Pyllykäs ja reidekäs

Kyseleväh

Kuka/mikä mies tykkää kunnon pyllystä ja pullakoista reisistä?
Mikä niissä viehättää?

29

1900

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 236-dfhj

      Joo tykkään. Miksi on mahdoton vastata. Minua ei siro tyttömäisyys viehätä vaan runsas ja täyteläinen naiseus aina lihavuuteen asti. En myöskään ole koskaan kiinnostunut nuorista naisista vaan kypsistä aikuisista naisista. Kohtuullinen rupsahtaminen ei haittaa sekään. Osa tykkää äidistä ja osa tyttärestä. Miksi näin on se se on arvoitus.

    • hard2beat

      töissä oli silmänruokaa tarjolla (salaa katselin) kun eräs nuori nainen oli pitkähkö, persevä ja rintava mutta kuitenkin hoikka ja sorja muutoin kropaltaan, kaaria ja koukeroita riitti katseltavaksi ja ihan nätti kasvoiltaankin, tummahiuksinen ja silmäinen hottis ;)

    • asdan

      Ei ainakaan selluliitti.

    • Tutkimustulos

      Mies joka on ristiverinen, keskimittainen ja normaalipainoinen, harrastaa perhokalastusta ja haaveilee moottoripyöristä, mutta ei omista sellaista eikä tule koskaan omistamaankaan. Hän on ammatiltaan sähköasentaja tai putkimies. Perseessä ja erityisesti reisissä häntä viehättää lihaisuus ja kinkkumaisuus, sillä joulu on hänen lempi -juhlansa. Hän tykkää katsoa televisiosta urheilua ja erityiseti jääkiekko ja naisten pikajuoksu on hänen sydäntään lähellä. Pikajuoksu lähinnä niiden reisien takia... Hän kuuntelee mielellään suomipoppia tai vanhaa heviä joka tuo muistoja hänen teinivuosistaan. Hän lukee lähinnä aku ankkaa ja sports illustratedia ja toivoo, että kuvissa olisi enemmän reiteviä naisia niiden suht. hyvä pyllyisten mutta hoikkareisisten uimapukumallien tilalla.

    • mies vaan

      he nyt vaan on seksikkäitä ja naisellisia naisia

    • lulu1s

      Isokaluiset tykkäävät isoista pakaroista ja isoista reisistä.

    • hedelmällinen

      Leveä lantio tarkoittaa hedelmällisyyttä ja hyvää seksitaitoa, kovia seksihaluja. Mies saa siis hyviä jälkeläisiä ja laatuseksiä. Parhaat daamit ovat muodokkaita ja lisääntymiskykyisimpiä. Näin ollen haluttavimpia, niin on luonto tarkoittanut. Tissittömät ja lantiottomat luuviulut ja hyvin lihavat ovat niitä hedelmättömimpiä ja seksuaalisesti vähempään tyytyviä.

      • Monen lapsen äiti

        Hyvät seksitaidot ja -halut juontuvat jostain aivan muusta kuin vartalonmuodoista; tämän luulisi nykypäivänä tietävän jokaisen, tai no lähes jokaisen. Hedelmällisyyskään ei enää ole riippuvainen vartalonmuodoista. Tosin ylipainoisilla on yleensä vaikeampi tulla raskaaksi ja se ylipaino voi siis olla myös lantiossa ja reisissä.

        Hyvin moni mies tänä päivänä ihannoi hoikkia jopa laihoja naisia. Lihavillekin löytyy ihailijoita. Leveä takamus viehättää aika harvaa koska sekin on yleisesti tiedossa, että se muhkeus tulee puhtaasti selluliitistä ja rasvasta. Treenautut peffat ovat asia erikseen.

        Ikiaikaisia käsitytyksiään kannattaa siis päivittää nykyaikaan.


      • komiaa kaipaa
        Monen lapsen äiti kirjoitti:

        Hyvät seksitaidot ja -halut juontuvat jostain aivan muusta kuin vartalonmuodoista; tämän luulisi nykypäivänä tietävän jokaisen, tai no lähes jokaisen. Hedelmällisyyskään ei enää ole riippuvainen vartalonmuodoista. Tosin ylipainoisilla on yleensä vaikeampi tulla raskaaksi ja se ylipaino voi siis olla myös lantiossa ja reisissä.

        Hyvin moni mies tänä päivänä ihannoi hoikkia jopa laihoja naisia. Lihavillekin löytyy ihailijoita. Leveä takamus viehättää aika harvaa koska sekin on yleisesti tiedossa, että se muhkeus tulee puhtaasti selluliitistä ja rasvasta. Treenautut peffat ovat asia erikseen.

        Ikiaikaisia käsitytyksiään kannattaa siis päivittää nykyaikaan.

        Ei oo kivaa, jos luut kolisee. Toinen on hauras, ei oo mistä ottaa kiinni. Vahvat reidet ja peppu voi olla lihastakin. varsinkin urheilevilla ja ruumiillista työtä tekevillä. Hyvin laihoilla on helposti kuukautishäiriöitä ja hedelmättömyyttä. Luuviulut myös vanhenee ulkonäöltään nopeampaan. Lievä ylipaino kaunistaa.


      • Normaali nainen
        komiaa kaipaa kirjoitti:

        Ei oo kivaa, jos luut kolisee. Toinen on hauras, ei oo mistä ottaa kiinni. Vahvat reidet ja peppu voi olla lihastakin. varsinkin urheilevilla ja ruumiillista työtä tekevillä. Hyvin laihoilla on helposti kuukautishäiriöitä ja hedelmättömyyttä. Luuviulut myös vanhenee ulkonäöltään nopeampaan. Lievä ylipaino kaunistaa.

        Se että on persevä ja reitevä ei tarkoita sitä että olisi ylipainoinen. Itse olen täysin normaalipainoinen mutta minulla on muodokas vartalo.


      • dfhsdhtrsu
        Normaali nainen kirjoitti:

        Se että on persevä ja reitevä ei tarkoita sitä että olisi ylipainoinen. Itse olen täysin normaalipainoinen mutta minulla on muodokas vartalo.

        Kyllä tarkoittaa....


      • Vissi ero
        dfhsdhtrsu kirjoitti:

        Kyllä tarkoittaa....

        Ei tarkoita :D Nainen voi olla muodokas olematta lihava. Ei muodot ole sama asia kuin ylimääärinen, löllyävä läski.


      • Ei rimppakinttua
        Normaali nainen kirjoitti:

        Se että on persevä ja reitevä ei tarkoita sitä että olisi ylipainoinen. Itse olen täysin normaalipainoinen mutta minulla on muodokas vartalo.

        'Normaalipainoien". Persevä ja reitevä voi olla hyvinkin 10-15 kiloa linnun luista painavampi ilman että on yhtään liikaa.

        Itse tykkään että naisella on iso takamus ja vahvat reidestä paksut jalat. Rimppakinttu ei ole nätti.


      • Mies metrosta....
        Vissi ero kirjoitti:

        Ei tarkoita :D Nainen voi olla muodokas olematta lihava. Ei muodot ole sama asia kuin ylimääärinen, löllyävä läski.

        "Muodokas" on vain siisti ilmaisu ylipainolle. Katsokaas ohjelmia ylipainoisista naisista, jotka kuvailevat itseään muodokkaiksi. Tosi on että heillä on muotoja: kerroksia ja läskiä siellä sun täällä, miksi siis valehdella itselle?

        Muodokkuus määritelmä on siis kustakin itsestä lähtöisin. Kyllä se peili kertoo onko niitä muotoja siellä missä ei pitäisi. Jos pärjää itsensä ja kilojensa kanssa,a sia on ok mutta itselle valehtelu ei siitä kyllä kerro.

        Olet ihan oikeassa, että oikeasti hyvinmuodostunut nainen ei ole lihava vaan hän on kiinteä ja sopusuhtainen.


    • mies vaan

      oli nykypäivää taikka ei mutta en aio päivittää nykyaikaan luotan kikkeliin se kertoo totuuden ja vain ja ainoastaan totuuden se tykkää kurvikkaista ja vähän pyöreistä naisista mutta ei tykkää riukukintuista luurangoista vaan naisista ihanimmista seksikkäimmistä

      • näin on

        Aivan, vaistot kertovat minkä tyyppinen nainen on parasta omille geeneille. Ei siinä kannata minkään muotisuuntauksen mukana yrittää kulkea.


    • Epäselväää

      Mikä on kunnon pyllyn ja pullakoiden reisien yleisesti hyväksytty, maailmanlaajuinen määritelmä?

      • sopivasti pyöreä

        Eikai sellaistamaailmanlaajuista määritelmää ole. Minun silmää hivelee se, että vyötärö näkyy, sopusuhta tissit. Vaatekoko ehkä 42-44. On mistä ottaa kiinni, muttei kuitenkaan kuin pientä pyöreyttä. Ah tämä näky saa hormonit hyrrään...


      • Mittailkaa itseänne!

        Minusta ihmisen oma vartalotyyppi määrittää kaikista parhaiten sen, mistä eteenpäin on ylimääräistä. Tuskin pienellä linnunluisella naisella ja kookkaalla NHL-pelaajalla on täysin sama vyötärönympärys (tai reiden tai minkä tahansa), mutta se ei heti tarkoita, että suurempi on kauhea läski. Oikeastaan aika itserakasta olettaa, että minä on kaiken mitta. Ja ihminenhän on usein itserakas, minkä oppii viimeistään netistä.


    • hmmm5

      normaali mies?

      Tähän voi nyt heittää asiaa biologian ja lisääntymisen puolelta, että miksi näin on...
      Miehillä ei ole perinteisesti reisiä/takamusta. Se on hyvin feminiini muoto, ja erottaa naisen vartalon miehen vartalosta.

      ennemmin voi kysyä, miksi hoikka, poikamainen varsi viehättää? Siihenhän ei ole minkäänlaista geneettistä syytä?

      Vaikuttavatko vesistöön joutuva estrogeeni ja muut lisäaineet näin paljon?
      Nykyäänhän on paljonkin jo miehiä, joilla paino alkaa kertyä "feminiinisti" eli tulee miestissejä ja takamusta... kun samaan aikaan, nykynaisilla ei enää hoikilla misseilläkään ole erottuvaa vyötäröä, vaan paino kertyy miesmäisesti keskivartalolle?

      Naiset ja miehet alkaa muistuttaa yhä enemmään toisiaan, siksikö myös kauneusihanne muuttuu? Eli naisellinen nainen ei ole enää kaunis, vaan miesmäisyys on plussaa?

    • muodokastakauneutta

      Näitä miesten kirjoittamia kommentteja on ihan sydäntä lämmittävää lukea tällaisena median myrkyttämänä kurvikkaana naisena. Jotenkin tuntuu, että naisen kuva kauneudesta poikkeaa niin älyttömän paljon miehen mielipiteestä. Sitä tuntee itsensä niin läskiksi muodokkaan lihaksikkaine reisineen, kun naiset kattelee yökötellen sua. Naiset mittailee toisiansa silmin ja arvostelee, että oot ällö kun et ole suoraan Voguen kansikuvan mato ja miehet ihastelee kyllästymiseen asti. Ihanaa, kun maailma on täynnä ihania miehiä, kun naiset on pahansuopaisia noita-akkoja. Kiitos miehet

      • tsemiähei

        Noita-akkoja löytyy aina myös miehistä :P esim. tiesithän, että muodin huiput ovat järjestään homomiehiä? He ei halua suunnitella naisellista muotia miehille, mutta sen sijaan käyttävät visioissaan poikamaisia tyttöjä... ja naistenlehtien toimittajat ja editorit ovat tietyntyyppisiä naisia (monesti uranaisia, joille perheenäiti on kauhea ajatus koska ei sovi heidän maailmankuvaan), eli se muodin/naistenlehtien kauneuskuva on siksi hyvin vääristynyt ja suppea...

        Mä olin itse pitkään surkea, kun mulla ei ole ikinä ollut perinteisiä tyttökavereita, joiden kanssa laittautua, puhua pojista tms... olla pissiksiä ja olla niin samiksia sinkkuelämien kanssa...
        mutta nyt oon tajunnut että se on oikeastaan ihan hyvä asia. Ehkä siksi sellainen turha neuroottisuus ulkonäön takia on jäänyt pois, kun kaverit on löytyneet erikoisemmista tytöistä ja rempseistä pojista, joille on kelvannut sellaisena kuin on, ja yhdessä hauskan pito on pääasia, ei se, näyttääkö porukka keskenään mahdollisimman samanlaiselta...


    • Juu tykkään :)

      Kyllä reidet pitää olla pehmeät ja isot ja pyöreä perse ja vähän pyöreyttä niin AHH. Muutama lisäkilo mimmillä ei tosiaankaan oo yhtä paha juttu kuin muutamat kilot alipainoa. Kyl muijan pitää olla seksikkään pehmee ja naisellinen :) Kurvit

    • Siinäpä luettavaa...
      • tyytyväinen

        Kaunis kuva, kauniista naisesta! Itse pitää olla itseensä tyytyväinen. Olen pieni nainen, 155cm ja normaalipainoinen. Erittäin tyytyväinen vartalooni ja se itsevarmuus heijastuu ulospäinkin:) On erilaisia vartaloita, niin pitääkin. Tärkeintä kuitenkin on pitää paino normaalilukemissa. Ylipaino ei ole terveellistä ja normaalipainoinen on tyytyväisempi elämäänsä:)


      • epäilen, epäilen...

        No mul on just tollanen kroppa, mikä tuolla on mukamas miesten ihanne, mut ei mua kukaan lähesty?? Varmaan sit se, että puuttuu Megan Foxin naama...


      • pyllerötyllerö
        epäilen, epäilen... kirjoitti:

        No mul on just tollanen kroppa, mikä tuolla on mukamas miesten ihanne, mut ei mua kukaan lähesty?? Varmaan sit se, että puuttuu Megan Foxin naama...

        Vai oisko kuitenkin se että jo kommentistasi huokuu itsevarmuuden puute? Itsevarmuus tekee kenestä vain mielenkiintoisen ja houkuttelevan.

        Osta joku kiva mekko mikä imartelee sun vartaloa ja mistä tykkäät tosi paljon. Mene pyörähtämään sen kanssa kaupungille hyvän tuulisena ja hymyilevänä ja huomaat että heti katseet kääntyy suhun, ei kaikilla, mutta paljon useammalla kuin yleensä =)

        Ps. Megan Fox on leikelty, eikä edes kaunein mahdollinen nainen.


    • Jep kurvit <3

      Kyllä vähän lihaa pitää naisella olla keholla ja kurvit kohdillaan niin AHH AHH

    • bcxzzzzzzzzzzzzzzzzz

      Riippuu vähän siitäkin onko lihaisa vai vain läskinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe