Kokeilkaa omega-3 E-EPAA

ooomeegaaa

12

1537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+20

      Oho, en nyt tarkoita pahalla (sehän on hienoa jos on auttanut), mutta olisiko placeboa kuitenkin kuin noin nopeaa olet huomannut vaikutuksen? Yleensä noita suositellaan syömään vähintään kuukauden, jotta vaikutuksen huomaa.

    • norskikapselit

      Eikö noita muuten saa kuin Tolosen kautta?

      • google tietää lisää

        No saahan noita. On Lysiä ja Mölleriä. Jotain puhtauseroja noissakin kuulemma on, olikohan Lysi puhtaimpia.


    • E-Epattaja

      Olen syönyt nyt vuoden verran tosi isoa annosta ja aika vähän olen huomannut olossa mitään eroa. =/ Ehkä aavistuksen vähemmän sumuinen pää, mutta se voi olla muustakin. Jatkan nyt kuitenkin syömistä, kun onhan sillä kuitenkin muita suotuisia vaikutuksia.

    • Artsi7

      Sama ei vaikutusta mut syön kun kehutaan.

    • 16+16

      Kokeilisin kyllä, mutta minun rahapussilleni liian kallista.

      • omegailijatare

        Ite hain rainbow:n omegat kaupasta talteen. Tais muutaman euron maksaa eli kato kauppojen hyllyt kanssa läpi! ;)


      • caps. öljykenttä
        omegailijatare kirjoitti:

        Ite hain rainbow:n omegat kaupasta talteen. Tais muutaman euron maksaa eli kato kauppojen hyllyt kanssa läpi! ;)

        Ostin tänään Möllerin kalanmaksa kapseleita 120 kpl. Hinta 10€. Luulen, että ihan samat ainesosat kuin Tolosen kauppaamissakin.
        Tolonen jo varmaan monimiljonääri, kun on kaupannut tuotteitaan kymmeniä vuosia.

        Sit tää norjalainen Naturel. Tänäänkin postissa tuli muijalle kirjetarjous. Saat tämän jalokivin reunustetun rannekellon kun tulet tilaajaksemme, sii luki.
        Aikasemmin sain kutsukortin ilmaiselle lomamatkalle italiaan kun...


      • 17+12
        omegailijatare kirjoitti:

        Ite hain rainbow:n omegat kaupasta talteen. Tais muutaman euron maksaa eli kato kauppojen hyllyt kanssa läpi! ;)

        En kyllä osta mitään höpöhöpö kalanmaksaöljy kapseleita, jotka ovat teholtaan placeboa. Kyllä Tolosen E-Epa on hintansa väärti.


    • ösalfdkj

      Mulla itsellä noi e-epat ja muut vastaavat rasvahapot päinvastoin pahentavat olotilaa, olen kokeillut useampaan kertaan, aina sama efekti, en tiedä mistä johtuu. Mutta jonkun toisen ihmisen kohdalla voi varmasti toimia, en epäile yhtään. Sen sijaan esim L-theanine (esim. iherbistä löytyy) selvästi rentouttaa. Käytän myös xanoria ja lyricaa joiden yhdistelmä toimii aika hyvin, joten ihan kovat lääkkeetkin on kyllä käytössä.

      Elixir of the Lake on (AFA-levä) on myös erittäin hyvä valmiste, piristää selvästi mutta on vain tosi kallista, jos sitä enemmän käyttää. Tuo ei varsinaisesti ole mikään ahdistuslääke, mutta siitä saa potkua ja energiaa ja jotenkin myös ahdistuskin sitä kautta lievenee. Tuota löytyy jopa Suomestakin, ulkomailta saa halvemmalla, mutta silti aika kallista.

    • jsbgpiabsvgpiab

      E-Epa ei meikäläisellä muuttanut olotilaani mitenkään verrattuna rainbow-kalaöljykapseleihin.

    • Tolosen E-Epa hyväks

      Kyllä Tolosen E-Epa on hintansa väärti!
      On auttanut mua. Vuosia käyttänyt.
      Mielen puolen lisäksi heinäallergiaani!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1865
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1817
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1738
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1302
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      60
      1119
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1102
    Aihe