valokuvausfoorumi

valonkuvaajana

Mihinkä voisi aloitteleva kuvaaja laittaa omia tuotoksiaan näytille ja kommmentoitavaksi?
Missä te näytätte ottamianne kuvia?

14

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuotoksiaan näytille

      Mä näytän ensisijassa itse valitsemilleni kuvia facebook ”seinällä” ja Picasa nettialbumeissa. Pari albumeistani on julkisia.

    • tee omat kotisivut. luultavasti sulla on jonkinverran ilmaista tilaa operaattorilta mistä oot nettiliittymän tilannu.
      ja dropboxiinki saa linkitettyä sivut.
      siinä muistaaksen ainakin 2 gigaa ilmaista tilaa joten sinne mahtuu kuvia pilvin pimein kun ei laita ihan täydessä koossa :)

    • tee omat kotisivut. luultavasti sulla on jonkinverran ilmaista tilaa operaattorilta mistä oot nettiliittymän tilannu.
      ja dropboxiinki saa linkitettyä sivut.
      siinä muistaaksen ainakin 2 gigaa ilmaista tilaa joten sinne mahtuu kuvia pilvin pimein kun ei laita ihan täydessä koossa :)

      • nojoo tietty tuli kahteen kertaan. sori mut se ei ollu mun syy :D


    • "Mihinkä voisi aloitteleva kuvaaja laittaa omia tuotoksiaan näytille ja kommmentoitavaksi?
      Missä te näytätte ottamianne kuvia? "

      Eipä juuri minnekkään, mikäli haluaa kommentteja, jotka ovat asiallisia ja kriittisiä yhtäaikaa.

      Thäts nice, exelent ja übercool -kommentit saa kyllä, erityisesti ulkomaalaisilta palveluilta.

      Lisäksi pitää muistaa, että tekniikkanarkit hallitsevat sivustoja ainakin suomalaisia sivuja.
      Kaiken pitää olla terävää ja selkeän kirkasta ja hienoa.

      Jos kuvaat ns taidekuvaa, valinnanvara on vielä heikompi.

    • bimme

      Onhan noita
      kamerafoorumi.fi
      kameralaukku.com
      digikamera.net
      jne..
      Tiedä sitten arvosteleeko / kommentoiko kukaan kuviasi..

    • riitanherkku
      • Copio-Kwanon

        "Itselle jo tilasin ennen tätä hinnan nostoa kun sai alle kolmella €"

        Olin aina tiennyt, että Canonlla mitään tee.
        Mutta johan kopiokonekkin maksaa abt satasen :-)


      • odotan

        No mää ootan kyllä siihen asti, kun ton saa tarjouksesta tai poistolaarista alle eurolla.


    • Hei, Joko olet saanut kuviasi näytille?

      Instragram (sitä käyttää tosi monet, minullekin joku ehdotti kun siellä tulee tykkäämisiä, en ole vielä jaksanut kokeilla)

      Flickr (kokeilin joskus, tuntui jotenkin kömpelöltä - ehkä en vain osannut)

      Imgur (aika helppo käyttää, olen laittanut lähemmäs 100 kuvaa)

      • Picasa album, helppo käyttää Picasan omalla ohjelmalla nimeltään Picasa.

        Tattiaivo on laittanut jonnekin lähemmän 100 kuvaa mutta minulla on Picasa albumissa yli 4000 kuvaa.


      • nikon_d90 kirjoitti:

        Picasa album, helppo käyttää Picasan omalla ohjelmalla nimeltään Picasa.

        Tattiaivo on laittanut jonnekin lähemmän 100 kuvaa mutta minulla on Picasa albumissa yli 4000 kuvaa.

        No Tattis ei laiskuuttaan viitsi siirtää kuvia näytille. Laitin tämän pienen läjäyksen, kun duunissa tarvittiin kuvia sisäisiin infosivuihin.
        Yleensä teen kuvakoosteet ja lataan ne Youtubeen.


    • Super Major

      aukea.net

    • 500px

      Oma suosikkini on nykyään 500px, vaikka en kyllä pysty juuri noihin edellä mainittuihin vertaamaan, kun en ole niihin kuviani laittanut, paitsi flicr:iin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe