Apua!! Onko tämä kohtutulehdusta ja mitä voisin tehdä??!??

Hätääntynyt!!

Olen 17-vuotias ja harrastanut seksiä vain poikaystäväni kanssa, jolla ei ole ollut muita kumppaneita (en siis usko että kyse olisi sukupuolitaudista). Käytän Mercilon-ehkäisypillereitä ja menkkani ovat aina kivuliaat. Kuitenkin kivut ovat nyt alkaneet jatkua satunnaisena vihlomisena (näin on käynyt jo useampana kuukautena)... Lisäksi tunnen usein kipua yhdynnän aikana. Mitä tämä voisi olla?? Olen alkanut epäillä kohtutulehdusta ja kauhistuin sen mahdollisista vaikutuksista kroppaan! Suurin ongelma tässä on etten "uskalla" mennä lääkäriin. En onnistuisi livahtamaan sinne äitini huomaamatta. Hän on hyvin utelias kaikista asioistani enkä haluaisi alkaa käymään seksielämääni yksityiskohtaisesti läpi.. Mitä kokeita/tutkimuksia lääkäri tällaisessa tilanteessa todennäköisesti teettäisi? Olisiko siis mahdollista että vain kävisin lääkärissä ja saisin tod.näk. antibioottikuurin ilman että joutuisin käymään toisena päivänä esim verikokeessa??

3

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä kerro enää äidil

      hei nuori nainen,sun äidille ei kuuku henkilökohtaiset asiat enää! sulla on huoli terveydestäsi,sä varaat ajan lääkäriin ja et puhu äidillesi! lääkäri on vaitiolo velvollinen .kipu voi johtua paikkojen kuivuudesta,käyttäkää liukuvoidetta molemmat ,tai muuta emätinersyyntymistä,jos kumppanisi on liian kova touhussanne,hänen täytyy lämmitellä pitkään ennen tuloa.mutta sä elät nyt aikuisen elämää sukupuolikumppanisi kanssa,asiat ei kuulu uteliaalle äidillesi koskaan,alahan pitää asiasi omina! lääkäri ottanee limakalvolta näytteen ja verikokeesta huomaa tulehsukset.mene lääkäriin jotta ei ala pahenemaan oli mistä vain kyse.kohtutulehdukseen kuuluu usein voimakasta kipua,verenvuotoa ja lämpöä

      • karsee mutsi

        miten viot olla miehesi kanssa sängyssä ilman äitisi uteliasta silmää? jos sen pystyt tekemään,voit salaa mennä lääkäriinkin,sanot että se on henkilökohtaista että sulla on jo omia juttuja mistä ei tartte jaaritella sairaan uteliaalle äitikullallekaan


    • roskapostirobotti_

      Ymmärrän sua koska mun äiti oli ihan samanlainen kunnes muutin pois kotoa, piti kamalat stoorit keksii et pääsi lääkäriin hakee epillerien reseptin jne..

      Mutta, jos sun äitis tietää sun poikaystävästäs ni voit vaa sanoo et sul on lääkäriaika, vaikka joku tarkastus vaan, kunhan oot ensin varannu sen. Kyl hän varmaa aattelee et hyvä vaa et pidät itestäs huolta jos joku asia painaa ja meet lääkäril näyttää. Voit vaa sanoo vaik et meet vatsakipujen takia, jotka on kestäny jo aika kauan, eihän hän sinne lääkärinhuoneeseen oo sun kaa tulossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1729
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1644
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1344
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1332
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe