Ollaan Toyotasta mitä mieltä tahansa (itse olen sitä mieltä että se on hyvä auto) niin yksi asia on varmaa: auton tai ylipäätänsä minkään muun markkinoitavan tuotteen suosio ei ole suinkaan laadun tae. Pikemminkin kyse on onnistuneesta markkinoinnista. Paras esim tällaisesta hyvän "suosion" ja surkean laadun korrelaatiosta on esim. Windows-käyttöjärjestelmä jolla on vuosikaudet huijattu ihmisiä. Fiksut ovat jo ajat sitten siirtyneet Linuxiin (joka on ilmainen ja äärimmäisen turvallinen) tai sitten Maciin (joka on tosin kallis mutta jonka rautapuoli on todella laadukas ja jonka elinkaari on paljon pitempi kuin noilla Windows-koneilla).
Suosio (esim Windows) ei ole laadun tae
11
86
Vastaukset
- ootkona kuullu vai?
Melkoinen neropattihan heittää mahtavaa faktaa. Voihan pieru, mistä näitä tunkee eetteriin kuin syöpä.
- 4234234
Nojaa, eipä Linuxi sen stabiilimpi ole. Kyllä siinäkin paukahtelee dumbit naamalle silloin tällöin. Ja Linuxohjelmat taas keskimäärin onnettomia käyttää, epäluotettavia ja täysin ilman järjellisiä käyttöohjeita.
IItellä ei tosin ole kokemusta kuin Ubuntusta, Susesta ja redHatista. Ehkä on olemassa Linuxdistro missä ei ole bugeja. Minä en ole löytänyt.
Mutta mitä tällä on tekemistä autojen kanssa?
Käytännössä kaikki autovalmistajat ovat massavalmistajia tarkoituksenaan tuottaa rahaa omistajilleen. Ei ne tehtaat ole olemassa jonkun keskekasvuisen poikasen egon pönkityksen vuoksi. - Odotan Linux-autoa
Olisipa autot tosiaankin yhtä luotettavia ja edullisia kuin Linux-järjestelmä.
- Rautaa rautaa....
Mitähän erikoista siinä Macin raudassa mielestäsi on?
Saman, taikka vastaavan raudan saisi Windows- koneeseenkin, mutta silloin hinta olisi samassa luokassa Macin kanssa. Ja Windows pyörii sujuvasti vähän vähemmälläkin raudalla.
Omenapojat ovat halukkaita maksamaan ekstraa siitä logosta ja kehuvat käyttiksensä maasta taivaisiin, ja kiivaasti kiistävät siinä olevat ongelmat, vaikka niitä tiedetään olevan siinä kuin muissakin.
Itse asiassa Omenapojat muistuttavat tietyltä osin erästä Japanilaisen automerkin kannattajaryhmää. Alkaa T:llä, loppuu a:han. Ko. autovalmistaja aloitti taipaleensa kangaspuiden valmistuksesta.- ????????
Et erota kutomakonetta kangaspuista ja olet kuitenkin
jotain tietävinäsi! Toosi uskottava urpo!
- 12+11
http://fi.wikipedia.org/wiki/Toyota -> "1800-luvun loppupuolella Sakichi Toyoda kehitti Japanin ensimmäiset koneistetut kangaspuut"
Kävikö tässä nyt taas kerran niin, että Tero kompastui omaan näppäryyteensä?- Toyota motor corp.
Etkö osaa lukea vai etkö ymmärrä lukemaasi?
Voi hieman hjelppiä.
Sakichi Toyoda ei perustanut Toyota motor Corporationia, vaan hänen
poikansa Siichiro. Sakichi Toyoda kehitti poikansa Siichiron
avustuksella automaattisen kutomakoneen. Eli poika oli töissä
isänsä yrityksessä joka valmisti automaattisia kutomakoneita.
Sitä ennen !800-luvulla Sakichi Toyoda valmisti niitä kangaspuita mutta ei
koskaan autoja,siis Toyota motor corporation`in perusti hänen poikansa
Siichiro. Kyseisestä Wikipedian Toyota-määritelmästä voit lukea
ne ensimmäiset lauseet niin paremmin selviää sinullekin tuo laatupuoli
ja asiakastyytyväisyys merkkiin. Jos et kuitenkaan ymmärrä sitäkään
niin ainahan voi kysellä............. - nitisee ja kitisee
Toyota motor corp. kirjoitti:
Etkö osaa lukea vai etkö ymmärrä lukemaasi?
Voi hieman hjelppiä.
Sakichi Toyoda ei perustanut Toyota motor Corporationia, vaan hänen
poikansa Siichiro. Sakichi Toyoda kehitti poikansa Siichiron
avustuksella automaattisen kutomakoneen. Eli poika oli töissä
isänsä yrityksessä joka valmisti automaattisia kutomakoneita.
Sitä ennen !800-luvulla Sakichi Toyoda valmisti niitä kangaspuita mutta ei
koskaan autoja,siis Toyota motor corporation`in perusti hänen poikansa
Siichiro. Kyseisestä Wikipedian Toyota-määritelmästä voit lukea
ne ensimmäiset lauseet niin paremmin selviää sinullekin tuo laatupuoli
ja asiakastyytyväisyys merkkiin. Jos et kuitenkaan ymmärrä sitäkään
niin ainahan voi kysellä.............Ottiko kovin sokean uskovan sieluun?
Toyotahan on jo itse myöntänyt moneen otteeseen kuinka liialliset säästöt ovat vieneet sen 80-90 luvun viattomuuden, varsinaista laatuahan Toyota ei ole koskaan edustanut. - vaginan golina
nitisee ja kitisee kirjoitti:
Ottiko kovin sokean uskovan sieluun?
Toyotahan on jo itse myöntänyt moneen otteeseen kuinka liialliset säästöt ovat vieneet sen 80-90 luvun viattomuuden, varsinaista laatuahan Toyota ei ole koskaan edustanut.Toyotat ei ole koskaan nitisseet ja kitisseet. Ei edes 80 luvulla. Ja missä muka on myönnetty että laadun putoaminen johtuu säästöistä. Laadun putoaminen on tapahtunut heti kun siirryttiin eurooppalaisiin ja amerikkalaisiin alihankkijoihin. Kaikki japanissa tehdyt on vieläkin laatuautoja. Mitä tästä opimme.. euroopassa ei osata vieläkään tehdä laatua. Eikä kyllä amerikassakaan. Mitenkä menikään se elektriniikka laatu vertailu, oliko kuusi japsia sielläkin kärjessä.
- totuus toinen
vaginan golina kirjoitti:
Toyotat ei ole koskaan nitisseet ja kitisseet. Ei edes 80 luvulla. Ja missä muka on myönnetty että laadun putoaminen johtuu säästöistä. Laadun putoaminen on tapahtunut heti kun siirryttiin eurooppalaisiin ja amerikkalaisiin alihankkijoihin. Kaikki japanissa tehdyt on vieläkin laatuautoja. Mitä tästä opimme.. euroopassa ei osata vieläkään tehdä laatua. Eikä kyllä amerikassakaan. Mitenkä menikään se elektriniikka laatu vertailu, oliko kuusi japsia sielläkin kärjessä.
Toyotan laatu sukelsi, kun niissä alettiin ylipäätään käyttää elektroniikka.
- fgadfgsdfg
totuus toinen kirjoitti:
Toyotan laatu sukelsi, kun niissä alettiin ylipäätään käyttää elektroniikka.
Eikös kaikkien autojen laatu sukeltanut ja korjauskulut kasvaneet kun alettiin käyttää lisääntyvässä määrin elektroniikkaa. Esim. ikkunat pitäisi pystyä mielestäni rullaamaan auki hätätapauksessa myös manuaalisesti. Samoin suuri osa (ei kaikki) sähkökäyttöisistä hienouksista on aika turhia. Se mitä nykyautoilija kaipaa on ABS-jarrut, ajovakauden säätö, vakionopeuden säätö ja yleinen vakaus ja varmuus ajaa autoa. Kun jarrut, vaihteisto ja moottori toimii eikä valot temppuilee on oleelliset asiat kunnossa. Moottorit nykyautoissa sinänsä taitava kestää joka merkillä n. 400 000 km, kiitos voiteluaineiden ja lämmittimien.
2000-luvulla autoihin on ympätty turhuutta joka käy korjaaamisen takia kukkarolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan
Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.1371926- 271908
Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus
Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha231858Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!
Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.851640Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?
Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?621448Sakarjan kirjan 6. luku
Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se201266Elia tulee vielä
Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan371163Avaa sydämesi mulle
❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo381160- 111148
Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa
Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k101137