Olen kateellinen pitkäsäärisille ihmisille!

persjalkainen

Pitkät jalat ovat kauniit. Ne tekevät ihmisestä pidemmän näköisen. Pitkä sääriset ihmiset näyttävät ylväämmiltä ja vaatteet istuvat paremmin heidän päällään.

Jos jotain haluaisin ulkonäkööni, niin se olisi ainakin 5cm pidemmät jalat. Tämä asia on vain sellainen, johon en voi millään tavalla vaikuttaa.

Ihmiset kadehtivat eri asioita toisiltaan. Tiedän, että joku saattaa kadehtia minun ulkonäöstäni joitakin asioita. Minulla on pitkät hiukset, erittäin hyvä iho, kauniit kasvojen piirteet, suorat hampaat ja kehoni on kiinteän hoikka. Olen miesten keskuudessa suosittu, mutta sekään ei lohduta.

11

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkä ja laiha

      Monet pitkät naiset, jotka usein ovat laihoja tai hoikkia pitkine säärineen, saattavat kadehtia vähän lyhyempiä muodokkaammalta näyttäviä naisia, jotka keräävät miesten huomiota juurikin muotojensa ja normaalipituutensa vuoksi. Pitkä laiha nainen voi tuntea olonsa epänaiselliseksi muodokkaiden keskellä. Tietysti hänkin erottuu helposti joukosta pituutensa vuoksi.

    • 20+8

      Vaikka meidän lyhytjalkaisten mielestä pitkät sääret ovatkin kauneimmat, niin kaikki tuntemani mallinmittaiset naiset valittavat, ellei pituudestaan niin ainakin kengänkoostaan (pitkissä säärissä on usein lopussa pidempi jalka). En ole muuten koskaan tavannut naista, edes omasta mielestäni täydellisen näköistä, joka ei keksisi itsestään puolta tusinaa vikaa. Vähintään. Tuntuu siltä että jos on ollakseen ulkomuotoonsa tyytymätön niin aina keksii joka tapauksessa jotain -vaikka itsensä voisi toivoa juuri sen näköiseksi kuin haluaisi niin huomenna keksisi jonkun uuden puutteen. Joten kun kerran ei koskaan voi olla tyytyväinen olipa millainen tahansa, niin asiasta on turha ottaa ongelmaa.

    • persjalkainen

      Niin se kai on, että itsensä hyväksyminen täytyy löytyä sisältä.. Pitää oppia näkemään omat hyvät puolensa ja iloitsemaan siitä mikä on hyvin, muun muassa, että on terve:)

      Minulla on ollut aina vientiä miesten keskuudessa. Nykyinenkin mieheni pitää minua kauniina ja ihanana. Hän kokee olevansa onnekas kuin on minut saanut, mutta siltikin minä löydän itsestäni paljon niitä vikoja ja takerrun niihin :( Mietin, että voisko tämä ongelma johtua lapsuudestani? En muista koskaan olleeni vanhempieni sylissä ja minua ei koskaan sanottua kauniiksi, rakkaaksi tai ihanaksi. Minun on vaikea rakastaa itseäni.

    • turhankitisijälle

      Korkokengät jalkaan ja lopeta mariseminen!

    • 10+4

      Olen varmaan kokonaan saman pituinen kun jonkun pitkäkoiven jalka. Mieluummin lyhentelen lahkeita, kun että kaikki housut näyttäisi polvipituiselta jalassa...

    • Matalakoipi

      Persjalkainen ei putoa niin korkealta...

    • rentukkaperän aatu

      Tarkoittanet olevasi ns. suotallaaja. Kummallista kyllä suotallajalla ei ole pitkät jalat. Ne ovat hankalat, kun putoaa lettoon. Persjalkainen pääsee helpommin kierimään letosta kantavammalle vaikkakin hyllyvälle suolle takaisin.

      • ed.

        Jatkan. Meillä kyllä voisi olla aivan mukavaa karpalosuolla. Ja sen jälkeen. Ja myös lakkasuolla. Suotallaajalla on usein myös suotallaajan luonne; tarkoitan.

        Kaupunkiolosuhteissa suotallaaja poikkeaa kaikille poluntapaisille kun taas ei-suotallaaja pysyttelee asvaltilla. Siitä sen huomaa.


    • tyytyväinen omiini

      Minä taas en ikinä haluaisi sellaisia kamalan pitkiä rimppakinttuja. Joskus kauhistelen mielessäni sellaisia oikein pitkiä ohuita jalkoja jollain pitkällä naisella, en haluaisi itselleni sellaisia jalkoja. Olen tyytyväinen näihin omiin jalkoihin, jotka ovat aika sutjakat ja sirot.

      • miehen mielipide

        Ei monien miestenkään silmää miellytä liian laihat pitkät koivet. Sellaiset sopusuhtaiset juurikin sirot miellyttää. Mutta makunsa kullakin.


    • keskimääräistä pitem

      Tätä asiaa on tutkittu, ja on käynyt ilmi, että miehet pitävät viehättävimpänä sellaista naisfiguuria, jolla alaraajat on keskimääräistä hieman pidemmät suhteessa torsoon. En nyt jaksa etsiä ja linkata tutkimusta, mutta löytynee aika helposti kun googlaa esim. 'men find above average leg length more attractive' tms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4550
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      246
      2259
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1690
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      298
      1356
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1137
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1114
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1075
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      72
      1074
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      977
    Aihe