kuin hyvin.

        Jään taas odottamaan, että mitä omasta mielestänne nerokasta te taas osaatte sanoa.

        Mielelläni keskustelisin asiallisesti, mutta sinulla ei siihen riitä kärsivällisyys eikä järki. Sinä et kestä yhtään vaikeaa kysymystä, vaan alat heti nimittelemään muita idiooteiksi.

        Siihen sinulla ei todellakaan ole varaa.


      • 183kskssn
        Jos teillä älypäillä kirjoitti:

        olisi hitunenkaan järkeä päässä, niin te keskustelisitte asiallisesti, että mitä tapahtui. Tuolla suunsoitolla te osoitatte vain oman idioottimaisuutenne.

        Turha suunsoitto ei tosiaankaan vaadi paljoa järkeä ja sen tosiasian te osoitatte paremmin kuin hyvin.

        Jään taas odottamaan, että mitä omasta mielestänne nerokasta te taas osaatte sanoa.

        Peräänkuulutat asiallista keskustelua. Anna esimerkki että pystyt siihen itse.


      • Täällä asiallinen
        Turhaa edes yrittää kirjoitti:

        Mielelläni keskustelisin asiallisesti, mutta sinulla ei siihen riitä kärsivällisyys eikä järki. Sinä et kestä yhtään vaikeaa kysymystä, vaan alat heti nimittelemään muita idiooteiksi.

        Siihen sinulla ei todellakaan ole varaa.

        keskustelu on sitä, että minusta aletaan etsimään syytä vaikka olen täysin syytön tähän sotkuun. Joku minulle tuntematon ihminen teki perättömän puhelinsoiton ja se riitti lopettamaan hoitoni.

        Oen nyt saanut tarpeeksi kärsiä syyttömänä ihmisenä ja nyt en kuuntele enää tippaakaan turhaa syyttämistä. Sitä täällä kyllä saa kuulla liiankin kanssa.


      • Alkaa keittämään
        Täällä asiallinen kirjoitti:

        keskustelu on sitä, että minusta aletaan etsimään syytä vaikka olen täysin syytön tähän sotkuun. Joku minulle tuntematon ihminen teki perättömän puhelinsoiton ja se riitti lopettamaan hoitoni.

        Oen nyt saanut tarpeeksi kärsiä syyttömänä ihmisenä ja nyt en kuuntele enää tippaakaan turhaa syyttämistä. Sitä täällä kyllä saa kuulla liiankin kanssa.

        Kun teet toistuvasti tällaisia ketjun avauksia tai heittelet samanlaisia kommentteja muihin ketjuihin, se suututtaa muita lukijoita koska tapauksesi on harvinainen poikkeus. Kirjoitustesi sävy on sellainen että se antaa ymmärtää toiminnan oleva yleistä. Palstaa ensi kertaa lukeva hämmentyy ja heikompi TS ei edes uskalla sen jälkeen hakeutua tutkimuksiinkaan. Onko tämä tavoitteesi? Haluatko että muutkin joutuisi kärsimään kanssasi.


    • 18.10 2012 lähetteen

      oli mennyt aivan normaalisti Töölön sairaalaan ja minut oli kirjattu Sinikka Suomisen potilaaksi. Soitin Töölön sairaalaan aivan lokakuun lopussa 2012 ja silloin oli vielä kaikki hyvin. Silloin odotettiin vain maksusitoumusta Kaarinasta.

    • 16 + 12

      Siis oikeesti, ketään ei kiinnosta sun persoonas tai mitä sä oot kokenut, piruako tänne tuut ihmisiä kiusaamaan, tämä on keskustelupalsta eikä mikään epikriisinkäsittelypaikka.Jos et halua noudattaa palstan sääntöjä niin se on bye bye ja hyvää loppuelämää.

      • Taas tuo suunsoitto

        alkaa. Mitä helvetin väliä sillä on mitä täällä kirjoittaa, kunhan kirjoittaa transhoidoista. Ei sinun ole lainkaan pakko lukea näitä kirjoituksia jos et halua. Vapaaehtoisesti sinä näitä luet.

        Jos et kestä kuulla tosiasioita transhoitojen mielivaltaisuudesta, niin ole lukematta. Tosiasioita minä kirjoitan hoitojen mielivaltaisuudesta. Suomessa on translaki, mutta sitä ei ilmeisesti lääkäreiden tarvitse noudattaa. Hoidot voidaan lopettaa täysin mielivaltaisesti

        Minulle on aivan saman tekevää mitä muut tekevät, sillä minä hoidan omat asiani. Tosiasia kuitenkin on se, että tämä voi tulla kenen tahansa osaksi. Jos et satu tietämään, niin Suomessa on laki joka takaa hoidot transsukupolisille, mutta lääkärit voivat näköjään täysin mielivaltaisesti rikkoa lakia.


        Hyvin huomaa kirjoitustavastasi, että olet keskenkasvuinen kakara


      • Äidinkielestä ja muusta
        Taas tuo suunsoitto kirjoitti:

        alkaa. Mitä helvetin väliä sillä on mitä täällä kirjoittaa, kunhan kirjoittaa transhoidoista. Ei sinun ole lainkaan pakko lukea näitä kirjoituksia jos et halua. Vapaaehtoisesti sinä näitä luet.

        Jos et kestä kuulla tosiasioita transhoitojen mielivaltaisuudesta, niin ole lukematta. Tosiasioita minä kirjoitan hoitojen mielivaltaisuudesta. Suomessa on translaki, mutta sitä ei ilmeisesti lääkäreiden tarvitse noudattaa. Hoidot voidaan lopettaa täysin mielivaltaisesti

        Minulle on aivan saman tekevää mitä muut tekevät, sillä minä hoidan omat asiani. Tosiasia kuitenkin on se, että tämä voi tulla kenen tahansa osaksi. Jos et satu tietämään, niin Suomessa on laki joka takaa hoidot transsukupolisille, mutta lääkärit voivat näköjään täysin mielivaltaisesti rikkoa lakia.


        Hyvin huomaa kirjoitustavastasi, että olet keskenkasvuinen kakara

        Kirjoitustyylista, kielioppi- ja kirjoitusvirheista sekä erityisesti asiavirheistä on erittäin helppo tunnistaa sinut. Tyyliisi kuuluu usein mm toistaa sama asia monta kertaa samassa kirjoituksessa. Ja tämä puolestaan on selkeä osoitus siitä ettet osaa kunnolla jäsentää tekstiä.

        Erittäin helposti tunnistaa sinut oppimattomaksi jolla ei äly riitä edes siihen että uskoisi kun itseäsi viisaammat neuvovat.


      • Oletko nyt onnelline
        Äidinkielestä ja muusta kirjoitti:

        Kirjoitustyylista, kielioppi- ja kirjoitusvirheista sekä erityisesti asiavirheistä on erittäin helppo tunnistaa sinut. Tyyliisi kuuluu usein mm toistaa sama asia monta kertaa samassa kirjoituksessa. Ja tämä puolestaan on selkeä osoitus siitä ettet osaa kunnolla jäsentää tekstiä.

        Erittäin helposti tunnistaa sinut oppimattomaksi jolla ei äly riitä edes siihen että uskoisi kun itseäsi viisaammat neuvovat.

        kun sait sanottua. Tosiasia on se, että kävin aikanaan vain kansakoulun joten jos se on sinulle joku ongelma, niin en voi asialle mitään, mutta en sitä anteeksikaan pyydä.

        Olen kuitenkin menestynyt elämässä riittäävän hyvin toisin kuin sinä. Olisi mielenkiintoista tietää mitä joku viisaampi on neuvonut?


      • Äidinkielestä ja muusta
        Oletko nyt onnelline kirjoitti:

        kun sait sanottua. Tosiasia on se, että kävin aikanaan vain kansakoulun joten jos se on sinulle joku ongelma, niin en voi asialle mitään, mutta en sitä anteeksikaan pyydä.

        Olen kuitenkin menestynyt elämässä riittäävän hyvin toisin kuin sinä. Olisi mielenkiintoista tietää mitä joku viisaampi on neuvonut?

        Joku sanoikin että kyttäät täällä yöt ja päivät. Nyt sinulta meni n 7min vastata kirjoitukseeni. Eikö sinulla ole mitään oikeaa elämää netissä notkumisen sijaan?

        Miten sinä voit väittää menestyneesi elämässä minua paremmin, vaikka et edes tiedä kuka minä olen?


      • Vaikeaksi meni
        Äidinkielestä ja muusta kirjoitti:

        Joku sanoikin että kyttäät täällä yöt ja päivät. Nyt sinulta meni n 7min vastata kirjoitukseeni. Eikö sinulla ole mitään oikeaa elämää netissä notkumisen sijaan?

        Miten sinä voit väittää menestyneesi elämässä minua paremmin, vaikka et edes tiedä kuka minä olen?

        Olisin yllättynyt jos Reiska olisi tähän vastannut. Taisi olla liian vaikea kysymys.


    • En edes halua tietää

      mikä sinunlaisesi kusipää on. Laske sinä vain minuutteja kun tuskinpa et muuhun pysty

      • voi voi

        Nyt sinä jo haukut omia kirjoituksiasi ja pitää sanoa, että kyllä osui loistavasti kerrankin kohdalleen. Ehkä sinun olisi sittenkin pitänyt yrittää käydä muutakin kun vaan se kansakoulu.

        Mutta mitä muuta voi odottaa sellaiselta joka ei tiedä edes omaa sukupuoltaan?


      • Sama suomeksi kiitos

        ...kun tuskinpa et muuhun pysty.

        Mielenkiintoinen ilmaisu. Kaksi kieltoilmaisua peräkkäin joten lauseen merkityksestä tulee käänteinen.


    • Suosittelen lepoa

      Josko nyt ottaisit ja rauhoittuisit hetken. Alkaa taas olemaan jutut sitä tasoa, että menee asiat ja viestit iloisesti sekaisin. Vastailet vääriin ketjuihin ja osoitat siten oman tyhmyytesi aina vaan selvemmin ja selvemmin.

    • Joku kysyi täällä

      asiallisen keskustelun perään, mutta sellaista täällä on mahdotonta saada aikaan. Täällä on vain tuota porukkaa joidenka elämä rajoittuu vain sätissä olemiseen.

      Saavat tuolla suunsoitolla jonkun oudon sadistisen mielihyvän tunteen itselleen aikaan.

      • Oli asiallista

        Täällä oli pitkään kohtuullisen asiallista keskustelua kunnes tulit tekemään taas näitä älyttömiä avauksia kun luotsi poisti palstan alussa roikkuneen huomautusviestin.

        Vain silloin tällöin kävi joku Taneli vähän tölväisemässä mutta katosi muutaman viestin jälkeen.


      • Lääkärien törkeydest
        Oli asiallista kirjoitti:

        Täällä oli pitkään kohtuullisen asiallista keskustelua kunnes tulit tekemään taas näitä älyttömiä avauksia kun luotsi poisti palstan alussa roikkuneen huomautusviestin.

        Vain silloin tällöin kävi joku Taneli vähän tölväisemässä mutta katosi muutaman viestin jälkeen.

        ei siis saa puhua? Sellainen törkeys voi osua kenen kohdalle tahansa. Pitäisikö vain hymistellä ja kertoa kuinka kivoja kusipäät lääkärit ovat.

        Minä puhun lääkäreiden tekemästä rikoksesta, niin kauan kuin haluan.


      • rajoita jo kaarinan kpää
        Lääkärien törkeydest kirjoitti:

        ei siis saa puhua? Sellainen törkeys voi osua kenen kohdalle tahansa. Pitäisikö vain hymistellä ja kertoa kuinka kivoja kusipäät lääkärit ovat.

        Minä puhun lääkäreiden tekemästä rikoksesta, niin kauan kuin haluan.

        Neljä vuottahan sinä olet jo asioistasi marissut milloin missäkin kun ne eivät ole menneet mielesi mukaan. Ei sinua kukaan jaksa kuunnella. Liekö jo dementiaa kun jatkuvasti pitää samoja asioita toistaa? Sinun käytös se törkeää on. Miten joku sinun ikäisesi voikin olla noin tyhmä?


      • Turhaa!
        Lääkärien törkeydest kirjoitti:

        ei siis saa puhua? Sellainen törkeys voi osua kenen kohdalle tahansa. Pitäisikö vain hymistellä ja kertoa kuinka kivoja kusipäät lääkärit ovat.

        Minä puhun lääkäreiden tekemästä rikoksesta, niin kauan kuin haluan.

        YKSI VIESTI riittää kertomaan kokemastasi epäkohdasta. Sitä ei tarvitse jauhaa sadoissa kommenteissa.


      • Turha luotsi
        Oli asiallista kirjoitti:

        Täällä oli pitkään kohtuullisen asiallista keskustelua kunnes tulit tekemään taas näitä älyttömiä avauksia kun luotsi poisti palstan alussa roikkuneen huomautusviestin.

        Vain silloin tällöin kävi joku Taneli vähän tölväisemässä mutta katosi muutaman viestin jälkeen.

        Ei luotsi mitenkään reagoinut näihin uudelleen aloitettuihin viestiketjuihin, vaikka kirjoittikin ohjeeksi että toistuvat aloitukset tullaan poistamaan.

        Turha tyyppi koko kaveri.


      • oletko edes kouluja
        rajoita jo kaarinan kpää kirjoitti:

        Neljä vuottahan sinä olet jo asioistasi marissut milloin missäkin kun ne eivät ole menneet mielesi mukaan. Ei sinua kukaan jaksa kuunnella. Liekö jo dementiaa kun jatkuvasti pitää samoja asioita toistaa? Sinun käytös se törkeää on. Miten joku sinun ikäisesi voikin olla noin tyhmä?

        käynyt, kun saat kahdesta vuodesta neljä. Kukahan tässä on tyhmä. Jos täällä luotsi kieltäisi samoista asioista puhumisen, niin ei täällä puhuttaisi mitään.


      • Hyvin laskettu
        oletko edes kouluja kirjoitti:

        käynyt, kun saat kahdesta vuodesta neljä. Kukahan tässä on tyhmä. Jos täällä luotsi kieltäisi samoista asioista puhumisen, niin ei täällä puhuttaisi mitään.

        http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Sukupuolensa korjannut Reija Ahti joutui eroamaan vaimostaan/1135263256108

        24.1.2011 on tuo artikkeli julkaistu. Kolme ja puoli vuotta olet julkisesti asioistasi valittanut. On se hieman enemmän kun kaksi.

        Sinä varmaan itse olet käynyt koskeakoulun kun osaat noin hyvin laskea?


      • Typeryytesi on

      • Vuodesta toiseen
        Turhaa! kirjoitti:

        YKSI VIESTI riittää kertomaan kokemastasi epäkohdasta. Sitä ei tarvitse jauhaa sadoissa kommenteissa.

        täällä jauhetaan samoja asioita, joten miksi ne mielestänne ovat normaaleja? Jokainen on jo sata kertaa saanut kuulla samat asiat.

        Tässä on vain se ero, että minä kerron törkeistä rikollisista.


      • Huonosti luettu
        Typeryytesi on kirjoitti:

        uskomatonta. Tuo juttu ei liity millään tavalla lääkäreiden tekemään törkeään rikokseen.

        Sinä se onnistuneesti tyrit taas. Keskustelun haara koski sitä, kauanko olet julkisuudessa marissut milloin mitäkin.

        Joko tiedät kumpi haluat olla, mies vai nainen?


      • onko se marinaa
        Huonosti luettu kirjoitti:

        Sinä se onnistuneesti tyrit taas. Keskustelun haara koski sitä, kauanko olet julkisuudessa marissut milloin mitäkin.

        Joko tiedät kumpi haluat olla, mies vai nainen?

        jos kertoo siitä, että ts ihminen joutuu ottamaan avioeron. Se on tullut monen osalle. Marinaahan se on siitä syystä, että minä sen sanoin.
        Olet sinä tyhmä


      • kljbbjb
        onko se marinaa kirjoitti:

        jos kertoo siitä, että ts ihminen joutuu ottamaan avioeron. Se on tullut monen osalle. Marinaahan se on siitä syystä, että minä sen sanoin.
        Olet sinä tyhmä

        Teknisesti ajatellen transsukupuolinen ei joudu ottamaan avioeroa, vaan se muuttuu automaattisesti ja katkeamatta rekisteröidyksi parisuhteeksi (ja vastaavasti toisinpäin).

        Eri asia on sitten jos ei halua leimautua rekisteröidyn parisuhteen vuoksi ja ottaa itse sen vuoksi avioeron ja jatkaa vaikkapa avoparina. Tai että puoliso ei siedä prosessia ja lähtee läiskimään.


      • Verkko kujalla
        onko se marinaa kirjoitti:

        jos kertoo siitä, että ts ihminen joutuu ottamaan avioeron. Se on tullut monen osalle. Marinaahan se on siitä syystä, että minä sen sanoin.
        Olet sinä tyhmä

        Vatsa kuralla. Pallit tohjona taju kankaalla, lerssi löysänä pää tyhjänä. Kieli perseessä hampaat irvessä loppuun asti paskaa jauhan, illalla työnnän perseeseen kauhan.


      • Marinaa hyvinkin
        onko se marinaa kirjoitti:

        jos kertoo siitä, että ts ihminen joutuu ottamaan avioeron. Se on tullut monen osalle. Marinaahan se on siitä syystä, että minä sen sanoin.
        Olet sinä tyhmä

        On se marinaa.

        Kummallista valitusta siitä että asiat hoidetaan voimassa olevan lain mukaan. Yritti se eräs toinenkin samaa ja jopa eu-tuomioistuin vahvisti käytännön.

        Joko kohta kerrot haluatko tulla kutsutuksi mieheksi vai naiseksi?


      • Avioliitto ei muutu
        Marinaa hyvinkin kirjoitti:

        On se marinaa.

        Kummallista valitusta siitä että asiat hoidetaan voimassa olevan lain mukaan. Yritti se eräs toinenkin samaa ja jopa eu-tuomioistuin vahvisti käytännön.

        Joko kohta kerrot haluatko tulla kutsutuksi mieheksi vai naiseksi?

        todellakaan automaattisesti rekisteröidyksi parisuhteeksi. Ex vaimoni ei halunnut rekisteröityä parisuhdetta koska se on leimaava.

        Laki on todellakin voimassa, mutta miksi pitää olla tuollainen laki? Eikö asian pitäisi olla kahden ihmisen omassa harkinnassa? Avioliitossa vaimoni olisi jatkanut, mutta ei rekisteröidyssä parisuhteessa.

        Teillä älypäillä jotka ette koskaan edes kumppania itsellenne löydä on kyllä noita mielipiteitä. Korkentaain päädytte toisen samanlaisen kanssa yhteen asumaan, mutta oikeata suhdetta ette koskaan löydä.


      • pipimpom
        Avioliitto ei muutu kirjoitti:

        todellakaan automaattisesti rekisteröidyksi parisuhteeksi. Ex vaimoni ei halunnut rekisteröityä parisuhdetta koska se on leimaava.

        Laki on todellakin voimassa, mutta miksi pitää olla tuollainen laki? Eikö asian pitäisi olla kahden ihmisen omassa harkinnassa? Avioliitossa vaimoni olisi jatkanut, mutta ei rekisteröidyssä parisuhteessa.

        Teillä älypäillä jotka ette koskaan edes kumppania itsellenne löydä on kyllä noita mielipiteitä. Korkentaain päädytte toisen samanlaisen kanssa yhteen asumaan, mutta oikeata suhdetta ette koskaan löydä.

        Jos et olisi ollut naimisissa ennen prosessia tuskin sinulla mitään parisuhdetta olisikaan. Syykin arvannet kun katsot peiliin. Ilmeisesti ex-vaimosi mielestä naimisissa olo transnaisen kanssa ei olisi sitten leimavaa? Vai pitäisikö hän sinua edelleen miehenä ja kertoisi olevansa miehen kanssa naimisissa? Niin ei se kikkelikään muutu automaattisesti pimpiksi. Translaki kun sitä ei muuta vaan lääkäri ja lääkäri voi kieltäytyä sitä pimppiä sulle leikkaamassa jos kokee riskin olevan liian suuri.


      • Kiva arvostella
        pipimpom kirjoitti:

        Jos et olisi ollut naimisissa ennen prosessia tuskin sinulla mitään parisuhdetta olisikaan. Syykin arvannet kun katsot peiliin. Ilmeisesti ex-vaimosi mielestä naimisissa olo transnaisen kanssa ei olisi sitten leimavaa? Vai pitäisikö hän sinua edelleen miehenä ja kertoisi olevansa miehen kanssa naimisissa? Niin ei se kikkelikään muutu automaattisesti pimpiksi. Translaki kun sitä ei muuta vaan lääkäri ja lääkäri voi kieltäytyä sitä pimppiä sulle leikkaamassa jos kokee riskin olevan liian suuri.

        toisen ulkonäköä, kun itse tutisee kaapissaan ja pelkää, että joku saa tietää, että on ts. Avioliitossa Tanja olisi jatkanut, mutta ei rekistöröidyssä parisuhteessa. Kaikki ex-vaimoni työkaverit ja muutkin tietävät kenen kanssa Tanja asuu ja elää.

        Lääkäri ei ole sanonut minulle sanaakaan onko leikkauksessa joku riski. Odotan mielenkiinnolla, että mitä joku älypää tähän sanoo.


      • Kummaa valehtelua
        Kiva arvostella kirjoitti:

        toisen ulkonäköä, kun itse tutisee kaapissaan ja pelkää, että joku saa tietää, että on ts. Avioliitossa Tanja olisi jatkanut, mutta ei rekistöröidyssä parisuhteessa. Kaikki ex-vaimoni työkaverit ja muutkin tietävät kenen kanssa Tanja asuu ja elää.

        Lääkäri ei ole sanonut minulle sanaakaan onko leikkauksessa joku riski. Odotan mielenkiinnolla, että mitä joku älypää tähän sanoo.

        Valehteletko taas?

        Olet täällä aiemmin aivan selvästi kertonut Suomisen todenneen että saatat saada veritulpan ja että jopa kuolet kuukauden sisällä leikkauksesta.

        Eikö tämä ole riski jonka lääkäri on sinulle kertonut?


        Ja kun kerran olet itse elämäsi mediaan ja nettiin tuonut, niin kestä vaan sen tempun seuraukset. Myös ulkonäköösi kohdistuvat arvostelut.


      • Ota sitten kantaa
        Kummaa valehtelua kirjoitti:

        Valehteletko taas?

        Olet täällä aiemmin aivan selvästi kertonut Suomisen todenneen että saatat saada veritulpan ja että jopa kuolet kuukauden sisällä leikkauksesta.

        Eikö tämä ole riski jonka lääkäri on sinulle kertonut?


        Ja kun kerran olet itse elämäsi mediaan ja nettiin tuonut, niin kestä vaan sen tempun seuraukset. Myös ulkonäköösi kohdistuvat arvostelut.

        myös tähän. Papereissa lukee, että Suominen kiistää koskaan, niin sanoneensa, että kuolen kuukauden kuluttua leikkauksesta. Miksi jankutat asiasta jonka Suominen kiistää sanoneensa.

        Jokainen leikkauksessa ollut saattaa saada veritulpan.

        Vain todellinen moukka menee arvostelemaan toisen ulkonäköä. Varsinaan kun ei omaa naamaansa uskalla esille tuoda.


      • Entistä sekavampaa
        Ota sitten kantaa kirjoitti:

        myös tähän. Papereissa lukee, että Suominen kiistää koskaan, niin sanoneensa, että kuolen kuukauden kuluttua leikkauksesta. Miksi jankutat asiasta jonka Suominen kiistää sanoneensa.

        Jokainen leikkauksessa ollut saattaa saada veritulpan.

        Vain todellinen moukka menee arvostelemaan toisen ulkonäköä. Varsinaan kun ei omaa naamaansa uskalla esille tuoda.

        Sinä ensin väität että Suominen on kertonut sinulle riskeistä (veritulppa ja kuolema) ja nyt koska Suominen kiistää niin sanoneensa oletkin sitä mieltä ettei sinulle ole kerrottu riskeistä.

        Onko Suominen nyt sitten kertonut sinulle tulpan ja kuolemanriskistä vai ei?


      • Olet uskomattoman
        Entistä sekavampaa kirjoitti:

        Sinä ensin väität että Suominen on kertonut sinulle riskeistä (veritulppa ja kuolema) ja nyt koska Suominen kiistää niin sanoneensa oletkin sitä mieltä ettei sinulle ole kerrottu riskeistä.

        Onko Suominen nyt sitten kertonut sinulle tulpan ja kuolemanriskistä vai ei?

        tyhmä ja kaiken lisäksi ilmeisesti lukutaidoton. Olen monta kertaa sanonut, että Sominen antoi minulle suoranaisen kulemantuomion. On todella törkeää lääkärin taholta julistaa, että potilas kuolee kuukauden kuluttua leikkauksesta.

        Tämän Suominen kiistää sanoneensa. Odotan mielenkiinnolla, että mitä seuraavaksi jankkaat.


      • Tyhmä olet
        Olet uskomattoman kirjoitti:

        tyhmä ja kaiken lisäksi ilmeisesti lukutaidoton. Olen monta kertaa sanonut, että Sominen antoi minulle suoranaisen kulemantuomion. On todella törkeää lääkärin taholta julistaa, että potilas kuolee kuukauden kuluttua leikkauksesta.

        Tämän Suominen kiistää sanoneensa. Odotan mielenkiinnolla, että mitä seuraavaksi jankkaat.

        Eli Suominen on siis kertonut sinulle leikkauksen riskeistä. Miksi sitten hetki aikaisemmintäällä väitit ettei sinulle ole kerrottu riskeistä?

        Sinä se varsinainen typerys olet kun jatkuvasti kerrot ristiriitaisia tietoja.


      • Kulema tule
        Olet uskomattoman kirjoitti:

        tyhmä ja kaiken lisäksi ilmeisesti lukutaidoton. Olen monta kertaa sanonut, että Sominen antoi minulle suoranaisen kulemantuomion. On todella törkeää lääkärin taholta julistaa, että potilas kuolee kuukauden kuluttua leikkauksesta.

        Tämän Suominen kiistää sanoneensa. Odotan mielenkiinnolla, että mitä seuraavaksi jankkaat.

        Mita sina sanoa? Kuka olla Sominen?


      • Elämä on laiffii
        Kiva arvostella kirjoitti:

        toisen ulkonäköä, kun itse tutisee kaapissaan ja pelkää, että joku saa tietää, että on ts. Avioliitossa Tanja olisi jatkanut, mutta ei rekistöröidyssä parisuhteessa. Kaikki ex-vaimoni työkaverit ja muutkin tietävät kenen kanssa Tanja asuu ja elää.

        Lääkäri ei ole sanonut minulle sanaakaan onko leikkauksessa joku riski. Odotan mielenkiinnolla, että mitä joku älypää tähän sanoo.

        Eipä ole tullut kaapissa tutistua vaikken tarvetta julkisuuteen koekkaan. Samassa työpaikassa edelleen kuin ennen prosessia, suku ja ystävät tietävät. Missään en ole kokenut mitään negatiivista transsukupuolisuuttani kohtaan. Oma käytös on suuressa asemassa saamaasi kohteluun kuten olet varmasti huomannut. Iloinen ja positiivinen olemus tekee vaikutuksen olet sitten trans tai et.


      • Kuinka hemmetin
        Tyhmä olet kirjoitti:

        Eli Suominen on siis kertonut sinulle leikkauksen riskeistä. Miksi sitten hetki aikaisemmintäällä väitit ettei sinulle ole kerrottu riskeistä?

        Sinä se varsinainen typerys olet kun jatkuvasti kerrot ristiriitaisia tietoja.

        tyhmä jankuttaja sinä olet? Suominen kertoi riskistä saada veritulppa, mutta sitten se narsistinen ämmä töksäytti yhtäkkiä, että kuukauden kuluttua kuolen keuhkoveritulppaan. Jos et tajau, niin tuo jälkimmäinen oli todella törkeästi sanottu ja tuon Suominen on kiistänyt sanoneensa. Mistä Suominen kenenkään kuolinpäivän tietää

        Odotan mielenkiinnolla, että mitä nyt väännät. Suosittelen, että menet hiekkalaatikolle leikkimään. Sieltä löydät itsesi kanssa samantasoista seuraa.


      • Mene lepäämään
        Kuinka hemmetin kirjoitti:

        tyhmä jankuttaja sinä olet? Suominen kertoi riskistä saada veritulppa, mutta sitten se narsistinen ämmä töksäytti yhtäkkiä, että kuukauden kuluttua kuolen keuhkoveritulppaan. Jos et tajau, niin tuo jälkimmäinen oli todella törkeästi sanottu ja tuon Suominen on kiistänyt sanoneensa. Mistä Suominen kenenkään kuolinpäivän tietää

        Odotan mielenkiinnolla, että mitä nyt väännät. Suosittelen, että menet hiekkalaatikolle leikkimään. Sieltä löydät itsesi kanssa samantasoista seuraa.

        On eri asia onko joku töykeä vai jättääkö kertomatta riskit. Sinä täällä ensin sanoit ettei riskeistä puhuttu mitään ja nyt sitten sanot että niistä kyllä kerrottiin, mutta töykeästi.


      • olen koko ajan
        Mene lepäämään kirjoitti:

        On eri asia onko joku töykeä vai jättääkö kertomatta riskit. Sinä täällä ensin sanoit ettei riskeistä puhuttu mitään ja nyt sitten sanot että niistä kyllä kerrottiin, mutta töykeästi.

        sanonut, että ensin se narsisti puhui asiallisesti veritulppa vaarasta. Se alkoi menemääm pahasti yli ymmärryksen kun annetaan suoranainen kuolemantuomio. Yksikään asiallinen lääkäri ei sano potilaalle, että potilas kuolee kuukauden kuluttua laikkauksesta.

        Suomiselta tosin ei kannata edes odottaa asiallisuutta. Menehän taas lukemaan aikaisempia kirjoituksia ja sen jälkeen voit mennä hiekkalaatikolle leikkimään.


      • Hyvää jatkoa
        olen koko ajan kirjoitti:

        sanonut, että ensin se narsisti puhui asiallisesti veritulppa vaarasta. Se alkoi menemääm pahasti yli ymmärryksen kun annetaan suoranainen kuolemantuomio. Yksikään asiallinen lääkäri ei sano potilaalle, että potilas kuolee kuukauden kuluttua laikkauksesta.

        Suomiselta tosin ei kannata edes odottaa asiallisuutta. Menehän taas lukemaan aikaisempia kirjoituksia ja sen jälkeen voit mennä hiekkalaatikolle leikkimään.

        Sinä olet koko ajan kirjoittanut aina vaan sekavampaa ja sekavampaa juttua ja näkyy se sama linja pitävän edelleenkin. Kukaan ei ota sinua vakavasti, koska ei voida tietää mikä kulloinkin on 'totuus' ja mikä vaan sattumanvaraista tekstiä.


      • Tohtori toheloi
        olen koko ajan kirjoitti:

        sanonut, että ensin se narsisti puhui asiallisesti veritulppa vaarasta. Se alkoi menemääm pahasti yli ymmärryksen kun annetaan suoranainen kuolemantuomio. Yksikään asiallinen lääkäri ei sano potilaalle, että potilas kuolee kuukauden kuluttua laikkauksesta.

        Suomiselta tosin ei kannata edes odottaa asiallisuutta. Menehän taas lukemaan aikaisempia kirjoituksia ja sen jälkeen voit mennä hiekkalaatikolle leikkimään.

        Asiallinen ja vastuuntuntoinen lääkäri erityisesti kertoo asian potilaalle, jos kokee tämän olevan kuolemanvaarassa operaation seurauksena. Ja vielä vastuuntuntoisempi myös kieltäytyy tekemästä operaatiota ellei se ole potilaan hengen pelastamiseksi välttämätön.


      • Totta kai
        Kiva arvostella kirjoitti:

        toisen ulkonäköä, kun itse tutisee kaapissaan ja pelkää, että joku saa tietää, että on ts. Avioliitossa Tanja olisi jatkanut, mutta ei rekistöröidyssä parisuhteessa. Kaikki ex-vaimoni työkaverit ja muutkin tietävät kenen kanssa Tanja asuu ja elää.

        Lääkäri ei ole sanonut minulle sanaakaan onko leikkauksessa joku riski. Odotan mielenkiinnolla, että mitä joku älypää tähän sanoo.

        Varmasti Ex-muijasi työkaverit tietävät millaisessa suhteessa hän elää. Olihan siitä melkoisen pitkä juttu lehdessä oikein nimien kanssa. Ei suomessa kovin montaa saman nimistä henkilöä ole ja erehtymisen mahdollisuutta ei siksi ole.

        Tietää heidän lisäksi moni muukin. Naapurisi, ex työkaverisi, lastesi koulukaverit ja puoli Kaarinaa...


      • Totta kai
        Kiva arvostella kirjoitti:

        toisen ulkonäköä, kun itse tutisee kaapissaan ja pelkää, että joku saa tietää, että on ts. Avioliitossa Tanja olisi jatkanut, mutta ei rekistöröidyssä parisuhteessa. Kaikki ex-vaimoni työkaverit ja muutkin tietävät kenen kanssa Tanja asuu ja elää.

        Lääkäri ei ole sanonut minulle sanaakaan onko leikkauksessa joku riski. Odotan mielenkiinnolla, että mitä joku älypää tähän sanoo.

        Varmasti Ex-muijasi työkaverit tietävät millaisessa suhteessa hän elää. Olihan siitä melkoisen pitkä juttu lehdessä oikein nimien kanssa. Ei suomessa kovin montaa saman nimistä henkilöä ole ja erehtymisen mahdollisuutta ei siksi ole.

        Tietää heidän lisäksi moni muukin. Naapurisi, ex työkaverisi, lastesi koulukaverit ja puoli Kaarinaa...


      • Yksikään asiallinen
        Tohtori toheloi kirjoitti:

        Asiallinen ja vastuuntuntoinen lääkäri erityisesti kertoo asian potilaalle, jos kokee tämän olevan kuolemanvaarassa operaation seurauksena. Ja vielä vastuuntuntoisempi myös kieltäytyy tekemästä operaatiota ellei se ole potilaan hengen pelastamiseksi välttämätön.

        lääkäri ei julista potilaalle, että potilas kuolee kuukauden kuluttua leikksuksesta. Riskeistä voi puhua, mutta kuoleman julistaminen menee vähän liian pitkälle.

        Miksi Töölön sairaalasta on tullut kirje jossa sanotaan, että ei mitään estettä leikkaamiselle.? Odotan mielenkiinnolla mitä te neropatit tähän sanotte,


      • kysyvä
        Yksikään asiallinen kirjoitti:

        lääkäri ei julista potilaalle, että potilas kuolee kuukauden kuluttua leikksuksesta. Riskeistä voi puhua, mutta kuoleman julistaminen menee vähän liian pitkälle.

        Miksi Töölön sairaalasta on tullut kirje jossa sanotaan, että ei mitään estettä leikkaamiselle.? Odotan mielenkiinnolla mitä te neropatit tähän sanotte,

        Milloin sairaalasta tuli kirje ettei leikkaukselle ole estettä? Ennen vai jälkeen esikäynnin?


      • Onko siinä jotain
        Totta kai kirjoitti:

        Varmasti Ex-muijasi työkaverit tietävät millaisessa suhteessa hän elää. Olihan siitä melkoisen pitkä juttu lehdessä oikein nimien kanssa. Ei suomessa kovin montaa saman nimistä henkilöä ole ja erehtymisen mahdollisuutta ei siksi ole.

        Tietää heidän lisäksi moni muukin. Naapurisi, ex työkaverisi, lastesi koulukaverit ja puoli Kaarinaa...

        erikoista, että ihmiset tietävät, että minä ja Tanja asutaan yhdessä Tottakai ihmiset sen asian tietävät.

        Mitä tuolla kirjoituksellasi yrität tuoda esille?


      • Ensikäynnin jälkeen
        kysyvä kirjoitti:

        Milloin sairaalasta tuli kirje ettei leikkaukselle ole estettä? Ennen vai jälkeen esikäynnin?

        Töölöstä tuli kirje, jossa sanottiin, että TIA kohtaus ei ole este leikkaukselle.


      • Sekavaa edelleen
        Ensikäynnin jälkeen kirjoitti:

        Töölöstä tuli kirje, jossa sanottiin, että TIA kohtaus ei ole este leikkaukselle.

        Kirjoituksesi ovat järjestelmällisesti ristiriitaisia ja epäselkeitä. Ensin sanot että sinulle oli kerrottu ettei sinulla ole mitään leikkausta estävää vikaa ja nyt kerrot sinulle kerrotun ettei TIA estä leikkausta.


      • Onkohan suurin syy
        Sekavaa edelleen kirjoitti:

        Kirjoituksesi ovat järjestelmällisesti ristiriitaisia ja epäselkeitä. Ensin sanot että sinulle oli kerrottu ettei sinulla ole mitään leikkausta estävää vikaa ja nyt kerrot sinulle kerrotun ettei TIA estä leikkausta.

        ristiriitaisuuteen omassa päässäsi. Katso nyt mitä kirjoitat. Kenenkähän päässä mahtaa sekavuus olla.


      • Kerrankin selvä kysymys
        Onkohan suurin syy kirjoitti:

        ristiriitaisuuteen omassa päässäsi. Katso nyt mitä kirjoitat. Kenenkähän päässä mahtaa sekavuus olla.

        Selkeä kysymys, vaikka unohditkin kysymysmerkin.

        Ja vastaus on, että sinun päässäsi.


    • hehehhe

      No jos nyt alkajaisiksi googlattaisiin vaikka "transihmiset on postinkulku" niin päästäisiin lukemaan, kuinka vaikeaa ylipäätään oli yleensäkään päästä sinne Tölikkään. Siis neljä vuotta sitten. Ei tätä ongelmaa varmaan enää tule kenelläkään olemaan, kun nykyään kukaan ei odota 6-kymppiseksi mennäkseen hoitoihin.

    • Leikkaus tarpeen

      Kun seuraavan kerran olet tekemisissä lääkärien kanssa, niin pyydä heitä neulomaan suutasi huomattavasti nykyistä pienemmäksi.

      Se säästää sinut jatkossa monelta ongelmalta.

    • Mitä ongelmaa siitä

      voi tulla, kun sanon, että Töölön sairaalaan lääkärit ovat surkeita rikollisia. Sairaalan ylilääkäri Erkki Tukiainen on surkea rikollinen, samoin ovat Maija Kolehmainen ja Sinikka Suominen. Linnaan joutavat koko sakki ja sinne myös joutuvat.

      Mitä ongelmaa tuosta voi tulla.?

      • Rikosnimike

        on kunnianloukkaus. Toimittajatkin ovat tarkkana eivätkä nimittele ketään rikollisiksi ennen oikeudenkäyntiä.

        Luotat liikaa siihen ettei lääkärit viitsi vetää sinua oikeuteen. Vaikka kirjoitatkin anonyyminä, poliisi voi saada selville IP-osoitteen.


      • Rimaa hipoen

        Oletko todella niin tyhmä, että joudut kysymään tuollaista?

        Taisi jäädä sinulta koulut vähimpään mahdolliseen.


      • Toistan, mitä lakia
        Rimaa hipoen kirjoitti:

        Oletko todella niin tyhmä, että joudut kysymään tuollaista?

        Taisi jäädä sinulta koulut vähimpään mahdolliseen.

        siinä rikotaan, jos sanoo, että sairaalan ylilääkäri Erkki Tukiainen sekä Sinikka Suominen ja Maija Kolehmainen ovat rikollisia?


      • Kas tässä
        Toistan, mitä lakia kirjoitti:

        siinä rikotaan, jos sanoo, että sairaalan ylilääkäri Erkki Tukiainen sekä Sinikka Suominen ja Maija Kolehmainen ovat rikollisia?

        Rikoslaki 531/2000 9 § Kunnianloukkaus ja erityisesti 10 § Törkeä kunnianloukkaus (loukkaus tehty täällä julkisella keskustelualueella).


    • Voin minä nimenikin

      sanoa, että poliiseilla on helpmpaa. Reija Ahti. Kenen kunniaa siinä loukataan, jos rikollisia sanoo rikollisiksi. Toivotan Töölön lääkärit tervetulleiksi haastamaan minut oikeuteen.

      • Jykä Käteinen

        Kuka tahansa voi kirjoittaa tänne mitä vaan ja esittäytyä vaikka Jyrki Kataiseksi.


      • Laki on laki
        Jykä Käteinen kirjoitti:

        Kuka tahansa voi kirjoittaa tänne mitä vaan ja esittäytyä vaikka Jyrki Kataiseksi.

        Niinpä, mutta jos tuon saman tekstin postittaa allekirjoituksineen lääkäreille, häkki heilahtaa.

        KUKAAN EI OLE rikollinen ennen kuin oikeus on antanut siitä tuomion.


      • Postita aivan mitä
        Laki on laki kirjoitti:

        Niinpä, mutta jos tuon saman tekstin postittaa allekirjoituksineen lääkäreille, häkki heilahtaa.

        KUKAAN EI OLE rikollinen ennen kuin oikeus on antanut siitä tuomion.

        haluat. Töölön rikolliset lääkärit eivät asiaa kuitenkaan uskalla poliisille viedä. Ne rikolliset reppanat pelkäävät jo tälläkin hetkellä, että lentävät lääkärinviroista pois ja joutuvat linnaan.

        Näkisin mielihyvin, että nuo rikolliset tekisivät rikosilmoituksen.


      • Et siis postita
        Postita aivan mitä kirjoitti:

        haluat. Töölön rikolliset lääkärit eivät asiaa kuitenkaan uskalla poliisille viedä. Ne rikolliset reppanat pelkäävät jo tälläkin hetkellä, että lentävät lääkärinviroista pois ja joutuvat linnaan.

        Näkisin mielihyvin, että nuo rikolliset tekisivät rikosilmoituksen.

        Et siis uskalla syyttää nokikkain tai kirjeellä koska joudut siitä poliisin puhutteluun. Puskasta on "rohkeaa" ampua. Se että kerrot muka nimesi tällä palstalla ei todista mitään koska kyseisen viestin voi kirjoittaa kuka tahansa anonyymipalstalla. Vasta sitten voi uskoa että viesti on kirjoittamasi jos se on kirjoitettu rekisteröitynä kirjoittajana. Vaikka silloinkin väittäisit että joku on hakkeroinut tunnuksesi.

        Arvaan että todellakin odotat rikosilmoitusta jolloin voit silmä kirkkaana väittää ettet ole kirjoittanut edellä olevia viestejä vaan ne on jonkun tuntemattoman kirjoittamia.

        Sinulla on suuret luulot kun luulet että lääkärit pelkäävät lentävänsä lääkärinviroista. Vaikka oikeusprosessisi menisikin läpi ja lääkärit todettaisiin syyllisiksi, se johtaisi todennäköisesti enintään nuhteluun ja/tai sakkoihin varomattomista puheista. Työt jatkuisi edelleen.


      • Eivät vaivaudu
        Postita aivan mitä kirjoitti:

        haluat. Töölön rikolliset lääkärit eivät asiaa kuitenkaan uskalla poliisille viedä. Ne rikolliset reppanat pelkäävät jo tälläkin hetkellä, että lentävät lääkärinviroista pois ja joutuvat linnaan.

        Näkisin mielihyvin, että nuo rikolliset tekisivät rikosilmoituksen.

        Hulluna sinua pidetään täällä, Töölössä, oikeusasiamiehellä, valvirassa ja poliisilla. Mikä siinä on että näissä transnasissa on näitä suurisuisia sekopäitä? Muutama istuu jo vankilassa ja yksi jankkaa jatkuvasti kuin jumiutunut levy samasta asiasta. Paistaa selkeästi miehiset agressiot ja käyttäytymismallit läpi vaikka ollaan niin naisia että.


      • Kallista hommaa
        Eivät vaivaudu kirjoitti:

        Hulluna sinua pidetään täällä, Töölössä, oikeusasiamiehellä, valvirassa ja poliisilla. Mikä siinä on että näissä transnasissa on näitä suurisuisia sekopäitä? Muutama istuu jo vankilassa ja yksi jankkaa jatkuvasti kuin jumiutunut levy samasta asiasta. Paistaa selkeästi miehiset agressiot ja käyttäytymismallit läpi vaikka ollaan niin naisia että.

        Eikä sitä kannata nähdä vaivaa jos epäilee ettei toisella riitä rahat vahingonkorvauksiin. Lääkärin kunnia on kallista ja korvauksiin uppoaa pitkän ajan eläkkeet.


      • Kaksi eri asiaa
        Et siis postita kirjoitti:

        Et siis uskalla syyttää nokikkain tai kirjeellä koska joudut siitä poliisin puhutteluun. Puskasta on "rohkeaa" ampua. Se että kerrot muka nimesi tällä palstalla ei todista mitään koska kyseisen viestin voi kirjoittaa kuka tahansa anonyymipalstalla. Vasta sitten voi uskoa että viesti on kirjoittamasi jos se on kirjoitettu rekisteröitynä kirjoittajana. Vaikka silloinkin väittäisit että joku on hakkeroinut tunnuksesi.

        Arvaan että todellakin odotat rikosilmoitusta jolloin voit silmä kirkkaana väittää ettet ole kirjoittanut edellä olevia viestejä vaan ne on jonkun tuntemattoman kirjoittamia.

        Sinulla on suuret luulot kun luulet että lääkärit pelkäävät lentävänsä lääkärinviroista. Vaikka oikeusprosessisi menisikin läpi ja lääkärit todettaisiin syyllisiksi, se johtaisi todennäköisesti enintään nuhteluun ja/tai sakkoihin varomattomista puheista. Työt jatkuisi edelleen.

        joita sinun aivoillasi ei pysty erottamaan. Hoitovirheestä saa nuhtelun, mutta nyt on kyseessä rikosasia josta ei nuhteilla tule selviämääm.

        Nyt on kyse rikoksesta josta automaattisesti lentää pois lääkärinvirasta. Sinulta riittää uskomattomia kommentteja vaikka et edes tiedä mistä tässä asiassa kokonaisuudessaan on kyse.

        Laissa sanotaan täysin selkeästi mitä rikoslain 11 luvun 9§ a kohdan mukaisesta rikoksesta seuraa. Sieltä voit katsoa.

        Uskallan kyllä sanoa nokikkain mitä mieltä noista rikollisista olen.


      • Jos sinua se tieto
        Kallista hommaa kirjoitti:

        Eikä sitä kannata nähdä vaivaa jos epäilee ettei toisella riitä rahat vahingonkorvauksiin. Lääkärin kunnia on kallista ja korvauksiin uppoaa pitkän ajan eläkkeet.

        lohduttaa, niin omaisuuteni arvo on vähintään puoli miljoonaa euroa.


      • Taidat olla vielä
        Et siis postita kirjoitti:

        Et siis uskalla syyttää nokikkain tai kirjeellä koska joudut siitä poliisin puhutteluun. Puskasta on "rohkeaa" ampua. Se että kerrot muka nimesi tällä palstalla ei todista mitään koska kyseisen viestin voi kirjoittaa kuka tahansa anonyymipalstalla. Vasta sitten voi uskoa että viesti on kirjoittamasi jos se on kirjoitettu rekisteröitynä kirjoittajana. Vaikka silloinkin väittäisit että joku on hakkeroinut tunnuksesi.

        Arvaan että todellakin odotat rikosilmoitusta jolloin voit silmä kirkkaana väittää ettet ole kirjoittanut edellä olevia viestejä vaan ne on jonkun tuntemattoman kirjoittamia.

        Sinulla on suuret luulot kun luulet että lääkärit pelkäävät lentävänsä lääkärinviroista. Vaikka oikeusprosessisi menisikin läpi ja lääkärit todettaisiin syyllisiksi, se johtaisi todennäköisesti enintään nuhteluun ja/tai sakkoihin varomattomista puheista. Työt jatkuisi edelleen.

        tyhmempi mitä ensin oletin. Olen oikeusasiamiehelle lähettämässäni kantelussa kertonut, että nuo lääkärit ovat rikollisia. Kyllä he ovat paperit nähneet joten sieltä vaan haastamaan oikeuteen.


      • 2+3
        Jos sinua se tieto kirjoitti:

        lohduttaa, niin omaisuuteni arvo on vähintään puoli miljoonaa euroa.

        Ei taida riittää.


      • Juu totta kai
        Jos sinua se tieto kirjoitti:

        lohduttaa, niin omaisuuteni arvo on vähintään puoli miljoonaa euroa.

        Tiedätkö että verotiedot ovat julkiset?

        Samoin kuin kiinteistökauppojen hintatiedot.


      • Raha mies
        Jos sinua se tieto kirjoitti:

        lohduttaa, niin omaisuuteni arvo on vähintään puoli miljoonaa euroa.

        Hyvä että löytyy mistä ulosmitata


      • Omaisuuden
        Juu totta kai kirjoitti:

        Tiedätkö että verotiedot ovat julkiset?

        Samoin kuin kiinteistökauppojen hintatiedot.

        verotusarvo ei koskaan ole sama kuin todellinen käypä arvo.


      • Kunnialoukkaus
        Omaisuuden kirjoitti:

        verotusarvo ei koskaan ole sama kuin todellinen käypä arvo.

        tulee siitä, jos puhuu perättömiä. Minä pystyn todistamaan, että Töölön lääkärit ovat rikollisia.


      • Qwertyuuiopasdfg
        Kunnialoukkaus kirjoitti:

        tulee siitä, jos puhuu perättömiä. Minä pystyn todistamaan, että Töölön lääkärit ovat rikollisia.

        Etkä edes osannut kirjoittaa sitä oikein.


      • Ei yllätä
        Omaisuuden kirjoitti:

        verotusarvo ei koskaan ole sama kuin todellinen käypä arvo.

        Tulihan kiire alkaa selittelemään


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe