Varattu haikailee varattua

dirty G

Olen monella tapaa onnellisessa avioliitossa ja silti on päässyt käymään niin, että olen syvästi ihastunut erääseen parisuhteessa elävään hieman nuorempaan mieheen, sanotaan vaikka työkaveriin, jonka kanssa olen tiiviisti tekemisissä. Tunnen syvää yhteyttä ja vahvaa vetovoimaa, mutta mahdolisesti yksipuolisesti... Tilanne on kamala, mutta en saa karistettua näitä tunteita etenkään kun joudun/saan olla ihastukseni kanssa kanssakäymisessä lähes päivittäin eikä tilannetta oikein pysty muuttamaan...Elämä yhtä kidutusta ja turhan asian kanssa itsensä rasittamista...Miten ratkaisen tilanteen? Pääsenkö ihastuksesta yli joskus? Pitääkö ottaa a) "loparit" b) avioero ... ?

11

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • abcd ..

      c) ei lopareita eikä avioeroa. on kaunista ajatella, että ihminen olisi yksiavioinen, mutta onko niin?

    • Varattu mies

      Et ole ainoa.

      • vaiettu rakkaus

        Niin minäkin..varattu nainen ja varattua miestä rakastan..salaa


    • Toinen tuskastunut :(

      Kohtalotovereita löytyy.... Itse jo ollut useamman vuoden ihastunut varattuun mieheen. Omassa avioliitossa ei hirveästi ole moittimista, mutta tämä ihastus on siitä kummallinen että jo heti ensi näkemältä ihastuin ja tämä komistus aiheuttaa minussa todella voimakkaita tunteita, sanat sekoilee, muutun ujoksi ja mahassa nipristelee. Tällaisia tunteita ei edes mieheni ole seurustelun alkuaikoina minussa aiheuttanut. Vaikka kuinka olen yrittänyt tukahduttaa tunnetta, se ei laannu. Typeryyksissäni laitoin nimettömänä todella epämääräistä viestiä kauan aikaa sitten ja alan todella pelkäämään oman harkintakykyni puolesta. Kenenkään avioliittoa en tahdo sotkea, mutta tuntuu että tämä on kitumista.. Mikään ei tunnu enää miltään. Minua helpottaisi edes tietää, pitääkö hän minua kauniina ja toivon salaa että saisin edes yhden yön hänen kanssaan. Näemme harvoin, mutta silti jaksan aina odottaa. Olisi ihana tietää hänen mielen liikkeet... Aavistelen että hän tietää tunteeni, koska viimeksi tavatessamme hän katsoi pitkään ja hymyili niin komeasti. Sillä hetkellä olin varma tunteiden olevan molemminpuolisia, mutta nyt en enää. Jos tuntee toista ihmistä kohtaan voimakasta vetovoimaa, onko se yleensä molemminpuolista? Tunnen itseni ääliöksi kirjoitellessani tänne, mutta olen niin yksin asian kanssa.

      • ap.

        Tätä on näköjään siis liikkeellä. Ja tosiaan ainut terapia tuntuu olevan tänne kirjoittaminen kun asialle ei voi/haluu tehdä reaalielämässä mitään eikä tästä voi edes puhua kelleen. Voi kun pääsisi näistä tunteista eroon. Ei ole oikein ei. Välil tuntuu kyllä että meinaa alkaa harkintakyky pettämään...


      • harrasta jotain
        ap. kirjoitti:

        Tätä on näköjään siis liikkeellä. Ja tosiaan ainut terapia tuntuu olevan tänne kirjoittaminen kun asialle ei voi/haluu tehdä reaalielämässä mitään eikä tästä voi edes puhua kelleen. Voi kun pääsisi näistä tunteista eroon. Ei ole oikein ei. Välil tuntuu kyllä että meinaa alkaa harkintakyky pettämään...

        Avioliitto on tahdon asia. Alttarilla sanoit tahdon. Älä riko toisen perhettä vain omien typerien tunteittesi takia. Toinen rakastaa puolisoaan. Minkä Jumala on yhdistänyt älköön ihminen erottako.


      • papitta paras
        harrasta jotain kirjoitti:

        Avioliitto on tahdon asia. Alttarilla sanoit tahdon. Älä riko toisen perhettä vain omien typerien tunteittesi takia. Toinen rakastaa puolisoaan. Minkä Jumala on yhdistänyt älköön ihminen erottako.

        Ihan vaan tiedoksesi, etten ole vielä kertaakaan nähnyt Jumalan yhdistämää liittoa, kyllä sen ihan vaan seurakunnan pappi tekee!!


      • Kivinen tie..
        papitta paras kirjoitti:

        Ihan vaan tiedoksesi, etten ole vielä kertaakaan nähnyt Jumalan yhdistämää liittoa, kyllä sen ihan vaan seurakunnan pappi tekee!!

        Sama täällä..
        vaikka yritän unohtaa miehen, niin ei vaan unohdu.En ole nähnyt häntä kohta vuoteen ja vieläkin pyörii mielessä joka päivä. Haluaisin unohtaa hänet ja tämä palstalla käyminen ei helpota tilannetta. mut kai sitä täytyy olla paikka missä purkaa pahaa oloa kun ei ääneen voi sanoa. Vaikka pari ystävää tietää mutta tuntuu pahalta kun tunteet myllerryksessä ja tämä on niin väärin. .

        miten teillä muilla menee parisuhde kun toinen pyörii päässä? Oletteko miettineet eroa. Itse olen mutta ajattelen että tämä laantuu. . Toivon niin.. kyllä minä omaa mistäkin rakastan. . Toisessa oli vain sitä jotain.........


      • Kivinen tie..
        papitta paras kirjoitti:

        Ihan vaan tiedoksesi, etten ole vielä kertaakaan nähnyt Jumalan yhdistämää liittoa, kyllä sen ihan vaan seurakunnan pappi tekee!!

        Sama täällä..
        vaikka yritän unohtaa miehen, niin ei vaan unohdu.En ole nähnyt häntä kohta vuoteen ja vieläkin pyörii mielessä joka päivä. Haluaisin unohtaa hänet ja tämä palstalla käyminen ei helpota tilannetta. mut kai sitä täytyy olla paikka missä purkaa pahaa oloa kun ei ääneen voi sanoa. Vaikka pari ystävää tietää mutta tuntuu pahalta kun tunteet myllerryksessä ja tämä on niin väärin. .

        miten teillä muilla menee parisuhde kun toinen pyörii päässä? Oletteko miettineet eroa. Itse olen mutta ajattelen että tämä laantuu. . Toivon niin.. kyllä minä omaa mistäkin rakastan. . Toisessa oli vain sitä jotain.........


      • ap.
        Kivinen tie.. kirjoitti:

        Sama täällä..
        vaikka yritän unohtaa miehen, niin ei vaan unohdu.En ole nähnyt häntä kohta vuoteen ja vieläkin pyörii mielessä joka päivä. Haluaisin unohtaa hänet ja tämä palstalla käyminen ei helpota tilannetta. mut kai sitä täytyy olla paikka missä purkaa pahaa oloa kun ei ääneen voi sanoa. Vaikka pari ystävää tietää mutta tuntuu pahalta kun tunteet myllerryksessä ja tämä on niin väärin. .

        miten teillä muilla menee parisuhde kun toinen pyörii päässä? Oletteko miettineet eroa. Itse olen mutta ajattelen että tämä laantuu. . Toivon niin.. kyllä minä omaa mistäkin rakastan. . Toisessa oli vain sitä jotain.........

        Huono aikahan se omassa parisuhteessa on. Oma mies ei todellakaan tällä hetkellä ole läsnä tarpeeksi tunnetasolla. Arjen kumppanuutta. Tunnetasolla kylmää...


      • mattia lainaten
        ap. kirjoitti:

        Huono aikahan se omassa parisuhteessa on. Oma mies ei todellakaan tällä hetkellä ole läsnä tarpeeksi tunnetasolla. Arjen kumppanuutta. Tunnetasolla kylmää...

        Elämä on ihmisen parasta aikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe