Jot heteronaiset tykkää miehistä miksei ne tykkää poikatytöistä

11+20

Aina kysytään, että jos kerta lesbot tykkää maskuliinisista naisista niin miksei ne tykkää miehistä, kun poikatytöt on kuulemma niin miesten näköisiä. Niin sama toimii kai toisin päin?

Miksei maskuliininen nainen kelpaa heteronaiselle? Vai onko niin, että poikatyttöjen ja miesten välillä on sittenkin eroa?

24

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äly hoi

      Miksei feminiininen mies kelpaa lesbolle?

      • f*ck

        ah autuutta. Menikö nyt ap:n pointti ohi vai ajattelit että palataan siihen alkuun, eli miksi mies ei kelpaa lesbolle. Onnea jatkoon ap.


      • toverin toveri
        f*ck kirjoitti:

        ah autuutta. Menikö nyt ap:n pointti ohi vai ajattelit että palataan siihen alkuun, eli miksi mies ei kelpaa lesbolle. Onnea jatkoon ap.

        Miksei f*ck vois olla välillä kommentoimatta jokaiseen keskusteluun? :)


    • Miksei feminiininen mies kelpaa heteromiehille?

      • tissit

        Mikse kaikilla oo isoja tissejä?


    • l-koodi101010

      No kun miesten ja lesbojen välillä ei ole eroa! DDDDDDDDDDD

    • pennitön-onneton

      Miksei mulla voi olla enempää rahaa?

    • Miksmiksmiks

      miks se laulu on pylly vasten pyllyä, eikä pillu vasten pillua??

      • Niinpä juu

        Hyvä kysymys. Aika tehdä oma versio?


    • pillua

      Miks mä leivoin liian ison taikinan ku en kuitenkaa jaksa syödä kaikkia pullia?

    • yksi näkökanta

      No oikeastaan jos olisi pakko valita, niin ottaisin lesbona elämänkumppanikseni mieluummin äärimmäisen feminiinisen miehen kuin maskuliinisen naisen.
      Koen itseni silti 100% lesboksi. Alapään rakenteella ei ole minulle yhtä suurta merkitystä kuin itse naisellisuudella. Käyttäähän osa lesboista dildojakin.

      • lesboooo

        Aivan aivan naulan kantaan näinhän se asia on. Minäkin lesbona seurustelisin mielummin kauniin ja suloisen feminiinisen mihen kanssa, kuin kaikista karmeimman ja karvaisimman mamman kanssa...

        Jep täällä huudellaan että kyllä naiset ja miehet on niin erialisia ja vaikka mies olis kuinka sievä niin ei se kelpaa ku sillä on kikkeli. Ni eikös aika monet lesbot olekin sen kikkelin perään kun dildojakin hamuavat? Niin eikös se kuitenkin ole se olemus joka tekee sen naisen, eikä se mitä löytyy housuista? Sitäpaitsi moni mies on enemmän nainen kuin toiset naiset. Ne kaikkien karskeimmat naiset..


      • bosleeee
        lesboooo kirjoitti:

        Aivan aivan naulan kantaan näinhän se asia on. Minäkin lesbona seurustelisin mielummin kauniin ja suloisen feminiinisen mihen kanssa, kuin kaikista karmeimman ja karvaisimman mamman kanssa...

        Jep täällä huudellaan että kyllä naiset ja miehet on niin erialisia ja vaikka mies olis kuinka sievä niin ei se kelpaa ku sillä on kikkeli. Ni eikös aika monet lesbot olekin sen kikkelin perään kun dildojakin hamuavat? Niin eikös se kuitenkin ole se olemus joka tekee sen naisen, eikä se mitä löytyy housuista? Sitäpaitsi moni mies on enemmän nainen kuin toiset naiset. Ne kaikkien karskeimmat naiset..

        Voi pyhä yksinkertaisuus - ja SÄ et varmasti ole lesboooo, et ainakaan naispuolinen :D - tuota tuota, jos vähän selittäisin, alkaen A:sta ... Dildoa ei ole mikään pakko käyttää penetraatioon (niinkuin te MIEHET aina ja edelleen luulette), paljon herkempiä eroottisia alueita löytyy naisen kropasta ! Mä & vaimoni EI ikinä käytetä dildoa penetroimiseen, se on ällöttävintä mitä voin kuvitella.
        Miksi nainen, miksi ei mies: lesbo rakastaa naista/naisia eroottisessa, seksuaalisessa, sukupuolisessa ja sosiaalisessa mielessä, muutamia mainitakseni. Mä en IKINÄ ottaisi edes poikapuolista lemmikkieläintä, saatika, että meillä olisi poikalapsi, hyi h*lvetti (tietty, jos keinohedelmöitys olisi pojan tuonut, asian kanssa pitäisi vain jotenkin elää ...) Penis on penis, lepakot pärjäävät NIIN hyvin ilmankin :)
        Jos miehiä karsisi maapallolta vaikkapa 2/3:aa pois - homot ja transmiehet tietty jättäen - niin tämähän olisi jo melkein paratiisi


      • bosleeee (again)
        bosleeee kirjoitti:

        Voi pyhä yksinkertaisuus - ja SÄ et varmasti ole lesboooo, et ainakaan naispuolinen :D - tuota tuota, jos vähän selittäisin, alkaen A:sta ... Dildoa ei ole mikään pakko käyttää penetraatioon (niinkuin te MIEHET aina ja edelleen luulette), paljon herkempiä eroottisia alueita löytyy naisen kropasta ! Mä & vaimoni EI ikinä käytetä dildoa penetroimiseen, se on ällöttävintä mitä voin kuvitella.
        Miksi nainen, miksi ei mies: lesbo rakastaa naista/naisia eroottisessa, seksuaalisessa, sukupuolisessa ja sosiaalisessa mielessä, muutamia mainitakseni. Mä en IKINÄ ottaisi edes poikapuolista lemmikkieläintä, saatika, että meillä olisi poikalapsi, hyi h*lvetti (tietty, jos keinohedelmöitys olisi pojan tuonut, asian kanssa pitäisi vain jotenkin elää ...) Penis on penis, lepakot pärjäävät NIIN hyvin ilmankin :)
        Jos miehiä karsisi maapallolta vaikkapa 2/3:aa pois - homot ja transmiehet tietty jättäen - niin tämähän olisi jo melkein paratiisi

        Pikku lisäys: 2/3-menetelmällä raiskauksista häviäisi ainakin se 60-70 %, samoin väkivalta (kaikenlainen) pienenisi valtavasti. Murhat ja ennen kaikkea sarjamurhat katoaisivat lähes sukupuuttoon. Kuinka moni hetskunainen on ollut väkivaltaisessa suhteessa, ehkäpä vuosikymmeniä, siitä joko vahingossa selviten tai henkensä heittäen ?


      • lesbooo
        bosleeee kirjoitti:

        Voi pyhä yksinkertaisuus - ja SÄ et varmasti ole lesboooo, et ainakaan naispuolinen :D - tuota tuota, jos vähän selittäisin, alkaen A:sta ... Dildoa ei ole mikään pakko käyttää penetraatioon (niinkuin te MIEHET aina ja edelleen luulette), paljon herkempiä eroottisia alueita löytyy naisen kropasta ! Mä & vaimoni EI ikinä käytetä dildoa penetroimiseen, se on ällöttävintä mitä voin kuvitella.
        Miksi nainen, miksi ei mies: lesbo rakastaa naista/naisia eroottisessa, seksuaalisessa, sukupuolisessa ja sosiaalisessa mielessä, muutamia mainitakseni. Mä en IKINÄ ottaisi edes poikapuolista lemmikkieläintä, saatika, että meillä olisi poikalapsi, hyi h*lvetti (tietty, jos keinohedelmöitys olisi pojan tuonut, asian kanssa pitäisi vain jotenkin elää ...) Penis on penis, lepakot pärjäävät NIIN hyvin ilmankin :)
        Jos miehiä karsisi maapallolta vaikkapa 2/3:aa pois - homot ja transmiehet tietty jättäen - niin tämähän olisi jo melkein paratiisi

        Hauskaa :-D kyllä mä ihan tyttö olen..

        Et ottaisi edes miespuolista lemmikkiä..? Daymn girrl, sulla taitaa olla jotain selvittämättömiä tuntemuksia miehiä kohtaan..

        Ps. Miks ihmeessä käytät dildoa jos penetroiminen on susta "ällöttävintä" mitä tiedät xD? Mitä teet sillä sitten? Pilkot sipuleita? Ahhaha.. Sulla ei taida olla sormia eikä kieltä jos tarviit dildoa naisen koskettua varten..?

        Ei juma mitä hulluja..


      • Huomion arvoista
        bosleeee kirjoitti:

        Voi pyhä yksinkertaisuus - ja SÄ et varmasti ole lesboooo, et ainakaan naispuolinen :D - tuota tuota, jos vähän selittäisin, alkaen A:sta ... Dildoa ei ole mikään pakko käyttää penetraatioon (niinkuin te MIEHET aina ja edelleen luulette), paljon herkempiä eroottisia alueita löytyy naisen kropasta ! Mä & vaimoni EI ikinä käytetä dildoa penetroimiseen, se on ällöttävintä mitä voin kuvitella.
        Miksi nainen, miksi ei mies: lesbo rakastaa naista/naisia eroottisessa, seksuaalisessa, sukupuolisessa ja sosiaalisessa mielessä, muutamia mainitakseni. Mä en IKINÄ ottaisi edes poikapuolista lemmikkieläintä, saatika, että meillä olisi poikalapsi, hyi h*lvetti (tietty, jos keinohedelmöitys olisi pojan tuonut, asian kanssa pitäisi vain jotenkin elää ...) Penis on penis, lepakot pärjäävät NIIN hyvin ilmankin :)
        Jos miehiä karsisi maapallolta vaikkapa 2/3:aa pois - homot ja transmiehet tietty jättäen - niin tämähän olisi jo melkein paratiisi

        Kyllä sitä herkemmin päätyyn juntin kanssa suhteeseen jos pitää ensin tarkkaan syynätä housujen sisältö. Edes jonkinlainen bi-henkisyys antaa enemmän silmää persoonan havaitsemiseen ja muihin yhtäläisyyksiin. Aika järkyttävää onkin kuulla että poikalapsi olisi sellainen asia jonka kanssa "täytyy vain elää"(ihan niin kuin se olisi lapsen vika että ei ole miellyttävää sukupuolta). Suvaitsevaisuutta parhaimmillaan. Otan mieluummin miehen kuin sellaisen naisen, jolla on yhtä ruma persoonaallisuus kuin sinulla.


      • gnuantilooppi
        bosleeee (again) kirjoitti:

        Pikku lisäys: 2/3-menetelmällä raiskauksista häviäisi ainakin se 60-70 %, samoin väkivalta (kaikenlainen) pienenisi valtavasti. Murhat ja ennen kaikkea sarjamurhat katoaisivat lähes sukupuuttoon. Kuinka moni hetskunainen on ollut väkivaltaisessa suhteessa, ehkäpä vuosikymmeniä, siitä joko vahingossa selviten tai henkensä heittäen ?

        Täs on taas täydellinen esimerkki sekopäisestä, miehiä, muita urospuolisia eläimiä ja jopa poikalapsia vihaavasta lesbosta. Huoh. Tollaset ne pitäis maailmasta poistaa. Ja ennen kuin itket, että olen mies, niin kerronpa, etten ole. Olen nainen ja erittäin lesbo.


      • hyh hyh
        bosleeee (again) kirjoitti:

        Pikku lisäys: 2/3-menetelmällä raiskauksista häviäisi ainakin se 60-70 %, samoin väkivalta (kaikenlainen) pienenisi valtavasti. Murhat ja ennen kaikkea sarjamurhat katoaisivat lähes sukupuuttoon. Kuinka moni hetskunainen on ollut väkivaltaisessa suhteessa, ehkäpä vuosikymmeniä, siitä joko vahingossa selviten tai henkensä heittäen ?

        Ei hyvää päivää! Kyllähän ne naisetkin osaavat olla julmia, tappaa, kiduttaa, kiusata, raiskata, olla pedofiilejä jne.

        Toisekseen lemmikkieläimen tai lapsen sukupuolella ei pitäisi olla mitään, ei siis mitään (!!!) tekemistä seksuaalisuuden, siis sen, oletko lesbo, hetero tai bi, kanssa. Sen ei pitäisi mitenkään liittyä koko asiaan. Lemmikkieläin on lemmikkieläin olkoon se naaras tai uros.


      • yksi näkökanta
        bosleeee kirjoitti:

        Voi pyhä yksinkertaisuus - ja SÄ et varmasti ole lesboooo, et ainakaan naispuolinen :D - tuota tuota, jos vähän selittäisin, alkaen A:sta ... Dildoa ei ole mikään pakko käyttää penetraatioon (niinkuin te MIEHET aina ja edelleen luulette), paljon herkempiä eroottisia alueita löytyy naisen kropasta ! Mä & vaimoni EI ikinä käytetä dildoa penetroimiseen, se on ällöttävintä mitä voin kuvitella.
        Miksi nainen, miksi ei mies: lesbo rakastaa naista/naisia eroottisessa, seksuaalisessa, sukupuolisessa ja sosiaalisessa mielessä, muutamia mainitakseni. Mä en IKINÄ ottaisi edes poikapuolista lemmikkieläintä, saatika, että meillä olisi poikalapsi, hyi h*lvetti (tietty, jos keinohedelmöitys olisi pojan tuonut, asian kanssa pitäisi vain jotenkin elää ...) Penis on penis, lepakot pärjäävät NIIN hyvin ilmankin :)
        Jos miehiä karsisi maapallolta vaikkapa 2/3:aa pois - homot ja transmiehet tietty jättäen - niin tämähän olisi jo melkein paratiisi

        Minäpä tarkoitinkin sitä, että mieluummin kahdesta pahasta (penis/maskuliinisuus) valitsisin pienemmän eli ylimääräisen ulokkeen, jota en sinänsä kaipaa seksiin mukaan.

        Onneksi ei ole mikään PAKKO valita kumpaakaan vaihtoehtoa, vaan voin keskittyä ihailemaan naisellisia naisia, jotka kiehtovat minua. Maskuliiniset naiset saavat puolestani pysyä miesten kanssa siellä kaverialueella ;)


    • tässä vastaus

      Vaikka nainen olisi kuinka maskuliininen tahansa hänen housuissaan on silti se naisen sukupuolielin ja joitain naisellisia piirteitä... maskuliininen nainen on ihan eri asia kun mies!

    • Yippee, naiset !!

      Voi voi tyttöset, mulla ei oo minkäänlaisia SELVITTÄMÄTTÖMIÄ tuntemuksia miehiä kohtaan, ei todellakaan, kaikki ne ovat hyvinkin selvillä. Jos lyhyesti sanoisin, niin sanoisin, että vihaan miehiä :) Ja toinen asia lyhyesti: mä en tarvi penetraatiota eikä myöskään vaimoni, TADAA, koska me ollaan molemmat lepakoita. As simple as that ;)
      Totta kai nainen voi tehdä kaikkea pahaa, mitä mieskin, mutta jos ajatellaan ihan prosentuaalisesti, esim. miesten jouduttua omalle piskuiselle saarelleen, väkivallanteot "mantereella" pienenisivät radikaalisti. Paha heittää tarkkoja veikkauksia, mutta puhuttaisiin kuitenkin ehkä 90 - 95 % alenemasta ... Ja jos pippelinpuute iskisi, (heteronaisilla vaikkapa) niin käymään vaan saarella =D =D

      • 20056

        Aika lapsellinen asenne sinulla kuomaseni. Itse en vihaa miehiä vaikka naisista pidänkin. Miksi vihaisin? Typerää yleistää noin puolet ihmiskunnasta parin esimerkkitapauksen takia. Miessukupuolen edustajista löytyy monia huipputyyppejä, ja hyviä ystäviänikin.

        Ei se seksuaalinen identiteettisi siihen kaadu vaikka pitäisitkin miehistä kavereina. Aiheeton vihaaminen on todella kuluttavaa ja käsittämättömän typerää.


    • Hienot ihmiset

      Vihaaminen ylipäänsä on kuluttavaa . Tykkään miesystävistäni mutta kaikist kivointa on lempiä toisen naisen kanssa . Ihan siks kun tiedetään tarkkaan mistä toinen tykkää.

      • prikulleen

        Aivan! Ja lisäksi naisen vartalo on jumalaisen seksikäs :P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe