Pienet on seksikkäämmät?

Pienet on sexymmät!

29

504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isot on rumat

      Mäkin olisin halunnut pienemmät ja kauniimmat rinnat. Ei nämä riipparit ole ikinä kauniit tai sexyt olleet.

    • jokunen07

      No kyllähän noita naisia kelpaa katsella paatuneimmankin miehen ;)

    • sopivat

      Kauneus on katsojan silmissä. Ikääntyessä tahtoo imettäneen naisen rinnat roikkua. Toisaalta tärkeimmän tehtävänsä rinnat ovat silloin täyttäneet. Kyllä pienirintaisista naisista pitäviäkin on. Sopusuhtaiset rinnat vartaloon nähden ovat kauneimmat.

    • isostapieneen

      Naiset, joilla on pienet tissit eivät ikinä tajua ajatella asiaa kookkaampien vinkkelistä. Itselläni oli H-kupin tissit, enkä mitään muuta niistä saanut kuin ällöttäviä kuolaajia lähentelemään, kaikki paidat piti ostaa koossa 42, vaikka olenkin kokoa 34 (voit varmaan kuvitella miten hienolta ne perunasäkit päälläni näytti) sekä liuta sua vihaavia ja kadehtivia naisia, joilla ei ole mitään muuta tekemistä tehdä kuin haukkua sua ja puhua selän takana siitä, minkälainen h**o oot varmasti, vain koska sulla on niin isot rinnat. Ei ole se isorintaisen naisen elämä herkkua. Näistä syistä menin rintojen pienennysleikkaukseen ja nykyinen koko B ja elämä on mitä herkullisinta! Ei ole mitään edellä mainittuja ongelmia eli kaikkien niiden jotka havittelee jättimäistä etuvarustusta, kannattaa lakata tollanen älyttömyyden tavoittelu, sillä ei ne ongelmat suurentamalla poistu. Kyllä ne pienet rinnat on aivan ihanat :) En enää edes maksusta huolisi takaisin niitä megalomaanisia tissejä!

      • itseensä tyytyväine

        Minullakin on b-kupit, aina olleetkin, en ole kade isorintaisille. En hauku isorintaisia, mutta kyllä se tyrkyn h*oran maineen saa tyrkkyttämällä rintojaan, kun muuta ei olekaan mitä tyrkyttää. On niitä ei-tyrkky vaatteita isompi rintaisillekin. Joten jos jätettäisiin yleistykset ihan omiin arvoihin, en tiedä mistä tuollainen kuvitelma osalle tulee isojen rintojensa kanssa, että me pienirintaiset ollaan kateellisia, ihan tosi antaa ns. läskin vaikutelman jos on isot rinnat, yläosa on suhteeton ja rinnat roikkuu, vaikkei muuten läski olisikaan.


      • opettele lukemaan
        itseensä tyytyväine kirjoitti:

        Minullakin on b-kupit, aina olleetkin, en ole kade isorintaisille. En hauku isorintaisia, mutta kyllä se tyrkyn h*oran maineen saa tyrkkyttämällä rintojaan, kun muuta ei olekaan mitä tyrkyttää. On niitä ei-tyrkky vaatteita isompi rintaisillekin. Joten jos jätettäisiin yleistykset ihan omiin arvoihin, en tiedä mistä tuollainen kuvitelma osalle tulee isojen rintojensa kanssa, että me pienirintaiset ollaan kateellisia, ihan tosi antaa ns. läskin vaikutelman jos on isot rinnat, yläosa on suhteeton ja rinnat roikkuu, vaikkei muuten läski olisikaan.

        aika monet haluaa isot rinnat ja olla miesten kuolaamisen kohteena. ei tossa mitään yleistetty ole!


    • Kaikenkokoiset

      Joku vaan näkee isoissa rinnoissa jotakin, kiihottavaa tms. Miten se kukaan voisi selittää? Ihan samalla tavalla voi kysyä, miten kukaan näkee yhtään mitään pienissä rinnoissa, ovatko ne edes rinnat? Inhottavia kysymyksiä ja kommentteja voi tehdä niin paljon kuin rahkeet kestää!

      • Iso on rumaa

        Useat näkee pienet rinnat seksikkäänä, niissä on vain jotakin kiihottavaa. Miten sen kukaan voisi selittää?

        Yhtä hyvin voidaan ihmetellä miten kukaan näkee mitään seksikästä isoissa, roikkuvissa, hikoilevissa rasvakyttyröissä jotka iän myötä roikkuvat aina vain enemmän. Ovatko ne edes rinnat vai mädäntyneet tunnistamattomat lypsyt? Inhottavia kysymyksiä voi tosiaankin tehdä.

        Eiköhän ne kaikenkokoiset löydä ihailijansa. Kunhan ne kaikenkokoiset on vain aitoja. Luonnollisuus kunniaan!


    • Joopa joo

      Hmm, hmm... Jotenkin en usko tota Olivia Wilden kuvaa aidoksi, vaan pää yhdistetty jonkun muun kroppaan... Tosin varsin sievään vartaloon, nätit pikku -tisut ja ei ees pimppiä silvottu, eli sisemmät häppärit pilkottaa... :) Nätti pimppi.

      Rinnat on kauniita kun ne on kauniita, eikä koolla väliä, vaan muodolla. Sekä pienissä että suurissa on kauniita ja rumia. Suuret voi näyttää useammin hyvältä kun naisella on vaatteet päällä, ja pienirintaisia ei niin huomaa. Kuitenkin alastomana tasavertaiset.

      • isot hyvät

      • 21v jätkä tykkää

      • kuten myös

      • Iso on rumaa
        isot hyvät kirjoitti:

        Tässä seksikkäitä naisia. Tällaisia ne rinnat olla pitää.

        http://www.bigtitsglamour.com/terry_nova_md

        http://www.bigboobsalert.com/ddf-michelle-joanna.php

        No nuo ovat juuri niitä rumia hiekkasäkkejä - tai siis muovipalloja.

        Mun mielestä mies on jotenkin todella yksinkertainen, jos ihailee silikonirintoja. Eihän ne ole edes aidot tissit!!! Vain kirurgin veistä ja muovia...

        Vähä-älyisiä ne jotka ottavat silikonit ja vielä vähä-älyisempiä ne miehet, jotka epäaitoja muotoja ihailevat :-D


      • laadilaa
        Iso on rumaa kirjoitti:

        No nuo ovat juuri niitä rumia hiekkasäkkejä - tai siis muovipalloja.

        Mun mielestä mies on jotenkin todella yksinkertainen, jos ihailee silikonirintoja. Eihän ne ole edes aidot tissit!!! Vain kirurgin veistä ja muovia...

        Vähä-älyisiä ne jotka ottavat silikonit ja vielä vähä-älyisempiä ne miehet, jotka epäaitoja muotoja ihailevat :-D

        Höpöhöpö.. Vähä-älyistä on haukkua miehiä, joilla on erilainen mieltymys rintojen suhteen mitä pikkutissisellä naisella on tarjota! Huom. itse olen b-luokkaa mutta en arvota ketään enkä hauku makuasioiden perusteella. :)
        Miehiä on rittänyt liiaksikin, ei se naiseus rintojen koosta ole kiinni.
        Mutta ei kenenkään tarvitse valehdella, muuttaa mieltymyksiään kenenkään toisen vuoksi.
        Miksi ns.tissimies olisi yksinkertainen? Onko esim.lyhyitä miehiä karttelevat naiset myös yksinkertaisia tai ne, jotka eivät tyydyty alle 13cm peniksellä? Niiiiin..! Makuasioita. :D

        Toki muakin on joskus ärsyttänyt kun joku ns.utaremamma tulee kasvotusten aukomaan päätä ja surkuttelee kuinka kukaan mies voi tuollaista katsella, oman ukon ollessa vieressä. ;) Mutta ne harvat, jotka elää rintojensa kautta ovatkin sitten oma lukunsa.

        Olen muuten nähnyt aivan todella hienosti tehtyjä rintoja. Joillakin se on kohottanut itsetuntoa ja vissiin parantanut elämänlaatua. Tällöin se rintojen korjaus/suurennusleikkaus on paikoillaan.
        Kaikki eivät ole niin vahvoja henkisesti ja se on ok, ettei pärjää omien pikkurintojensa kanssa.
        Minä pärjään, on geenilotossa tuuri käynyt kropan ja rintojen muodon suhteen. Jos olis ne "b-lätkät" niin hitto, takuulla menisin ja korjauttaisin rintavarustukseni. On näillä pari muksuakin jo ehditty ruokkimaan eikä juuri ihmeitä muuttuneet..


      • Liimalaama
        laadilaa kirjoitti:

        Höpöhöpö.. Vähä-älyistä on haukkua miehiä, joilla on erilainen mieltymys rintojen suhteen mitä pikkutissisellä naisella on tarjota! Huom. itse olen b-luokkaa mutta en arvota ketään enkä hauku makuasioiden perusteella. :)
        Miehiä on rittänyt liiaksikin, ei se naiseus rintojen koosta ole kiinni.
        Mutta ei kenenkään tarvitse valehdella, muuttaa mieltymyksiään kenenkään toisen vuoksi.
        Miksi ns.tissimies olisi yksinkertainen? Onko esim.lyhyitä miehiä karttelevat naiset myös yksinkertaisia tai ne, jotka eivät tyydyty alle 13cm peniksellä? Niiiiin..! Makuasioita. :D

        Toki muakin on joskus ärsyttänyt kun joku ns.utaremamma tulee kasvotusten aukomaan päätä ja surkuttelee kuinka kukaan mies voi tuollaista katsella, oman ukon ollessa vieressä. ;) Mutta ne harvat, jotka elää rintojensa kautta ovatkin sitten oma lukunsa.

        Olen muuten nähnyt aivan todella hienosti tehtyjä rintoja. Joillakin se on kohottanut itsetuntoa ja vissiin parantanut elämänlaatua. Tällöin se rintojen korjaus/suurennusleikkaus on paikoillaan.
        Kaikki eivät ole niin vahvoja henkisesti ja se on ok, ettei pärjää omien pikkurintojensa kanssa.
        Minä pärjään, on geenilotossa tuuri käynyt kropan ja rintojen muodon suhteen. Jos olis ne "b-lätkät" niin hitto, takuulla menisin ja korjauttaisin rintavarustukseni. On näillä pari muksuakin jo ehditty ruokkimaan eikä juuri ihmeitä muuttuneet..

        Olen minäkin nähnyt todella hienosti tehtyjä rintoja ja kiitos kuuluu aina kirurgille, ei suinkaan sille joka niitä rintoja kantaa - tämähän on se iso mutta. Kuvittelepa mies jolla on silikoonihauikset, kehutko hänen lihaksiaan??? Sehän on aivan absurdia kun kumpainenkin tietää, että olkanahkan alla on silikoonipussi ja sillä mallataan hauista. Sama rintojen kohdalla, miten joku voi ihailla nahkapalloa ja ajatella sitä rinnaksi, sehän ei ole sitä!


      • Iso on rumaa
        laadilaa kirjoitti:

        Höpöhöpö.. Vähä-älyistä on haukkua miehiä, joilla on erilainen mieltymys rintojen suhteen mitä pikkutissisellä naisella on tarjota! Huom. itse olen b-luokkaa mutta en arvota ketään enkä hauku makuasioiden perusteella. :)
        Miehiä on rittänyt liiaksikin, ei se naiseus rintojen koosta ole kiinni.
        Mutta ei kenenkään tarvitse valehdella, muuttaa mieltymyksiään kenenkään toisen vuoksi.
        Miksi ns.tissimies olisi yksinkertainen? Onko esim.lyhyitä miehiä karttelevat naiset myös yksinkertaisia tai ne, jotka eivät tyydyty alle 13cm peniksellä? Niiiiin..! Makuasioita. :D

        Toki muakin on joskus ärsyttänyt kun joku ns.utaremamma tulee kasvotusten aukomaan päätä ja surkuttelee kuinka kukaan mies voi tuollaista katsella, oman ukon ollessa vieressä. ;) Mutta ne harvat, jotka elää rintojensa kautta ovatkin sitten oma lukunsa.

        Olen muuten nähnyt aivan todella hienosti tehtyjä rintoja. Joillakin se on kohottanut itsetuntoa ja vissiin parantanut elämänlaatua. Tällöin se rintojen korjaus/suurennusleikkaus on paikoillaan.
        Kaikki eivät ole niin vahvoja henkisesti ja se on ok, ettei pärjää omien pikkurintojensa kanssa.
        Minä pärjään, on geenilotossa tuuri käynyt kropan ja rintojen muodon suhteen. Jos olis ne "b-lätkät" niin hitto, takuulla menisin ja korjauttaisin rintavarustukseni. On näillä pari muksuakin jo ehditty ruokkimaan eikä juuri ihmeitä muuttuneet..

        Musta se on vain todella vähä älyistä, jos ihailee kirurgin asentamia silikonipaloja ja näkee sen "rintana". Koska rintahan se ei enää ole. Vain muovipallo.

        Mitä seksikästä ja itsetuntoa kohottavaa siinä on? :-D

        Kaikki näkee feikkitissit ja ajattelee, miten pohjalla kyseisen henkilön itsetunto voi ollakaan. Kyllä ne silikonit otetaan miesten miellyttämistä varten ja se on todella sairasta! Mä ainakin nauran kun kadulla tulee sellainen muovipallerroita kantava nainen ja yhä useammin tyttö vastaan. Itsensä pumppaaminen "vierasesineillä" ei vain ole älykkäitä varten.

        Mistä päättelet, että minulla olisi pienet rinnat? Siitäkö, että vieroksun silikonipalleroita? Ei sevsinunkaan kapasiteetti näköjään paljoa ole... Itsehän juuri arvostelet pienirintaisia (jos olisi b-lätkät, niin menisit leikkaukseen). Annat ymmärtää, että pienet on leikattava, mutta isot silikonit on ok... ;-D

        Musta pienet ja sirot rinnat, sirossa vartalossa on yksinkertaisesti kaunista. Paljon kauniimpaa kuin vierasesineet esittämässä rintoja.


      • usko tai älä
        Iso on rumaa kirjoitti:

        No nuo ovat juuri niitä rumia hiekkasäkkejä - tai siis muovipalloja.

        Mun mielestä mies on jotenkin todella yksinkertainen, jos ihailee silikonirintoja. Eihän ne ole edes aidot tissit!!! Vain kirurgin veistä ja muovia...

        Vähä-älyisiä ne jotka ottavat silikonit ja vielä vähä-älyisempiä ne miehet, jotka epäaitoja muotoja ihailevat :-D

        Ei ole aina noin isot rinnat silikonia. Kyllä ne isot rinnat voi ihan hyvin olla myös luomua kuten näilläkin naisilla.

        http://www.findance.com/uutiset/12807/tshekkilaismalli-jana-defi-esittelee-valtavat-luomurintansa-katso-kuvat

        http://www.naturaljoanna.com/

        http://www.boobpedia.com/boobs/Alena_Shaitarova


      • tämä myös

      • laadilaa
        Iso on rumaa kirjoitti:

        Musta se on vain todella vähä älyistä, jos ihailee kirurgin asentamia silikonipaloja ja näkee sen "rintana". Koska rintahan se ei enää ole. Vain muovipallo.

        Mitä seksikästä ja itsetuntoa kohottavaa siinä on? :-D

        Kaikki näkee feikkitissit ja ajattelee, miten pohjalla kyseisen henkilön itsetunto voi ollakaan. Kyllä ne silikonit otetaan miesten miellyttämistä varten ja se on todella sairasta! Mä ainakin nauran kun kadulla tulee sellainen muovipallerroita kantava nainen ja yhä useammin tyttö vastaan. Itsensä pumppaaminen "vierasesineillä" ei vain ole älykkäitä varten.

        Mistä päättelet, että minulla olisi pienet rinnat? Siitäkö, että vieroksun silikonipalleroita? Ei sevsinunkaan kapasiteetti näköjään paljoa ole... Itsehän juuri arvostelet pienirintaisia (jos olisi b-lätkät, niin menisit leikkaukseen). Annat ymmärtää, että pienet on leikattava, mutta isot silikonit on ok... ;-D

        Musta pienet ja sirot rinnat, sirossa vartalossa on yksinkertaisesti kaunista. Paljon kauniimpaa kuin vierasesineet esittämässä rintoja.

        Totesin vain omalta kohdaltani, että mikäli nämä muuttuu "lätkiksi" niin luultavasti korjautan ne. :D Saa sitä vapaasti lukea kuin piru raamattua..

        Ja juu, joillakin on tarve miellyttää miestään tai naistaan. Mikäs paha siinä on? Huuteleeko siellä kuitenkin luomutissit, jotka luulee miesten huomion keskittyvän korjattuihin rintoihin? Älä huoli, makuja on monia ja suurin osa rintansa korjauttaneista näyttää ne omalle puolisolleen. Jotkut heikkoitsetuntoiset naiset toki kyttää uimahalleissa muiden varustuksia.. Ne samat, jotka ilkkuu syöpäpotilaan peruukistakin jne. Heikkoa..

        Yhä b-kuppisena ei vaan ole tarvetta nauraa muiden valinnoille. :) Voin hymyillä, että onneksi nykupäivänä voi ihminen fiksata itseään jos siltä tuntuu. Vaikka laittais ne haba- tai pakaraimplantit. Ei ole multa pois..

        Olen esteetikko. Monet ovat. Jokaisella omat mieltymyksensä, mikä silmää sitten miellyttää..


      • ja sie uskot

      • jooh jooh

    • Petite nainen

      Voisitko mies etsiä kuvia seksikkäistä pienistä rinnoista?

    • Seksikäs vartalo

      Langanlaiha naisvartalo, jossa suuret kiinteät rinnat (vaikka sitten silikonit) on seksikäs.
      Ja sitten niistä rinnoista, jos nännit ei törrötä vähän yläviistoon se on ehdoton no no.
      Alaviistot on merkki jo tapahtuneesta rupsahduksesta.

    • eikövaan

      Minulla maitorauhaset ilmestyvät kehoon vasta tarvittaessa, eli raskausaikana, lasta varten. Kun tämä luonnon tarkoitus maitorauhasille on toteutettu, ne palaavat entiseen kokoonsa. Kuten myös koko muu kroppani. Ei jää raskauskiloja ym. Miksi minun pitäisi laittaa kumitissit itselleni sitä varten, että ilmeisesti suurin osa miehistä pitää enemmän muovilla terästetyistä maitorauhasista? En halua, että minussa mikään hölskyy ja tutisee, kuin hyytelö. Haluan olla kiinteä ja luonnollinen. Mieheni ainakin on hulluna kokonaisuuteen. Pikkutissit rulettaa. Ihminen on varmaan ainoa lajiaan, jossa uros on kiinnostunut naaraasta hänen maitorauhastensa takia;) hah hah. Luulisin näin olevan. Toisin ollessa varmaan koirillakin olisi ihan kunnon utareet, kun pikkunisäiset eivät olisi uroksia kiihottaneet.

    • 14+54

      Ikuisuuus aihe tämä rintojen koko mutta minä pidän enemmän suurista kuin pienistä rinnoista. Mitä hienoa on isoissa roikkuvissa rinnoissa? No juuri se.

      • 50+risat

        Täysin samaa mieltä.Yks tykkää pienistä,minä Isoista.


    • Pohjoisen Pihlaja

      Eikös kyse ole siitä miten rinnat sopivat kokonaisuuteen? Tasapainoisuus on tärkeää esteettiseltä kannalta, pienet rinnat ovat kauniit etenkin sirolla "keijumaisilla" naisilla, Keira Knightley on hyvä esimerkki upeasta naisesta jolla pienet rinnat. Itse olen pitkä, leveä lanteinen ja rintakehältä leveä, siksi tunnenkin omat D/E-kupin rintani sopiviksi mittasuhteisiini.

    • biologiii

      Liittyy hedelmällisyyteen. Isot tissit on merkki jostain äidillisyydestä tai jotain sinne päin.

    • rintava ..

      Itse olen hoikka, mutta isorintainen tai en tiedä onko C koko kovin iso, mutta on sanottu rintavaksi, samoin olen aika leveälanteinenkin. Mieluiten olisin pienirintainen koska isot rinnat ainakin itselläni ovat aina roikkuneet joten olenki ajatellu, että ne voisi leikkauttaa pienemmäksi niin ylävartalokin näyttäisi pienemmältä ja ryhti paranisi sekä niska - ja hartiakivut vähenisi..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe