Tuntijani

tuskien taival....

Tarvitsisin niin hurjasti kipeästi näkemystäsi Tuntija asiaan eli mies.

Olet joskus katsonut ja näit kuulumme yhteen.

Minun asuntoni kohta tyhjenee, ja jään yksin. Näetkö tämän miehen tulevan uudestaan elämääni, kun asiani on kohdallaan. Vai löytääkö hän uuden rakkauden heti muualta?

4

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      jäitä hattuun nyt, eihän mitään tapahdu hetken mielijohteessa. olette kypsytelleet tilannetta jo pitkän aikaa.

      minusta tuntuu, että mies haluaa olla jonkun aikaa ihan itsekseen. hänelle on sellainen tarve, että on kerättävä oma itsensä kasaan ja kuunneltava omia sisäisiä haluja ja toiveita. sinun kannattaisi myös kääntää ajatuksesi sisäänpäin ja tutkia sydäntäsi.
      mitä sinä hänessä eniten arvostat? ja hän sinussa? vai olisiko teillä jonkinlaista riippuvaisuutta toisiinne? nyt on sellainen rajapyykin aika.

      mies tapaa ystäviä ja liikkuu heidän kanssa. ei hänelläkään hyvä olo ole. mutta nyt on näin, ainakin toistaiseksi.
      ketään ei voi pidätellä, sillä rakkaus on aina vapaaehtoista.

      en näe sinulle mitään kamalaa, ei mitään varjoja, ei raskasta energiaa. sinä jakselet ihan hyvin ja nautit nyt kesästä päivä päivältä. teet pienen matkan ja se on loistavan hauskaa vaihtelua, mitä nyt kipeästi tarvitset.
      älä nyt kiirehdi mitään, voisit ottaa naisystävään yhteyttä ja tehdä yhdessä jotakin kivaa.

      t. Keskiyö

    • tuskien taival

      Kiitos Tuntija! Minulla tämän miehen kanssa olisi matka parin kuukauden päästä.
      Näkisitkö sen matkan. Olemme odottaneet sitä kovasti. Ihana paikka itäsuomessa.

      Tosi on olemme olleet liikaa yhdessä. Tiedän vain tämä mies on minun, ja hän näyttänyt tunteensa. Yritän nyt sitten antaa hänen olla rauhassa, ja järjestelen
      kotiani, koska jään nyt ilman lasta joka aikuistunut lähtee omaan elämäänsä.

    • tuskien taival

      Tässä mietin että näit minun eksästäni joka liikkuu ystäviensä kanssa. Nyt lähössä kauas takaisin kun lapsemme muuttaa opiskelemaan. Meillä ei mitään ollut kohta pariinkymmeneen vuoteen. Eli meillä nyt sitten ohi, kun lastaan on käynyt tapailemassa.

      Tämä mies jostain kysyin on ensimmäinen tosirakkauteni elämässäni vaikka ik'ää minulla on. Hänen kanssaa on tulossa ihana viikon reissu luonnossa mökkielämää. Tämä mies myös ei liiku liiku ystävien kanssa. Pitää kotielämästä rauhasta ja ulkoilusta.

    • tuskien taoiva

      Voisitko tuntijani uudestaan. tämä mies olllu vajaa parivuotta minun vierella. Yhdessä mennään läpi juuri lasten isää jokan voimakkaasti ympärillä. Häviää todel elämästäni.
      syksyyn menessä. Kiitos jos katsoisit mun tulevaan





      monen vuoden jälkeen. Kiitos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe