kipeä häpyhuuli

tyttö98

mun sisempi oikealla puolella oleva häpyhuuli on tosi kipee ja se on ainaki 4 kertaa isompi ku toisella puolella oleva.. ja se myös on sellane roikkuva ja pitkä.

mua sattuu käveleminenki ku kokoaja mun vaatteet hinkkautuu sitä häpyhuulta vasten ja sit se kipeytyy vaa enemmän ja mä en oikeesti pysty tehä yhtää mitää ilman et on järkyttävää kipua. en pysty harrastaa seksiä, enkä masturboimaan, enkä kävelemään normaalisti, ja kusella käyminenki on kauheeta joskus ku siihen alkaa kirvelemää xd. oon kokoaja miettiny et voisin ehk mennä jonnekki pienee leikkauksee mut oon vast 15vuotias eli mul ei oo varaa sellaseen ja en haluu kertoo täst asiast mun vanhemmille eli joudun oottaa viel 3vuotta,,, ää oikeesti en millää jaksais oottaa viel kolmee vuotta et pääsen täst tuskast. ja en ehk sillonkaa pääse ku ei pakol oo varaa.

oikeest mitä mun pitäs tehä?? mun poikaystäväki ihmettelee miks ihmees en haluu harrastaa seksiä vaik ollaa oltu koht 2vuotta yhessä..

pitääks mun vaa jaksaa venaa 3 vuotta vai pystynks tehä tälle asialle mitää nyt 15vuotiaana ilman et vanhemmat sais tietää? tää on nii nolo asia mun mielest ja mua hävettäis puhuu äidille täst.

tää kipu on iha helvetillistä mut en silti haluu kertoo äidille :d

6

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö98

      auttakaa ny mitä mä teen :(

    • hmmpf

      Onks se kipeä vaan hankautumisesta vai onko siinä jotain muuta?

      • tyttö98

        vaan hankautumisesta kait?


      • hmmpf
        tyttö98 kirjoitti:

        vaan hankautumisesta kait?

        Voit kyllä varata ajan itse lääkärille tai sanoa siitä esim. koulun terveydenhoitajalle, joka voi neuvoa jatkosta. Älä turhaan häpeä. Ethän sitä itse ole valinnut vaan se vaan on, ilmeisesti ollut aina sitten? Uskon kyllä että voisit äidillesi kertoa niin hän voi olla tukena.
        Kuitenkin ikävä kyllä luulen, että jos siinä ei ole mitään sairautta josta se olisi turvonnut ainoa vaihtoehto on leikkaus. Silloin ainakin kerro äidillesi äläkä kärsi enää. Kolme vuotta on pitkä aika ja poikaystäväsi varmasti ihmettelee kokoajan enemmän.. hänellekkin voisit suoraan kertoa jos olette läheisiä.


      • hmmpf
        tyttö98 kirjoitti:

        vaan hankautumisesta kait?

        Ja muuten, kun se haittaa elämääsi niin leikkaus on varmasti ilmainen kun lääkäri on sen todennut että leikkaus tarpeen


      • tyttö98
        hmmpf kirjoitti:

        Voit kyllä varata ajan itse lääkärille tai sanoa siitä esim. koulun terveydenhoitajalle, joka voi neuvoa jatkosta. Älä turhaan häpeä. Ethän sitä itse ole valinnut vaan se vaan on, ilmeisesti ollut aina sitten? Uskon kyllä että voisit äidillesi kertoa niin hän voi olla tukena.
        Kuitenkin ikävä kyllä luulen, että jos siinä ei ole mitään sairautta josta se olisi turvonnut ainoa vaihtoehto on leikkaus. Silloin ainakin kerro äidillesi äläkä kärsi enää. Kolme vuotta on pitkä aika ja poikaystäväsi varmasti ihmettelee kokoajan enemmän.. hänellekkin voisit suoraan kertoa jos olette läheisiä.

        juu se on ollu aina ja okei mut onks mun pakko kertoa äidille? ku eiks lääkäreil oo vaitiololelvollisuus? vai onks leikkaus sellanen asia et se pitää kertoo?

        ku pelkään et lääkärit ei suostu leikkauttaa jos huoltajat ei tiiä siitä mitää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe