Miehen tulotaso

Tohtorityttönen

Mikä on mielestänne miehen tulotason oltava, jotta sillä olisi oikeasti merkitystä pariutumisessa?

Eli kuinka paljon pitää tienata/olla varallisuutta, jotta se oikeasti kompensoisi puutteita esim. ulkonäössä tai moninkertaistaisi komean ulkomuodon impaktin?

Mun raja-arvot 10 t eur/kk ja/tai puoli milliä likvidinä.

34

901

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rahatuleerahanluo

      Hanki omat tulot niin voit sitten ottaa tosi komean miehen! ja ehkä hänellä on varojakin.
      Ja panosta myös omaan ulkonäköösi! Ole malli niin vot pariutua jalkapallon maailmanmestarin kanssa!

    • nojoopas

      Miten se miehen tulo edes naista koskis, sehän on miehen tulo, miehen rahat. Jotkun naiset eivät ole myynnissä ihan periaatteella. Jos mies on etova vanha ukko niin olisit valmis 10t/kk hänen tulojen tiedossa makaa samassa sängyssä? :) Kun on omia tuloja niin ei tarvi rumia miehiä palvella ;)

      • .-.-.-

        Aloittaja on trolli, joita aika ajoin diffusoituu Sinkut-palstalta eri palstoille julistamaan naisten status- ja rahahuorauksen ultimaattista pahuutta.


      • Höpsö
        .-.-.- kirjoitti:

        Aloittaja on trolli, joita aika ajoin diffusoituu Sinkut-palstalta eri palstoille julistamaan naisten status- ja rahahuorauksen ultimaattista pahuutta.

        Pöh.....justjoo....


    • miellyttävä

      Tulot ei ole kaikki kaikessa.En ole ostettavissa. Kyllä kumppanin tulee miellyttää muillatavoin.

      • Nainenkaan

        No sanotaan että kyllä miehen tulee pärjätä omillaan. Pitkän päälle täydellinen taloudellinen epätasapaino ei toimi. Eli sanotaan 3 t eur /kk.


    • Näin minä tyttönen

      Otan mielummin köyhän ja työttömän komean miehen kun rikkaan ja ruman, sillä seksi on minulle se kaikkein tärkein juttu parisuhteessa, haluan oikeastaan naida joka päivä ja joskus jopa kolmesti päivässä jos aikaa on. Ruman miehen kanssa en voi saada orgasmia edes käsin.

    • hihihiii

      Tuloilla ei väliä, ammatilla taas suuresti. Tietyt alat on turn on, toiset turn off. Ei voi mitään :D

    • juristi leidi

      Itse en ole niin kiinnostunut miehen palkkakuitista, kun tienaan oikein hyvin itsekkin. Mutta eräs exä, joka oli automaalari ihan rehellisesti sanoi tuntevansa häpeää ja alemmuutta pienten tienestiensä takia.
      Herttainen mies hän oli, mutta jos hänestä tuntui pahalta mun seurassa niin ei kai sellaista kannattanut jatkaa.

      Eli oman kokemuksen mukaan kannattaa tähdätä suunnilleen oman palkkatason kategoriaan.

      • Kalkkismummi

        Juristi joka kirjoittaa suomea miten sattuu? O tempores o mores.


    • Revi siitä

      Raha ei ole kaikille se joka ratkaisee.

    • Se oikea Seija

      Mistä ne muut naiset saavat selville miehen varallisuuden määrän? Olen minäkin ollut ihastunut moneen mieheen, mutta kertaakaan en ole tiennyt paljonko mies tienaa tai kuinka paljon hänellä on omaisuutta.

      • Naikkonen oon

        No kyllä rahalla on merkitystä. Jos jollekin ei niin onneksi olkoon niin maan perusteellisesti. Raha lisää miehen seksikkyyttä totta kai. Esimerkkejä yhteiskunnassa on tästä vaikkas millä mitalla.

        Ja alkup kysymykseen. Jos miehellä kymppi löytyy aina johonkin spontaanin kivaan niin hyvä hälle hyvä mulle hyvä meille. Nykyiseltä löytyy. Joo ja puhun tonneista.


      • Tyttösiä
        Naikkonen oon kirjoitti:

        No kyllä rahalla on merkitystä. Jos jollekin ei niin onneksi olkoon niin maan perusteellisesti. Raha lisää miehen seksikkyyttä totta kai. Esimerkkejä yhteiskunnassa on tästä vaikkas millä mitalla.

        Ja alkup kysymykseen. Jos miehellä kymppi löytyy aina johonkin spontaanin kivaan niin hyvä hälle hyvä mulle hyvä meille. Nykyiseltä löytyy. Joo ja puhun tonneista.

        Mun mielestä normimies vois tienata vaikka viis donaa kk. Kertoo et vähän kunnianhimoa ja yritystä on. Mut emmä siksi sitä rakasta. Eikä toi oo paljon. Paljon on kymmenen kertaa toi. Se vois vähän kompensoida vaikka ylipainoo mutta vain vähän.


    • 8+8

      Ei ole tulotasolla mitään merkitystä mulle. Kunhan nyt sen verran on rahaa, että riittää perustarpeisiin.

      • V12mimmi

        Raha ei sinällään merkkaa mut asiat joita sillä saa ....ehkä. Rakastan nopeita autoja.


    • Poor Boy Blues

      Taitaa nykyyän keskiverto keskiluokkaisen taustan omaavalle 25-35v naiselle olla aika tärkeää tuo miehen tulotaso (unohtamatta statusta, joka osittain syntyy tuloista). Asunto pitää olla vimpan päälle, ulkomaanmatkat on ihan arkea, niin kuin myös luksusvaatteet ja kallis kosmetiikka. Kampaaja, pedi/mani/ vahaus jne. kerran kuussa.

      • näin se on

        Taitaa olla kyl enemmänkin noiden 1990-luvuilla syntyneiden ipanoiden juttu, koska ennen naiset halusivat pärjätä omilla olla riippumatta miehestä. Nykynuoret ovat aivan eri sukupolvi, kasvanneet ihan eri arvoilla, siis mtv, julkkikset, tosi-tv ja muuta vastaava sontaa. Siitä otetaan mallia ja oletetaan että noinhan se pidäisikin mennää....niin kuin jenkeissä, mistä näkyy myös nykynuorten vähäinen aivotoiminta. Nuoret likat ajattelee että naamalla ja pillulla pääsee pitkälle ja helpolla, unohtuu se tosiseikka että kertakäyttötavara on se kertakäyttötavara jota vaihdetaan seuraavaan.


    • Aman

      Mun mielestä nainen saa ja hänen pitääkin laittaa omat varansa kauneuden ja halukkuuden ylläpitoon, minä maksan muut elämiseen liittyvät kustannukset. Jos naisella jää vielä ylimääräistä, hyvä niin, kyllä niille löytyy käyttöä myöhemmin, kun ikää alkaa tulla ja vähän fixausta tarvitaan...

    • semmoistahan_se_on

      Eipä se rahakkuus aina päällepäin näy. Ryysyissä kulkevalla miehellä saattaa olla pankissa kymmeniä tuhansia. On vaan rahansa pannut säästöön. "Hyvännäköisellä" miehellä ei sitten välttämättä sitä rahaa ole, kun se kaikki on pantu viinaan ja vaatteisiin.

      • tri nainen

        Mahdollisuus käyttää rahaa reilusti....nami nami. No toki se yleensä edellyttää korkeaa tulotasoa. Mutta monet sellaiset miehet on myös hyvännäköisiä. Raha tulee fiksuille ja fiksut huolehtivat ulkonäöstään.


      • outomuija
        tri nainen kirjoitti:

        Mahdollisuus käyttää rahaa reilusti....nami nami. No toki se yleensä edellyttää korkeaa tulotasoa. Mutta monet sellaiset miehet on myös hyvännäköisiä. Raha tulee fiksuille ja fiksut huolehtivat ulkonäöstään.

        Totta. Reilua tai ei.


    • tohtorisykerö

      Pitää olla tuloja silleen että köyhät menee mieluiten kyykkyyn. Likvidinä pilvilinnasta pitäis saada ainakin puolet siitä pilvestä eli .. ööö joku hattaran hinta eli ? Autatko vähän ?

      • Johtajatyttönen

        Kyl raha merkkaa. Totta kai kundilla pitää olla auto, hyvä maksaa vähintään 50 donaa. Asunto pks seudulla puol milliä jos hyvä. Ei ihan rahattoman juttuja. Panoseuraksi käy timmi rahaton jätkä. Pitkään en semmoistakaan ulkoiluta mun rahoilla.


      • Outolampi
        Johtajatyttönen kirjoitti:

        Kyl raha merkkaa. Totta kai kundilla pitää olla auto, hyvä maksaa vähintään 50 donaa. Asunto pks seudulla puol milliä jos hyvä. Ei ihan rahattoman juttuja. Panoseuraksi käy timmi rahaton jätkä. Pitkään en semmoistakaan ulkoiluta mun rahoilla.

        Yhteenveto. Osa naisista sitä mieltä ettei miesten rahoilla oo merkitystä. No joo, näin osa uskoo ja osa uskottelee.

        Muut sitä mieltä että 3-5 donaa kk riittävä.

        Johtopäätökset, tosielämä huomioon ottaen: rahakyssäriin ei saa rehellisiä vastauksia, kait on jonkinlainen tabu edelleen.


      • Espoolainen nainen
        Johtajatyttönen kirjoitti:

        Kyl raha merkkaa. Totta kai kundilla pitää olla auto, hyvä maksaa vähintään 50 donaa. Asunto pks seudulla puol milliä jos hyvä. Ei ihan rahattoman juttuja. Panoseuraksi käy timmi rahaton jätkä. Pitkään en semmoistakaan ulkoiluta mun rahoilla.

        No joku pieni kämppä maksaa sen puol millii! Mut okt vaikka Espoossa, merinäköalalla, ei irtoo sillä rahalla. Tai jos irtoo, niin toinen puolikas menee remppaan. Aoton hinta suurinpiirtein kohillaan.


      • Mies mualta
        Espoolainen nainen kirjoitti:

        No joku pieni kämppä maksaa sen puol millii! Mut okt vaikka Espoossa, merinäköalalla, ei irtoo sillä rahalla. Tai jos irtoo, niin toinen puolikas menee remppaan. Aoton hinta suurinpiirtein kohillaan.

        No onhan sil hillolla sit merkitystä. Alle millin mies ei oo mitään. Ja nyt ei puhuttane velkapääomasta....?


    • burb

      Suosittelen topikin aloittajaa laittamaan hintalapun otsaansa. Useat miehet - kuten esim. minä - eivät etsi ahnetta ja pinnallista rahan ja materiaalin priorisoijaa, vaan naista, jota kiinnostaa miehessä luonne, hauskuus, samanhenkisyys, persoona - ja tietenkin muna.

      Täten on suotavaa, että merkkaat itsesi jollain visuaalisella tavallakin ahneeksi ja pinnalliseksi, jotta miehet eivät turhaan vaivaudu. Tai jos vaivautuvat, ainakin tietävät heti pelin hengen eli siellä odottaa kylmä materialisti, jolle raha ratkaisee.

      • Tohtorityttönen

        Aloittaja kiittää kommenteista. Osa aivan uskottavia. Minulla ei ole tarvetta merkata itseäni mitenkään. Vaatteet ovat hillityt mutta laadukkaat, ei koruja.

        No, vasemmassa ranteessa on Tourbillon, hyvin huomaamaton tosin. Sen ovat jotkut (hyvin harvat) bonganneet, ja mielenkiintoisia keskusteluja on seurannut...

        Hyvää syksyä kaikille.


      • burb
        Tohtorityttönen kirjoitti:

        Aloittaja kiittää kommenteista. Osa aivan uskottavia. Minulla ei ole tarvetta merkata itseäni mitenkään. Vaatteet ovat hillityt mutta laadukkaat, ei koruja.

        No, vasemmassa ranteessa on Tourbillon, hyvin huomaamaton tosin. Sen ovat jotkut (hyvin harvat) bonganneet, ja mielenkiintoisia keskusteluja on seurannut...

        Hyvää syksyä kaikille.

        Kyllä sun on syytä merkata itsesi, koska rahamiehet haluavat haluavat keskimäärin tyhmän bimbon, joka ei ymmärrä mistään mitään ja on siten täysin miehen vietävissä ja manipuloitavissa. Topikin aloituksen perusteella täytät kriteeit helposti.

        Mä olen toki sua huomattavasti älykkäämpi, hauskempi ja luovempi ja kriteerit naiselle ovat sen mukaiset. Et ole likimainkaan tarpeeksi yksilöllinen, persoonallinen ja hauska mun makuun ja sille rahamiehellekin olisit luultavasti pelkkä näyttelyponi ja statussymboli.


      • Lentojätkä
        burb kirjoitti:

        Kyllä sun on syytä merkata itsesi, koska rahamiehet haluavat haluavat keskimäärin tyhmän bimbon, joka ei ymmärrä mistään mitään ja on siten täysin miehen vietävissä ja manipuloitavissa. Topikin aloituksen perusteella täytät kriteeit helposti.

        Mä olen toki sua huomattavasti älykkäämpi, hauskempi ja luovempi ja kriteerit naiselle ovat sen mukaiset. Et ole likimainkaan tarpeeksi yksilöllinen, persoonallinen ja hauska mun makuun ja sille rahamiehellekin olisit luultavasti pelkkä näyttelyponi ja statussymboli.

        Hah... Täällä "älykäs ja luova, mielenkiintoinenkin" poitsu keskustelee "Tourbillon" -tytön kaa....

        Uskokoon ken tahtoo.... Hyvät naurut näistä trolleista ja trollien jekuttamista aina saa....


      • kelloguru
        Lentojätkä kirjoitti:

        Hah... Täällä "älykäs ja luova, mielenkiintoinenkin" poitsu keskustelee "Tourbillon" -tytön kaa....

        Uskokoon ken tahtoo.... Hyvät naurut näistä trolleista ja trollien jekuttamista aina saa....

        Joo. Pojalla älykkyydessä ja luovuudessa vielä kehitettävää kun menee moiseen trolliansaan. Vai että tytöllä ko-aksiaalia ranteessa...ei taida olla kyllä tyttökään....


      • trollercoaster
        kelloguru kirjoitti:

        Joo. Pojalla älykkyydessä ja luovuudessa vielä kehitettävää kun menee moiseen trolliansaan. Vai että tytöllä ko-aksiaalia ranteessa...ei taida olla kyllä tyttökään....

        Näköjään ansaan menee yksikin jos toinenkin - ja ihan peräjälkeen. Troilaukseen voi katsos tarkoituksella vastata trollauksella, vaikka tietäisikin vastaavansa trollaukseen.


      • Trollerballer
        trollercoaster kirjoitti:

        Näköjään ansaan menee yksikin jos toinenkin - ja ihan peräjälkeen. Troilaukseen voi katsos tarkoituksella vastata trollauksella, vaikka tietäisikin vastaavansa trollaukseen.

        Mikä oli todistettava.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe