Naiset!

Ei osaa meikata!

Olen mies. Olin häissä viime viikonloppuna. Olin aivan järkyttynyt naisten meikatuista naamoista.

Todella monella oli aivan liian paksu kerros meikkivoidetta. Joillakin oli selkeästi väärän värinen meikkivoide, siis naama oli suurinpiirtein oranssi ja muu vartalo normaalin iho värinen.Raja näkyi selkeästi! Osa naisista oli nyppinyt kulmakarvansa omituisesti ja maalannut ne pikimustiksi, pikimustat kulmakarvat vaalealla suomalaisella näyttää liian kovalta.

Muutenkin yleisvaikutelma naisten meikkauksista oli se että aivan liikaa oli maalattu naamaa. Suurimalla osalla ei tuntunut olevan mitään hajua siitä miten naama meikataan ilman että näyttää klovnilta!

Paikalla oli kuitenkin myös pari naista, jotka olivat ymmärtäneet että vähemmän on enemmän. Siis hieman ripsiväriä ripsiin ja muuta sitten ei tarvitakkaan! Jes!

... Siis olen ihan heteromies ja tunnun tajuavan enemmän meikkauksesta kuin naiset yleensä. Mutta pienenä vinkkinä : ottakaa nyt vaikka peili käteen ja menkää meikkaamaan pihalle kirkkaaseen luonnonvaloon niin näette itsekin miten pelleiltä näytätte. On ihan typerää maalata se naama pimeässä vessassa. ;)

163

4972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PienA

      Hyvä viesti.
      Mie olen myös ihmetellyt näitä oransseja naamioita :D
      Päivänvalossa kaikki näyttää ihan eriltä kuin sillä pimeässä vessassa.

      • Ei värjääjä

        Ainakin hiustenvärjäys on päin jotain täysin luonnottomia värejä ym


      • niiijnplsd

        suomessa kaikki valikoima vaatteista meikkeihin on aivan surkeaa ja myydään ainoastaan niitä ruskeille sopivia meikkituotteita.


      • Pukeutuja III
        niiijnplsd kirjoitti:

        suomessa kaikki valikoima vaatteista meikkeihin on aivan surkeaa ja myydään ainoastaan niitä ruskeille sopivia meikkituotteita.

        Myös pukeutuminen on naisilla ala arvoista o nlyhyt hame ja pitkät kalsarit keskellä kesää


      • housubongari
        Pukeutuja III kirjoitti:

        Myös pukeutuminen on naisilla ala arvoista o nlyhyt hame ja pitkät kalsarit keskellä kesää

        ei toi vielä mitään.. nähtiin kerran kaverinkanssa joskus keväällä kun oli vielä pakkasta niin naisia legginseissä (eli siis pitkissä kalsareissa), mutta kaikista paras oli kun läheltämme käveli nainen pelkässä takissa. ei mitään merkkejä mistään housuista, ellei sitten olleet TODELLA lyhyet :D


      • housut jalkaan!
        Pukeutuja III kirjoitti:

        Myös pukeutuminen on naisilla ala arvoista o nlyhyt hame ja pitkät kalsarit keskellä kesää

        Vittuako sinulle kuluu, miten akat pukeutuu. Pääasia on ,että edes on housut jalassa, vai pitääkö kulkea vittupaljaana, että pääset astumaan isollakyrvälläsi meitä akkoja panemaan!


      • Tiedän
        Pukeutuja III kirjoitti:

        Myös pukeutuminen on naisilla ala arvoista o nlyhyt hame ja pitkät kalsarit keskellä kesää

        Jotkut homot yrittävät ahkeralla kampanjallaan saada naiset käyttämään haaremihousuja tai ainakin löysempiä housuja, kuin leggingsejä. Johtuu siitä, että leggingsit tuovat naisen muodot liikaa esille ja voi tulla seksuaalisviritteisiä ajatuksia, mikä ei tietenkään käy, kun kyseessä on nainen.


      • Kukko4
        housut jalkaan! kirjoitti:

        Vittuako sinulle kuluu, miten akat pukeutuu. Pääasia on ,että edes on housut jalassa, vai pitääkö kulkea vittupaljaana, että pääset astumaan isollakyrvälläsi meitä akkoja panemaan!

        Kyllä on suoraa puhetta ,Mitenkös se perhe-elämä sujuu ,kun noin naisellista kielenkäyttöä ,vielä mitenkäs lapset voivat , (rakkaus toimii? Tyypillinen 2014 luvun rouva . Han siinä latelee,,,,,, .kasvot on myös sielunpeili ,ja miten sisältäpäin hehkuu ,,,kasvoista 45,,, jälkeen miten on elämä Laifia. Kukko ,,,,


      • hohohohohohohoho
        housubongari kirjoitti:

        ei toi vielä mitään.. nähtiin kerran kaverinkanssa joskus keväällä kun oli vielä pakkasta niin naisia legginseissä (eli siis pitkissä kalsareissa), mutta kaikista paras oli kun läheltämme käveli nainen pelkässä takissa. ei mitään merkkejä mistään housuista, ellei sitten olleet TODELLA lyhyet :D

        Kaikista parasta on kun kuljetaan sellaisissa legginseissä mistä kuultaa läpi ja siis ilman mitään hametta tms! Eli käytännössä pidetään housuina vaikka niistä paistaa läpi......


    • Sekin on muotia

      Luulenpa, että he ovat tienneet ihan tarkkaan, millaisen meikin haluavat. Joidenkin mielestä oranssi naama ja irtoripset ovat niiin muodikasta kuin voi vain kuvitella. Marginaaliryhmiä on joka lähtöön, klovnit ovat yksi niistä.

      Tuo kulmakarvojen kanssa pelleileminen minusta ihan käsittämätöntä, mutta trendinä se on tällä hetkellä tosi vahva eikä katso edes ikää. Käväisepä jollain kosmetiikkaosastolla katsomassa myyjien kulmia; myyjät osaavat hommansa ja heidän työnkuvaansa kuuluu trendikäs ulkonäkö, joten karvaisten tarralappujen näköiset kulmat ja sysimustat viirut on ihan tahallisesti tehty. Niitä on vaikea olla jäämättä tuijottamaan, mutta ehkä se on tarkoituskin?

      Toivoisin, että myös ripsenpidennykset, rakennekynnet ja hiuslisäkkeet menisivät pois muodista, mutta koko ajan niitä vain tulee vastaan.

      • Joku tolkku tähänkin

        Mikä juttu se sitten oli että kulmakarvat nypitään irti ja istutetaan takapuoleen ja sitten meikataan silmät niiden takapuolen kulmakarvojen alle laitetaan banaani nenäksi anukseen? Kyllä mielestäni siinä mennään jo liian pitkälle ja siihen vedän rajan ainakin omien lapsieni meikkaustyylissä.


      • Karrie

        Nuo tuommoiset ns. -50-60-70 meikit voimakkainen kulmakarvoineen ja silmärajauksineen EI OLE IKINÄ pois muodista! Liian paksu pakkelikerros kasvoissa iholla on hieman liikaa se ei ole kiva juttu.

        Kauniit naiset on aina selkeemmin meikkattuja, kuten entisaikojen filmitähdet!


      • mietin vain
        Karrie kirjoitti:

        Nuo tuommoiset ns. -50-60-70 meikit voimakkainen kulmakarvoineen ja silmärajauksineen EI OLE IKINÄ pois muodista! Liian paksu pakkelikerros kasvoissa iholla on hieman liikaa se ei ole kiva juttu.

        Kauniit naiset on aina selkeemmin meikkattuja, kuten entisaikojen filmitähdet!

        Ole huomannut saman, mitä kauniimpi nainen sitä enemmän meikkiä. Mistähän se johtuu? Eikö sen pitäisi olla niin ettei kauniit naiset tarvitse niin paljon meikkiä?


      • Juunei

        Kun vanhat akat istuttavat irtoripsiä, se vasta on kauhea ilmiö; kalkkuna kaula roikkuu, hamsteripussit lepattavat tuulessa ja naama on kun linnunpelätin missä on nukkesilmät.
        Nä ikäloput kotkat saattavat vielä puhaltaa botoxia olamattomiin huuliinsa,sevasta on jotain.


      • .....
        mietin vain kirjoitti:

        Ole huomannut saman, mitä kauniimpi nainen sitä enemmän meikkiä. Mistähän se johtuu? Eikö sen pitäisi olla niin ettei kauniit naiset tarvitse niin paljon meikkiä?

        Ehkä meikki vaan hämää sinua ja meikin alta löytyy ihan yhtä tavallisen näköinen nainen kuin ne vähemmän meikatut ovat.


      • Niin,,ihana, pullea, couperosa, meikitön, suomalainen "tuulipukualma" on suomi24 miesten unelma, se on huomattu. Jännä vaan, kun sellaisia tätejä on täällä joka niemennotko pullollaan, että on niin paljon sinkkumiehiä, jotka ulisee, etteivät saa naista. Olisko sittenkin niin, että nää "klovnit" kiinnostaa, mut kun he taas eivät kelpuutta itselleen tavallista "villevillahousua" niin helppo täällä on anonyymina huudella ja väittää päinvastaista =)))


      • Puoliso Britanniasta
        inkkupinkku-70 kirjoitti:

        Niin,,ihana, pullea, couperosa, meikitön, suomalainen "tuulipukualma" on suomi24 miesten unelma, se on huomattu. Jännä vaan, kun sellaisia tätejä on täällä joka niemennotko pullollaan, että on niin paljon sinkkumiehiä, jotka ulisee, etteivät saa naista. Olisko sittenkin niin, että nää "klovnit" kiinnostaa, mut kun he taas eivät kelpuutta itselleen tavallista "villevillahousua" niin helppo täällä on anonyymina huudella ja väittää päinvastaista =)))

        44 vuotiaana perheenisänä kerron myös oman lisäni tähän aiheeseen ja voin kertoa tästä on puhuttu muidenkin suunnittelutoimiston miesten kera. Monet miehet arvostavat tänäkin päivänä hillitysti meikkaavaa ja sisäisesti kaunista tavisnaista jolle vuittonit, merkkivaatteet, merkkikengät ym. merkki sitä ja merkki tätä uskollisuus aiheuttavat monen miehen kohdalla enemmän vaivautuneita naurun pyrskähdyksiä.

        Katselepa joskus menestyneiden siis Lakimiesten, Lääkäreiden tai Arkkitehtien puolisoita. Akateemiset miehet, eivät arvosta samaa, kuin moottoripyörien korjaajat ym. ns. tavis kansalaiset. Meistä useimmilla tatuoinnit, polttolävistykset yms. edustavat tietyn tyyppisiä ihmisiä sukupuolesta riippumatta.

        Tietty tyylikyyttä ei voi opettaa se tulee kotikasvatuksessa ja siinä ympäristössä jossa ihminen kasvaa ja kehittyy. En tuomitse kaltaisiasi ihmisiä, vaikka en halua jakaa vapaa-aikaani kaltaistesi henkilöiden kanssa. Ruskettunut iho ja em. asiat, eivät kuulu omissa piireissämme tavoiteltaviin ominaisuuksiin!


    • Sannnnnnnni

      Vikahan on siinä että te meikkaamattomina miehinä *ette* ymmärrä enemmän meikistä. Osa naisista on toki luonnonkauniita ja hyvä heille, mutta monella "vain vähän ripsaria!" tyypillä on oikeasti raskaatkin pakkelit päällä, ne on vain siten valittu ja laitettu ettei mitään rajaa näy. "Nude" look on vain meikkilook, ja siihen tarvitaan kalliit tuotteet ja hyvät harjat. (Samat ripsien- ja hiustenpidennyksiin; laadukkaat vaikuttavat siltä kuin olisi tosi hyvät omat, vain huonot huomaa).
      Kettumaista on se että naiselle joka ei paljon meikkaa myyjät tyrkyttävät ihan mitä tahansa, ja liikkeet on tahallaan valaistu niin ettei sitä helposti huomaa (montakohan tököttiä olen joutunut heittämään pois kun päivänvalossa tosiaan huomasi että oikea väri olikin oranssi. Avatulla purkilla ei ole palautusoikeutta syystä "yksikään maailman ihminen ei ole tämän värinen"). Siksi juuri häissä ja sellaisissa tilaisuuksissa mihin laittaudutaan tavallista enemmän näkee usein katastrofeja.

      • Ripsaria silloin täl

        Eli jos joku luonnollinen nainen, kuten vaikkapa minä, joka laitan joka päivä hieman ripsiväriä, niin oikeasti minun naama onkin täynnä pakkelia ja meikkityylini on nude? En tiennytkään, mutta nyt tiedän!


      • adfkllknf
        Ripsaria silloin täl kirjoitti:

        Eli jos joku luonnollinen nainen, kuten vaikkapa minä, joka laitan joka päivä hieman ripsiväriä, niin oikeasti minun naama onkin täynnä pakkelia ja meikkityylini on nude? En tiennytkään, mutta nyt tiedän!

        Ehkä pointti oli ettei miehet aina ymmärrä milloin nainen on luonnollinen ja milloin meikattu. :)


      • selvennän edellistä
        Ripsaria silloin täl kirjoitti:

        Eli jos joku luonnollinen nainen, kuten vaikkapa minä, joka laitan joka päivä hieman ripsiväriä, niin oikeasti minun naama onkin täynnä pakkelia ja meikkityylini on nude? En tiennytkään, mutta nyt tiedän!

        Pointti taisi olla se, että monesta meikatusta naisesta luullaan (miehet yleensä) ettei hän ole laittanut kuin ripisiväriä, vaikka oikeasti on suht paljon pakkelia naamassa, taidokkaasti vain meikattu. Toki voi oikeasti laittaa vain ripsiväriä, tietysti se on mahdollista. Mutta voihan silloinkin joku taas luulla että olet meikannut enemmänkin, varsinkin jos ihosi on hyvä ja luonnolliset värisi kauniita. Minä ainakin hämmästyin erään naisen hääkuvaa, kun hän sanoi ettei ollut meikannut siihen ollenkaan, ei edes sitä ripsiväriä. Jotta ei sitä aina osaa tarkempikaan sanoa.

        Itsehän en enää nykyisin juurikaan meikkaa, jossain vaiheessa koin sen turhaksi, kun mikään meikki ei pysy naamassa. Ja olen sen verran ruma ettei meikki juurikaan auttanut ihan tuoreenakaan. Kulmista nypin muutamia hajahaivenia ja puhtaudesta huolehdin, se saa luvan riittää.

        Samaa olen joskus hämmästellyt kuin aloittaja, minusta hänellä oli oikein hyvät huomiot. Oranssit naamat ja epätasaisesti jyrätyt kulmakarvaviivat...huh!


      • opeporwijirjwgi
        Ripsaria silloin täl kirjoitti:

        Eli jos joku luonnollinen nainen, kuten vaikkapa minä, joka laitan joka päivä hieman ripsiväriä, niin oikeasti minun naama onkin täynnä pakkelia ja meikkityylini on nude? En tiennytkään, mutta nyt tiedän!

        Olen samaa mieltä että liika on aina liikaa. En ymmärrä tosin mitä pahaa hiustenpidennyksissä on jos ne näyttävät luonnollisilta eivätkä halvoilta. Eri asia on sitten botoxit ja silikonit.


      • Opseeee
        selvennän edellistä kirjoitti:

        Pointti taisi olla se, että monesta meikatusta naisesta luullaan (miehet yleensä) ettei hän ole laittanut kuin ripisiväriä, vaikka oikeasti on suht paljon pakkelia naamassa, taidokkaasti vain meikattu. Toki voi oikeasti laittaa vain ripsiväriä, tietysti se on mahdollista. Mutta voihan silloinkin joku taas luulla että olet meikannut enemmänkin, varsinkin jos ihosi on hyvä ja luonnolliset värisi kauniita. Minä ainakin hämmästyin erään naisen hääkuvaa, kun hän sanoi ettei ollut meikannut siihen ollenkaan, ei edes sitä ripsiväriä. Jotta ei sitä aina osaa tarkempikaan sanoa.

        Itsehän en enää nykyisin juurikaan meikkaa, jossain vaiheessa koin sen turhaksi, kun mikään meikki ei pysy naamassa. Ja olen sen verran ruma ettei meikki juurikaan auttanut ihan tuoreenakaan. Kulmista nypin muutamia hajahaivenia ja puhtaudesta huolehdin, se saa luvan riittää.

        Samaa olen joskus hämmästellyt kuin aloittaja, minusta hänellä oli oikein hyvät huomiot. Oranssit naamat ja epätasaisesti jyrätyt kulmakarvaviivat...huh!

        No valokuva on valokuva, siinä voi pelkästään vahvoilla kontrasteilla saada aikaan punaisemmat huulet ja tummemmat karvat.


      • Luonnollinen
        Ripsaria silloin täl kirjoitti:

        Eli jos joku luonnollinen nainen, kuten vaikkapa minä, joka laitan joka päivä hieman ripsiväriä, niin oikeasti minun naama onkin täynnä pakkelia ja meikkityylini on nude? En tiennytkään, mutta nyt tiedän!

        Ei vaan on erikseen sellainen ns. nude meikki missä on beiget ja vaaleat värisävyt, eli vaikka sitä meikkiä olisi paljon näyttää siltä kuin sitä olisi vähän. Vähäinen meikki kuten pelkkä ripsiväri on eri asia.


      • hep
        adfkllknf kirjoitti:

        Ehkä pointti oli ettei miehet aina ymmärrä milloin nainen on luonnollinen ja milloin meikattu. :)

        miehet ei kyllä todellakaan huomaa millon on meikannut ja millon ei :D ja tosiaan, joku häävieras on voinut kokeilla uutta meikkaustyyliä.. siinä ehkä kauhean hyvin onnistumatta :D eikä kaikille sovi se että laittaa paljon meikkiä, ja jotkut on voinu vaan pinttyä tapoihinsa..


      • 10+20
        hep kirjoitti:

        miehet ei kyllä todellakaan huomaa millon on meikannut ja millon ei :D ja tosiaan, joku häävieras on voinut kokeilla uutta meikkaustyyliä.. siinä ehkä kauhean hyvin onnistumatta :D eikä kaikille sovi se että laittaa paljon meikkiä, ja jotkut on voinu vaan pinttyä tapoihinsa..

        "Jotkut naiset ovat luonnonkauniita ja hyvä heille, mutta monella...". Et sitten viitsinyt lukea loppuun ennekuin otit nokkiisi?


      • ripsaria harvoin

        No ei se nyt välttämättä ihan niin mene...
        olen itse lähes 50v...en ole koskaan tainnut käyttää meikkivoidetta...onnekseni olen saanut hyvän ihon...vai johtuuko se meikkaamattomuudesta...
        ihan oikeasti mun meikkaus on ripsari ja ehkä talvisaikaan maajauhe tmv tuomaan vähän väriä poskiin...
        En pidä itseäni mitenkään kauniina...ihan tavallisen näköinen olen mutta seuraa löytyy kyllä baarissa
        ...ja eräässäkin tilaisuudessa yksi nainen epäili minua yli 10v nuoremmaksi...

        en ole koskaan nyppinyt kulmia ja ensimmäiset harmaat hiukset oon kyllä piilottanut keinovärillä...mikä on mahdollisimman lähellä omaa väriä...
        mutta muuten pidän luonnollisesta tyylistä...


      • kallistalystiä
        opeporwijirjwgi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä että liika on aina liikaa. En ymmärrä tosin mitä pahaa hiustenpidennyksissä on jos ne näyttävät luonnollisilta eivätkä halvoilta. Eri asia on sitten botoxit ja silikonit.

        ei hiustenpidennyksissä muuta pahaa olekaan kuin hinta joka, kunnolliset jos ottaa, on noin 400 euroa kerta :)


      • Kukko4
        ripsaria harvoin kirjoitti:

        No ei se nyt välttämättä ihan niin mene...
        olen itse lähes 50v...en ole koskaan tainnut käyttää meikkivoidetta...onnekseni olen saanut hyvän ihon...vai johtuuko se meikkaamattomuudesta...
        ihan oikeasti mun meikkaus on ripsari ja ehkä talvisaikaan maajauhe tmv tuomaan vähän väriä poskiin...
        En pidä itseäni mitenkään kauniina...ihan tavallisen näköinen olen mutta seuraa löytyy kyllä baarissa
        ...ja eräässäkin tilaisuudessa yksi nainen epäili minua yli 10v nuoremmaksi...

        en ole koskaan nyppinyt kulmia ja ensimmäiset harmaat hiukset oon kyllä piilottanut keinovärillä...mikä on mahdollisimman lähellä omaa väriä...
        mutta muuten pidän luonnollisesta tyylistä...

        Moi olen kukko,,, hiero kasvojasi ,älä poltatupakkaa ,elä ota liikaa aurinkoa. Kuori vanha ihosolukko pois ,ei paksuunu iho ,käytä kasvorasvoja hyviä ,kasvot hengittää. Olen mies joka kirjoittaa , olen 60v . Luulevat ,noin47v nuoret naiset ovat vielä minusta kiinnostuneita , En ole perussuomalaisen,,,,, jäi vielä sanoma. Harrasta liikuntaa ,nauti (elämästä)


      • liinu2
        kallistalystiä kirjoitti:

        ei hiustenpidennyksissä muuta pahaa olekaan kuin hinta joka, kunnolliset jos ottaa, on noin 400 euroa kerta :)

        ei riitä 400e kyllä laadukkaisiin pidennyksiin


    • hipsukka3

      Ite yritän meikata mahd. vähän ja huomaamattomasti, mutta varsinkin kun on huono iho niin joskus eri valossa huomaa ettei meikki olekaan ihan onnistunut. Meikkaaminen on kyllä helvetin vaikeeta varsinkin jos ei oo varaa ostaa niitä kalleimpia tuotteita!

    • Sohvi-täti

      Jäljitelläänkö tässä muuatta suomalais-eestiläistä runonrustaajaa?

      • Jepulis-Benjamin

        Hmm.Hänkö se kirjoittikin sen kirjan nimeltä? Hmm. Keinotekoiset luonnonpuistot sosiaalitieteilijän silmin.


    • Aikuinen nainen mä..

      Minusta, aikuisen naisen näkökulmasta katsottuna, nykypäivän nuorten naisten laittautuminen on aivan kauhistuttavaa. Silmissä ylipitkät tekoripset, alaripisiin ei laiteta ollenkaan ripsaria, joka tekee tosi kumman näköiseksi. Puuteria on älytön kerros, poskipunaa ei ollenkaan ja huuliin jotain väritöntä tai vaaleaa kiiltoa. Lopputulos on kaukana luonnollisesta. Ikävä kyllä. Monet nuoret naiset olisivat tosi nättejä sellaisella vähäisellä ehostuksella, mutta harva ntaitaa meikkaamisen taidon. Itse syyllistyn siihen, kun olen aina tottunut käyttämään meikkiä aika paljon, että teen vieläkin niin. Iän myötä meikkiä ei tulisi laittaa kovin paljoa, se vanhentaa.

      • poskipunatyttö

        Mä kun kaupungilla pyörin ja kattelen niin melkein kaikilla on poskipunaa. Ja jos yhtään YouTuben meikkipuolella pyörii, niin tulee selväksi että kyllä ne poskipunaa käyttää. Muuten hyvä pointti


      • kokeillut

        En laita koskaan ripsiväriä alaripsiin. Se se vasta näyttääkin kumman näköiseltä, kunnon törky-look ja korostaa vielä tummia silmänalusia. Joillekin sopii maskara alaripsiin, muttei minulle eikä monelle vaaleallekaan.


      • ...

        Se nyt vasta tyhmältä näyttää jos laittaa ripsiväriä alaripsiin. Törkeen näköstä.


    • hersy

      Antaa tyttöjen tuhertaa mitä tahansa naamaansa,mulla miehenä merkitsee vain "sisus" :)

    • ei pelle

      Toi vessassa meikkaaminen on suuri virhe! Itse tajusin sen jo kauan sitten. Meikkauspeili on mulla aina ikkunalaudalla, keittiössä tai olohuoneessa, samoin meikit :)
      En halua näyttää pelleltä,mutta en kyllä meikkivoidettakaan pahemmin käytä.
      Nuoriso yleensä menee muodin mukaan, vaikka ne patukkakulmakarvat on kamalat!!!

      • oijoioijoi!?

        Tarvitseeko sitä meikata, samalla, kun istuu pöntöllä ja paskantaa. Katsokaa peiliin ja meikatkaa, asiallisesti, ei miehelle tyrkytetä itseään huoraksi meikkaamalla. Mies ajattelee, että tuo on hänelle vain sexiä antamassa, joten otanpa tuon ja nain. Se oli siinä, tarpeet tyydytettyinä, huoraoli meikattuna antavaisexi????


      • Muroona
        oijoioijoi!? kirjoitti:

        Tarvitseeko sitä meikata, samalla, kun istuu pöntöllä ja paskantaa. Katsokaa peiliin ja meikatkaa, asiallisesti, ei miehelle tyrkytetä itseään huoraksi meikkaamalla. Mies ajattelee, että tuo on hänelle vain sexiä antamassa, joten otanpa tuon ja nain. Se oli siinä, tarpeet tyydytettyinä, huoraoli meikattuna antavaisexi????

        Ihme asennevamma sinulla.


      • Haloo!

        No riippuu vähän "vessan" valaistuksesta!!! Meillä on kylppärissä meikkauspeili ja siihen tarkoitetut valot, jotka eivät anna yhtään armoa.


    • jari ööstreeni

      olen mies ja en osaa meikata , aina huulipuna tuppaa menemään ohi ja pian on koko äijä huulimaalissa ei prkl.
      miten te naiset osaatte olla noin söpöjä .
      häihin en kyllä halua, mutta jos sais jotain sopivaa väriä niin voisin munatkin värjätä.
      mikä neuvoks, olen epätoivon partaalla, voin ratketa ryyppäämään hetkenä,minä hyvänsä.
      sukkahousuja en myöskään osaa valita oikein , kerrankin ostin yhdenkoon sukkahousut ja ne olikin sen yhden kaijakoon pökät.
      alkuun oli korkkareillakin vaikea kävellä ,mutta lopulta hokasin sahata ne korot pois ,nyt ne on iha asialliset .
      valitsenko tummahkon huulipunan kaa, valkoise,t vaiko mustat helmet, auttakaa ihmiset.
      illalla pitäis mennä baariin ja haluan olla edeustavassa kuosissa.

      • ole miehekäs?

        Pussa huullikille purkkia, josta tarttuu huulillesi huulikiillettä. Munat voit värjätä naisen eritteellä(kiimaerite) Osta polvisukat, tai kortsut. Ja kumisaappaat. Huivi kaulaan, jotta naisesi voi peittää kaulaan purtuja mustelmia. Mene baariin ja hae itsellesi nussimakaveri, unohtuu meikit, kun rakkaus astuu kuvaan. Ole oma itsesi ,ilman meikkiä, jaksat taas leikkiä.


    • Barbie girl

      Naiset haluaa näyttää juuri todella meikatuilta. Se on sitä tyyliä että ei kuulukaan näyttää luonnolliselta. On tekoripsijä, rakennekynsiä, hiuslisäkkeitä jne...

      Itse en pidä sellaisesta mutta minkä sille voi.

      Muistan kun olin lapsi ja ala-asteella kouluun tuli tyttö ekan meikkauksen kokeneena. Opettaja vaan käski käytävään pesemään naama puhtaaksi!
      Voisipa nykyään tehdä samoin noille ylimeikatuille.

      • vajareille hoitoa

        Nykyään luonnolliselta näyttäminen kuulemma tarkoittaa sitä, ettei uskalla olla oma itsensä. Sitten kuvioihin tosiaan tulee ne angry birds -kulmakarvat ynnä muut.


      • Muija 50-v
        vajareille hoitoa kirjoitti:

        Nykyään luonnolliselta näyttäminen kuulemma tarkoittaa sitä, ettei uskalla olla oma itsensä. Sitten kuvioihin tosiaan tulee ne angry birds -kulmakarvat ynnä muut.

        Kun itse ole vaalentanut hiukseni punaruskeista aivan blondiksi niin myös meikin pitää muuttua, silmiä korostaa muuten ne hukuu vaaleisiin hiuksiin ja vaaleaan kuonoon. Kulmakynä joka oli ruskea sen tulee olla sitten vaaleampi ruskea ja poskipunakin vaaleammalla roosalla. Elikä jos blondaa niin meikkikin menee usein vaaleaksi ainakin poskipunan, huulipunan ja kulmakynän osalta.
        Ei saa olla liian voimakkaita kulmia ja nekin pitää harjata ettei näytä kovalta viivalta.


    • R ♥

      Kyllä täällä osataan meikata niin hyvin että ukot pyörtyy :D

      Vuosia kun on opetellut niin on oppinut mikä sopii ja mikä ei.
      Kun meikkaan harmaan sävyillä ja valkealla niin ei mene överiksi. Päivävoide kosmetologilta niin väri on oikein valittu.

      Olen minäkin törmannyt naisiin jotka tekis mieli viedä pesulle ja meikata uudelleen. Mutta tämähän on vapaa maa ja kaikki saa tehdä mitä vain, kunhan ei ole rikollista.

    • Mannaleena

      Ei kaikki naiset näytä vähällä meikillä hyvälle!
      KAIKKI EIVÄT OLE LUONNONKAUNIITA!
      Itse en olisi saanut ikinä minkäänlaista huomiota miehiltä, ellen meikkaisi.

      Meikkaan loppujen lopuksi itseäni varten. Tykkään olla vahvan ja dramaattisen,
      fataalin näköinen. Elovena-Leenat ovat erikseen. Kyllä tällaisille kissanaisillekin
      ottajamiehet löytyy.


      Ensimmäisen viestin kirjoittajalle tällaisia terveisiä siis.

      Ette te miehet oikeasti käsitä, miten moni nainen on tosi tylsän,
      jopa ruman näköinen PELKÄLLÄ RIPSARILLA. :(

      • marikki777

        Joo. Helppo miehillä esittää vaatimuksia, kun itse kelpaatte sellaisina kuin olette
        eikä teihin kohdistu niin suuria täydellisyys - kauneus - laihuuspaineita.

        Näköjään ketjun aloittajalla on murheista pulaa kun pitää alkaa naisten meikkaamiseen tarttua. Älä katso meikattuja naisia jos ei miellytä! Ei kaikki voi olla sun ihanteides mukaisia !


      • problem?

        "Itse en olisi saanut ikinä minkäänlaista huomiota miehiltä, ellen meikkaisi."

        Niin? Sehän tarkoittaa vain sitä, ettet ole ansainnut miesten huomiota. Päätit tehdä moraalittomasti ja aloitit meikkikusettamaan miehiä saadaksesi jotain, mikä ei sinulle kuuluisi.


    • Kauneus on katsojan silmässä.

    • nankka

      Joka toisella naisella ylipitkät ja siten luonnottomat ripsipidennykset, joissa on usein vieläpä selvät raot, kun ripsihuollosta on vierähtänyt aikaa "jo" pari viikkoa. Nudehuulet ja huulikiiltomuoti ovat myös hirveitä. Missä ovat vanhan ajan punaiset huulet? Ne vasta on seksikkäät ja naiselliset jos mitkä!

      Veikkaisin että suurimmalla osalla naisista ei ole edes tietoa miten oikeaoppisesti meikataan, eikä siitä välitetäkään. Tahkotaan vaan maalia naamaan virheet peittääkseen, vaikka yhtä suuri merkitys on hyvien puolien KOROSTAMISELLA.

      Huomauttaisin kuitenkin myös, että on helppo huudella, kun et varmaan ole itse koskaan edes yrittänyt meikata. Ehostaminen on ainakin mulle edelleen todella haastavaa, vaikka olen sitä puolet iästäni säännöllisesti harrastanut.

    • kaunis kaunotar

      Kyllä se on niin,että rumat meikkaa.Meiksi vaan lähtee ja miehiä saa aina odotella.

      • Olen huomannnut

        Ei kyllä se on päinvastoin, kauniit naiset meikkaa koska haluavat korostaa kauneuttaan. Rumat ja tavalliset eivät panosta ulkonäköön samalla tavalla koska tietävät itsekin ettei siitä ole mitään hyötyä.


    • Huvittunut

      Voi toista!
      Kävit häissä, Katselit ehkä muutamaa kymmentä naista ja päättelit ihan itse, etteivät naiset (siis kaikki naiset?) osaa meikata. Hyvä sinä! :) :) :)

    • Kukko4

      Moi,, kukko, kylläolen samaa mieltä , puuteroivat kauheennäköiseksi naamansa tulee kuivannäköiseksi,tollanen mummu naama , iho täytyy kuoria vanhasolukko pois ettei iho rupea paksuuntumaan , täytyy käyttää kasvorasvoja ,iho hieman kiiltää ,ihon täytyy hengittää , vielä polttavat tupakkaa ,kasvot harmaantuvat ,,, 45,v mummo naama,,,

    • kartskuliina

      oltiinkohan samoissa häissä? :D itsekin olin häissä viikonloppuna ja maalasin kulmani mustiksi ja naamassa oli paljon meikkivoidetta puuteria :D anteeksi jos pelästytin sinut xD

    • soominainen

      Olemme ottaneet mallia venäläisistä naisista ja ollaan nyt täsmälleen samanlaisia kun he. Miksi miehet ei iloitsekaan tuloksista?

    • natural blush

      Aivan. Nyt näyttää olevan joku trendi meikata yli. Näin 4-kymppisenä vähän meikkaavana ei voi käsittää... Kauniit, nuoret naiset peittää itsensä täysin pakkelilla ja toisiaan tuo musta kajaali huonolla otteella käytettynä on todella outoa. Aivan kuin käsitykset siitä mikä on kaunista olisi muuttunut.

      • nussittaako?

        Ihanko alice cooper tai andy macoi. Paksumeikki.


    • feikit ilmestykset

      Silikonitissit, tekoripset ja ylimeikattu naama. Tähän vielä yli-tyrkky mauton pukeutuminen niin on suomi-daami syntynyt. Ihme kauneuskäsityksiä noilla naisilla nmykyään. Niin pelottavia ilmestyksiä, että kuka mies uskaltaa tai edes haluaa enää lähestyä.

    • 9+1

      Miksi pitää meikata? ei miehetkään piilottele ihovirheitään jne... vai ollaanko me nyt vaan sukupuolena kauniimpia,kun meidän ei tartte :D ite ajan vaan parran, tukan ja pesen hampaani.

      • 456/1

        Minä käyttäisin lisäksi vielä kosteusvoidetta,jossa on aurinkosuoja ryppyjen ja ihosyövän ehkäisemiseksi.


    • joku18

      No helppohan teijän se on sanoo meikatkaapa itte.. nii katotaan onko parempi

    • Suomalainen mies

      Karmaisevimpia ovat nämä törkytatuoinneilla itsensä pilanneet. Moni Suomi-neito silkkaa saastaa nykyään.

      • kosketuseristys

        Millälailla tuo pilaantuminen vaikuttaa ulkopuolisiin? Tarttuuko se vai miten?


    • Sovinistisika123

      Totta miehet ovat parempia meikkaamaan! Ainiin miehet ovat joka asiassa pääsääntöisesti parempia!

      • 2+6

        säälittävää!


    • 784-2

      Yksi suuri syy,miksi naiset näyttävät hirveiltä meikattuna, on se,että he käyttävät mustia meikkejä,esimerkiksi ripsivärissä ja rajausväreissä. Musta ei sovi vaalealle eikä edes ruskeahiuksiselle naiselle meikeissä yhtään. Musta sopii vain mustahiuksiselle tai hyvin tummalle. Olen käynyt vuosia sitten värianalyysissä,ja opin sen siellä. Vaalean kuuluisi käyttää ruskeaa ripsiväriä ja rajausväriä, tai muita vaaleahkoja värejä.siis ei edes mustanruskeita. Kauppojen hyllyt kuitenkin notkuvat mustista ripsiväreistä, ja ruskeaa on vaikeaa löytää.

      • 784-2

        Ehkä se,että kaupat ovat täynnä mustia ripsivärejä ja muita meikkituotteita,johtuu siitä,että suurin osa meikkisarjoista on ulkomaalaisia.Ja ehkä niitä valmistettaessa on ajateltu vain tummia ihmisiä,ei pohjoismaalaisia.


      • hullun hommaa
        784-2 kirjoitti:

        Ehkä se,että kaupat ovat täynnä mustia ripsivärejä ja muita meikkituotteita,johtuu siitä,että suurin osa meikkisarjoista on ulkomaalaisia.Ja ehkä niitä valmistettaessa on ajateltu vain tummia ihmisiä,ei pohjoismaalaisia.

        Ehkäpä jos kaupassa olisi myytävänä paremmin vaaleille pohjoismaalaisille sopivia meikkejä, et ostaisi niitä kuitenkaan.


      • 784-2
        hullun hommaa kirjoitti:

        Ehkäpä jos kaupassa olisi myytävänä paremmin vaaleille pohjoismaalaisille sopivia meikkejä, et ostaisi niitä kuitenkaan.

        Olen luonnonvaalea,ja meikkaan hillityllä väreillä. Käytän vain ruskeaa ripsiväriä ja rajausta. Meikkaan hillitysti ja luonnollisin värein. Ruskeaa ripsiväriä saa etsiä,mutta olen onnistunut kyllä löytämään niitä, vaikka se onkin vaikeaa. Mustaa en käytä koskaan.


      • brown

        Meikkasin tosi pitkään mustalla rajaus ja kulma värillä silmäluomet ja kulmakarvat. Sitten kerran aamulla huomasin että rajauskynä oli loppunut ja eikä siinä tietenkään kauppaan sellaisen takia lähdetä.
        Kaivelin vähän meikkilaukkua ja löysin sieltä erään lehden tilauksen yhteydessä saamani meikkisetin jossa oli ruskea rajauskynä ja kokeilin sillä.
        Sen jälkeen en ole enään mustaa käyttänytkään ja kulmakarvoihinkin laitan ruskeaa luomiväriä ihan kevyesti vain.

        Ripsiväri nyt on edelleen musta..
        Musta voisi sopia muutenkin ehkä iltameikkiin paremmin kuin päivänvalossa käytettävään, etenkään perus arkimeikkiin.


    • Mummo Savosta

      Minulla olisi varaa meikkiin, mutta en tykkää meikkaamisesta. Haluan olla luonnollinen, puhdas, vaikka olenkin vaaleaverikkö. Ainut huulipuna, jonka ostin vuonna 1967 ja käytin hääpäivänäni, litistyi mieheni taskussa, enkä ole uutta ostanut. Välillä yritin maalata kulmakarvojani, mutta huomasin senkin turhaksi. Koskaaan en ole värjännyt hiuksiani enkä käyttänyt korviksia, koska ne ovat vain turhaa riesaa! Tykkään vain pienistä koruista, koska ne eivät ole liian painavia, mutta ostan aina sellaisia vaatteita, joista tykkään, enkä ajattele hintaa.

    • Metsässäkö sä olet elänyt? Tervetuloa vuoteen 2014, tätä tämä nyt sitten on

    • Heron

      Joo ja hyvänä esimerkkinä kaameasta meikkaustyylistä tuli tänään Neljän tähden illallinen uusinnassa, jossa tangokuningatar Mervi Koponen on meikannut itsestään pellen, aivan järkyttävä silmämeikki ja sotkuisen oloinen meikkivoide Eli ei se näy onnistuvan "ammattilaisiltakaan"

    • vannapiiblondi

      Härskeimpiä tapauksia ovat nämä "vannabii" BLONDIT!
      Pitää olla niin blondii,vaikka kulmakarvat on mustemmat kun yö!
      Värjättynä tai ei,yleensä on alkuperäisen väriset ja pää blondi muttei se alapää.
      Takuuvarma mutiaisten houkutin.

      • Riippuu kenellä on

        Monilla luonnostaan vaaleilla hiukset tummenevat ajan myötä, silti nämä ihmiset ovat luonnostaan alkujaan blondeja, joten heille ja muutenkin vaaleille ihmisille sopii vaaleat hiukset vaikka olisivat värjätyt. Se että on tummat kulmakarvat ei tarkoita sitä että olisi muuten tumma, jos taas iho ja muutkin piirteet ovat todella tummat, ei vaalea sovi lainkaan. Suomalaisille kyllä yleensä sopii niin kuin skandinaaveille muutenkin.


    • pieleen män

      Joo ei oo helppoo, katsokaa nyt tätäkin:

      http://treffit.suomi24.fi/site/login

      Sulhanen eli hra M.Nykänen on ihan hyvännäköinen ja muijansakin haluaa näyttää luonnonkauniilta töpöttämällä vaan mustaa silmien seudulle, mutta lopputulos on epäsuhta. Meikkivoide olisi daamin nassussa ihan must, mutta se oli näköjään päässyt kylppäristä loppumaan ja siksipä täti näyttääkin ihan saunasta just tulleelta. Paitsi että vähän ehti kajalia ja ripsaria laittaa ennen kuin kuvaaja tuli.

      • vaikeeta on

        "Joo ei oo helppoo"

        Ei näköjään, kun linkki meni ihan vituks.


      • .....

        Matti Nykänen ei ainakaan minun mielestäni ole hyvännäköinen. Linkissäsi ei näy kuvaa mistä puhut.


      • hyvääpäivääkulta!
        ..... kirjoitti:

        Matti Nykänen ei ainakaan minun mielestäni ole hyvännäköinen. Linkissäsi ei näy kuvaa mistä puhut.

        Eiköhän se ole se käytös, joka on valttia, joka asiassa. Maltti on valttia. Käytös ja muutenkin hyvä......


    • kiitosjuu

      jos kerta luulet olevasi naisia parempi meikkaamaan ni näytäppä toki mallia!

    • True Man

      Aiivan Näin Miksi Ylimeikataann!!!! Järkyttävän ylipunaiset huulet ja justiin se " Oranssi" kasvomaalaus eikä ne ripsenpidennykset todellakaan aina oo onnistuneitä..

    • One man

      Miksi pakkeloida naama ! kun nainen on kauneimmillaan silloin kun ei ole pakkelia naamassa lainkaan ja on oma itsensä sellaisenaan.

    • -Mies-

      Olen täysin samaa mieltä. Yritys kova näyttää kauniilta mutta näyttää kuin klovnilta!

      Toinen asia mihin kiinnitän erityistä huomiota on se haju. Maailma on pullollaan todella kuvottavan hajuisia naisia. Pirukaan ei siedä sitä. Huh heijaa, ajatuskin saa puistattamaan.

      • oi nuoruus?

        Mulla on poskipunaa vain silloin, kun ähellän vessanpytyllä paskaa itsestäni ulos, joskus naamapunaisena . harvoin, joillakin on naama punainen, ähkiessä paskannusta. Tai saavat ihanan orgasmin miehensä alla rakastellessaan.


    • musta kiisseli

      Itse olen ratkaissut ongelman olla käyttämättä yhtään meikkiä ettei ulkopuolisten tarvitsisi kritisoida kuinka kuljen sotamaalaus naamassa. Itse kun en ole hyvä meikkaamaan ja kulmakarvoja laittelemaan ( eikä tunnu oikein olvan aikaa moiseen). Tästä syystä joku kuitenkin kohta sanoo, että meikkaamaton nainen ei kelpaa jos ei ole luonnostaan Angelina Jolien näköinen... Elämä se on rankkaa kun mikään ei ole oikein.

    • laikkulärvi

      Mun yksi tuttu on oikea maalipönttöjen maalipönttö! Niin on nätti ilman meikkiä, mutta pakko vaan tälläytyä. Ja meikkaa vielä rumasti...

      Kaiken huippu oli se, kun hän sai lapsia, niin piti maalata joka ikinen päivä ne karseat maalit, joten vauvoillakin oli sitten päät ja naamat täynnä sitä pakkelia, kun niitä piti pusutella. Ja kun vauva hinkkaa päällään tarpeeksi naaman pakkelia, niin voitte vain kuvitella miten laikukas tämä rouva oli iltaa kohden :D

      Kaikkein eniten pakkelia tunnutaan laitettavan Pohjanmaalla, yllätys !

    • Natural Beauty

      Onneksi en meikkaa! :)
      Ihoni on tuhat kertaa paremmassa kunnossa kun niiden, jotka meikkaavat.
      Ja olen huomattavasti kauniimpi luonnollisena omana itsenäni, kun jotkut pellet meikkikerroksiensa kanssa! :)

      • Normaali meikki

        Meikkivoiteet hoitavat ihoa ja ravitsevat sitä, tiedoksesi!


    • Exxon Valdez

      Mitä yhteistä on vanhalla autolla ja akalla?

      Molemmat saa näyttämään hyvältä,ainoastaan kunnon pakkeli ja maalikerroksen avulla!

      • HIHIHIHI?

        hahahahohohihihihehehihihihahahihohehyyhuhyhyihoihaivävävävävävävävääää


    • luonnollisuutta!

      http://www.thelook.fi/fi/suosittelijat, On kuin kauhujen galleria leikeltyjä naamoja, rakenne = korpinkynsiä, suihkurusketusta = pullosta iho kakan väriseksi eli luonnollisuus loistaa poissaoloaan ja sitten jotkut lusikalla saaneet vielä ihailevat näitä!

      Jaik, jaik, jaik, jaik.. Meinasi yrjö hiipiä suuhuni, kun kerran jouduin treffeille tällaisen korppikyntisen naisen kanssa sushi ravintolaan. Yrjö tuli suuhun siitä, kun arvon lady kävi heittämässä pökäleen pönttöön ja mielestäni korpinkynsiin oli jäänyt sitä itseään, ilmeisesti huonon käsien pesun seurauksena! En ikinä tapaa yhtäkään naista, ennen kuin tiedän onko em. ällötyksiä kiinnitettynä naiseen!

    • meikkipelle

      Itse kosmetiikka-alalla työskentelevänä voisin pistää tikkuni ristiin.

      Työssäni näen jos jonkinmoista meikkaustyyliä. Nykynuorten vitsaus on liian tumman meikkivoiteen valita sekä itseruskettavan liiallinen käyttö, miksi vaaleaa hipiää karsastetaan nykyisin? Toiseksi valitaan meikkivoide jolla saadaan mahdollisimman matta lopputulos, eli luonnollinen raikas kuulaus ei ole enää tänä päivänä mistään kotoisin. Harmittavan näköistä kun kauniilla ja hyvän ihon omaavalla neitokaisella on aivan liian peittävä meikkivoide.

      Myöskin kulmakarvojen meikkaus on mennyt aivan liiallisuuksiin. Ymmärrän, ettei kaikilla ole luonnostaan tummia tai tarpeeksi edes kulmakarvoja, jotta ne kehystäisivät kasvot kauniisti. Silloin pitää tarttua kulmakynään tai vastaavaan. Suurin virhe tehdään siinä, että kulmat ikään kuin väritetään kauttaaltaan vaikka kynän tarkoituksena olisi piirtää pienen pieniä "karvoja" omien kulmien sekaan.

      Seuraava omaan silmääni oksettava meikkityyli on ns. nudehuulet. Nuoret kun kuvittelevat että nudehuulet tarkoittavat meikkivoiteella / peitepuikolla voideltuja huulia. Ehei!!

    • Heleä

      Muutama vuosi sitten löysin harmaasävyisiä ripsivärejä, jotka sopivat vaaleuteeni hyvin, nyt ei meinaa löytää muita kuin mustaa.


      Suomalaiset käyttävät liian kovia värisävyjä, niin hiuksissa kuin kasvoissa. Suomalaisten valttikortti olisi heleä vaaleus, se kuitenkin peitetään panda-silmillä ja oranssilla voiteella. Jos on ihossa näppyjä, on vaaleitakin voiteita olemassa. Monilla kaula on eriparia kuin kasvot. Lopettakaa tatuoiminen, 50 v. päästä on vanhainkodeissa hurjan näköisiä mummoja, kun tatuoinnit ovat rypistyneet, naama jäykkänä botoxista ja silikonipallot. Itse en ole tätä näkyä enää näkemässä.

    • afrikkalainen mies

      Saa lärtätä omaan naamaan mitä haluaa. Jos ei tykkää, voi katsoa Paul Stanleyyyhyn tai Eric Carriiiin päinn.

    • justsomethoughts*

      Ainaki itse meikkaan ihan itseäni varten. Jos näytän tärhtäneeltä, who cares, jos en minä.

    • 15+3

      Makuja on monenlaisia. Hankalaa on miellyttää kaikkia kun itse meikkaan luonnollisesti, saan kommentteja siitä miksi minulla ei ole meikkiä! Toisilta taas saan kehuja siitä että miten nätisti osaan laittaa. Tiedä sitten,

      Olen päätynyt siis siihen tulokseen että meikkaan niinkuin haluan, enhän voi kaikkia miellyttää.

      Totta on myös alottajan viestissä mainitut meikkausvirheet. Vaaleitakin meikkivoiteita on! Täytyy osata katsoa. Myyjältä saa myös apua.

    • 18v

      "Ole huomannut saman, mitä kauniimpi nainen sitä enemmän meikkiä. Mistähän se johtuu? Eikö sen pitäisi olla niin ettei kauniit naiset tarvitse niin paljon meikkiä?" no hej valot päälle sehän on juuri se meikki kun tekee kauniiksi jos pesisivät meikin eivät välttämättä olisi yhtä kauniita :) nainen meikin kanssa on minusta todella kaunista ja pidän tekoripsistä naisilla. Tässä esimerkkejä miten meikki voi muuttaa naista: http://www.damncoolpictures.com/2013/10/russian-girls-before-and-after-makeup.html

    • skördä

      Mitä kauheampi kotka sitä enemmän se meikkaa, täytyyhän ne poikamiehet ja eronneet äijät jollain yrittää iskeä.

      • N23

        Ja lopulta sitä ollaan niin sokeita siitä millä mitalla sitä meikkiä laittoi että pistetään miehen piikkiin kun karkaavat käsistä.


    • Juupa joo, olen itsekin nuorempana tyttösenä sortunut meikkaamaan ns. "väärin" ja kun näki valokuvan jossa se ns. meikki oli päällä, niin kyllä hävetti.... En kyllä sen jälkeen enää ole silleen meikannut! Nykyään olen enimmäkseen ns. luomu, eli ei meikkiä kovin usein naamassa ole ja kyllä on tullut ihan hyvää palautetta :) kun onneksi on hyvä iho.

    • Semmarit

      On aika maalata naama tai sitten ei.

    • matkusteluonihanaa

      Kas kun köyhimmätkin laittaa kalliita ripsienpidennyksiä ja rakennekynsiä tai geelilakkauksia kaikkine bling blingeineen niin sormiin kuin varpaisiinkin, kun niitä pakosti kuukausittain korjaillaan ja uusitaan siinä uppoaa kivasti yli tuhat euroa vuodessa. Minä ainakin matkustelen ja nautin elämästä sillä rahalla. Tuhlatkaa vain omat rahanne mihin haluatte :)

      Ripsien pidennys 90-120 min - hinta 110 €
      Ripsien huolto 60 min - hinta 60 €
      Ripsien huolto 75 min - hinta 70 €
      Ripsien huolto 90 min - hinta 80 €
      Pidennyksien poisto, - hinta 40 €
      Tarjous: Ripsien pidennys 2 huoltoa (a´1h), - hinta 210 €

      RAKENNEKYNNET
      Akryylikynnet 50 €
      • huolto 30 €
      Geelikynnet 55€
      • huolto 40 €
      sis. yksivärinen lakkaus, ranskalainen kiillotus 10 €
      Extra pitkien kynsien huolto 5 €

      Niin miehet, tottakai haluatte vaimonne ja tyttöystävänne ovat kauniita - ja kalliita :D

      • paljon nähnyt

        Tottakai haluan vaimoni näyttävän kauniilta, jos taas haluan tilata Escortpalveluja tarjoilevan naisen edistämään ulkomaisten ostajien halua tilata jatkossakin meiltä, niin rakennekynnet, hiusjatkeet, vamppyyrin tekoripset jne.. Voivat jopa edistää liikeneuvotteluja. Omaan elämääni en kuitenkaan ottaisi edes rakastajattareksi em. kaltaisia naisia, koska odotan kurtisaaniltakin edes jonkinlaista tasoa!


    • satanicmademoiselle

      Olen siististi mutta dramaattisesti meikkaava goottinainen.
      Ihoni on suomalaisen vaalea. Hiusket värjätty mustiksi.

      EI OLE KUULKAA AIKOMUSTAKAAN vaihtaa h-vetti mihinkään RUSKEESEEN ripsariin! :( Mikä hiton luonnollisuus-heleyshype täällä on. Lampaiden meininkiä.


      Näytän rajulle koska haluan. V-ttu hajotkaa vaan sitten.
      Tekee mieli meikata vaan lisää, että oikein järkyttyisitte. Oma mieheni soittaa bändissä ja arvostaa shokeeraavaa tyyliäni.

      • satanicmademoiselle

        PS: Mitään ripsenpidennyksiä kynsiä tai tekoripsiä en harrasta.
        V-tuttaa tuollainen tasapäistäminen ja oletus että kaikkien naisten pitäisi olla samanlaisia.


      • turkmenista

        Ei tosin paljonkaan kuulostanut siltä että aloittajan viestissä kyse olisi jostain goottinaisista/teemabileistä. Eli hieman eri asioista on kyse.

        Ja täytyy sanoa että ainakaa yhdelläkään niistä goottinaisista jotka itse tunnen, tai olen koskaan kuvistakaan nähnyt, ei kasvoja ole koskaan sävytetty oranssiksi. Yleensä sitä sävytetään sen vaaleamman suuntaan. Mutta varmasti löytyy poikkeuksia tuohonkin.

        Mutta sinähän voit shokeerata meitä vetämällä kasvot oranssiksi ja alkamaan suomen ensimmäiseksi gootti-appelsiiniksi, edelläkävijöitä voi aina arvostaa, tai ainakin nauraa niitten... kanssa.


    • ....

      Kuvailemasi meikki on yleinen tietynlaisten naisien keskuudessa, ei suinkaan kaikkien naisien.

    • katso sisimpään

      moni mies on mennyt lankaan kun tavannut vaalean blondin?, ja jopa avioon asti, kunnes arki koittaa ja harmaa hiirulainenhan se siellä kotona on vai oisko kotihiiri...

      • makuja erilaisia

        1000 kertaa mielummin kotihiiri vaimoksi, kuin baila, baila, baila bilettävä epäaito pakkelinaama jonka sydämen tilalla on useimmiten tyhjää tilaa.. Kyllä miehenä haluan mieluummin rakastavan puolison, kuin jonkun ikuiseksi pissikseksi jääneen tuulitunnelin!


    • ihmeolio---

      Olen ruma nuori nainen. Meikattuna tai ilman.
      Olen normaalipainoinen, en tupakoi enkä juo alkoholia.

      Kasvoni ovat pyöreät, minulla on purentavika (alaleuka on edellä, vaatisi leikkauksen ja 3 kk pilliruokailun, mutta leikkaamattakin voi elää) ja ilman piilolinssejä olisi myös paksut silmälasit.
      Meikkaan silmät vahvasti, mutta en käytä meikkivoidetta, olen allerginen niistä useimmille. Ihoni on kalpea. Silmänaluseni olivat mustat jo lapsena, niihin ei auta mikään. Ei aknea.

      Tässä on kuvani: http://aijaa.com/VPjUmR

      17-vuotiaana olen vielä suht persikkainen mutta pallonaama. Silmien alla ei ole vielä niin syvät huoliuurteet.

      24-vuotiaana meikkasin liikaa, mutta toisaalta se kuului rajuun tyyliini.

      26-vuotiaana (valtaosa kuvista) olen löytänyt jonkinlaisen keskitien, mutta tuon vähempää en meikkaisi.

      Joku kommentoi aiemmin, että on naisia joille ei pelkkä ripsari riitä. Mie kuulun heihin. Toisaalta, olen meikissä transun näköinen ja meikittä kuin syöpälapsi, joten liene loppujen lopuksi sama, pakkeloinko vai en.

      • ihmeolio---

        PS -> En saa miehiltä huomiota juuri lainkaan. Minua ei ole koskaan pyydetty treffeille. Olen päättänyt keskittyä työhön ja opiskeluun.


      • hyvä olet!
        ihmeolio--- kirjoitti:

        PS -> En saa miehiltä huomiota juuri lainkaan. Minua ei ole koskaan pyydetty treffeille. Olen päättänyt keskittyä työhön ja opiskeluun.

        Kuka sitä nyt miesten takia meikkaa, en viitsi meikata, kunhan pidän muuten itseni puhtaana ja raikkaana. En silti ole miestenvihaaja, rakkaus tulee, jos on tullakseen. Työ ja opiskelu on tärkeää elämänvalinta. Onnea ja menestystä, opiskeluun ja työhön. Kaunis, ihana kiitos sinulle.


      • Ihan oikeesti?!

        Jos nuo olivat sinun kuvasi, niin olet kaunis.

        Miksi odottaa yhteydenottoa miehiltä - toimi itse, jos mielenkiintoinen mies osuu kohdalle.


      • naisen vinkki

        Kyllä voit vähentää vielä reippaasti. Ilman meikkiä et ole pahan näköinen, mutta parhaan näköinen olisit jos sinulla olisi aidon näköiset kulmakarvat, ei piirretyt eikä liian pitkät ja kaarevat sekä banaanirajaukset, jotka olisi häivytetymmät ja kevyemmät, vaikka harmaat tai ruskeat,ei kovan mustat.


    • toinen nainen

      Naisena samaa mieltä ja vaikka laittaisi enemmänkin meikkiä niin sen tarkoitus ei ole olla naamio:).Kulmakarvamuoti on täällä ihan järkky,samoinse,että laitetaan irtoripsiä niin paljon ja liian pitkiä.Ylivaalennetut hiukset ja ällöä vaaleaa huulipunaa niin avot.Varmasti moni luulee olevansa tosi hyvännäköinen vaikka totuus on ihan toinen.Sama koskee kyllä vaatteita.Mua järkyttää lihavat,jotka vetää suunnilleen napapaidassa,mikroissa ja leggareissa.Paksut reidet vaan hinkkaa yhteen.Heillä taitaa olla kotona laihduttava peili:)

    • GothGoth

      Minulle työkaveri (mies) tuli tokaisseeski ''sinä et tiedä meikkaamisesta mitään''. Silläkin hetkellä minulla oli ylläni se tavallinen setti: meikkivoide, kulmien laitto, ripsari kestopigmentoidut eyelinerit yläluomissa. Selvitin asiaa hetken kuluttua, koska mielestäni tämä oli loukkaavaa käytöstä minua kohtaan. Ja hän ei illmeisesti oikeasti ymmärtänyt, että meikkaan. Vaan hän vain luuli, että en meikkaa. Kyse on kuitenkin ihan arkisesta työpäivän meikistä. Kyllä pitää nytkin vielä huokaista syvään, kun mies luulee tietävänsä meikkaamisesta (etenkin ilman miehen omakohtaista kokemusta asiasta)..

    • hersy

      Jos päässä lyö tyhjää,niin ihan sama mitä maalia naamassa,vai onko maalia ollenkaan sama juttu.

    • blue2

      Lienee kuitenkin naisen kirjoitus tuo aloitus.

      • et näin

        NO, met tehtiin jätkäsakissa eilen baarissa calluppia. Meitä oli 7.

        5 meistä kiinnostuu ennemmin luonnollisesta naisesta ja 2 persoonallisesta jonka meikki on osa vaatetusta.

        3 meistä löysi "yöseuraa" näteistä luonnollisista naisista. Yks lähti paakkeloidun emännän matkaan ja soitti just, että ette arvaa mitä meikin alta löytyi!! Lähti ulos kämpästä heti kun vaan pääsi.

        -ei kai ihme että luonnollisuus kiinnostaa.


      • jijk
        et näin kirjoitti:

        NO, met tehtiin jätkäsakissa eilen baarissa calluppia. Meitä oli 7.

        5 meistä kiinnostuu ennemmin luonnollisesta naisesta ja 2 persoonallisesta jonka meikki on osa vaatetusta.

        3 meistä löysi "yöseuraa" näteistä luonnollisista naisista. Yks lähti paakkeloidun emännän matkaan ja soitti just, että ette arvaa mitä meikin alta löytyi!! Lähti ulos kämpästä heti kun vaan pääsi.

        -ei kai ihme että luonnollisuus kiinnostaa.

        juuu ja ei ihme että miehiä pidetään idiootteina


    • ajatelkaa ympäristöä

      Naiset luulevat, että voivat hajuvesillä ja meikkaamalla peittää henkilökohtaisen hygieniansa laiminlyönnit.

      Kusen- ja hienhajua yritetään peitellä deodoranteilla, vaikka olisi paljon helpompi käydä ainakin kerran päivässä suihkussa ja peseytyä kunnolla.

      Huuliväriä levitellään holtittomasti jopa nenään asti ylähuuli maalattu.

      Hiuslakoilla yritetään peittää se epämääräinen päälaella keikkuva kaksihaaraisten ja hilseen valtaama hiuskasvusto.

      Tosi on, että miehetkin voisivat peseytyä ennenkuin laittavat itseensä deodorantteja ja partavesiä tai hiusvoiteita.

    • Never without

      Näin 51 vuotiaana meikkaan just niin paljon ja miten tykkään, ja on ihan sama mitä muut sanovat, jos itsestäni tuntuu hyvältä:)
      Aloitin meikkaamisen jo 13 vuotiaana ja se on oikeastaan yksi elämäntapani.
      Mieluummin olen meikattu, kuin se aamubussissa harmaassa lyhyessä tukassa ja liilassa nassussa esiintyvä iätön kanssasisareni. He ovat varmasti myös tehneet oman valintansa ulkonäöstään, niin kuin minäkin.
      Näin jälkeenpäin ajatellen nuorena ei olisi tarvinnut meikkiä niin paljoa, mutta kun se meikkaaminen oli niin kivaa:) Ja nuorenahan oli kiva meikata, kun kasvot olivat kiinteät ja sileät, kaikki näytti hyvältä:)
      Nykyään häivytän, peitän, raikastan, korostan, jne.
      Haluan edelleen näyttää naiselta:)

    • N23

      Jotkut naiset eivät ymmärrä että kyseiset meikit eivät heille sovi vaan tunkevat sitä naamaansa joka tapauksessa. Kaveritkaan eivät välttämättä kehtaa sanoa että nyt ei oo ihan kohdallaan tai 5 vuotta vanhaan tapaan ollaan totuttu.

      Samoin jotkut ovat voineet aloittaa hillitysti, mutta on tullut virhe tai katseltu vähän tarkemmin peilistä ja lisätty ja lisätty meikkiä kunnes lopputulos on maskimainen, mutta koko työtä ei voi heittää hukkaan aloittamalla uudelleen, joten sillä naamalla mennään.

      Olen kyllä huomannut liian monen keskuudessa, usein nuorempien, pakkelinaamat, mutta uskon että he eivät ole tietoisia contouringista koska iho tarvitsee kolmiuloitteisuutta- vaikka mielestäni koko Suomessa käsite on muutenkin tuntematon, siksi yleisesti kaameat meikkinaamat. Ja vaikka contour auttaisikin, meikkivoiteet ovat aivan väärän sävyisiä omalle iholle. En tiedä ketä varten ne niitä ostelevat. Jospa myyjätyrkyt karkottavat niitä ja ihmiset ostavat omin avuin täysin pieleen menneet värit.

      • njoop.

        Minulle käy tosiaan joskus niin, että katson ihoa liian läheltä ja "ylipeitän" virheitä (eli finniarpia, mustapäitä ja verisuonia) ja vaikka huomaan, että noh nyt tuli laitettua liikaa, ei aina ehdi aloittaa alusta, jos on joku sovittu tapaaminen/työ. Juhlia varten tosin varaan sen verran aikaa, ettei tule tämmöisiä kömmähdyksiä.

        Tykkään kyllä näkyvästä meikistä muuten, mutta ihoni haluaisin näyttävän luonnolliselta.


    • Hillitysti meikkaava

      Totta mitä sanoit., mutta makunsa ja tyylinsä kullakin. Antaa kaikkien kukkia vaan.

      • ToMB

        Totta, mutta turha tulla sitten itkeen kun kukaan ei kiinnostu muusta kuin petiseurasta.


    • non Feik

      Saan itse helposti seuraa ravintoloissa. Muutama mies on suoraan sanonutkin kun näytät niin luonnolliselta. Minulla ei ole silikoneja, ei tekoripsiä. Ihan normaali, tumma pitkähiuksinen, vähän pyöreä, enkä pukeudu mitenkään ali tai yli.

    • 1818

      Anteeksi vaan kaikki, että meikkaan.

    • 19v

      Olen 19 vuotias mies ja minulla melkein aina sattuu olemaan vähän finnejä joten käytän peitepuikkoa ja välillä mineraalipuuteria mutta ihan vaan peittääkseen finnit eikä sitä näy ellei tule ihan kasvoihin kiinni. Laitan hiukset joka päivä ja voin kyllä sanoa että kun jätän hiukset kokonaan laittamatta ja etten peitä niitä finnejä yhtään olen kyllä jonkun verran eri näköinen. Tyttöystäväni meikkaa paljon ja tietty ilman meikkiä hieman eri näkönen mutta sehän on ihan selvä asia että ulkonäkö hieman muuttuu ilman meikkiä mutta sama ihminenhän silti aina ja pidän häntä kauniina ihan missä tilaanteessa tahansa. Olen myös hänen aineita käyttänyt useimmiten ja jos itse unohtaisin peittää finnit nii tyttöystävä kyllä muistaisi, että on niitä miehiä myös kun tahtoo pitää huolta ulkonäöstään eikä vaan peittämällä epäpuhtaukset sillä tottakai myös ihoa yritetään hoitaa hoitavalla aineella ja suihkussa käyn kyllä aamulla ja myös ennen nukkumaan menoa. Itse pidän naisilla hienosta meikistä ja isoista hiuksista ja edusavasta ulkonäöstä. Minusta myös tämä että ensin ollaan tytön kanssa ja sitten kun tyttö pesee meikit pois niin lähdetään samntien pois niin nopeasti kun mahdollista niinkun yksi tssä oli kirjottanut. Sehän vaan tarkottaa sitä että tyttö luottaa sinuun ja uskaltaa ottaa meikit pois. Kai nyt mies näkee sen jo alussa jos naisella meikkiä reilummin että ei meikin alla ole ihan täysin saman näköinen ihminen mutta ihminen aina pysyy samana ja sisäinen kauneus aina kauneinta :)

    • Homopoika.

      Anneli Auer on syytön niin kauan kuin muuta todistetaan, ei mitään ylilyöntejä, katsokaa peiliinne, siellä näette pyllynaamanne.

    • Naturelli2

      Voi te säälittävät miehet jotka kirjoitatte epäkunnioittavasti meistä naisista.
      Ette ansaitse viehättäviä naisia meikkaavia tai meikittömiä.
      Tyylitaju on luontaista joillekin se luontuu paremmin kuin toisille.
      Usein nainen korostaa ulkonäköään paikatakseen itsetuntoaan joka harvoilla
      on liian hyvä. Ylimeikattu ulkonäkö kertoo usein epävarmuudesta joka ei näy.
      Kohtuullinen meikkaus on kuin hampaiden pesu , raikastaa ja virkistää.

    • popip

      Ehkä ongelmasi onkin se että kiinnität niihin asioihin paljon huomiota, jotka sinun mielestäsi ovat negatiivisia. Itse en ainakaan muista tuollaisia yksityiskohtia ihmisistä, kuin että oliko heillä liikaa meikkiä vai ei. Ihan saman tekevää. Olisitte mielummin kilttejä toisille ihmisille. Niinhän sitä lapsillekin opetetaan! Negatiivisiin asioihin keskittymisesi kertoo aina ja vain omasta sielunelämästäsi.

    • Mini & maskara

      Täyskymppi "popip". Aloittaja kaiketi kuvittelee olevansa ehostusalan ammattilainen. Olisi paljon fiksumpaa keskittyä omaan osaansa ja miettiä, onko esim. tapakulttuuri hallussa. Siis muiltakaan osin kuin toisten arviointi ja vielä aiheesta, josta miehet yleensä vähemmän tietävät ja varsin vähän ymmärtävät.

      • lusikalla saaneet

        Osui ja upposi siis! Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, kuten vanha kansanviisaus sanoo.. ;)


      • Niin näytät saaneen
        lusikalla saaneet kirjoitti:

        Osui ja upposi siis! Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, kuten vanha kansanviisaus sanoo.. ;)

        Siis mikä "osui ja upposi"? En älähtänyt, kommentoin vain oman mielipiteeni asiaan. Kansanviisauksia on hyvä käyttää vasta sitten, kun tajuaa niitten tarkoituksen ja sisällön ja tietää mihin kohtaan mikäkin sanonta sopii.


      • lusikalla saaneet
        Niin näytät saaneen kirjoitti:

        Siis mikä "osui ja upposi"? En älähtänyt, kommentoin vain oman mielipiteeni asiaan. Kansanviisauksia on hyvä käyttää vasta sitten, kun tajuaa niitten tarkoituksen ja sisällön ja tietää mihin kohtaan mikäkin sanonta sopii.

        Onnekseni en ole tutustunut moiseen hajustepommiin. Lienet niitä naisia, jotka kuvittelevat olevansa kaiken arvostelun yläpuolella. Lisäksi tapasi kommentoida kertoo enemmän sinun luonteesi heikkouksista, otan osaa jos joku on erehtynyt kaltaisesi maalipöntön puolisoksi. ;)


      • Turha vaatia kauhall
        lusikalla saaneet kirjoitti:

        Onnekseni en ole tutustunut moiseen hajustepommiin. Lienet niitä naisia, jotka kuvittelevat olevansa kaiken arvostelun yläpuolella. Lisäksi tapasi kommentoida kertoo enemmän sinun luonteesi heikkouksista, otan osaa jos joku on erehtynyt kaltaisesi maalipöntön puolisoksi. ;)

        No mitä tämä kommentti kertoo sinusta, kun minusta et tiedä mitään?


      • Kyttäät palstaa siis
        Turha vaatia kauhall kirjoitti:

        No mitä tämä kommentti kertoo sinusta, kun minusta et tiedä mitään?

        Tulit kuitenkin kommentoimaan, kiva narsisti olet..


    • naturel-kimmo

      Tottahan se on että nykyään on liian paljon meikkimonstereita, jotka peittää aidon kauneuden ja tuhoaa samalla ihonsa.

    • skördä

      Mustaan pukeutuvia ja mustalla meikkaavia goottimuijia minä panen aina kakkoseen eli anaaliin.

      • reijittäjälöolet!

        KORVASSAKIN on REIKÄ????Panetko korvaankin, kainaloon, napaan???? joka reikään jotakin?


    • mitä suotta
    • fiilisteliä

      kyllä legginssit on ihan hyvän näköiset jos niissä on kiiltoa ja ohuet ja pitsi reunat pitäkää vaan naiset leggareita

    • kesä mopo

      no joo kyllä joillakin naisilla näkyy menevä ainakin meikkaus ja hajuvesien käyttö överiksi haisevat jo kaukaa voimakkaille meikeille ja hajuvedelle en tiijä luulevatko että se tekee vaikutuksen enempi kyllä ällöttää. hillitty pukeutuminen ja meikkaaminen ihan hyvä

    • kuinsniin

      Ihmettelen sitä miten muuten niin allerginen ihminen, joka valittaa milloin mistäkin allergiasta ettei voi syödä tai käyttää joitakin tuotteita, voi käyttää ripsien pidennyksiä ja rakennekynsiä, ym. Ihon kauttahan nekin liimamyrkyt ja meikkien säilöntäaineet menevät verenkiertoon...

    • kotkotkoot

      samaa mieltä kanssasi, näyttää karmealta kun on paljon meikkiä. itse tarkistan aina meikin ikkunan edessä. en kyllä käytäkkään muuta kuin pikkasen puuteria ja ripsiväriä.

    • Kohtuus

      Miehet kyllä tytöt puhuu ihan asiaa tästä yli meikkaamisesta ,näitä maalipyttyjä näkee niin usein että ihmetellä täytyy miten sitä pakkelia pysyy niin paljon siinä naamataulussa.Itse en ole käyttänyt työelämässä meikkiä ja hyvin olen pärjännyt tällä luomunaamallani.Juhlatilausuuksiin olen laittautunut ja saanut usein kehuja mutta hiuset pitää olla aina kunnossa arkisin kin.Kyllä hyväksyn tekokynnetkin niille joilla on huono kynsilaatu,hauraat kynnet mutta itse en niitä laittaisi teko ripseistä puhumattakaan.Jokainen tehköön halujensa mukaan mutta ei ihme että miehet ei halua lähestyä näitä pakkelimainoksia.

      • okokoko

        huono kyntiset saa laittaa tekokynnet mutta huono ihonen ei saisi ehostaa lärviään?


    • C+D.

      Silloin meikki on vääränlainen,jos se saa ihmiset järkyttymään. Meikin pitäisi olla sellainen,että se saa käyttäjänsä näyttämään kauniilta,niin että meikkiä ei edes huomaa,vaan ainoastaan viehättävän ihmisen. Mustat meikit vaaleilla pohjoismaalaisilla ovat järkyttävän näköisiä.

      • Hyvää kesää!

        Näin kesällä ei tarvitse laittaa pakkelia naamaan! Ottakaa aurinkoa, että rusketutte, rasvaa vain ja aurinkoon, Kellokanervaan voi astua tulppaani tai piikitön kaktus ihan vapaasti, mitä niitä mainitsemaan? Karvat suojaavat emättimen lialta. Olisitte kunnolla, kun kumminkin se on pyhä temppeli se naisen emätin? ja miehen kaunis ja ihana siitin. Olkaa ystävällisiä ja lopettakaa sukupuolielinten haukkuminen jo. Itse kumminkin tarvitsette niitä molempia, joihinkin tarkoitukseen. Kellokanerva on kukka ja tulppaani ja kaktus ovat myöskin kukkia?. Ei saa nimitellä, eikä arvostella, eihän täällä kukaan uskalla oikeesti ollakaan, kun kaikki laitetaan tosta vaan höntteliksi. KUNNIOITUS JA LUOTTAMUS täytyy säilyä ja kehittyä. Olkaa kunnolla ja opetelkaa hyvät käytöstavat.


      • Olet kultaseni!

        Oikeen kirkkaanpunaiset huulipunalla punatut huulet, paksu ripsiväriä silmiin ja luomiväriä oikeen sinistä tai vihreetä, ja meikappia naamaan voiteeksi paksukerros, paksut kaulakorut, korvakorut ja rannekorut ja seksikäs bodykerrasto, huulet tötteröllä, miksi pitää meikata? ujostuttaako olla ilman meikkiä? ei kai? Ilman meikkiä on mukavampi olla , ei kirvele ripsiväri silmiä, naaman voi pestä koska tahansa. Kivaa!


    • gustavo_1987

      no jos minulta kysytään, niin naisethan ovat kauniinpia ilman meikkiä , ainakin nuorena, no vanhoista en nyt niin, tiedä, mutta eikös se pidä paikkaansa, että jos nuorena meikkaa liikaa, niin vanhana tulee sitten ryppyjä naamaan oikein roppa kaupalla, vai mites se asia nyt menikään? ps hyvää kesää kaikille..ja katsos, kun naisillahan ne rinnat on eikä miehillä, ja kyllä 60vuotiaaatkin, voivat vielä olla hyvän näköisiä, riippuu onko ryppyjä vai ei... ps hyvää kesää kaikille.

    • gustavo_1987

      mutta, harva 60vuotias on enään yhtä hyvän näköinen, kuin esim 24-60vuotias nainen.. ai niin ja hyvää kesää kaikille..

      • jotaintolkkua!

        Osta itsellesi barbienukke, joka ei vanhene ,eukä muutu. Aina hymyilee sinulle ja on hyvännäköinen. Antaisit jo 60v. jo ollla rauhassa, heillä on omat harrastuksensa yms, Hyvä, että jalka nousee ja muuten menee hyvin. LOPETA MOLLAAMINEN! (risua ansaitset)


    • Meikki tod. muuttaa!

      Tässäpä yksi hyvä kuvasarja joka selventää sen että meikki todella muuttaa ihmistä....jopa niin paljon että osa seuraavan linkin julkkiksista ei ole tunnistettavissa meikittömästä kuvastaan. Luonnollisia piirteitä on mahdollista korostaa tai häivyttää meikillä niin paljon.
      Itse olen nykyisin havainnut että kyllä suurinosa ihmisistä näyttää ilman meikkiä ihan "yhtä hyvälle" jos on hygienia ym. perusasiat kunnossa mutta ei vaan meikkiä.
      Toki osa ihmisistä on tässäkin tilassa kauniimpia kuin toiset mutta sanoisin että se on marginaalisempi ryhmä.

      Täällä esimerkkikuvia julkkiksista: meikki vs. ilman meikkiä:
      http://celebritytoob.com/pictures/30-fairly-shocking-pictures-of-celebrities-without-makeup/item/36175/

      • jhoopajoo

        Ei kovin hyvä kuvasarja. Ihmiset näyttävät aika samoilta ilman meikkiäkin ja noissa kuvajutuissa useimmiten toinen kuva on otettu punaisella matolla juhlavarusteissa ja toinen kuva lenkkipolulta, suu auki ja hikisenä, tai sitten "meikitön" kuva on muuten vain huono: julkkiksella edelleen meikkiä, mutta kauhea ilme ja epäedullinen valaistus.


    • Pakko meikata vähän

      Minun on ollut pakko käyttää kevyttä meikkivoidetta aina koska minulla on epätasaisen värinen punakka couperosa-iho.
      Roposeni ja kulmani ovat vaaleat joten nekin näyttävät paremmilta hieman tummennettuina.
      Kannattaa meikata päivänvalossa niin ei tule ylilyöntejä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe