Sinä aito suurvoittaja, astu esiin..

adssadads

Itse en usko veikkauksen voitonjakoihin suurpottien suhteen, ennenkuin omin silmin näen joko tuttavani tai omassa tiliotteessani suurpanon. Tällekin foorumille olisi helppo skannata tiliote, jossa suurvoitto veikalta.
On se kumma, kun ei muka löydy yhtä ainutta anonyymia edes..

31

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jsimel

      Miksi kukaan näkisi vaivaa skannaamiseen,ym. Se on ihan se ja sama mitä te uskotte.
      Jos löytyisikin, valopäät kuorossa parkuisi että kyseessä Veikkauksen kusetus:)))))

      Onko kuu juustoa vai guttaperkkaa ??

      • pösilölle

        Noh vastataan....ainakin sun pää on guttaperkkaa...sen uskon


      • 18+15
        pösilölle kirjoitti:

        Noh vastataan....ainakin sun pää on guttaperkkaa...sen uskon

        Enemmän pösilö olet itse. Tuo oli nimittäin hyvä kysymys "jsimelilta" eikä kukaan teistä itkijöistä missään keskustelussa ole kyennyt siihen vastaamaan.

        Jos itselle tömähtäisi vaikkapa milli tilille, niin en hemmetissä vaivautuisi sitä täällä tai muuallakaan mainostamaan. Koska
        a) miksi pitäisi, ei se minua kiinnosta, mitä te pösilöt uskotte ja
        b) en kaipaisi siipiveikkoja.


    • Tule tapaamaan

      Hei asssadads.
      Tule tapaamaan minua, voitin lotossa viime talvena toista miljoonaa. Nähdään Lahden Karsisman huoltoasemalla, olen vihreässä henkilöautossa moottoritien kulmalla lauantaina klo 19.30. Älä tuo ESS:n toimittajia mukanasi. Näytän sinulle tiliotteeni ja Veikkauksen onnitteluviestin.

      • Pohdintoja

        Laitappas tuo onnitteluviesti skannattuna näkyville, sehän kait vakiomuotoinen

        planketti, noin ihan mielenkiinnon vuoksi, minkänäköinen on ulkoasultaan.


    • 345ewr

      Juu, skannaapa tuo onnitteluviesti :) Kiinnostaa kiviäkin!

    • 50c jippiiiiii

      jeps täällä yks....voitin 50c kenosta......voi siis pitää suurvoittajana koska muunlaista voittoa ei tule tippumaankaan tänä tietotekniikan aikana...

    • 54dfgdgf

      On toi minustakin outoa, että pelkkiä voittotarinoita viljellään, mutta ainuttakaan omilla kasvoillaan ei KOKO veikkauksen aikana ole muka astunut esiin.. Ei joku parinsadantonnin voitto nyt niin suuri ole esim., etteikö voisi esiin astua rahanhyötyjien takia.
      Niin kauan kun kukaan ei omilla kasvoillaan esiin astu, pidän jokaista arvontaa pelkkänä NÄYTELMÄNÄ; jossa VALTIO vie kaikki pelaajien rahat ja kirjoittaa naiveja voittosatuja palstalle.

      • Pohdintoja

        Todennäköisesti nuo jutut osin totta, mutta silti samat kuviot toteutuvat, joten

        niiden joukossa on jossainmäärin toimittajan lisäämää valhetta, kuten aina se totuus

        vähän muuttuu matkalla. Kuten tämä viimeisin juttu, Sotkamosta:

        https://www.sttinfo.fi/release?releaseId=16004156

        Eikös siellä juuri ollut myös hmm veikkauksen isoja tukia saava urheilu yms opisto.

        Ja voittajalla jo ollut niin paljon varallisuutta, että varaa lomailla noissa lomakylissä,

        kun ulkomaanmatkojakin saa halvemmalla...

        Ettei vaan voittajat olleet taaskin Vantaalta....


      • Ctrl+V
        Pohdintoja kirjoitti:

        Todennäköisesti nuo jutut osin totta, mutta silti samat kuviot toteutuvat, joten

        niiden joukossa on jossainmäärin toimittajan lisäämää valhetta, kuten aina se totuus

        vähän muuttuu matkalla. Kuten tämä viimeisin juttu, Sotkamosta:

        https://www.sttinfo.fi/release?releaseId=16004156

        Eikös siellä juuri ollut myös hmm veikkauksen isoja tukia saava urheilu yms opisto.

        Ja voittajalla jo ollut niin paljon varallisuutta, että varaa lomailla noissa lomakylissä,

        kun ulkomaanmatkojakin saa halvemmalla...

        Ettei vaan voittajat olleet taaskin Vantaalta....

        Ettei vaan kateus saisi puhumaan typeriä.......

        Btw...jos kirjoitat viestin ensin esim.Word:lla, opettele rivitys.


      • afsfasafsafs

        Ai miksi ei omilla kasvoillaan astuta esiin kertomaan miljoonavoitosta? Ihan villi veikkaus, että kukaan ei ole niin tyhmä.

        1. Miksi vaivautua tuomaan oma pärjä lehtien kanteen joidenkin randomien iloksi? Mitä sinä siitä hyödyt? Et yhtikäs mitään.

        2. Kuten tuolla aikaisemmin todettiin, kukaan ei halua siipiveikkoja. Varmaan mahtava tunne, kun jatkuvasti on joku alkoholisoitunut naapurin Pete käsi ojossa kerjäämässä viinarahaa, taikka muut omat tutut kerjäämässä rahaa ties mihin kaikkeen.

        Jos minä miljoonapotin saisin, niin minä kertoisin siitä tasan ja ainoastaan vanhemmilleni ja sisaruksilleni. Miljoonapotin jälkeen mulla ei olisi myöskään rahapulaa, joten en edes kymppitonnien maksustakaan suostuisi omilla kasvoillani tai nimelläni potista julkisesti kertomaan. Ja ette kyllä tekään suostuisi, mutta silti sitä muilta vaaditte.


      • ilmaisvinkki
        afsfasafsafs kirjoitti:

        Ai miksi ei omilla kasvoillaan astuta esiin kertomaan miljoonavoitosta? Ihan villi veikkaus, että kukaan ei ole niin tyhmä.

        1. Miksi vaivautua tuomaan oma pärjä lehtien kanteen joidenkin randomien iloksi? Mitä sinä siitä hyödyt? Et yhtikäs mitään.

        2. Kuten tuolla aikaisemmin todettiin, kukaan ei halua siipiveikkoja. Varmaan mahtava tunne, kun jatkuvasti on joku alkoholisoitunut naapurin Pete käsi ojossa kerjäämässä viinarahaa, taikka muut omat tutut kerjäämässä rahaa ties mihin kaikkeen.

        Jos minä miljoonapotin saisin, niin minä kertoisin siitä tasan ja ainoastaan vanhemmilleni ja sisaruksilleni. Miljoonapotin jälkeen mulla ei olisi myöskään rahapulaa, joten en edes kymppitonnien maksustakaan suostuisi omilla kasvoillani tai nimelläni potista julkisesti kertomaan. Ja ette kyllä tekään suostuisi, mutta silti sitä muilta vaaditte.

        no mutta voithan sinä esiintyä omilla kasvoillasi ja vaatia siitä vaikkapa 100,000e koska sen jälkeen voisit plastiikkakirurgian ym. avulla muuntaa itsesi eri näköiseksi...


      • hkkhhkjk
        ilmaisvinkki kirjoitti:

        no mutta voithan sinä esiintyä omilla kasvoillasi ja vaatia siitä vaikkapa 100,000e koska sen jälkeen voisit plastiikkakirurgian ym. avulla muuntaa itsesi eri näköiseksi...

        Niin ja miten minä siitä hyötyisin? Kaikki tuo rumba sen vuoksi, että tekisin kourallisen minulle tuntemattomia ihmisiä vakuuttuneiksi pelien aitoudesta? Tai sitten en, koska salaliittoteoreetikot luultavasti väittäisivät, että Veikkaus on lahjonut minut enkä todellisuudessa ole mitään pääpottia voittanutkaan.


    • Ei kiinosta

      Ketään, mitä sinä uskot ja mitä et.

      • 24342

        pitkä miinus sinulle, ötökkä


    • Köpi, Äänekoski

      Kyllä niitä isojen voittojen voittajia varmasti on.Täytyyhän niitä välillä jakaa pelien uskottavuuden säilymiseksi.Itse voitin 14.2.2007 100000e kenosta.Oli 10 tasossa 9 oikein 10e panoksella ja hääpäiväni kunniaksi tein myös 8 tason 5e panoksella ja siinä oli kaikki oikein.Kummallakin lapulla sain 50000e.Pelit pelasin Äänekoskella, missä asun.Todennäköisyydet isoihin voittoihin ovat erittäin pienet.Jos numero 33 olisi tullut arvottuun riviin, niin voittoni olisi ollut 2050000e.Sattui ihan kivasti samalle vihkimispäivälle.Kiitos veikkaukselle hyvästä häälahjasta!Maksettiin kaikki talovelat ja muut lainat pois.Sen jälkeen ei sitten kenosta ole mitään tullutkaan.10-tason rivini oli:2,4,5,11,14,23,25,31,32 ja 33. 8 tasosta jätin 2 viimeistä numeroa pois.Kaikille pelionnea!

      • 3424

        mutta oletat itsekin, että voittoja jaetaan siis vain ikäänkuin uskottavuuden säilyttämiseksi.. eli tarkoin säädeltyä voitonjakoa.. kuka tietää, vaikka tässä DDR:ssä oli tiedossa hääpäiväsi ja valtion yhtiö päätti onnitella sinua.. sairas kyttäysmaahan tämä jo on. ei mikään mahdottomuus.
        itsekin voitin kenosta PIENEN summan, eli 100 euroa.. kun en ollut pelannut sitä kuukausiin.. Sattumaa?


      • 321+098
        3424 kirjoitti:

        mutta oletat itsekin, että voittoja jaetaan siis vain ikäänkuin uskottavuuden säilyttämiseksi.. eli tarkoin säädeltyä voitonjakoa.. kuka tietää, vaikka tässä DDR:ssä oli tiedossa hääpäiväsi ja valtion yhtiö päätti onnitella sinua.. sairas kyttäysmaahan tämä jo on. ei mikään mahdottomuus.
        itsekin voitin kenosta PIENEN summan, eli 100 euroa.. kun en ollut pelannut sitä kuukausiin.. Sattumaa?

        Sattumaa?
        ei vaan sulla ei ole hääpäivää, koska olet joko sinkku tai susiparilainen.


      • on se vaan näin

        Niin juuri, pakko on joskus antaa, jotta uskottuvuus säilyisi, mutta oletan ei niin hepposin perustein ja harvoin sattunein isojen voittojen, säily, koska vuodessa n. 730 arvontaa ja eri tasojen päävoittojen määrä todella pieni nykyisin, aiemmin oli toisin.


    • ei ne suomessa asu

      Mä tunnen yhden lottovoittjan. Hän asuu ulkomailla espanjassa. Varmaan moni muukin lottovoittaja on muuttanut ulkomaille,koska monessa maassa on paljon halvempaa kuin täällä. Eikä mitään töitä tarvitse tehdä. Jos suomessa jonkun Ferrarinkin näkee niin yleensä se ei ole suomen reksiterissä. Se johtuu siitä, että täällä on ihan älytön autovero jota muissa maissa ei ole lainkaan. Voittamalla 5 milojoonaa voittaa toiset 5 miljoonaa lisää jos vaihtaa maata. Niin kallis kun suomi on ja lottovoittaja elää ulkomaila herroiksi.

    • latolseviitta

      Sinä aito veikkaushuijauksen asiantuntija, askel eteen päin !!

      Miksi et astu julkisuuteen, olisit sorretun kansan ylistetty sankari.

      Eri mediat haluaisi haastatteluja maksua vastaan, rahaa tuli ovista ja ikkunoista.

      Eri puolueet, persut ekana, ottaisivat sinut ehdokaslistoille, läpimeno 100% varmaa.

      Tansseissa joutuisit tönimään rumimpia syrjään, piparia tulisi ihan varmasti.

      Älä enään vitkastele, puhelu tai maili ip-lehteen ja uusi ihan elämä alkaa.

    • rfsdxcv

      Huvittavaa, miten vaikealta tuntuu yhden vakuuttavan todistuksen antamiinen täysin anonyymissti vaikkapa kirjaston koneelta, jotta ei voi edes trackata.
      Nämä puolustelijat ovat valtiovallan kautta monopolien edustajia, jotka luovat kuvaa 'luulosairauksista'', kun kansa on heräämässä syväkoomastaan näkemään alalla kuin alalla sumutuksen.

      Koita vaan vilkkua ilkkua, ei se enää toimi. Totuus näkyy jokaiselle näkevälle.

      Kyse ei ole siis joukkoesiintymisestä vaan VAIN YHDEN todistamisesta!?
      Ei sen luulisi olevan noin ylitsepääsemättömän vaikeaa.. vai mitä ;)

      • Käy katsomassa

        Kirjaston koneen käyttö vaatii nykyään kirjastokortin käytön, jolla käyttäjä saadaan trackattua.


      • mie pakahtun

        Huvittavaa on se että te kuvittelette suurvoittajan kuluttavan aikaansa suolikaksnelosella. Enemmän kuin huvittavaa on se että kuvittelette suurvoittajan vaivautuvan jotain täällä todistelemaan.
        Ihan riemu juttu on se että jos TE muka tiedätte Veikkaus Oy:n huijaavan, valitatte sitä vain suolikaksnelosella. Miksi ei Ilta-Sanomien/Lehden tai muun median palstoilla ??


    • 4453

      joka kirjastossa on yleensä muutama stand by kone, jossa ei tarvi korttia..

    • puppuaaaa

      No ei todellakaan tarvii, tänään viimeksi käytin, eikä tarvinnut kuin nimi.

    • Anonyymi

      Mä voitin kerran noin 60 euroa lotossa . Tuo voitto on sijoitettu Veikkauksen peleihin ja menetetty 100 % aikaa sitten.

    • Anonyymi

      Ei niitä ole. Bimgossa on helppo havaita tämä vwdätys. Sieltä poistettiin chat ja ei näe kuka on lähellä bimgoa.. eli joka iikalla voi pyöriä ihan oma peli, kun ei tarvi muita pelaajia nähdä. Valmiiksi numeroidut laput joita ei voi vaihraa jnejne. Ja tutut samat nikit onnekkaina, veikkauksen tiedotus äärimmöisen niukkaa ja mihinkään ns parannuaehdotukseen ei reagoida. Kuten nyt vaikka sen kiusallisem chatin avaamiaseen.. missään muissa bingoissa ei ole näin härskiä. Valtiomvie rahansa linsessimaksuin jonnekin indokiinaan ilmeisesti että saavat uusia pelaajia. Omille ei tarvi tässä po liisi valtiossa maksaa yhtään mitään.

      Älkää pelatako.

      Opetelkaa sijoittamaan.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse astua esiin, riittävän monta tuttavaa jne.tiedän, ja enemmän tuttavien naapureita tai tuttavia. Kyllä he ketkä tuntevat tai tietävät, niin näkevät, vaikka sitä koettaesi miten piilotella.

      No, esimerkki : eräältä asuinalueelta tuli jokunen vuosi sitten päävoitto, ja voittajaksi epäiltiin jo alusta lähtien aika iäkästä naisihmistä, joka tietenkin kiisti tiedon. Pian sen jälkeen "anonyymina" antoi haastatteluja, jonka jälkeen kaikki tiesivät jo 100% varmaksi, kun oli alueen ainoa, jonka pihassa kävi mm.ylen ja mtv autoja ... :D

      • Anonyymi

        Onnittelut lottovoitosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut lottovoitosta!

        Kiitos, olen todellakin voittanut Eurojaskassa kerran 14,60 euroa. Älä kysy missä ne rahat nyt on. Älä lyö lyötyä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe