Hinkkaustyylistä kysyisin

utelias1

Lavalla on yleistynyt hinkkaustyyli, jossa mies pysähtyy, kyykistelee daamin kanssa ja hinkkaa samalla. Melkoisen myötähäpeen tunteen ulkopuolinen tuosta saa aikaan ,mutta kysyisin kuitenkin naisilta, saatteko todella tuosta jotkin kiksit?

65

701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tatu8

      Vai hinkkaamiseksi sitä sanotaan!

      Mä oon tehnyt tuota vuosikaudet eikä daamit ole koskaan valittaneet. Tietenkin täytyy vähän katsoa, kenen kanssa rupeaa "hinkkaamaan" . "Hinkkausastetta-" ja intensiteettiä voi nostaa kappaleen edetessä ja tunnelman noustessa. Daamin ehdoilla mennään, mitään ei tehdä väen väkisin!

      • Reino.

        mutta kysyisin kuitenkin naisilta, saatteko todella tuosta jotkin kiksit?

        Senkun kysyt ainaki minun puolesta.


      • voihan viulut

        Vai oot hinkannut vuosikausia.
        Onko se tosiaan tangon kuvio nimeltään " hinkkaus" ?
        Siinä siis tanssi pysäytetään, jalka tungetaan daamin haaruväliin ja sitten aloitetaan nylkytys joka jäljittelee sukupuoliyhteyttä. Näinkö sinä tatu8 hinkkaat ?
        Jos näin on niin kauas on mennyt meininki seuratanssista.


      • NYYMEN PSEUDO
        voihan viulut kirjoitti:

        Vai oot hinkannut vuosikausia.
        Onko se tosiaan tangon kuvio nimeltään " hinkkaus" ?
        Siinä siis tanssi pysäytetään, jalka tungetaan daamin haaruväliin ja sitten aloitetaan nylkytys joka jäljittelee sukupuoliyhteyttä. Näinkö sinä tatu8 hinkkaat ?
        Jos näin on niin kauas on mennyt meininki seuratanssista.

        tatu = kuopus


      • utelias1
        Reino. kirjoitti:

        mutta kysyisin kuitenkin naisilta, saatteko todella tuosta jotkin kiksit?

        Senkun kysyt ainaki minun puolesta.

        Saan sellaise katselusta kiksit , Taidan olla aika pervo vai oletteko ,smaa miletä,


      • Tiedonkantaja
        utelias1 kirjoitti:

        Saan sellaise katselusta kiksit , Taidan olla aika pervo vai oletteko ,smaa miletä,

        Pervo ei tarvi olla, vaikka hallitsee asian.


    • seinäkellot

      Aloittaja tarjkoittanee samaa asiaa kuin jota sanotaan "kellonvetämiseksi".

      • selviä sano elvis

        Siis kellon vetäminen kyseessä, okay, nyt ymmärrän. Onkohan tehokas tapa?


    • rentunruusa:)

      kuuluuko tämä lattareihin ?

    • Pirkanmaan viejä

      Minuakin kiinnoistaisi naisten vastaus aloittajan kysymykseen. Olen itse ymmärtänyt jotenkin niin, että sieltä lavoilta löytyy pieni määrä niitä naisia, jotka haluavat tanssia noin, mutta mitenkään yleistä se ei olisi.

      Myötähäpeä on täälläkin päällimmäinen tunne. Ei se usein jaksa kiinnostaa edes sen vertaa. On paljon parempiakin tapoja flirttailla tanssin lomassa.

    • Äinään Miäs

      Taidan lähteä tänään Mäntsälään tekemään rapsaa työnimellä Rukoilevat Hinkkarit.

    • Nomen Nescio

      Ei tarvitse mennä edes privaattibileisiin. Kyllä näitä bachata, kizomba, zouk tilaisuuksia järjestetään ihan julkisena alan harrastajien keskuudessa.

      • joke5ri

        tsoukki mikä tsoukki. siis kyykistelijä.


    • hinkkaamallaSeNousee
    • Keino Käännös

      Se on keinokäännös. Keinokäännös on eräs virallisen keinukäännöksen epävirallinen variaatio, jota itseoppineet tanssinharrastajat varsin usein käyttävät.

    • Elämä on

      Kateellisten panettelua...

    • tangon huumaa

      En ole "tanssilavalla hinkannut" edes omaa muijaa.

      Näitä kyllä näkee, yleensä taitamattomia "tanssin" osalta, koska ei edes musiikkiin hinkata. Ymmärrän jos rytmi sekoo siinä hinkkauksen loppupuolella, mutta jo heti alusta alkaen.
      No ilmeisesti naiset silti tykkää, usein naiset näkyy otavan hinkkauksen vastaa ja jopa seuraavan ja hinkkkavan takaisin.
      No tämä kertoo mielestäni yhtä paljon tästä Daamista kuin Herrastakin.
      Nylkyttäköön keskenään.

      • tatu8

        Tälleen se kademieli ilmenee.

        Rupea vaan sinäkin "hinkkaamaan". Tanssi saa aivan uusia ulottuvuuksia ja tää on hyvä keino testata daamin luonnetta ja huumorintajua. Ei näitä kukaan käske ottamaan liian tosissaan!


      • Fiilaten ja höyläten

        Huuma ei selvästikään ole keksinyt, miten herra saa daamin tulemaan erittäin lähelle, minkä jälkeen daami ikäänkuin vaistomaisesti alkaa hiljaa hivuttaa vapaata sisäreittään ylös vasten herran uloreittä jopa herran lantion korkeudelle. Tietysti herran tulee tämän keksittyään muistaa, etteivät kaikki naiset ole vaistoiltaan yksi yhteen eivätkä aina antaudu vaistojensa vietäväksi, vaan on herran joka kerta tarjottava daamille myös mahdollisuus olla tulematta niin lähelle: herran tanssihan on muutoinkin alusta loppuun mahdollisuuksien eli tilaisuuksien tarjoamista daamille eikä pystypainia. Daamin tehtävä on tarkkailla hänelle herran toimesta tarjottuja tilaisuuksia.

        Monta kertaa keskenään tanssineen daamin ja herran tapauksessa tulevat kyseeseen myös daamin toimesta herralle tarjotut tilaisuudet, mutta niissä daami yleensä haluaa pysäyttää herran tanssin voidakseen ihan itse jotain kuten esimerkiksi kuvion, jossa lanteet keinahtelevat vieläkin enemmän ja ripset räpsyvät herran sekä uteliaitten sivullisten seuratessa käytännössä sivusta. Tällöin kysymyksessä on siis daamin toimesta herralle tarjottu huilitauko, jonka aikana herra voi toki hieman jammailla, mutta mihinkään häikäisevämpään kuvioon hänen tulisi malttaa sillä aikaa olla ryhtymättä.


      • tangon huumaa
        tatu8 kirjoitti:

        Tälleen se kademieli ilmenee.

        Rupea vaan sinäkin "hinkkaamaan". Tanssi saa aivan uusia ulottuvuuksia ja tää on hyvä keino testata daamin luonnetta ja huumorintajua. Ei näitä kukaan käske ottamaan liian tosissaan!

        Ai kademieli?

        Miten voi olla kade "tanssilavalla hinkaamisesta" Siihen on kaikilla mahdollisuus. Jopa "ukkomiehellä" jos sen tekee salaa.
        Ymmärrän jos tämä "hinkkaaja" on kateellinen hänelle joka vie tämän lämpösen Daamin mennessään.
        Ukkomiehenä en osaa olla siitäkään kateellinen, en ainakaan näistä naisista jotka sielä lavoilla antaa hinkkata julkeasti.

        Fiilaten ja höyläten kirjoitti

        "Huuma ei selvästikään ole keksinyt, miten herra saa daamin tulemaan erittäin lähelle, minkä jälkeen daami ikäänkuin vaistomaisesti alkaa hiljaa hivuttaa vapaata sisäreittään ylös vasten herran uloreittä jopa herran lantion korkeudelle. "

        Ei ole kyse etten olis keksinyt.
        Mielestäni tämä on hoideltava siten ettei Avovaimo tai kukaan muukaan sitä huomaa ja ala kauhistella.
        Sitä joutuu helposti selittelen kotona, mitä sitä noin julkeasti tuli hinkattua.

        Jos haluatte fiksun naisen mukaanne, se ei missään tapauksessa onnistu noin.
        En ihmettele miksi täälä palstalla on paljon saamattomia sinkkumiehiä.
        Käyttäytykää fiksusti ja huomaatte miten joka ilta olis joku tarjoomassa sitä pesää.
        Miksi tyydytte pelkkään hinkkaamiseen?


      • tangon huumaa
        tangon huumaa kirjoitti:

        Ai kademieli?

        Miten voi olla kade "tanssilavalla hinkaamisesta" Siihen on kaikilla mahdollisuus. Jopa "ukkomiehellä" jos sen tekee salaa.
        Ymmärrän jos tämä "hinkkaaja" on kateellinen hänelle joka vie tämän lämpösen Daamin mennessään.
        Ukkomiehenä en osaa olla siitäkään kateellinen, en ainakaan näistä naisista jotka sielä lavoilla antaa hinkkata julkeasti.

        Fiilaten ja höyläten kirjoitti

        "Huuma ei selvästikään ole keksinyt, miten herra saa daamin tulemaan erittäin lähelle, minkä jälkeen daami ikäänkuin vaistomaisesti alkaa hiljaa hivuttaa vapaata sisäreittään ylös vasten herran uloreittä jopa herran lantion korkeudelle. "

        Ei ole kyse etten olis keksinyt.
        Mielestäni tämä on hoideltava siten ettei Avovaimo tai kukaan muukaan sitä huomaa ja ala kauhistella.
        Sitä joutuu helposti selittelen kotona, mitä sitä noin julkeasti tuli hinkattua.

        Jos haluatte fiksun naisen mukaanne, se ei missään tapauksessa onnistu noin.
        En ihmettele miksi täälä palstalla on paljon saamattomia sinkkumiehiä.
        Käyttäytykää fiksusti ja huomaatte miten joka ilta olis joku tarjoomassa sitä pesää.
        Miksi tyydytte pelkkään hinkkaamiseen?

        "Käyttäytykää fiksusti ja huomaatte miten joka ilta olis joku tarjoomassa sitä pesää."

        Täytyy vielä lisätä.
        Olen 50v. Nuorena miehenäkään minulla ei ole ollut näin paljoo tarjontaa, kuin nykyisin.
        En tiedä johtuuko se tanssitaidosta, fiksuista tavoista, kohteliaisuudesta tai iloisesta mielestä. Vai "kokeileko" naiset vain, kuultuaan kaveriltaan naistenhuoneessa. "Toi mies ei ehdotellut eikä hinkannut."
        Ottaako naiset sen haasteena?
        Naisia ei pysty koskaan ymmärtään täysin.


      • Avokki 11
        tangon huumaa kirjoitti:

        "Käyttäytykää fiksusti ja huomaatte miten joka ilta olis joku tarjoomassa sitä pesää."

        Täytyy vielä lisätä.
        Olen 50v. Nuorena miehenäkään minulla ei ole ollut näin paljoo tarjontaa, kuin nykyisin.
        En tiedä johtuuko se tanssitaidosta, fiksuista tavoista, kohteliaisuudesta tai iloisesta mielestä. Vai "kokeileko" naiset vain, kuultuaan kaveriltaan naistenhuoneessa. "Toi mies ei ehdotellut eikä hinkannut."
        Ottaako naiset sen haasteena?
        Naisia ei pysty koskaan ymmärtään täysin.

        Tangon Huumaa kirjotti...
        "En tiedä johtuuko se tanssitaidosta, fiksuista tavoista, kohteliaisuudesta tai iloisesta mielestä."
        Kyllä Tangon Huumaa saa oman "muijansa" kuumaksi ilman hinkkaamista...siihen ei tarvita kun pari kuumaa tangoa...


      • tangon huumaa
        Avokki 11 kirjoitti:

        Tangon Huumaa kirjotti...
        "En tiedä johtuuko se tanssitaidosta, fiksuista tavoista, kohteliaisuudesta tai iloisesta mielestä."
        Kyllä Tangon Huumaa saa oman "muijansa" kuumaksi ilman hinkkaamista...siihen ei tarvita kun pari kuumaa tangoa...

        "Avokki" tarkoitatto tangoja sinun kanssa?
        Jos kyseessä on kolmas osapuoli, lämpenet hiukan hitaanmin. Sitä kerkii vetäiseen helposti puoli settiä.


      • Ne olki olkii!
        tangon huumaa kirjoitti:

        "Avokki" tarkoitatto tangoja sinun kanssa?
        Jos kyseessä on kolmas osapuoli, lämpenet hiukan hitaanmin. Sitä kerkii vetäiseen helposti puoli settiä.

        http://youtu.be/RvKcnfWqG8g


    • autsloppu

      oletteko saanut orgasmin hinkatessa? minulla se jää aina seisokkiin kappale loppuu kesken

      • tangon huumaa

        Varmasti, mahdollisesti jo ennen kappaleenloppua on Daamikin hävinnyt.


    • Äinään Miäs

      Sarjassa, mister.

      • Täsmennystä

        Missähän lavoilla tämä kuvaamasi hinkkaustyyli on yleistynyt.
        Saunan lavoilla, matonpesulavoilla vai hevosen lavoilla?


      • Ehdotuata
        Täsmennystä kirjoitti:

        Missähän lavoilla tämä kuvaamasi hinkkaustyyli on yleistynyt.
        Saunan lavoilla, matonpesulavoilla vai hevosen lavoilla?

        Hinkkaus voisi kuulua orkesterien ohjelmaan kuten muutkin tanssit.
        Se voisi olla vuorossa heti vaikka masurkan jälkeen.
        Orkesteri soittaisi hinkkausmusiikkia ja parketilla olisi hinkkaamassa vain hinkkaajat.
        Tanssijat voisivat pitää taukoa sen aikaa.


      • 522
        Ehdotuata kirjoitti:

        Hinkkaus voisi kuulua orkesterien ohjelmaan kuten muutkin tanssit.
        Se voisi olla vuorossa heti vaikka masurkan jälkeen.
        Orkesteri soittaisi hinkkausmusiikkia ja parketilla olisi hinkkaamassa vain hinkkaajat.
        Tanssijat voisivat pitää taukoa sen aikaa.

        Näihän se nytkin menee. Orkesterii llmoittaa esim. "seuraavaksi tulee Bugia".
        Ainoa ero että oikeat tanssijat ei pidä taukoa, vaan tanssii sielä hinkkaajien ja kädenalitanssijoiden joukossa.


    • hinkhink

      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink
      hink

    • hienoa

      Varmaan tulis lattia täyteen `hinkkaajia ;))

      • Sep I'll.

        Jos nyt kuitenkin laittaisit jahkailultasi toimeksi ja kysyisit. Saataisiin
        tämä sinun ongema ratkaistua.


    • Nummus

      " Lavalla on yleistynyt hinkkaustyyli, jossa mies pysähtyy, kyykistelee daamin kanssa ja hinkkaa samalla. Melkoisen myötähäpeen tunteen ulkopuolinen tuosta saa aikaan ,mutta kysyisin kuitenkin naisilta, saatteko todella tuosta jotkin kiksit?"

      Lisäksi tarvitaan tukea kansainvälisiltä organisaatioilta kuten YK:lta ja Etyjiltä.

    • tangon huumaa

      Kaipaisin naisten kommentteja.
      Miehenä tiedän mitä miehet "näistä" naisista ajattelee.
      Sitä tuskin tarvii täälä edes mainita.

      Onko naisilla samoja tuntemuksia näitä hinkkaajia kohtaan?
      Koitetaanko pysyä näkymättömissä, heidän hakiessa. uutta uhria?

      Mitä tulee tähän "ruotsalaiseen Foksiin" vai mitä lie, (nuorten juttu?) Minua on muutama kerran hakenut n.25v. nuorenpi nainen ja hinkannut hävyllään koko kappaleiden ajan foksin joustolla. Tämän nyt vielä ymmärtää, hinkkaus on vain sivutuote, jota toiset naiset korostaa hinkatessaan häpyään miehen reittä vasten. Tosin kyllä tämäkin hinkkaus näkyy ulkopuolisillekin.

      • Mirristä kuluu karva

        Nimimerkki Tangon huumaa kirjoittaa "En ole "tanssilavalla hinkannut" edes omaa muijaa."

        Eihän missää sanota tätä ennen
        että tämä on sinun avaama ketju.
        Utelias nimimerkki tämän on avannut.

        Liikenteessäkin on vain parempi
        ajaa vai omaa autoaan. Anna
        toisten tanssia ja keskity vain
        omaan vientiisi.


      • Nomen Nescio

        Olitko iloinen vai surullinen tuosta hausta ja etenkin kun vielä kehtaa uusia? Ehkä hän vain oli ajellut posliiniksi ennen lavalle lähtöä ja sitten vain rupesi kutittamaan. Hitto tässä alkaa omatkin jutut olemaan jo ala-arvoisella tasolla, kun tätä "tanssi"-palstaa lukee.


      • Avokki 11

        Jos minua tulisi mies hakemaan joka alkaisi hinkata itseään minua vasten tanssin aikana...jäis kyllä tanssi kesken ja mies keskelle lattiaa...

        Menis hinkkaan kotio omaa muijaansa tai käteensä...

        Minä ainakin olen tanssilavalla tanssimassa...niin pitäisi olla muidenkin...

        Joten hinkkaukset muualle vaikka lavan reunalle...


      • tangon huumaa
        Nomen Nescio kirjoitti:

        Olitko iloinen vai surullinen tuosta hausta ja etenkin kun vielä kehtaa uusia? Ehkä hän vain oli ajellut posliiniksi ennen lavalle lähtöä ja sitten vain rupesi kutittamaan. Hitto tässä alkaa omatkin jutut olemaan jo ala-arvoisella tasolla, kun tätä "tanssi"-palstaa lukee.

        Olin aika hämilläni, siinä oli vain oltava cooli ja keskityttävä musiikkiin entistä tiiviinmin.
        Oliskohan kyseessä voinut olla joku piruilu, tai vedonlyönti?
        En nähnyt hänen tanssivan muiden kanssa Foksia, joten en tie oliko hänellä kaikkien kanssa sama tyyli. Enkä muista nähneeni häntä ennen enkä tämän jälkeen missään.
        Tämä oli n.vuosi sitten yhtenä keskiviikkona Pavilla.

        Mirristä kuluu karva kirjoitti
        " Liikenteessäkin on vain parempi
        ajaa vai omaa autoaan.
        Anna toisten tanssia ja keskity vain
        omaan vientiisi. "

        Oliko tämä minulle suunnattu?
        Koitan kyllä keskittyä siihen omaan vientiini, välillä vain on näitä häiriöitä. ("Jossa mies pysähtyy, kyykistelee daamin kanssa ja hinkkaa samalla. ")
        Näitä joutuu väisteleen,
        eikä "miehen" ole helppo keskittyä pelkään vientiin jos joku kaunotar tekee kiusaa ja hinkaa häpyään miehen reittä vasten.


      • Muiskis!

        "Miehenä tiedän mitä miehet "näistä" naisista ajattelee." Kertoisitko kumminkin, mitä miehet näistä naisista (ja miehistä) ajattelevat. Vieläkin kiinnostavampaa olisi tietää miksi he ajattelevat niin kuin ajattelevat. Naisena en sitä tiedä.

        Lavoilla olen 10 vuoden aikana kohdannut vain yhden "hinkkaajan". Hänen touhunsa nauratti, mutta olen tosiaan kartellut häntä sen yhden tanssin jälkeen. Vieläkin naurattaa. :D

        "Hinkkaustyyli" taitaa kyllä olla vähän eri asia kuin hinkkaaminen? Itsekin tanssin mm. bachataa ja kizombaa, mutta niitä tanssiessa en ole hinkannut tai tullut hinkatuksi. Minua ei kuitenkaan häiritse muiden tekemiset. Antaa kaikkien kukkien kukkia ja ihmisten tanssia niin kuin tykkäävät.


      • tangon huumaa
        Muiskis! kirjoitti:

        "Miehenä tiedän mitä miehet "näistä" naisista ajattelee." Kertoisitko kumminkin, mitä miehet näistä naisista (ja miehistä) ajattelevat. Vieläkin kiinnostavampaa olisi tietää miksi he ajattelevat niin kuin ajattelevat. Naisena en sitä tiedä.

        Lavoilla olen 10 vuoden aikana kohdannut vain yhden "hinkkaajan". Hänen touhunsa nauratti, mutta olen tosiaan kartellut häntä sen yhden tanssin jälkeen. Vieläkin naurattaa. :D

        "Hinkkaustyyli" taitaa kyllä olla vähän eri asia kuin hinkkaaminen? Itsekin tanssin mm. bachataa ja kizombaa, mutta niitä tanssiessa en ole hinkannut tai tullut hinkatuksi. Minua ei kuitenkaan häiritse muiden tekemiset. Antaa kaikkien kukkien kukkia ja ihmisten tanssia niin kuin tykkäävät.

        tangon huumaa kirjoitti
        "Miehenä tiedän mitä miehet "näistä" naisista ajattelee."

        Muiskis kirjoitti
        "Kertoisitko kumminkin, mitä miehet näistä naisista (ja miehistä) ajattelevat. "

        No ehkä yleistän aivan liikaa.
        Minä henkilökohtaisesti pidän näitä naisia, kuinka sen nyt sanois. "halpana"
        Tosin nuorena miehenä ja sinkkuna ollessani tunsin kiihotusta ja himoa, vastaaviin naisiin. Tosin tämmöisen naisen kanssa en olis nuorenpana alkanut pitenpään suhteeseen.
        Mitä ajattelen hinkkaavasta miehestä, hän tuskin etsii mitään vakavaa suhdetta.

        Muiskis kirjoitti
        "Vieläkin kiinnostavampaa olisi tietää miksi he ajattelevat niin kuin ajattelevat. Naisena en sitä tiedä."

        Siinä menee helposti naisen maine. Eli miestä ei tämmöiset naiset kiinnosta kuin sen yhden yön.
        Varmasti naiset sais tällä hinkkaus tyylillä miestä.
        Turhaa vaan tahrata mainettaan, eiköhän niitä miehiä ole tarjolla ilman hinkkaustakin.


      • Muiskis!
        tangon huumaa kirjoitti:

        tangon huumaa kirjoitti
        "Miehenä tiedän mitä miehet "näistä" naisista ajattelee."

        Muiskis kirjoitti
        "Kertoisitko kumminkin, mitä miehet näistä naisista (ja miehistä) ajattelevat. "

        No ehkä yleistän aivan liikaa.
        Minä henkilökohtaisesti pidän näitä naisia, kuinka sen nyt sanois. "halpana"
        Tosin nuorena miehenä ja sinkkuna ollessani tunsin kiihotusta ja himoa, vastaaviin naisiin. Tosin tämmöisen naisen kanssa en olis nuorenpana alkanut pitenpään suhteeseen.
        Mitä ajattelen hinkkaavasta miehestä, hän tuskin etsii mitään vakavaa suhdetta.

        Muiskis kirjoitti
        "Vieläkin kiinnostavampaa olisi tietää miksi he ajattelevat niin kuin ajattelevat. Naisena en sitä tiedä."

        Siinä menee helposti naisen maine. Eli miestä ei tämmöiset naiset kiinnosta kuin sen yhden yön.
        Varmasti naiset sais tällä hinkkaus tyylillä miestä.
        Turhaa vaan tahrata mainettaan, eiköhän niitä miehiä ole tarjolla ilman hinkkaustakin.

        Tarkoitatko, että jos nainen tanssii lajityypillisesti esim. kizombaa, hän onkin tosiasiassa metsästämässä melaa? Ja se on paheksuttavaa tai noloa? Minä kun olen luullut, että tanssiessa voi aivan viattomasti nauttia yhteisestä liikkeestä ja läheisyydestä. On ihanaa, kaunista ja hellää, kun mies pitää lähellään ja keinuttaa pehmeästi. Ja siitä pitäisi nyt kieltäytyä? Ei tule kauppoja. En ole lavoilla
        miehenmetsästyspuuhissa, joten valitsen mieluummin hyvät tanssit ja huonon maineen kuin päinvastoin.


      • tangon huumaa
        Muiskis! kirjoitti:

        Tarkoitatko, että jos nainen tanssii lajityypillisesti esim. kizombaa, hän onkin tosiasiassa metsästämässä melaa? Ja se on paheksuttavaa tai noloa? Minä kun olen luullut, että tanssiessa voi aivan viattomasti nauttia yhteisestä liikkeestä ja läheisyydestä. On ihanaa, kaunista ja hellää, kun mies pitää lähellään ja keinuttaa pehmeästi. Ja siitä pitäisi nyt kieltäytyä? Ei tule kauppoja. En ole lavoilla
        miehenmetsästyspuuhissa, joten valitsen mieluummin hyvät tanssit ja huonon maineen kuin päinvastoin.

        Muiskis kirjoitti
        "Tarkoitatko, että jos nainen tanssii lajityypillisesti esim. kizombaa, hän onkin tosiasiassa metsästämässä *****? Ja se on paheksuttavaa tai noloa"

        Minä käsitin tässä puhuttavan "hinkkaamisesta" Sillä ei ole mitään yhteistä tanssin eikä näiden videoiden kanssa joita tässä ketjussa on julkaistu.

        Muiskis kirjoitti
        " On ihanaa, kaunista ja hellää, kun mies pitää lähellään ja keinuttaa pehmeästi. Ja siitä pitäisi nyt kieltäytyä?"

        Ei, en sitä tarkoita. Jatka/jatkakaa vain,sitä on ihan kiva katsellakin.

        Vaan tämmöistä esitystä, vielä jos ei edes pystytä sitä tekeen rytmiin.

        "utelias1"
        "Lavalla on yleistynyt hinkkaustyyli, jossa mies pysähtyy, kyykistelee daamin kanssa ja hinkkaa samalla."

        Mielestäni nämä ei kuulu lavalle. Jos ei malta olla hinkkaamatta, voisko sitä poistua muualle hinkkaan. Jos "siihen" ei ole asuntoa, ei autoa. Voisko sen tehdä kesäyössä vaikka itikoiden seurana metsässä?

        Vai johtuko tämä tästä "nykyihmisten" saamattomuudesta?
        Kukaan ei osaa tehdä mitään. Ei edes näitä luonnollisia asioita.
        Tarvis "äidin" olla mukana sanomassa pojalle.35v. "Mene poika nai#aan siitä"


    • hmm:)

      Täähä alkaa käydä mielenkiintoi seksi.

    • tavallinen mies

      Itse en tohdi hinkkausta aloittaa, koska pidän sitä miehen aloittamana epäkohteliaana, mutta jos nainen sen tekee, olen mielelläni mukana, kunhan ei mikään erityisen epämiellyttävä tapaus ole. Kokemukseni mukaan naisen tanssiote ei toisaalta kerro juuri mitään, eli vaikka nainen kuinka tulisi kiinni niin ei ole silti kiinnostunut muusta kuin tanssista. Hinkkaajamiehet näyttävät mielestäni noloilta, koska siinä asiassa miehen ei kuuluisi tehdä aloitetta. Olettaisin, että naiset pitävät hinkkaustyylistä vain komeiden pelimiesten kanssa.

    • Massasielu3355

      Missä tuota opetetaan? Kuvittelin käyneeni jo kaikilla kursseilla.

    • astchiu

      kato youtuubista näitten ulkomaalaisten tummien machomiesten jotain tanssimista;)
      juu salsaa ! en mäkään ole vielä päässy näille kursseille ;))

    • jepjepjep1

      Siis mihin tanssilajiin, kuvioon, askelikkoon tätä "hinkkausta" sovelletaan?

      Vaikka aktiivitanssija olenkin en tunnista oheista kuviota tai maneeria etelä- suomen lavoilta.

      Tarkoitetaanko tällä swing- tansseissa yleistä ja musiikin tulkintaan kuuluvaa breikkiä tai hidastusta?

      Onko kysymys salsa- kuvioista ja liikekielestä?

      Jokseenkin sensuellista liikkeestä on ilmeisesti kuitenkin kysymys joka näyttää ärsyttävän neutraalimpaan liikekieleen tottuneita.

      Voisiko joku asiaa tuntevampi nyt avata tätä asiaa?

    • atchiu

      tässä on vähän mitä tarkoitan Sydney's Best Social Dancer 2012 | Salsa Finals en osaa laittaa suoraan aukeavaa linkkiä, vielä.

      • lajin.omaistaketkut.

      • Eino.

      • massasielu3355
        lajin.omaistaketkut. kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=3nd8WQy58Pw

        Eikös jonkunlainen bachata pidä sisällään jotain tuon tapaista. En ole missään lavoilla nähnyt tuollaista tanssittavan ainakaan paljoa. Ehkä utelias1 on nyt vain kade niille muutamille, jotka tuohon kykenevät.


      • Häveliäs
        massasielu3355 kirjoitti:

        Eikös jonkunlainen bachata pidä sisällään jotain tuon tapaista. En ole missään lavoilla nähnyt tuollaista tanssittavan ainakaan paljoa. Ehkä utelias1 on nyt vain kade niille muutamille, jotka tuohon kykenevät.

        "Ehkä utelias1 on nyt vain kade niille muutamille, jotka tuohon kykenevät."

        Minä käsitin että "utelias1" kyseli hinkkauksesta.
        Sillä ei olekaan mitään yhteistä tämän videon tai edes tanssin kanssa.
        No tanssin kanssa, se että sitä harrastetaan tanssilavalla.
        Missä pulossa olet ollut, ellet ole sitä nähnyt?
        Tosin en ihmettele vaikka sitä harrastais vain YKSI ainut pari.
        Olen nähnyt tämmöistä hinkkausta monessa paikassa, en vaan ole myötä häpeistäni kehdannut edes katsoa tanssijoita.


      • massasielu3355
        Häveliäs kirjoitti:

        "Ehkä utelias1 on nyt vain kade niille muutamille, jotka tuohon kykenevät."

        Minä käsitin että "utelias1" kyseli hinkkauksesta.
        Sillä ei olekaan mitään yhteistä tämän videon tai edes tanssin kanssa.
        No tanssin kanssa, se että sitä harrastetaan tanssilavalla.
        Missä pulossa olet ollut, ellet ole sitä nähnyt?
        Tosin en ihmettele vaikka sitä harrastais vain YKSI ainut pari.
        Olen nähnyt tämmöistä hinkkausta monessa paikassa, en vaan ole myötä häpeistäni kehdannut edes katsoa tanssijoita.

        "Lavalla on yleistynyt hinkkaustyyli, jossa mies pysähtyy, kyykistelee daamin kanssa ja hinkkaa samalla. Melkoisen myötähäpeen tunteen ulkopuolinen tuosta saa aikaan ,mutta kysyisin kuitenkin naisilta, saatteko todella tuosta jotkin kiksit? "

        Tuossa aloitus uudestaan? Ei tuo nyt mikään suvereeni kyselykään ole. Aloitus sisältää ilkeämielisen kommentin. Jos oikeasti on joku ainoastaan hinkkausmielessä tuollaista tehnyt, niin tietenkin sellainen on paheksuttavaa yleisellä tanssipaikalla. En ole tuollaista nähnyt tapahtuvan. Muunlaista pitämisen merkkiä on tietenkin paljon ja lähekkäin tanssimista näkynyt. Pullossa en ole ollut, mitä sitten tuolla tarkoitatkin.

        Ravintolatansseissa olen itsekin joskus komean miehen tavattuani yömyöhään innostunut läheisyyteen. Hinkkaaminen kuulostaa niin brutaalilta että suurin osa varmaan suorittaa sellaiset tanssien jälkeen. Itse en pidä hinkkauksesta tanssien jälkeenkään. Pidän toisenlaisesta lähestymistavasta. Siksi kuvittelisin että kyse olisi jostakin tanssista kuitenkin.

        Eikö Tanssii tähtien kanssa ohjelmassa ollut se yhden poliitikon mies joka tanssi aitokuubalaisittain ja suoritti tuollaisen hinkkauksen tv:ssä.


      • verdad final
        lajin.omaistaketkut. kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=3nd8WQy58Pw

        Luoja mitä paskaa. Teennäistä. Taidotonta. Halpoja temppuja. Katsoin videon läpi, kun halusin nähdä mitä joku saattaisi pitää hyvänä tanssina. Normaalisti tuota kestäisi katsoa noin 5 sekuntia. Lähinnä valtasi taas myötähäpeän tunne.

        Mutta onhan näitä nähty tässäkin maassa. Osaaminen ei ihan riitä ja esittää pitäisi. Noinhan siinä käy.


      • Muiskis!
        verdad final kirjoitti:

        Luoja mitä paskaa. Teennäistä. Taidotonta. Halpoja temppuja. Katsoin videon läpi, kun halusin nähdä mitä joku saattaisi pitää hyvänä tanssina. Normaalisti tuota kestäisi katsoa noin 5 sekuntia. Lähinnä valtasi taas myötähäpeän tunne.

        Mutta onhan näitä nähty tässäkin maassa. Osaaminen ei ihan riitä ja esittää pitäisi. Noinhan siinä käy.

        Minäkin katsoin tuon videon ja minusta tuota tanssia oli oikein ilo katsella. Tanssijat olivat taitavia ja heillä näytti olevan hauskaa kuten yleisölläkin. Miten voi tässä maailmassa edes elää jos tuollaisesta pahoittaa mielensä? Häpeätkö yhtä lailla myös sotia, väkivaltaa, kiusaamista tai ihmisten ilkeyttä? Toivon, että näet ympärilläsi myös paljon asioita, joista voit tuntea iloa (tai myötäiloa). Voimia sinulle!

        Jos kiinnostaa, tässä on asiaa häpeästä:

        Häpeä psyykkisen lamaannuksen aiheuttajana
        Lääketieteellinen Aikakauskirja Duodecim

        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=onn00079


      • verdad final
        Muiskis! kirjoitti:

        Minäkin katsoin tuon videon ja minusta tuota tanssia oli oikein ilo katsella. Tanssijat olivat taitavia ja heillä näytti olevan hauskaa kuten yleisölläkin. Miten voi tässä maailmassa edes elää jos tuollaisesta pahoittaa mielensä? Häpeätkö yhtä lailla myös sotia, väkivaltaa, kiusaamista tai ihmisten ilkeyttä? Toivon, että näet ympärilläsi myös paljon asioita, joista voit tuntea iloa (tai myötäiloa). Voimia sinulle!

        Jos kiinnostaa, tässä on asiaa häpeästä:

        Häpeä psyykkisen lamaannuksen aiheuttajana
        Lääketieteellinen Aikakauskirja Duodecim

        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=onn00079

        Myötähäpeä oli se sana jota käytin.

        En häpeä itseäni. Enkä pahoita mieltäni, jos joku haluaa tanssia yli oman tasonsa, mutta minua se ei jaksa viihdyttää.

        Luetun ymmärtämiseenkin löytyy varmasti apua jostain. Olemme eri mieltä tuon videon tanssin laadusta, minkä minä ilmeisesti siedän paremmin. Sinun kannattanee ottaa terapeuttisi kanssa esiin oma kyvyttömyytesi sietää erilaisia mielipiteitä.


    • Elämä on

      Hinkkaajat on vielä helppo kiertää mutta nämä taivuttelijat vaativat
      suuren tilan pienelle taivukselleen n. kolmen askeleen välein,
      keskellä on kyllä heille tilaa.

      • 4242

        ...ja ulkona.


    • äatschiu

      minuakin muuten keskiviikkona tansseissa nostettiin ilmaan metrin korkeudelle. oli iha eka kerta ja viimeinen..=))

    • Äinään Miäs

      Älkää unohtako reisikiitosta, jolla naiset päättävät hyvän viennin.

    • Elämä on

      joskus sen huomaa ja joskus vain havaitsevinaan, kiitoksen sen.

    • ätsciu:))

      no nyt mäkin tiedän! vatsalihaksilla hinkkaaminen ja sitä ei varmaan kukaan muu huomannu. se on sitä taitoa. noo, ei sillä varmaa ollu mielessä , ku rakastelu, että ootetha seuraavaa..

      • Zetori

        Ei tästä tule valmiimpaa. Parempi kun katsot
        sopivan tanssijan joka noin tanssii ja
        kysyt häneltä vaikka näin " anteeksi mikä
        tanssilaji tämä oli?.."

        Suurin ongelma sinulla taitaa olla se että
        toimit jonkinlaisena pillupoliisina ja haluaisit
        kieltää tuollaisen tanssimisen. Et kuitenkaan
        pysty siihen kun sinulla ei ole mitään käsitystä
        mikä tanssilaji on kysymyksessä.


    • Reino.

      Olin salsa-tunnilla kerran. Opettajana oli sellainen nuori mies joka tanssi juuri tuolla tapaa, kuin nuo siinä Sydney;n tanssijutussa. Kiva katsoa, kun jollain tanssijoilla on se meno kohdillaan. Lisäksi he ovat sellaisia rentoja eivätkä ota tanssia liika vakavasti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe