Tuloksia

Läskit pois

21

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VHH-liikkuja

      Huomaa, kuinka VÄHÄN hän syö. Paljon kasvisöljyjä, kasviksia ja salaatteja, täyttää lautasensakin uuden LAUTASMALLIN mukaan.


      Ei tuossa naisen ruokavaliossa mitään rasvausta näkynyt.

      Onnea hänelle hienosta painonpudotuksesta, mutta alimmassa kuvassa alkoi mennä jo liiallisen laihuuden puolelle, vaikka vatsaa vielä onkin. Ettei vaan olisi jo syömishäiriö? Lisää treeniä ja enemmän ruokaa, niin saa vähän lihastakin.

      Tällaiset aloitukset ovat aika rasittavia. Ei mitään asiaa, pelkkä linkki. Eli sääntöjenkin vastainen. Näistä saisi enemmän irti, jos aloittaja viitsisi hiukan avata ajatuksiaan.

      Joten kysymys vielä: Miksi teit tämän aloituksen? Osoittaaksesi, että erittäin vähäkalorisella ravinnolla voi laihtua?

      • näin on

        Missä kohtaa artikkelia lukee paljon kasvis öljyjä (ehkäpä oliiviöljyä, jota muualla maailmaa käytetäänkin enemmän kuin Suomessa). Tosin minun ruotsin kielen taito on sitten kouluajan heikentynyt, mutta tällaista mainintaa en nähnyt.
        Kasvikset ovat ok, mutta tuskin hänen koko ruokavalio on tuossa yhdessä lautasmallissa.
        Lyhytnäköistä ajattelua.


      • VHH-liikkuja
        näin on kirjoitti:

        Missä kohtaa artikkelia lukee paljon kasvis öljyjä (ehkäpä oliiviöljyä, jota muualla maailmaa käytetäänkin enemmän kuin Suomessa). Tosin minun ruotsin kielen taito on sitten kouluajan heikentynyt, mutta tällaista mainintaa en nähnyt.
        Kasvikset ovat ok, mutta tuskin hänen koko ruokavalio on tuossa yhdessä lautasmallissa.
        Lyhytnäköistä ajattelua.

        Katso blogin ateriakuvia. Ei tarvita edes ruåttia jos on silmät päässä.


      • näin on
        VHH-liikkuja kirjoitti:

        Katso blogin ateriakuvia. Ei tarvita edes ruåttia jos on silmät päässä.

        Ai jaa. Kuvan perusteella määrittelet siinä olevan kasviöljyä. No onhan se oliiviöljyn oliiveista kylmäpuristettua öljyä ja oliivit on kasvi: Kostdoktorn suosittelee oliiviöljyä ei rypsiöljyä.


      • VHH-liikkuja
        näin on kirjoitti:

        Ai jaa. Kuvan perusteella määrittelet siinä olevan kasviöljyä. No onhan se oliiviöljyn oliiveista kylmäpuristettua öljyä ja oliivit on kasvi: Kostdoktorn suosittelee oliiviöljyä ei rypsiöljyä.

        Kulta pieni, mistä majoneesi valmistetaan? Näitkö avocadot? Valmismajoneesit ovat aika todennäköisesti muusta kuin kylmäpuristetusta oliiviöljystä valmistettuja. Kannattaa katsoa tarkaan mitä syö, jollei valmista itse.

        Paljon hiilareita, jonkin verran proteiinia (osittain liian vähän) ja jonkin verran rasvaa. Kovaa rasvaa vähän. Kaloreita vähän.

        "Kasvikset ovat ok, mutta tuskin hänen koko ruokavalio on tuossa yhdessä lautasmallissa.
        Lyhytnäköistä ajattelua."

        "Tuskin"?? Missä yhdessä lautasmallissa?? Missä se loppu rasvamättö sitten on? Ei ainakaan noilla lautasilla. Jos tekee aloituksen laihtumisesta vähäenergisellä lautasmalli -syömisellä, niin mikä tuossa on lyhytnäköistä? Toivoit laihtumisen tapahtuneen runsasrasvaisella ja runsasenergisellä dieetillä? Turha toivo.

        VP?:kin linkitti joskus jonkun wannabe-fitness -typyn kuvan, joka muka oli LCHF:llä. Tyttö oli lihaksiton ruipelo ja söi linnun annoksia, eli erittäin niukkaenergisesti. Syömishäiriöinen siis.

        "Kostdoktorn suosittelee oliiviöljyä ei rypsiöljyä."

        Kuule, ei kannattaisi paljastaa olevansa Kostdoktorn-uskovainen. Vähän nyt lähdekritiikkiä, jooko. Etkä sitä paitsi edes osaa ruotsia, joten uskottavuutesi on aika heikko, jos huhupuheiden perusteella pitää väitellä.

        Sopivasti hyviä hiilareita, niin homma toimii.


      • näin on
        VHH-liikkuja kirjoitti:

        Kulta pieni, mistä majoneesi valmistetaan? Näitkö avocadot? Valmismajoneesit ovat aika todennäköisesti muusta kuin kylmäpuristetusta oliiviöljystä valmistettuja. Kannattaa katsoa tarkaan mitä syö, jollei valmista itse.

        Paljon hiilareita, jonkin verran proteiinia (osittain liian vähän) ja jonkin verran rasvaa. Kovaa rasvaa vähän. Kaloreita vähän.

        "Kasvikset ovat ok, mutta tuskin hänen koko ruokavalio on tuossa yhdessä lautasmallissa.
        Lyhytnäköistä ajattelua."

        "Tuskin"?? Missä yhdessä lautasmallissa?? Missä se loppu rasvamättö sitten on? Ei ainakaan noilla lautasilla. Jos tekee aloituksen laihtumisesta vähäenergisellä lautasmalli -syömisellä, niin mikä tuossa on lyhytnäköistä? Toivoit laihtumisen tapahtuneen runsasrasvaisella ja runsasenergisellä dieetillä? Turha toivo.

        VP?:kin linkitti joskus jonkun wannabe-fitness -typyn kuvan, joka muka oli LCHF:llä. Tyttö oli lihaksiton ruipelo ja söi linnun annoksia, eli erittäin niukkaenergisesti. Syömishäiriöinen siis.

        "Kostdoktorn suosittelee oliiviöljyä ei rypsiöljyä."

        Kuule, ei kannattaisi paljastaa olevansa Kostdoktorn-uskovainen. Vähän nyt lähdekritiikkiä, jooko. Etkä sitä paitsi edes osaa ruotsia, joten uskottavuutesi on aika heikko, jos huhupuheiden perusteella pitää väitellä.

        Sopivasti hyviä hiilareita, niin homma toimii.

        Sopivasti hyviä hiilareita, niin homma toimii. ja eläinperäistä rasvaa.
        Maailmassa on aina syöty eläinperäistä rasvaa, kunnes margariini tuli markkinoille ja siitä ajankohdasta alkoikin sairas luvut kasvamaan ja kasvavat edelleen.
        Ihmiset välttelevät edelleen parhaansa mukaan eläinperäisiä rasvoja, joka näkyy tosiaan liisääntyvinä ongelmina.
        Ihmiset ovat propagandan uhreja


      • VHH-liikkuja
        näin on kirjoitti:

        Sopivasti hyviä hiilareita, niin homma toimii. ja eläinperäistä rasvaa.
        Maailmassa on aina syöty eläinperäistä rasvaa, kunnes margariini tuli markkinoille ja siitä ajankohdasta alkoikin sairas luvut kasvamaan ja kasvavat edelleen.
        Ihmiset välttelevät edelleen parhaansa mukaan eläinperäisiä rasvoja, joka näkyy tosiaan liisääntyvinä ongelmina.
        Ihmiset ovat propagandan uhreja

        Maailmassa on aina syöty kasvisperäsiä rasvoja. Kovia rasvoja saa syödä max 10 E%. Margariinikin on ihan ok sopivissa määrin. Ei sitä kukaan lusikoi poskeensa, sitä voi sipaista leivän päälle kuten voitakin. Aivan sama kumpaa laittaa, jollei laita paljoa. Voit siis rentoutua tuon margariinipelkosi kanssa, sillä ei ole kokonaisuuden kanssa mitään tekemistä.

        Nykyaikana ihmiset elävät pitkään, mm. koska ravitsemus on hyvää. Vielä 1900-luvun alussa keski-ikä oli n. 50 vuotta. Siitä ei tarvitse mennä kovinkaan pitkälle historiaan, kun 30-vuotias oli jo ikäloppu.


      • VHH-liikkuja kirjoitti:

        Maailmassa on aina syöty kasvisperäsiä rasvoja. Kovia rasvoja saa syödä max 10 E%. Margariinikin on ihan ok sopivissa määrin. Ei sitä kukaan lusikoi poskeensa, sitä voi sipaista leivän päälle kuten voitakin. Aivan sama kumpaa laittaa, jollei laita paljoa. Voit siis rentoutua tuon margariinipelkosi kanssa, sillä ei ole kokonaisuuden kanssa mitään tekemistä.

        Nykyaikana ihmiset elävät pitkään, mm. koska ravitsemus on hyvää. Vielä 1900-luvun alussa keski-ikä oli n. 50 vuotta. Siitä ei tarvitse mennä kovinkaan pitkälle historiaan, kun 30-vuotias oli jo ikäloppu.

        Kyllä keski ikä on noussut, mutta miten, lääkkeiden voimalla. Jokainen eläkeläinen on jollain lääkkeellä. Myös yksi syy on se, että Ihmisen elämä on helpompaa nykyaikana.
        Kyllä keskiajalla monet varakkaat elivät 70 -80 v, mutta ei niinkään tavallinen rahvas.
        Eläin rasvaa sisältävät ruoat ovat kovin maukkaita.

        Hyviä rasvoja:

        Villi kala, pähkinät, siemenet, manteli, avokado, kananmuna, kylmäpuristetut luomu kasviöljyt. Eläinrasvat (luomu, niittyliha ja riista ovat parhaimpia).

        Kylmäpuristetuilla öljyillä laatua ruokavalioon!
        http://suomenterveysravinto.fi/blogi/kylmapuristetuilla-oljyilla-laatua-ruokavalioon/

        Tuoreen laajan tiedekatsauksen mukaan rasvan laatu ei vaikuta sepelvaltimotaudin riskiin. Tutkimustieto ei tue selvästi suosituksia “kovan” rasvan vähentämisestä ja “pehmeän” rasvan lisäämisestä sydän- ja verisuonitautien ehkäisyssä

        http://personal.inet.fi/koti/remeli/aitoa_ruokaa.htm


      • VHH-liikkuja
        peltokenkku kirjoitti:

        Kyllä keski ikä on noussut, mutta miten, lääkkeiden voimalla. Jokainen eläkeläinen on jollain lääkkeellä. Myös yksi syy on se, että Ihmisen elämä on helpompaa nykyaikana.
        Kyllä keskiajalla monet varakkaat elivät 70 -80 v, mutta ei niinkään tavallinen rahvas.
        Eläin rasvaa sisältävät ruoat ovat kovin maukkaita.

        Hyviä rasvoja:

        Villi kala, pähkinät, siemenet, manteli, avokado, kananmuna, kylmäpuristetut luomu kasviöljyt. Eläinrasvat (luomu, niittyliha ja riista ovat parhaimpia).

        Kylmäpuristetuilla öljyillä laatua ruokavalioon!
        http://suomenterveysravinto.fi/blogi/kylmapuristetuilla-oljyilla-laatua-ruokavalioon/

        Tuoreen laajan tiedekatsauksen mukaan rasvan laatu ei vaikuta sepelvaltimotaudin riskiin. Tutkimustieto ei tue selvästi suosituksia “kovan” rasvan vähentämisestä ja “pehmeän” rasvan lisäämisestä sydän- ja verisuonitautien ehkäisyssä

        http://personal.inet.fi/koti/remeli/aitoa_ruokaa.htm

        "Kyllä keskiajalla monet varakkaat elivät 70 -80 v, mutta ei niinkään tavallinen rahvas."

        Faktaa tueksi, ettei mene taas pelkäksi huulen heilutteluksi. Ja minkä alueen keskiajalla? Ja väität, että tämä johtui runsaasta rasvan nauttimisesta? Ei varmasti. Riittävästä ravinnosta ehkä, jos näin on sattumoisin ollut oikein MONEN varakkaan osalta.

        "Eläin rasvaa sisältävät ruoat ovat kovin maukkaita."

        Makuasia :-DD. Minä en pidä rasvaisista ruuista.

        Tiedätkö, miltä tuntuu rasvainen lihaklöntti hilaamassa ylös ruokatorvea pitkin, kun juoksee korkeilla sykkeillä? Vai tiedätkö edes, miltä tuntuu juosta korkeilla sykkeillä? Harrastatko liikuntaa?

        Taas vähän kriittisyyttä. Tuo viimeinen linkki oli jonkun omille kotisivuille. Tuoreen tutkimuksen mukaan tyydyttyneen rasvan vähentäminen suositusten mukaiseksi edesauttaa terveyttä.


      • VHH-liikkuja kirjoitti:

        "Kyllä keskiajalla monet varakkaat elivät 70 -80 v, mutta ei niinkään tavallinen rahvas."

        Faktaa tueksi, ettei mene taas pelkäksi huulen heilutteluksi. Ja minkä alueen keskiajalla? Ja väität, että tämä johtui runsaasta rasvan nauttimisesta? Ei varmasti. Riittävästä ravinnosta ehkä, jos näin on sattumoisin ollut oikein MONEN varakkaan osalta.

        "Eläin rasvaa sisältävät ruoat ovat kovin maukkaita."

        Makuasia :-DD. Minä en pidä rasvaisista ruuista.

        Tiedätkö, miltä tuntuu rasvainen lihaklöntti hilaamassa ylös ruokatorvea pitkin, kun juoksee korkeilla sykkeillä? Vai tiedätkö edes, miltä tuntuu juosta korkeilla sykkeillä? Harrastatko liikuntaa?

        Taas vähän kriittisyyttä. Tuo viimeinen linkki oli jonkun omille kotisivuille. Tuoreen tutkimuksen mukaan tyydyttyneen rasvan vähentäminen suositusten mukaiseksi edesauttaa terveyttä.

        Älä saarnaa minulle mistään rasvoista, olen sinua huomattavasti vanhempi, että vähän sentäs, no olkoot. En minäkään ole sinua kieltänyt syömästä margariinia, joka nyt on samantasoista kuin kenkävoide, joskin pitkällisenä käytettynä tulee kalliiksi. SE ON SAMA KUIN MUOVI, jota ajat suuhusi. Terveydestä on kyse, ja sinä painostat minua syömään kimikaalisesti valmistettua muovia, jota levitteeksi kutsutaan, ei kiitos.
        Olen syönyt sitä pskaa 60 vuotta ja tulos alkoi näkymään. Onneksi heräsin ja vaihdoin rasvat luonnollisiin. JA NYT VOIN ERINOMAISEST.

        Liikuntaa harrasta tarpeeksi pysyäkseni kunnossa. Tuolla puutarhassa möyriessä saa kylläkin tarpeeksi liikuntaa. Tällä hetkellä minulla on kaksi paikka pidettävänä kunnossa.
        Mökiltä kaadoin kevään korvissa pari kuukautta roskapuita. Sitten nykyisessä paikassa pitää puutarha pistää täysin uusisksi. Siinä kyllä pulla dietilla taitaa tulla uupumus. Minulle ei tule.
        Juuri tulin sisää betonivalu hommista..
        Takaan ettet pysy minun perässä, jos mennään tunne rakennuksille hieman poreilemaan, mita joudun/jouduin tekemään ollessani töissä. Näin on monen nuoren apulaisen käynnyt, jotka ovat ilmoittautuneen helppariksi. Äitiä tuli ikävä. Palstalla saa kirjoitella mitä vain, mutta minä tiedän oman terveydentilan, toivottavasti myös sinä?
        Taitaa kuitenkin inttämisestä päätellen olla henkisiä ongelmia.
        Samoin opettele käyttämään tietokonetta, ettei aina tarvitse olla etsimässä, mitä “härrä” haluaa.
        Tässä on sinulle muutama esimerkki ja etsi hyvänen aika itse netistä, jos se on niin täkeätä?
        Nikolaus Kopernikus 70 V
        Sir Isaac Newton 86 V
        Thomas Edison 84 V
        Leonardo da Vinci 67haluua
        Galileo Galilei 67


      • VP?
        peltokenkku kirjoitti:

        Älä saarnaa minulle mistään rasvoista, olen sinua huomattavasti vanhempi, että vähän sentäs, no olkoot. En minäkään ole sinua kieltänyt syömästä margariinia, joka nyt on samantasoista kuin kenkävoide, joskin pitkällisenä käytettynä tulee kalliiksi. SE ON SAMA KUIN MUOVI, jota ajat suuhusi. Terveydestä on kyse, ja sinä painostat minua syömään kimikaalisesti valmistettua muovia, jota levitteeksi kutsutaan, ei kiitos.
        Olen syönyt sitä pskaa 60 vuotta ja tulos alkoi näkymään. Onneksi heräsin ja vaihdoin rasvat luonnollisiin. JA NYT VOIN ERINOMAISEST.

        Liikuntaa harrasta tarpeeksi pysyäkseni kunnossa. Tuolla puutarhassa möyriessä saa kylläkin tarpeeksi liikuntaa. Tällä hetkellä minulla on kaksi paikka pidettävänä kunnossa.
        Mökiltä kaadoin kevään korvissa pari kuukautta roskapuita. Sitten nykyisessä paikassa pitää puutarha pistää täysin uusisksi. Siinä kyllä pulla dietilla taitaa tulla uupumus. Minulle ei tule.
        Juuri tulin sisää betonivalu hommista..
        Takaan ettet pysy minun perässä, jos mennään tunne rakennuksille hieman poreilemaan, mita joudun/jouduin tekemään ollessani töissä. Näin on monen nuoren apulaisen käynnyt, jotka ovat ilmoittautuneen helppariksi. Äitiä tuli ikävä. Palstalla saa kirjoitella mitä vain, mutta minä tiedän oman terveydentilan, toivottavasti myös sinä?
        Taitaa kuitenkin inttämisestä päätellen olla henkisiä ongelmia.
        Samoin opettele käyttämään tietokonetta, ettei aina tarvitse olla etsimässä, mitä “härrä” haluaa.
        Tässä on sinulle muutama esimerkki ja etsi hyvänen aika itse netistä, jos se on niin täkeätä?
        Nikolaus Kopernikus 70 V
        Sir Isaac Newton 86 V
        Thomas Edison 84 V
        Leonardo da Vinci 67haluua
        Galileo Galilei 67

        "Olen syönyt sitä pskaa 60 vuotta ja tulos alkoi näkymään. "

        Miksi söit paskaa? Oma vikasi.


      • VHH-liikkuja
        peltokenkku kirjoitti:

        Älä saarnaa minulle mistään rasvoista, olen sinua huomattavasti vanhempi, että vähän sentäs, no olkoot. En minäkään ole sinua kieltänyt syömästä margariinia, joka nyt on samantasoista kuin kenkävoide, joskin pitkällisenä käytettynä tulee kalliiksi. SE ON SAMA KUIN MUOVI, jota ajat suuhusi. Terveydestä on kyse, ja sinä painostat minua syömään kimikaalisesti valmistettua muovia, jota levitteeksi kutsutaan, ei kiitos.
        Olen syönyt sitä pskaa 60 vuotta ja tulos alkoi näkymään. Onneksi heräsin ja vaihdoin rasvat luonnollisiin. JA NYT VOIN ERINOMAISEST.

        Liikuntaa harrasta tarpeeksi pysyäkseni kunnossa. Tuolla puutarhassa möyriessä saa kylläkin tarpeeksi liikuntaa. Tällä hetkellä minulla on kaksi paikka pidettävänä kunnossa.
        Mökiltä kaadoin kevään korvissa pari kuukautta roskapuita. Sitten nykyisessä paikassa pitää puutarha pistää täysin uusisksi. Siinä kyllä pulla dietilla taitaa tulla uupumus. Minulle ei tule.
        Juuri tulin sisää betonivalu hommista..
        Takaan ettet pysy minun perässä, jos mennään tunne rakennuksille hieman poreilemaan, mita joudun/jouduin tekemään ollessani töissä. Näin on monen nuoren apulaisen käynnyt, jotka ovat ilmoittautuneen helppariksi. Äitiä tuli ikävä. Palstalla saa kirjoitella mitä vain, mutta minä tiedän oman terveydentilan, toivottavasti myös sinä?
        Taitaa kuitenkin inttämisestä päätellen olla henkisiä ongelmia.
        Samoin opettele käyttämään tietokonetta, ettei aina tarvitse olla etsimässä, mitä “härrä” haluaa.
        Tässä on sinulle muutama esimerkki ja etsi hyvänen aika itse netistä, jos se on niin täkeätä?
        Nikolaus Kopernikus 70 V
        Sir Isaac Newton 86 V
        Thomas Edison 84 V
        Leonardo da Vinci 67haluua
        Galileo Galilei 67

        En edelleenkään käytä margariinia. Jos joku sitä haluaa käyttää, niin ihan vapaasti. Se ei ole vaarallista. En kuitenkaan suosittele ketään syömään mitään einestä tai puolivalmistetta, saati kohtuuttomasti kovaa rasvaa. Jokaisen oma asia, mitä suuhunsa tunkee.

        Eläinrasvastakin voidaan valmistaa saippuaa ja kynttilöitä. Sitä voidaan käyttää myös kenkäplankkina ja voiteluaineena, sekä kyllästeenä.

        Työnteko voi olla fyysisesti rankkaa, mutta liian yksipuolista ja kuluttavaa. Siksi olisi hyvä harrastaa myös ihan oikeaa liikuntaa. Sinun ei tietenkään tarvitse. Toivottavasti muut ymmärtävät huolehtia itsestään.

        Miten saat yhdistettyä nuo herrat LCHF-rasvareiksi? Et mitenkään, jollei niitä linkkejä ala löytymään.

        Jos väität jotain, sinun kuuluu myös todistaa väitteesi. Nuo herrat eivät ole "monet" vaan harvat. Ja eri aikakausilta. Turha sinun on kiukutella, jos jäät valheesta kiinni.

        Noita herroja yhdistää älykkyys, ei rasvaus.


      • VP? kirjoitti:

        "Olen syönyt sitä pskaa 60 vuotta ja tulos alkoi näkymään. "

        Miksi söit paskaa? Oma vikasi.

        Niin on ollut oma vika. Uskoin koska sanottiin margariinin olevan terveydelle hyväksi.
        Myrkkyä se on.


      • VHH-liikkuja kirjoitti:

        En edelleenkään käytä margariinia. Jos joku sitä haluaa käyttää, niin ihan vapaasti. Se ei ole vaarallista. En kuitenkaan suosittele ketään syömään mitään einestä tai puolivalmistetta, saati kohtuuttomasti kovaa rasvaa. Jokaisen oma asia, mitä suuhunsa tunkee.

        Eläinrasvastakin voidaan valmistaa saippuaa ja kynttilöitä. Sitä voidaan käyttää myös kenkäplankkina ja voiteluaineena, sekä kyllästeenä.

        Työnteko voi olla fyysisesti rankkaa, mutta liian yksipuolista ja kuluttavaa. Siksi olisi hyvä harrastaa myös ihan oikeaa liikuntaa. Sinun ei tietenkään tarvitse. Toivottavasti muut ymmärtävät huolehtia itsestään.

        Miten saat yhdistettyä nuo herrat LCHF-rasvareiksi? Et mitenkään, jollei niitä linkkejä ala löytymään.

        Jos väität jotain, sinun kuuluu myös todistaa väitteesi. Nuo herrat eivät ole "monet" vaan harvat. Ja eri aikakausilta. Turha sinun on kiukutella, jos jäät valheesta kiinni.

        Noita herroja yhdistää älykkyys, ei rasvaus.

        Älykkäät ihmiset elävät kaun, se tiedetään, mutta he ovat myös sitä parempaa kansanosaa. Rasvauksesta en sanonut sanakaa, vai sanoinko?
        Harmi tietysti, ettei tuohonaikaan ollut Paasivaaran margariinia tarjola.


      • VP?
        peltokenkku kirjoitti:

        Älä saarnaa minulle mistään rasvoista, olen sinua huomattavasti vanhempi, että vähän sentäs, no olkoot. En minäkään ole sinua kieltänyt syömästä margariinia, joka nyt on samantasoista kuin kenkävoide, joskin pitkällisenä käytettynä tulee kalliiksi. SE ON SAMA KUIN MUOVI, jota ajat suuhusi. Terveydestä on kyse, ja sinä painostat minua syömään kimikaalisesti valmistettua muovia, jota levitteeksi kutsutaan, ei kiitos.
        Olen syönyt sitä pskaa 60 vuotta ja tulos alkoi näkymään. Onneksi heräsin ja vaihdoin rasvat luonnollisiin. JA NYT VOIN ERINOMAISEST.

        Liikuntaa harrasta tarpeeksi pysyäkseni kunnossa. Tuolla puutarhassa möyriessä saa kylläkin tarpeeksi liikuntaa. Tällä hetkellä minulla on kaksi paikka pidettävänä kunnossa.
        Mökiltä kaadoin kevään korvissa pari kuukautta roskapuita. Sitten nykyisessä paikassa pitää puutarha pistää täysin uusisksi. Siinä kyllä pulla dietilla taitaa tulla uupumus. Minulle ei tule.
        Juuri tulin sisää betonivalu hommista..
        Takaan ettet pysy minun perässä, jos mennään tunne rakennuksille hieman poreilemaan, mita joudun/jouduin tekemään ollessani töissä. Näin on monen nuoren apulaisen käynnyt, jotka ovat ilmoittautuneen helppariksi. Äitiä tuli ikävä. Palstalla saa kirjoitella mitä vain, mutta minä tiedän oman terveydentilan, toivottavasti myös sinä?
        Taitaa kuitenkin inttämisestä päätellen olla henkisiä ongelmia.
        Samoin opettele käyttämään tietokonetta, ettei aina tarvitse olla etsimässä, mitä “härrä” haluaa.
        Tässä on sinulle muutama esimerkki ja etsi hyvänen aika itse netistä, jos se on niin täkeätä?
        Nikolaus Kopernikus 70 V
        Sir Isaac Newton 86 V
        Thomas Edison 84 V
        Leonardo da Vinci 67haluua
        Galileo Galilei 67

        Miten kauan peltokenkku olet syönyt vähähiilihydaattisesti.


      • VP?
        peltokenkku kirjoitti:

        Älykkäät ihmiset elävät kaun, se tiedetään, mutta he ovat myös sitä parempaa kansanosaa. Rasvauksesta en sanonut sanakaa, vai sanoinko?
        Harmi tietysti, ettei tuohonaikaan ollut Paasivaaran margariinia tarjola.

        No se tiedetään että sinä et lukeudu älykkäiden joukkoon joten olet jo toinen jalka haudassa.


      • VP? kirjoitti:

        Miten kauan peltokenkku olet syönyt vähähiilihydaattisesti.

        4 vuotta lokakuussa


      • VP? kirjoitti:

        No se tiedetään että sinä et lukeudu älykkäiden joukkoon joten olet jo toinen jalka haudassa.

        Jos minä olisin älykäs, niin makaisin rahaksan pällä enkä kirjoittaisi joutavien kassa joutavia.
        Pidätkö itseäsi älykkäänä?.


    • elämänilo

      kyllä varmaan tossa paksummassa olomuodossa olis miehelle enemmän elämäniloa?

      • VHH-liikkuja

        Makuasioita.

        Tuon juorulehden nainen on itse varmasti tyytyväisempi nykyiseen olotilaansa. Varmasti ainakin kevyempi olo...!


    • VP?

      Antti Heikkilältä asiaa luulojen tilalle:


      "LCHF on ruotsalainen versio vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta. Lyhenne tulee englanninkielestä "Low Carb High Fat" eli suomeksi runsasrasvainen vähähiilihydraattinen ruokavalio. Koko homman taustalla häärii 2002 valmistunut yleislääkäri Andreas Eenfeldt, joka kertomansa mukana on aluksi ollut kiinnostunut GI- ruokavaliosta ja sitten löytänyt kirjoista vähähiilihydraattisen ruokavalion. Mitään kliinistä kokemusta hänellä ei aiheesta ole ja erottuakseen muista hän on keksinyt tämän LCHF -lyhenteen.

      Nimi on valitettavasti hyvin harhaanjohtava. Ihmiset kuvittelevat, että syömällä runsaasti rasvaa he laihtuvat. LCHF on klassinen esimerkki siitä, että kun termit eivät ole täsmällisiä, niin ongelmia syntyy. Kun sen lisäksi puuttuu kliininen kokemus, virhe vain kasvaa potilaspalautteen puuttuessa. Olen nähnyt tämän monen tuota viestiä uskoneen potilaan kohdalla. Minulla on ollut potilaita myös Ruotsista, jotka ovat saaneet aineenvaihduntansa sekaisin mättämällä suuria määriä rasvaa. "

      http://www.anttiheikkila.com/blogi/halsningar-frn-sverige/

      "Lopuksi juttu Ruotsista, jossa jotkut älyköt osaavat tehdä kaikesta tavallisesta jotain eksoottista Ikean ja H&M:n tyyliin. Heille ei kelpaa tavallinen termi "vähähiilihydraattinen ruokavalio", vaan he ovat nimenneet sen LCHF:ksi lyhennyksenä sanoista Low Carb High Fat eli vähähiilihydraattinen ja runsasrasvainen. Tämä johti kuitenkin siihen uskomukseen, että laihtuu, kun syö paljon rasvaa välittämättä kaloreista. Vaivihkaa nämä älyköt ovat itsekin huomanneet, että heidän keksintönsä on harhaanjohtava."

      http://www.anttiheikkila.com/blogi/kuulumisia-kirjakiertueelta/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe