La 19.7. Johanna Tukiaisen ”glamourshow” Torniossa

Torniossa

Kesän tiivistahtinen keikkailu jatkuu Torniossa Twin City –festivaaleilla.
Tuksu kirjoitti Facessa 26.6.14:

”Tervetuloa näihin tilaisuuksiin sitten! Osa yleisöstä on välillä itkenyt keikoillani, esitän ne todellakin nyt tunteella ihan Julian muiston kunniaksi. http://twincityfestivals.com/johanna-tukiainen/

90

1403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 100-prosenttinen

      Tuksu raportoi Facessa 18.6. ”Olen 100% keikkakunnossa ja esitän nykyisin keikoillani osittain myös gospelia vakavien kokemusteni jälkeen sekä Julian kunniaksi. Tarvitsisimme Hennan kanssa majoituksen Rovaniemeltä su-ma väliselle yölle 19.7-20.7, ottakaa yhteyttä minuun jotka voisitte auttaa asiassa!”

      • Hymy raportoi 19.6.

        Hymy raportoi 19.6.14:

        ”Nämä suomalaiset kohumimmit ovat tehneet sovun: Nyt yhteistöitä!

        Kaksi suomalaista kohuneitokaista, Johanna Tukiainen ja Henna Kalinainen, ovat olleet niinkin läheisissä väleissä, että Hennan piti toimia aikoinaan Tuksun morsiusneitona hänen Lapin-häissään. Henna ei kuitenkaan päässyt sattuneesta syystä paikalle.

        Naiset eivät ole olleet vähään aikaan tekemisissä toistensa kanssa ja sanan säilä on viuhunut myös sosiaalisessa mediassa.

        Nyt epäsopu tiettävästi on historiaa, sillä naiset tekevät yhteistyötä - mikäli Tukiaisen päivitykseen on uskominen. Hän mainostaa Kalinaisen toimivan juontajana hänen keikoillaan. Pari on lähdössä Lapin-rundille esiintymään.”

        Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/nama-suomalaiset-kohumimmit-ovat-tehneet-sovun-nyt-yhteistoita


      • Hirviö pohjoiseen!

        Suohirviö-Penna raportoi 5.7.14: "Paluu esiintymislavoille, Lappiin tieni vie!

        Johanna Tukiainen soitti minulle jotain päiviä sitten kiinnostaisiko minua lähteä hänen kanssaan Lappiin esiintymään 18.07 ja 19.07 keikoille. Minulla on nyt kesäloma menossa, joten ajattelin miksipä ei. En myöskään ole koskaan matkustellut Suomessa Tamperetta ylemmäs ja onkin mahtavaa päästä näkemään Lappia.

        Finnarin lentoliput Johanna lähetti minulle eilen ja nyt pitääkin vain huolehtia itseni passin kera Helsinki-Vantaan lentokentälle 18pv aamulla. Esiinnymme 18pv Rovaniemellä ja 19pv Torniossa Twin City Festivaaleilla. En muista nyt missä se Rovaniemen keikka oli, mutta päivitän sen heti kunhan olen sen Johannalta selvittänyt."


      • Pulska Henna
        Hymy raportoi 19.6. kirjoitti:

        Hymy raportoi 19.6.14:

        ”Nämä suomalaiset kohumimmit ovat tehneet sovun: Nyt yhteistöitä!

        Kaksi suomalaista kohuneitokaista, Johanna Tukiainen ja Henna Kalinainen, ovat olleet niinkin läheisissä väleissä, että Hennan piti toimia aikoinaan Tuksun morsiusneitona hänen Lapin-häissään. Henna ei kuitenkaan päässyt sattuneesta syystä paikalle.

        Naiset eivät ole olleet vähään aikaan tekemisissä toistensa kanssa ja sanan säilä on viuhunut myös sosiaalisessa mediassa.

        Nyt epäsopu tiettävästi on historiaa, sillä naiset tekevät yhteistyötä - mikäli Tukiaisen päivitykseen on uskominen. Hän mainostaa Kalinaisen toimivan juontajana hänen keikoillaan. Pari on lähdössä Lapin-rundille esiintymään.”

        Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/nama-suomalaiset-kohumimmit-ovat-tehneet-sovun-nyt-yhteistoita

        Onko varmaa, että Kalinainen todellakin lähtisi keikalle?


      • Kalinaisesta
        Pulska Henna kirjoitti:

        Onko varmaa, että Kalinainen todellakin lähtisi keikalle?

        Kyllä, koska muuta tietoa ei ole tullut (vielä) esiin.


      • Baladaa

        P. Penna blogissaan 15.7. ”Peppu kunnolla pyörimään!

        Johanna Tukiainen Show keikoilla minulla on aina oma menevä tanssinumero. Tähän mennessä olen aina esittänyt Britney Spearsin Toxic biisin, mutta nyt kesän kunniaksi vaihdoin biisin menevään lattariin.

        Uusi biisini on Gustavo Liman Balada. Viime yönä aloitin kehittämään koreografiaa tuohon ja aamulla koirien aamulenkin jälkeen jatkoin. Luoja kun osaa vatsa ja lantioin alue olla kipeänä kun tuota koreografiaa kehitelty joku kolme-neljä tuntia. Sen lupaan, että lantio vatkaa biisin alusta loppuun saakka.

        Ihan mahtavat showt tulossa Lapissa. Perjantaina olemme Rovaniemellä Valdemarissa ja Lauantaina Toriniossa Twin City festareilla.”

        Balada: https://www.youtube.com/watch?v=2Z753j45vM8


      • Parketin rytke
        Pulska Henna kirjoitti:

        Onko varmaa, että Kalinainen todellakin lähtisi keikalle?

        Sitten onkin luvassa tuhtien tyttöjen tanssahtelua.


      • Suohirviön soidin

      • Monster Dancer

        Suohirviön blogista 16.7. ”Se oli siinä!

        Vihdoin ja viimein koreografia on valmis. Saanut monta tuntia hiki päässä vatkata lanteita ja kehitellä biisiin sopivia liikkeitä, jotka sulautuvat yhteen ja näyttävät hyvälle sekä seksikkäälle.

        Inspiraation koko koreografialle sain eräästä youtubesta löytyvästä videosta ja koreografiani onkin hiukan saman tyylinen. Laitan tuon minua insipiroineen videon teillekkin näytille ja siitä pystyttekin päättelemään mitä on luvassa.

        Pakko sanoa, että olen ihan saakelin ylpeä itsestäni. Ensimmäinen luomani koreografia ja se näyttää todella hyvälle. Tiedän sillä kuvasin tuon tanssin ja katsoin sen oikein telkkarin kautta nähdäkseni sen mahdollisimman suurena.

        Kannattaa siis tulla katsomaan Johanna Tukiainen Show perjantaina Rovaniemelle ja Tornioon sitten lauantaina. Esiintymisasukseni valikoitui tällä kertaa Eurovision Song Contest 2014 bileissä käyttämäni asu.”

        Esiintymisasu: http://2.bp.blogspot.com/-9sXDkDFtuE4/U8WoAYiWFoI/AAAAAAAAJUY/4FxQGeC48a8/s1600/1385436_10202879413618079_8181416449927604272_n.jpg

        Suohirviö esiintyy sitte näin: https://www.youtube.com/watch?v=BQCdMblwy-M


      • mielenkiintoisaa
        Baladaa kirjoitti:

        P. Penna blogissaan 15.7. ”Peppu kunnolla pyörimään!

        Johanna Tukiainen Show keikoilla minulla on aina oma menevä tanssinumero. Tähän mennessä olen aina esittänyt Britney Spearsin Toxic biisin, mutta nyt kesän kunniaksi vaihdoin biisin menevään lattariin.

        Uusi biisini on Gustavo Liman Balada. Viime yönä aloitin kehittämään koreografiaa tuohon ja aamulla koirien aamulenkin jälkeen jatkoin. Luoja kun osaa vatsa ja lantioin alue olla kipeänä kun tuota koreografiaa kehitelty joku kolme-neljä tuntia. Sen lupaan, että lantio vatkaa biisin alusta loppuun saakka.

        Ihan mahtavat showt tulossa Lapissa. Perjantaina olemme Rovaniemellä Valdemarissa ja Lauantaina Toriniossa Twin City festareilla.”

        Balada: https://www.youtube.com/watch?v=2Z753j45vM8

        Tuon kyllä haluaisin nähdä? Perus zumbakauraa. Hauska ja rankkakappale, mutta ei tuota kyllä mitkään karkkiliivit päällä vatkata..hehhee....


      • vertailkaa
        mielenkiintoisaa kirjoitti:

        Tuon kyllä haluaisin nähdä? Perus zumbakauraa. Hauska ja rankkakappale, mutta ei tuota kyllä mitkään karkkiliivit päällä vatkata..hehhee....

        Tuossa sama tanssittuna, voitte vertailla sitten? https://www.youtube.com/watch?v=2viS6iDRo1w


      • vertailkaa

      • Katsotan sitten

    • Ex-keikkamyyjä

      Ex-keikkamyyjä Nita Seessalo kommentoi 25.6. (hymy-näätien palstalla):

      "Hoida se twin city festari hyvin ku mä myin sen ettet taas nolaa mua mokaamalla keikan. Niin että hoida keikka ettei käy niinku muutamille keikoille kävi..."

      • Jatkokommentti

        Nitan jatkopostaus 28.6. ”i phonen mysteeri ja twin city keikka

        Eli i phone oli mun yksi ylimääräinen joka mun piti myydä johannalle, lähetinkin sen postissa, mutta johanna ei sitä koskaan noutanut sieltä joten Se jäi siihen.

        Twin Cityn ja yhden samalla suunnalla olevan keikan myin ennenkuin lopetin keikkamyynnin eli jo talvella aikoja sitten. Eli tässä lyhyesti info siihen :)”


      • Samalla suunnalla
        Jatkokommentti kirjoitti:

        Nitan jatkopostaus 28.6. ”i phonen mysteeri ja twin city keikka

        Eli i phone oli mun yksi ylimääräinen joka mun piti myydä johannalle, lähetinkin sen postissa, mutta johanna ei sitä koskaan noutanut sieltä joten Se jäi siihen.

        Twin Cityn ja yhden samalla suunnalla olevan keikan myin ennenkuin lopetin keikkamyynnin eli jo talvella aikoja sitten. Eli tässä lyhyesti info siihen :)”

        Eli Nita on myynyt sekä Tornion että Rovaniemen keikan.


      • Magnumlive
        Samalla suunnalla kirjoitti:

        Eli Nita on myynyt sekä Tornion että Rovaniemen keikan.

        Ohjelmatoimisto, joka järjestää Twinkkarit, on Magnumlive Oy, sen rovaniemen toimipiste. (Hoikat).


      • Ohjelmamaakarit
        Magnumlive kirjoitti:

        Ohjelmatoimisto, joka järjestää Twinkkarit, on Magnumlive Oy, sen rovaniemen toimipiste. (Hoikat).

        Ohjelmatoimisto: http://www.magnumlive.fi/


    • IM: 13.7.14
    • Esiintyjäkaarti
      • Lauantai ei myy?

        Erään paikallislehden mukaan lauantaipäivän lipunmyynti on jäänyt jälkeen tavoitellusta; saapa nähdä, tuovatko loppuviikon päivät lisää nostetta.


    • Mitähän kaikkee

      Tällä viikolla, ennen keikkaa, ehtii tapahtua vielä paljon glamourin saralla...

    • Nätti-Jussi 93 v.

      Tervetuloa Tuhnu miun kämpille Rovalan metsätyömieskotiin. Huone on pieni mutta aina sinne on mahtunut paljon tuhnuja.

      • Näätäperhe

        Jos saat hänet ja/tai muut tollukat kämpällesi, laitahan sitten rapoa jälkikäteen palstalle.


    • Pitkä taksimatka

      Rovaniemen (keikka pe 18.7.) ja Tornion (la 19.7.) väliä on sellaiset 120 km, eli puolentoista tunnin taksimatka (mennen tullen).

      • Ei kallis ajo

        Noilla selkosilla tuo on vasta perusmatka, ja kaupunkien välinen tie on hyvässä kunnossa.


    • gr42343gr2

      Junallakin pääsee.

      • Pink Deal

        Aivan totta! Mutta sopiiko sellainen liikkuminen Dolls-glamourtähdille?


      • Kiskobussi
        Pink Deal kirjoitti:

        Aivan totta! Mutta sopiiko sellainen liikkuminen Dolls-glamourtähdille?

        Liian hidas etenemismuoto vauhtiryhmälle.


    • Helsinki 18.7.
      • kuin kaksi marjaa

        Kumpi noista pullukoista on kumpikin?


      • Lentokoneessa

      • Tuksu 18.7. ip

    • Tollukat

      Tollukat Rovaniemellä, ja Kalinainen raportoi 18.7. klo 15: ”Perillä ollaan!! Nyt pikku päikkärit ja ruokaa ja sitten h-hetki lähestyy klo 23 aikoihin ravintola Valdemarissa :)”

    • Tollukat, ROI

      Tollukat Rovaniemellä, ja Kalinainen raportoi 18.7. klo 15: ”Perillä ollaan!! Nyt pikku päikkärit ja ruokaa ja sitten h-hetki lähestyy klo 23 aikoihin ravintola Valdemarissa :)”

      • Hot. Pohjanhovi

        Seurue on majoittunut ilmeisesti hotelli Pohjanhoviin.
        Näkyykö hotellin pihalle leiriytyneenä, ilosta kirkuvia Tucs-faneja?


      • Hymy raportoi 18.7.

        Hymy raportoi 18.7. illalla:b”Tuksu Rovaniemen-keikalla: Poliisi paikalle!

        Johanna Tukiainen on paraikaa useampipäiväisellä keikalla Rovaniemellä.
        Hymyn saamien silminnäkijävihjeiden mukaan Tukiaisen saapumisen Napapiirin pääkaupunkiin on huomannut myös paikallinen virkavalta.

        Tiettävästi poliisi kävi jututtamassa Tukiaista legendaarisen hotelli Pohjanhovin liepeillä. - Olisikohan siinä annettu jotain haastetta tai jotain, silminnäkijät juoruvat Hymylle.”

        Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/tuksu-rovaniemen-keikalla-poliisi-paikalle


      • Poliisien jahti

      • Vituix män

        Keikka oli jonkin sortin epäonnistuminen, ei siis menestys. Tuksu kertoi (19.7. ip): ”Ariel merenneito look jatkuu vielä vähän aikaa.

        Rovaniemen keikalla jouduin improvisoimaan loppuosan showstani, sillä minulle väitettiin ettei muka CD levyni loppuosa toiminut, joten en saanut laulettua " Apinamies" biisiä, enkä "Hei Johanna" biisejä ja se kappale olisi

        nimenomaan sopinut Lappiin! :) mutta puhuin showni lopussa vertauskuvin Arielin tarinasta ja sen onnellisesta lopusta. Ja shown päätin siihen että aion elää ja te vielä näette sen.” Kuva: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/07/19/p18t73306rof64qgrc2jmobgu4.jpg


      • Rovaniemellä 18.7.
        Hot. Pohjanhovi kirjoitti:

        Seurue on majoittunut ilmeisesti hotelli Pohjanhoviin.
        Näkyykö hotellin pihalle leiriytyneenä, ilosta kirkuvia Tucs-faneja?

        Kalinainen 18.7. klo 19: ”Ihanat ruoat Lapissa

        Mulle kanaa ja vuohenjuustoa ja Johannalle poronkäristystä muussilla.. Oli superhyvät ruoat Valdemarissa missä illalla keikka johannalla ja minä juonnan.

        Ja tiedoksi vaan kaikille lukijoille ketkä nyt aloittavat taas ihan päättömiä tarinoita meidän yhteiskeikasta että meidät on palkattu saman promofirman kautta eri tehtäviin ja yhtäaikaa. Paikalla myös Niko ja Esko ja Tauski & Hurme..

        Mulle on ihan sama kenet mä juonnan lavalle se kuuluu työnkuvaan ja sitäpaitsi Johannan kanssa matka on sujunut oikein mukavasti!”

        Ruokaa: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/2730/2014/07/18/p18t531d231l5d1a1e1itaq8h1hcm4.jpg

        Tuksun tuoka-annos: http://aijaa.com/RRAn51


      • ROI 18.7.

      • kauheeeeee
        ROI 18.7. kirjoitti:

        Tuksulla oli kuulemma hauskaa Rovaniemellä, mutta mitä yleisö tykkäsi?: ”Henna Kalinaisen pyysin juontamaan keikkojani! Erittäin hyvin meni 18.7.2014 Rovaniemen juonnot, olimme molemmat iltapuvut päällämmme kun Henna haastatteli minua lavalla mm. Lappiin liittyvissä asioissa, lappalaisista miehistä jne.....Hauskaa oli! :)”

        Yhteiskuva: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/07/19/p18t717g3udme17p0h951p0b1eaf4.jpg

        Ei vittu mikä homer simpson.....mitä tolle turpavärkille on tapahtunut?????


      • hyytelönaama
        kauheeeeee kirjoitti:

        Ei vittu mikä homer simpson.....mitä tolle turpavärkille on tapahtunut?????

        Ja miten epäsummetrinen naama?? Onko lipsunut täyteaineet sinne tänne....
        Ihan sievästä tytöstä on tullut aivan kauhea suhteellisen lyhyessä ajassa. Ei tuntisi nuoruuden tuttu enää.


    • ei uusintaa

      Tää juttu oli jo täällä.

    • Ex-keikkamyyjä Nita
    • poronpurijat

      Haloo, kuuleeko Tornio. Mikä siellä on nyt tilanne, Henna.

      Joko met alamma tulla täältä Pellosta?

    • Lasse L

      Taustamusa jää taas kuulumatta, kun Apinamies ja Hei Johanna ovat puhkikuluneita. Muutahan Tunkki ei osaa edes sinnepäin.

      Rahat pois Tornion tyhmiltä.

    • Surullinen Napa
    • Dolls Paxut
      • Ittna

        Hennalla on AIVAN hirveen kokonen perse!!!!!!!!!!!!!!!
        Mitä se on sinne työntäny?


      • Sakara
        Ittna kirjoitti:

        Hennalla on AIVAN hirveen kokonen perse!!!!!!!!!!!!!!!
        Mitä se on sinne työntäny?

        Hennalla on kauniit vartalolleen sopivat vaatteet, eikä tuo berberikään näytä miltään jättikokoiselta. Ihan hyvännäköinen nuori nainen.


    • Glamouria tuolilla
      • skandaaleja kehiin

        Vai istui lösö muovituolilla. Onpa mitätön aihe tänne tuotavaksi. Menee tuo Tunkin kyttääminen naurettavuuksiin.


    • gr3g3

      Pakkohan se on istua jos on 10 minuuttia seissyt paikallaan ja kertoilut ihania juttuja Ariel merenneidostas yleisölle.

      Pahinta tuossa on just se, että Tunkki oikeasti kuvittelee, että yleisö katselee ja kuuntelee hänen showta haltioissaan.

    • Leopardikuosi
    • Kesämekossa
      • ohohhoh

        No ei tuossa ole kukkamekosta tietookaan? Kauheen näköinen vaateyhdistelmä ja iso massu.


      • Ikkunaverhomekko
        ohohhoh kirjoitti:

        No ei tuossa ole kukkamekosta tietookaan? Kauheen näköinen vaateyhdistelmä ja iso massu.

        Mekko on mallia miamilainen ikkunaverho.


    • laulubiisi

      Ketkä kaikki hu.ora on saanut itkemään linkkiin otti tu.ssu osaa. Viinaa/lääkkeitä tai ei niin HARHAT on samat. Miten toi otus muka kestäisi itseään selvinpäin, ellei ole paranoidi skitsofreenikko??!!1!

    • Twinkkarit 2014
      • ölkjhgv

        tässä kuvassahan tuksu on oikeesti ihan hyvän näköinen. Pitäis ton tyylin ja jättäs ne makkarankuoret vähemmälle..


      • TCF 19.7.

        Tuksu raportoi 20.7. ”Twin City Festivals kesti useamman eri päivän, eri esiintyjien kanssa. Eilisellä keikalla pääesiintyjinä olivat Tauski Peltonen, Matti Nykänen, Hausmylly ja lopussa minä. Olin pyytänyt Hennan juontamaan keikkojani ja Petri oli mukana myös avustamassa ja veti yhden vauhdikkaan tanssinumeronkin lavalla.”

        Kuva esiintymislavan edustalta: http://aijaa.com/zYEJtn


      • Klamouri

        Torniossa nähtiin ja koettiin laadukas glamourshow, jonka meille tarjosivat kaksi lihavaa ja sönkkäävää naista sekä koikkelehtiva siipihomo.


    • krapulanakit

      Miten Tunkero on salaattilounaalla klo 12? Eikö hänellä ollut huonetta hotellissa, jossa on aamiaispöytä?

      • Väsyttää niin

        Ei hän aamiaispöytään jaksa herätä.


      • Tuksu lounaalla, ROI

        Tuksu lounaalla Rovaniemellä 20.7. ”Lounaalla salaattia ja zero colaa.”

        Joidenkin mielestä tätä asiaa ei saisi jauhaa, mutta rakas Julia on kokoajan mielessäni ja tuska sekä kaipuu nousee vielä enemmän pintaan jos olen yksin ja ilman seuraa.

        Tietysti pahoitan mieleni myös ilkeästä ja valheellisesta nettiherjauksesta ja joidenkin lehtien perättömistä väitteistä. Enkä ole sanonut pystyväni pysymään absolutistina, mutta pyrin siihen.” Kuva: http://aijaa.com/rQJbgP


    • I<3TUXU

      Tukiaisen keikka oli ehdottomasti PARAS koko illan esiintyjistä (jotka eivät häävejä tosin olleetkaan). Hän esiintyi oikeasti karismaattisesti ja kokeneesti ja näki, että hän pitää siitä mitä tekee ja niin piti yleisökin. Eihän tuo keikka mikään upea ollut, mutta oli kyllä ikimuistoinen ja ehdottomasti illan kohokohta. Ja Johanna esiintyi selvänä, pisteet siitä. Keikka kesti aika vähän aikaa, lopussa Johanna olisi vielä halunnut laulaa yhden biisin ja kysyi yleisöltä mielipidettä ja yleisöhän ei saanut tarpeekseen, mutta järjestysmiehet hääsivät Johannan pois lavalta ettei kestä liian kauan.

      Kiitokset vain keikasta! Pääasia on, että Johanna itse pitää siitä mitä tekee ja on onnellinen ja raitis.

      • hevonen (ori)

        Millä kohdalla seisoit vai olitko paikalla ollenkaan vai Ollen kaa?


      • Hölynpölyä!

        Tyhjää propagandaa ja disinformaatiota tuo!


    • Metabooli
    • munansaattaja

      Menikö keikkapalkkion Kalinaisen pussiin vai Pul...sen kassiin?

    • sekonomisti

      Kansantalouden kannalta se ja sama menikö keikkapalkkio Kalinaisen pussiin tai pulinaisen kassiin.

      • Ökonomisti

        Jos meni pulinaisen pussiin, raha päätyy Ruotsiin, Ruotsin kansantalouteen pyörimään.


    • Ahomansikka

      Jollaksen Papitar 2 raportoi (kiitokset!) Tornion keikasta (19.7.):

      ”PaljastuksiA Tornion keissisTÄ

      Elikkäs menin uteliaisuuttani katsomaan mitä tällä Tornion reissulla tapahtuu. Keikka meni hyvin mielestäni, ja Johanna näytti nauttivan lavalla. PPP oli kans selvästi harjoitellut esitystä, ja yleisö näytti pitävän molemmista. En ainakaan kuullut mitään herjaavia kommentteja shown mennessä.

      Sitten itse tähti, PPP ja Kalinainen Henna siirtyivät ns. privaattitilaan yläkerran terassille, missä heillä oli muutama järjestyksenvalvoja siinä, että kukaan ei päässyt itse tähteä eikä muuta porukkaa lähestymään.

      Seurasin, kuinka moni ihminen yritti ja yritti huudella Johannaa sekä Hennaa, mutta he eivät huutoihin kiinnittäneet huomiota. Lopulta huutelijat aina vain käännytettiin pois.”

      Osa 1 (4).

      • Ahomansikka

        Osa 2 (4):

        ”Jonkin ajan kuluttua tuli paikalle tämä tummahiuksinen daami. mistä aikaisemmin täällä (hymy-näätien palstalla) kirjoitinkin, että treffit oli facebookin mukaan sovittu Johannan kanssa. Daami meni paikalle, ja järjestysmies oli myös tätä käännyttämässä pois, kunnes tämä neiti huusi Johannalle jotain, mihin tähti kiinnitti huomion, ja näin tämä neiti pääsi istumaan seurueeseen.

        Kävin tilaamassa lisää juotavaa ja menin takaisin pelipaikoille. Mentyäni takaisin Johanna oli mennyt tämän daamin viereen istumaan, ja he jakoivat yhteisen viltin ja näyttivät molemmat nauttineen keskustelusta. En kuullut yhtään, mitä he puhuivat, koska olin sen verran kaukana tilanteesta. Jotain positiivista ilmeisesti voisin olettaa, koska molemmat hymyilivät toisilleen.

        Hetken kuluttua järjestysmiehet lähtivät ilmeisesti muihin töihin, ja silloin alkoi porukkaa menemään taas tähden seuruetta kohti, ja he yrittivät kovasti kuvata Johannaa. Tämä tummahiuksinen daami ja Johanna menivät täysin viltin alle ja olivat siellä aika kauan ja ilmeisesti odottivat, että kuvaajat häipyvät.

        Pariin kertaan joitakin ihmisiä/faneja (? ) kävivät nykimässä vilttiä ja yrittivät päästä yhteiskuviin, mutta turhaan. Vilttiä vedettiin vain syvemmälle. Monta tuntia meni ja Johanna vain jutteli tämän daamin kanssa.”

        Osa 2 (4).


      • Ahomansikka
        Ahomansikka kirjoitti:

        Osa 2 (4):

        ”Jonkin ajan kuluttua tuli paikalle tämä tummahiuksinen daami. mistä aikaisemmin täällä (hymy-näätien palstalla) kirjoitinkin, että treffit oli facebookin mukaan sovittu Johannan kanssa. Daami meni paikalle, ja järjestysmies oli myös tätä käännyttämässä pois, kunnes tämä neiti huusi Johannalle jotain, mihin tähti kiinnitti huomion, ja näin tämä neiti pääsi istumaan seurueeseen.

        Kävin tilaamassa lisää juotavaa ja menin takaisin pelipaikoille. Mentyäni takaisin Johanna oli mennyt tämän daamin viereen istumaan, ja he jakoivat yhteisen viltin ja näyttivät molemmat nauttineen keskustelusta. En kuullut yhtään, mitä he puhuivat, koska olin sen verran kaukana tilanteesta. Jotain positiivista ilmeisesti voisin olettaa, koska molemmat hymyilivät toisilleen.

        Hetken kuluttua järjestysmiehet lähtivät ilmeisesti muihin töihin, ja silloin alkoi porukkaa menemään taas tähden seuruetta kohti, ja he yrittivät kovasti kuvata Johannaa. Tämä tummahiuksinen daami ja Johanna menivät täysin viltin alle ja olivat siellä aika kauan ja ilmeisesti odottivat, että kuvaajat häipyvät.

        Pariin kertaan joitakin ihmisiä/faneja (? ) kävivät nykimässä vilttiä ja yrittivät päästä yhteiskuviin, mutta turhaan. Vilttiä vedettiin vain syvemmälle. Monta tuntia meni ja Johanna vain jutteli tämän daamin kanssa.”

        Osa 2 (4).

        Osa 3 (4):

        ”Lopulta seurue siirtyi alakertaan tanssipaikkaan, missä Esko ja Niko olivat vetämässä jotain showta. Henna ja PPP lähtivät omille teilleen ja näytti, että heillä olisi jotenkin kireät välit Johannan kanssa, koska tämä ei liittynyt heidän seuraan.

        Johanna jäi tämän tummahiuksisen daamin kanssa kahdestaan, ja he jatkoivat jutteluaan nojaten baaripöytään, missä ei ollut siis istumapaikkoja. Johanna oli kovin kiinni tässä neidissä ja supisi tämän korvaan jotain taukoamatta.

        Ihmiset yrittivät taas lähestyä tähteä ja ottaa kuvia, ja nyt ei lupia edes nähtävästi kysytty. Johanna piiloutui tämän neidin ns. kainaloon, ja neiti peitti Johannan naaman, että kuvia ei saisi otettua.

        Tämä neiti oli hoikka ja pitkä ja erittäin kaunis, ettei vain Johannalla olisi ollut muutakin mielessä, koska niin tiiviisti oli koko illan sekä yön tämän daamin seurassa, eivätkä he näyttäneet kyllä muuta seuruetta edes huomaavan.

        Ilta meni rauhallisesti ja odotin tappiin asti mitä tulee vielä tapahtumaan. Tämä daami lähti, kun pilkku tuli ja halasivat Johannan kanssa, ja Johanna siirtyi Hennan ja PPP seuraan, ja he vielä istuivat sohville ja juttelivat hetken. He poistuivat sitten vastapäiseen hotelliin ja enempää en minä sitten tiedä illankulusta.”

        Osa 3 (4).


      • Ahomansikka
        Ahomansikka kirjoitti:

        Osa 2 (4):

        ”Jonkin ajan kuluttua tuli paikalle tämä tummahiuksinen daami. mistä aikaisemmin täällä (hymy-näätien palstalla) kirjoitinkin, että treffit oli facebookin mukaan sovittu Johannan kanssa. Daami meni paikalle, ja järjestysmies oli myös tätä käännyttämässä pois, kunnes tämä neiti huusi Johannalle jotain, mihin tähti kiinnitti huomion, ja näin tämä neiti pääsi istumaan seurueeseen.

        Kävin tilaamassa lisää juotavaa ja menin takaisin pelipaikoille. Mentyäni takaisin Johanna oli mennyt tämän daamin viereen istumaan, ja he jakoivat yhteisen viltin ja näyttivät molemmat nauttineen keskustelusta. En kuullut yhtään, mitä he puhuivat, koska olin sen verran kaukana tilanteesta. Jotain positiivista ilmeisesti voisin olettaa, koska molemmat hymyilivät toisilleen.

        Hetken kuluttua järjestysmiehet lähtivät ilmeisesti muihin töihin, ja silloin alkoi porukkaa menemään taas tähden seuruetta kohti, ja he yrittivät kovasti kuvata Johannaa. Tämä tummahiuksinen daami ja Johanna menivät täysin viltin alle ja olivat siellä aika kauan ja ilmeisesti odottivat, että kuvaajat häipyvät.

        Pariin kertaan joitakin ihmisiä/faneja (? ) kävivät nykimässä vilttiä ja yrittivät päästä yhteiskuviin, mutta turhaan. Vilttiä vedettiin vain syvemmälle. Monta tuntia meni ja Johanna vain jutteli tämän daamin kanssa.”

        Osa 2 (4).

        Osa 4 (4):

        ”Johanna näytti ainakin olevan selvä, mutta PPP ei voi sanoa samaan. Henna oli myös selvännäköinen ja erittäin kohtelias kaikkia kohtaan ketkä halusivat kuvaa ja jutella.

        Eli ei suurta draamaa. Ainakaan minä en sitä nähnyt - tosin en kuullut yhtään, mitä koko illan aikana puhuttiin, koska pidin tietyn raon, että tämä tummahiuksinen daami ei tietäisi, kuka tätä propsia kirjoittaa, jos sattuu tänne eksymään, koska hän tietää, kuka olen.

        Eli kaikki meni hyvin, ja Johannakin näytti onnelliselta, vaikka vähän diivan elkein käyttäytyikin, koska kuvia ei antanut ottaa. Mutta, jos joku muu kuuli, mitä porukka puhui niin laittakeehan ihmeessä tietoa, koska porukkaa siinä seurueen ympärillä hääräs enemmän kuin tarpeeksi. Tässä tämä paljastus minun näkökulmasta.”

        Osa 4 (4).


    • Hymy kertoi 21.7.

      Hymy kertoi 21.7.2014 ongelmista festivaaleilla:

      ”150 euroa maksaneet VIP-asiakkaat raivoissaan:
      Twin City Festivals kusahti täysin!

      Pohjois-Suomen suurimmiksi kaupunkifestareiksi mainostettu Twin City Festivals Torniossa ei sujunut odotetunlaisesti, ainakaan VIP-asiakkaiden mukaan.

      Festarit oli katettu huippuartisteilla (Cheek, Anna Abreu, Suvi Teräsniska, Matti Nykänen). Hymyn haastatteleman festarikävijän mukaan järjestelyt ontuivat pahemman kerran. Kirpeintä palautetta sai isoon ääneen mainostetut MIP Gold -liput (Most Important Person). Niiden piti oikeuttaa nimensä mukaisesti erityiskohteluun.

      - Lähes 150 euron hintaisen MIP Gold -lipun hankkineille luvattiin ilmaisen juoma- ja ruokailutarjoilun lisäksi myös oma katsomoaitio, omat sisätilat, omat saniteettitilat, oma baari ja jopa oma dj. Ruokabuffet toimi, mutta luvatussa MIP-aitiossa menivät puurot ja vellit pahasti sekaisin, asiakas kertoo Hymylle.

      - Ei ollut luvattua palvelua, sillä MIPit ja parinkympin lipun ostaneet hengailivat samassa karsinassa, saman baarin ympärillä. Ilmaisen juoman (päättyi klo 22.00) tiskille oli parhaimmillaan puolen tunnin jonot, ja koska jonossa oli sekä ilmaisen juoman että rahan edestä ryyppääviä, niin arvata saattaa ketä palveltiin ensimmäisenä, asiakas valittaa tyrmistyneenä.

      MIP-vieraat menettivät jopa istumapaikkansa muulle ravintolaväelle.
      Lisäksi maksupäätejärjestelmä sekosi.

      - Joten jos ei ollut käteistä, ei saanut myöskään drinkkejä. Tämä oli kyllä melkoinen rimanalitus ja suoranaista rosvousta Torniossa. Olin mukana seurueessa, joka lunasti MIP Goldit voidaksemme nauttia illasta illan jonoa ja janoa, Hymylle todetaan.”

      Hymy: http://www.hymy.fi/uutiset/150-euroa-maksaneet-vip-asiakkaat-raivoissaan-twin-city-festivals-kusahti-taysin
      --

      • Magnumlive

        Tapahtuman järjesti Magnumlive Oy/ Kari Hoikka.


    • Valkea muovituoli
      • Tantor

        Sorja varsi ja kivat vermeet!


      • Nutturapäämummo

        Näätäobjektiivien kuvakulmat ovat aina päin per-settä! :)


    • Takaviistosta
      • Leopardikuosit

        Tuksulla taisi olla lapinrundilla mukanaan kahdet leopardihousut; toiset olivat mustavalkoiset, toiset ruskeavalkoiset?


    • Tiivistelmä

      Tiivistelmä Dolls Korporaation lapinrundista P. Pennan blogin mukaan:

      - Penna oli myöhästyä junasta pe-aamulla (18.7.), mutta ehti nipin napin.

      - lentokentällä koko Dolls-joukkue – Tukinainen, Kalinainen, Penna – oli aamuyhdeksän kantturoissa, siis 3 tuntia ennen Rovaniemen lennon lähtöaikaa.

      - siitä huolimatta myöhästyminen koneesta oli lähellä, ja lähtöportille joukkue juoksi ”last call” –kuulutukset korvissaan.

      - Rovaniemen kentältä tollukat siirtyivät vuokra-autolla Pohjanhovi-hotellille.
      - Tuksu ja Penna majoittuivat samaan huoneeseen, Kalinainen omaansa.
      - keikkaa ennen Tuksun hiukset laitettiin kiharoille Hair & Make-Up Studio Isbessä, ja Penna kävi sillä välin ostamassa baby pink -sävyiset alusvaatteet, kosmetiikkaa sekä koirille virikkeitä ja ruokaa.

      - Rovaniemen show pe 18.7. meni plörinäksi, kun Penna unohti oman koreografiansa muuvit, ja ravintolan laitteistolla ei pystytty soittamaan vioittuneita tiedostoja, jotka olisivat olleet kappaleet Apinamies ja Hei Johanna.

      - 19.7. aamulla pakattiin tavarat ja mentiin autolla Tornioon; siellä showta valmisteltiin iltapäivän kuluessa eilisestä opiksi ottaen.

      - Ravintola Umpitunnelissa syötiin poropizzat, ja sen jälkeen laittauduttiin showta varten.

      - ”Show sujuikin täydellisesti ja tällä kertaa muistin koreografiani alusta loppuun saakka täysin.”

      - loppuyö meni festivaalialueen terassilla ja discon tunnelmissa.

      - lennot siirrettiin maanantaille (21.7.), otettiin uudet huoneet hotellista ja jäätiin Rovaniemelle viettämään vapaa-aikaa sunnuntaiksi (20.7.).

      - Jätkänkynttilä-sillan läheisyydessä olevalla uimarannalla uitiin ja otettiin aurinkoa koirien kanssa.

      - illan tullen koirat heivattiin hotellihuoneeseen, ja kolmikko meni Rovaniemen pääkadun terassille juomaan sangriaa, jota tarjoiltiin saunakiuluissa.

      - iltapala syötiin Ravintola Monterosassa: ”Söimme poroa eri muodoissa lisukkeineen ja tuon aterian kera nautimme lasilliset todella hyvänmakuista pehmeää punaviiniä.”

      - sen jälkeen käytiin laulamassa karaokea ravintola Roy Clubilla.

      Penna ei maininnut tästä episodista mitään – häntä taitaa hävettää! -, Hymy raportoi (18.7.): ”Tuksu Rovaniemen-keikalla: Poliisi paikalle!”

      Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/tuksu-rovaniemen-keikalla-poliisi-paikalle

    • Sen pituinen se

      Eiköhän tämä Tornion keikka ala olla käsitelty riittävällä tarkkuudella.

      • Ehkä detaljeja

        Vielä varmaan yksityiskohtia putkahtelee esiin, pääpiirteet kai jo selvinneet.


      • Kalinainen 24.7.

        Kalinainen 24.7. ”Ryhävalas



        Tässä postauksessa saatte vapaasti arvostella, kommentoida ja arvioida mun painoani ja ulkonäköäni mitä blogini on nykyään kommenteissa pullollaan..

        Mä en suutu, en puolustele enkä ala itkemään kun kommentoitte. Itselleni ulkonäkö ei ole niin tärkeä (sen oppii kun tapaa tarpeeksi ihmisiä ja paskoja sellaisia).

        Pyrin mieluummin olemaan hyvä ja hieno ihminen joka välittää muista ja yhteiskunnan asioista ja haluan olla terve. Se ei tosiaankaan ole mikään itsestäänselvyys.

        Lisäksi teidän lukijoiden kannustajien/vihaajien ansiosta minulla tämä on joten kunnioitan teitä sekä työnantajaani.

        Ilkeämieliset kommentit ei osu ja uppoa syvälle koska terveen itsetunnon omaava ihminen määrittää minäkuvan itse kuuntelematta muita. Kyseessä kun on kuitenkin oma elämä! Kaikkea hyvää teille ja kiitos seuraajilleni. Nyt untenmaille :)

        Kuva on otettu 18.7.2014 rovaniemellä juuri ennen juontokeikkaa.. ”

        Kuva: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/2730/2014/07/24/p18tl2lkqm1kub1qbb131uj3u13hi4.jpg


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4813
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4583
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4194
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3167
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2701
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      222
      2172
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2163
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1797
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe