Tapahtuuko suomi24.fi:ssä mitään

hiljaista

Naiset kertokaa tapahtuuko suomi24:ssa mitään eli saatteko miehiltä yhteydenottoja? Olen mielestäni varteenotettava, naisellinen, kauniiksi kehuttu, liikunnallinen ja kaikin puolin sopivaa treffiainesta. Profiilissani on hyvä tuore kuva. Olen lähestynyt erilaisia miehiä mukavilla viesteillä, mutta en saa niihin vastauksia. Profiiliani käy päivittäin katsomassa kymmenet miehet, mutta ilman mitään yhteydenottoa. Kuulun ikäluokkaan 40 . Onko kesällä vaan hiljaista, vai pelkäävätkö miehet liian hyvää naista? Vai onko kukaan suomi24:ssä kuitenkaan tosissaan? Pitääkö miestä lähteä metsästämään muualta esim. ravintoloista tai harrastusten parista? Olen nyt ihmetellyt suomi24.fi touhua puoli vuotta. Meneekö aikani täällä hukkaan?

10

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miäs

      Linkkiä, kiitos.

    • Löögistä

      Jos miehet käyvät profiilissasi, se tarkoittaa perustietojesi olevan kunnossa sekä kuvasi olevan mielenkiintoinen. Jos miehet eivät kuitenkaan ota yhteyttä tai vastaa, niin voisi kuvitella profiilissasi olevan jotain sellaista, joka karkottaa miehet?

      Mitä se sitten on, vaikea sanoa. Kuten yllä mainittiin, linkin laittaminen auttaisi huomattavasti.

      • Aikuinen nainen

        "voisi kuvitella profiilissasi olevan jotain sellaista, joka karkottaa miehet"
        Tuohon en usko, sillä kenelläkään ei ole ns. täydellisen ihmisen profiilia. Miehet ovat vain niin äärimmäisen aloitekyvyttömiä ja usein myös mallia tuppisuu suomalainen. Pelimiehet ovat erikseen, eikä niiden yhteydenottoja odota kukaan järkevä nainen.

        Laita aloittaja itse viestejä omille suosikeillesi, ja katso, mitä tapahtuu! Onnea matkaan :)


    • 39v mies

      Miehet vastaa sinua paljon nuoremmille koska etsivät vain jotan panoa.

      • nainen48v....

        Tuota noin...tän ikäisille vastaa pääosin vain nuoremmat...juuri siitä syystä että etsivät sitä panoa... ;-)


    • Ikätoveri

      No jos sä olet ollut jo puoli vuotta, niin ne viestit ovat tulleet jo silloin alussa. Olet ehkä silloin jättänyt vastaamatta ok-miehille?

      Olen sinun ikäisesi nainen, eikä minulla enään ole profiilia näytillä. Kyllä niitä viestejä tuli mukavasti ja yli 100 miehen suosikkina olen. Uskon että sinullekin on tullut, mutta et vaan muista historiaa. Jostain syystä en vaan jaksanut kirjoitella ja pitää profiilia näytillä. En oikein osaa tutustua netin välityksellä.

    • f681

      Moikka !
      Ei mene aika hukkaan...
      Soita 0465439848
      T:Mare

    • Miesmann44

      Taas ihan turhaa lässytystä, kun et julkaise profiiliasi. Haet tietysti jotain yleispätevää vastausta, että 44 v naiset ovat liian vanhoja tms, mutta se ei mene niin.

      Jos näkisin profiilisi, niin voisin kertoa mikä on vialla jos mikään.

    • kuumaa kamaa

      Miehet reagoivat vain sellaisiin profiileihin, joissa on jotain eroottista ja seksikästä, joten laitappa jotain kesäkissamaista viettelystä, niin johan kollit mouruavat ;D

    • kokeiltu on...

      No ihan tavallisella kuvattomalla profiililla haen (hain) tapailuseuraa...
      tekstissä vähän huumoria eikä tiukkoja kriteereitä...
      vastauksia tuli ja tein itse aloitteita...niihin joku vastasi...joku ei...
      kävin treffeilläkin
      Enemmän viestejä tuli vähän nuoremmilta...mutta myös oman ikäisiltäni
      Oon 48v...kaikkien kammoama yh...pitkä, mutta muutama kilo ylipainoa...

      Pitää olla itsekin aktiivinen, vaikka tuo 5 viestin raja vähän tekee asian hankalaksi...en aio maksaa deittailusta

      Piilotin profiilin reilun parin viikon sisällä...ihan mukava mies löytyi...nyt katsellaan miten asiat etenee...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe