nuvaring ja raskaana??

meeelooovee

Olen käyttänyt nuvaringiä noin 2v..kuun alussa nuvaring unohtui laittaa seksin jälkeen Paikalleen ja oli pois noin 3h..eilen otin Nuvaringin pois..Vatsaa turvottaa ja yöllä en pystynyt kunnolla nukkumaan kauhean alaselkäkipujen takia auttoi ja sain nukuttua kun laitoin tyynyn selän alle. Mieliala vaihtelee kovasti mutta se voi johtua tupakanpolton lopettamisesta n 2kk sitten
.eilen olimme miehen kanssa Kaupoilla ja yhtäkkiä alkoi tuskanhiki ja pyörryttää..olo parani iltaan mennessä kun join ssuolavettä.apteekin siis..eilen siis otin nuvaring pois milloin voin tehdä testin. Mulla menkat tulee vähän mite sattuu nuvaring kanssa..2-4pään aikaan

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei 100% varma

      Ale kolmen tunnin poissa olo ei vaikuta ehkäisytehoon, jos on yli 3h pois niin pakkauksessa on ohjeet miten pitää toimia.

      Nuvaring voi kuitenkin pettää ihan niinkuin muutkin ehkäisyvälineet. Voit tehdä testin vaikka heti, niin saat mielenrauhan. Jos tyhjennysvuoto ei ala ja testi nega, niin tee vaikka vielä uusi testi ennen uuden renkaan paikalleen laittamista.

      Selkäkipu ei taida kovin yleinen alkuraskauden oire olla. Tuskahiki ja heikotuskin selittyy näiden ilmojen ja esim. Juomattomuuden/syömättömyyden takia. Monet ihmiset unohtaa tankata vettä ja se sitten kostautuu. Ruokaakaan ei tee mieli kun on niin lämmin, mutta elimistö saattaakin sitä ruokaa haluta. Eli en noiden oireiden takia kovin huolissaan olisi.

      • meeelooovee

        Elikkäs negatiivinen testi tuli tehtyä tänään..ihmettelyn aiheena vaan on toi mun "vauvamasu" hirveän turvonnut jo muutaman päivän..huimaa yms..näin siis täällä eli menkkoja odotellessa


      • ....
        meeelooovee kirjoitti:

        Elikkäs negatiivinen testi tuli tehtyä tänään..ihmettelyn aiheena vaan on toi mun "vauvamasu" hirveän turvonnut jo muutaman päivän..huimaa yms..näin siis täällä eli menkkoja odotellessa

        Oottele nyt siihen asti kun uusi rengas pitäisi laittaa ja tee testi ennen laittamista (jos menkat ei ole alkanut) silloin luulisi testin näyttävän oikean tuloksen.

        Alkuraskaudessa joitakin kyllä turvottaa, mutta harvemmin vielä noin aikaisessa vaiheessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe