Eka homokokemus kaduttaa

janne6

Eli oon kaappihomo, seurustelen naisen kanssa ja aiemmin ollut vain naisten kanssa seksikokemuksia. Tunne siitä että oon homo on vahvistunut jo monta vuotta, mutta en vaan halua myöntää sitä ittelleni ja varsinkaan muille.

Tunne on jo niin vahva, että kun tyttökaveri lähti reissuun niin pääsin yksin baariin. Pienessä kännissä avauduin homomiehelle. Siitä yks asia johti toiseen ja eka kerta tuli koettua.

Nautin kaikesta ja suurin unelma on joskus seurustella miehen kanssa. Suurin este on erittäin homofobiset läheiset (sisko, kaks veljee ja vanhemmat) ja kaverit. Kaapista ulos tuleminen rikkoisi välit näihin ihmisiin. Ja työpaikka perheyrityksessä isän ja veljien kanssa.

Nyt päässä pyörii kaikenlaista, miks kokeilin, miten pystyn salata kun eka askel on otettu? Päällisin puolin oon ihan normaali "hetero", mietin puhetyyliä, eleitä ja harrastan nk. miesten juttuja salatakseni todellisuuden. Tuntuu että nyt taakka vaan kasvo lisää koska nautin joka hetkestä ekan miehen kanssa.

En pysty kuvailemaan tuntemuksia enempää, onko jollain ollut samojen asioiden kanssa painimista.. miten selvisitte, onko parempi jättää läheiset, että pääsee elää omaa unelmaa vuosien piilottelun jälkeen.

-Mies 23
ps. sori pitkästä viestistä

17

2811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja lisäyksenä näyttämisen halusta useita kertoja tyttöjä viety kotiin sinkkuaikoina. Seksi onnistuu naisten kanssa vaikka nauttiminen ei

      • :$$

        Oisin erittäin halukas auttamaan ja kuuntelemaan ;__; ahdistuin tosta sun tekstistä ku mietin sun taakkaa :( oks sulla kikkiä tms. mis voitas puhuu aiheesta?


    • kkaapissa

      luin ton tekstin ja se kosketti mua täydellisesti... haluisin kuulla sust lisää ja jakaa omia kokemuksia... Laita viestiä: [email protected]

    • Jos haluu kikissä laittaa viesti niin nimimerkki jannekuut
      En oo pystyny puhuu kellekkään muulle kuin ekassa viestissä mainitulle miehelle.. Selvinpäin juttelu vois olla ihan hyväks.. :/

    • bissemoraalia

      Homalla ei seiso naisen kanssa. Olet irstaileva bisse joka pettää naistaan ja veikkaan että sulla on jo ikävä tyttöystävääsi kun runkaat yksinäsi sängysssäsi:D

    • Moni homo on seurustellu naisen kanssa ennen kaapista ulostuloa. Seksi onnistuu, mutta siitä ei saa nautintoa, se on enemmänkin suoritus. Ja esimerkiks pillun nuoleminen on täysin poissuljettu vaihtoehto.. Aiemmat suhteet kaatuneet osittain seksin vähyyteen ja osittain siihen ettei omalla kohalla ole ns. normaali parisuhde kun väkisin yrittää pysyä kiinni.
      Ja huomautuksena naisten saaminen ei ole koskaan ollut mikään ongelma

    • +0+

      Itse salailin johonki 17-vuotiaaksi kunnes pikku hiljaa kerroin kaikille.

      Ja voin sanoa että TODELLAKIN AUTTOI se ettei tarvinnu enää olla kaapissa. Se on tosi ahdistavaa ylläpitää kulissisuhdetta. Olen varma että jos et koskaan tulisi kaapista ja olisi oma itsesi, katuisit sitä 100% vanhempana. Kyseessä on sinun elämäsi ja sinun pitäisi voida elää sitä omana itsenäsi, olla niiden ihmisten kanssa keiden kanssa oikeasti haluat olla.

    • anasfalla

      Ymmärrän tilanteesi. Itse myönsin asian itselleni vasta vajaa 3-kymppisenä. Yllättäen ympärillä olevat ihmiset suhtautuivat asiaan positiivisesti. Kavereistani kaksi jäi pois, toinen uskonnollisista syistä ja toinen ehkä vain ajautui kauemmas välimatkan takia.

      Omassa päässä syntyvät ne pahimmat pelot, jotka jarruttavat avoimena oloa. Ympärillä olevat ihmiset saattavat olla liberaalimpeja kuin uskotkaan. Nyt yli viisikymppisenä kaduttaa ainoastaan se, että annoin osan nuorena miehenä olemisesta mennä hukkaan kaapissa lymyilyllä.

      Jos perhe heittäytyy hankalaksi, töitä löytyy myös muualta kuin perheyrityksestä. Tsemppiä.

    • Hustikka

      Oma itsenäisyys auttaa paljon. Oma opiskelijaboksi ja oma ammatti. Minulle muutto kaupunkiin opiskelijaelämään antoi vapauden etsiä omaa paikkaani rauhassa.

      Sinulle voi olla vaikeaa irrottautua perheestäsi. Sinuna minä ehdottaisin vanhemmilleni välivuotta ulkomailla. Se voisi auttaa itsenäistymään ja löytämään itseni.

    • valinta on sinun

      Minä sanoisin suoraan että jos haluat oikeasti olla vapaa ja rehellinen niin aloita eroamalla, hanki jostain muualta työtä ja muuta omaan asuntoon (ellet jo asu) ja vietä muutama vuosi omillasi kunnes olet valmis olemaan täysin oma itsesi.

      Jos työpaikan säilyminen on siitä kiinni, että elät valheellista elämää, se ei todellakaan ole hyvä asia ja kannattaa ensin turvata oma pärjääminen ennen kuin kohtaa perhevälien hajoamisen riskin.

      Tuskin perheesi kovinkaan homofobisia ole, he vain eivät pidä homoseksuaalisuutta normaalina. Oma veljeni vaikutti täysin homoja nirhaavalta natsilta, mutta eipä ollut moksiskaan kun näki minun suutelevan toista miestä.

      Vanhemmat rakastavat lastaan oli hän sitten homo tai hetero ja kunhan antaa heille aikaa hyväksyä sen, että poika on homo.

      Jos taas haluat elää valheessa niin jatka pois, kaapista ulos tuleminen tai kaapissa pysyminen ei ratkaise yhtäkään ongelmaa maailmassa, se vain antaa itsevarmuutta ja rohkeutta olla oma itsensä joka on tärkeintä.

    • Kiitos kannustuksesta. Oon siis asunu tyttöystävän kanssa yhessä pari vuotta, ja poissa kotoa jo reilut kolme vuotta. Yhteenmuutto oli jotenki normien mukaista, muutkin perheessä aikasin asettunu aloilleen.

      Ulkomaille muuttoa oon miettiny, jättäis kaiken taaksen ja kokeilis vapaata elämää muualla. Välirikko perheeseen olisi enemmän kuin todennäköinen, joten pois pääsy olisi parhain vaihtoehto.

      Silti pelottaa mitä se tekee läheisille ja ittelle. Oman hyvinvoinnin kannalta ulostuleminen olis paras vaihtoehto ja uusien kaverisuhteiden luominen ei todennäköisesti tuottaisi ongelmia, varsinkaan jos sen voi tehdä omana itsenään.

      Tuntuu jo nyt että oon haaskannu nuoruuden piilottelun takia, homouden olen ensi kertaa tiedostanut jo 14-15 vuotiaana.

      Pitää sulatella asiaa ja kattoo ensin mitä tapahtuu kun tyttöystävä tulee perjantaina reissusta. Voi olla että jänistän, mutta pidän teidän kannustuksen mielessä. Kiitos toivosta mitä ootte valanu muhun!

      -Janne

      • (Y)

        Samaistuin itsekin kovin tähän viestiisi, naisen näkökulmasta. Olen elänyt lähes koko elämäni "heteroelämää", ja vasta nyt vähän reilu kolmekymppisenä myönsin asiat itselleni ja muille. Minulla on yksi naissuhde takana, enkä enää voisi edes harkita miestä sillä tavalla. Meillä voisi olla paljonkin juteltavaa, jos haluaisit vaikka sähköpostein viesteillä? Tsemppiä joka tapauksessa sinulle :)


      • (Y) kirjoitti:

        Samaistuin itsekin kovin tähän viestiisi, naisen näkökulmasta. Olen elänyt lähes koko elämäni "heteroelämää", ja vasta nyt vähän reilu kolmekymppisenä myönsin asiat itselleni ja muille. Minulla on yksi naissuhde takana, enkä enää voisi edes harkita miestä sillä tavalla. Meillä voisi olla paljonkin juteltavaa, jos haluaisit vaikka sähköpostein viesteillä? Tsemppiä joka tapauksessa sinulle :)

        Olis kiva vaihtaa ajatuksia sun kanssa. Vähän mietityttää miten petetyt seurustelukumppanit suhtautuvat, kun paljastuu että suhteet on ollu pelkkää kulissia.

        Olis valtava helpotus kun pääsis taakasta eroon, tiedän vaan että pitää ensin olla täysin sinut ittensä kanssa..

        Tässä osote jos haluut vaihella ajatuksia [email protected]


      • 15+5
        janne6 kirjoitti:

        Olis kiva vaihtaa ajatuksia sun kanssa. Vähän mietityttää miten petetyt seurustelukumppanit suhtautuvat, kun paljastuu että suhteet on ollu pelkkää kulissia.

        Olis valtava helpotus kun pääsis taakasta eroon, tiedän vaan että pitää ensin olla täysin sinut ittensä kanssa..

        Tässä osote jos haluut vaihella ajatuksia [email protected]

        Monet homot (kuten muitakin ryhmiä, kuten anorektikot ja peliriippuvaiset) ovat saaneet apua Salkkareista, itse olen ainakin.

        Eli jos et ole sarjaa seurannut, yläasteikäiset Elias (julkihomo) ja Iida ovat parhaat kaverit. Lari on kiusannut Eliasta pitkään ja Iida aloittaa seurustelun Larin kanssa. Lari paljastaa lopulta Eliakselle homoutensa ja pari lopulta alkaa seurustella. Sarja kuvailee hyvin suomalaisen kaappihomon tunteita jääkiekkokavereiden ympärillä.

        Jos et ole katsonut, suosittelen ehdottomasti. Kaikki tähän homodraamaan liittyvä löytyy leikattuna Youtubesta, joten katselu sujuu näppärästi. Löytyy hakusanalla "elias part 1" ja siitä eteenpäin.


      • boyzone
        janne6 kirjoitti:

        Olis kiva vaihtaa ajatuksia sun kanssa. Vähän mietityttää miten petetyt seurustelukumppanit suhtautuvat, kun paljastuu että suhteet on ollu pelkkää kulissia.

        Olis valtava helpotus kun pääsis taakasta eroon, tiedän vaan että pitää ensin olla täysin sinut ittensä kanssa..

        Tässä osote jos haluut vaihella ajatuksia [email protected]

        Sulla on vaan tää yksi elämä ja se voi olla lyhytkin.

        Mieti haluatko elää vai olla kulisseissa?


    • janne451

      Voit olla onnellinen että olet löytänyt tai löytämässä itsesi. Tilanteessasi on niin helppo tie ajautua naimisiin, täyttää elämää lapsilla ja taloprojekteilla jne, mutta suuntautumisesi ei muutu haluamalla miksikään.

      Monet, kuten itsekin, ovat lähteneet tuota helppoa tietä, mutta sitä kovempi hinta on ollut maksettavana, kun on lopulta pakko hyväksyä tosiasiat. Suuntautumisen mukainen rakkauden kaipuu vain kasvaa vuosien myötä; vuosikymmenten eläminen jännityksessä ja kaipuussa pistää psyyken koville.

      Ainakin oma ulostulo oli lopulta väistämätön ja tuotti sitten paljon suuremmat haavat ja murheet kuin jos olisin sinun iässäsi ollut rohkeampi.

    • allu9999

      Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää missäpäin Suomea asut? Todennäköisesti et kovin isossa kaupungissa. Ite oon asunu PK seudulla koko ikäni, oon nyt 22 eikä mulla oo koskaan ollu ongelmia siinä miten ihmiset suhtautuu mun homouteen. Yleisesti ottan ketään ei kiinosta täälä päin.

      Toivottavasti sun tilanne helpottuu. Voin vaan kuvitella miten kauheeta on jos koko perhe, jopa sisarukset on noin ahdasmielisiä. Muuta Helsinkiin, tai jonnekkin isompaan kaupunkiin ja jätä tyttöystäväs, sillä sille valehtelu ei tuo kenellekkään onnea. Sulla on yks elämä, joten elä se täysillä. Vaikeeta voi olla, mutta sellasta se on joskus, olit homo tai et.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe