Valon nopeus???

sekfjhewifuhewifk

Puhutaan fysiikan laista ja valon nopeudesta, kirjoissa lukee tänäpäivänäkin että valon nopeus on nopeista nopein :) Entäs laseri? Eletään niin keski aikaa, maa on yks v.tun pizza ja aurinko kiertää tätä pizzaa. Poista kekeekekee tääkin viesti.... Vähän niiku apina opettais sammakolle kuinka nenää kaivetaan!

17

97

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä näitä sikiää?

      Huh huh! Laseri?

    • sdfklhfkjdshksn

      Niinpä! Kumpi on on nopeampi? Synnyin ruotsissa! Missä ite?

      • Mistä näitä sikiää?

        Peruna kellarissa! Pohjanmaalla, svedu pelle!


    • Wells

      Entäs aikakone?Entäs ajanvääristäminen?Entäs uudet kujeet?

      • ,mdvsnkfkv

        Niin mitä aikaa? Kujeet on uudet :)


    • Wells

      Aika on rahaa niin ne sanoo.Aikakone aikakone jol voi mennä ajassa pitkin ja poikin.Mutta se on salaisuus.Hys siis ja mitäpä me tiedämme.

      • sdklfdsovns,v

        Joo, mennää ajassa taakse päin ja tapetaan mooses ja jeesus. Jäis monta sotaa väliin XXDD


    • mcxvxn vnx ,vm

      Niin sikiä otsikko? Entäs tää, oli alku räjähdys joka laajeenee tätä v.tun universumia ja luihistuu jossain vaiheessa. OK! Väitetään että avaruus on ääretön? Miten ääretön voi luihistuu??? Kerro? Oon niin vitu.n tyhmä et en tajuu kun en ees kouluja käyny :(

    • Q uestion

      Miten ei mitään voi myös olla jotain?

      • kjdfshkfjbsdkfabsh

        Niin ja mistä pimeä materia tulee? No onneksi meillä on fyysikan lait jotka selvittää kaiken! Eikös tätä pimeää materiaa Cernissä jo luotu? Apina opettaa kouluja käyneitä sammakoita kaivaa nenää..... Ai niin, sammakoilla on räpylät! Usko kaikki mitä luet, näet ja ehkä koet..... XD


    • rty3h4r5ty

      Miten noi erilaiset ulottuvuudet?Onko niissä jotain elämää mitä ei ihmisen silmät näe?

      • dfkldjldsfknl

        Ei kun meillä on noi fyysikan lait jotka kertoo missä mennää.... valon nopeus on nopeista nopein! Voisko toi pimeä materia tulla toisesta ulottuvuudesta mitä ei näe? Evoluution mukaan luonto ja maailmankaikkeus käyttää kaiken hyödyksi,siksi mehiläistern kennot kuusikulmaisia ym. Erikoista että ihminen käyttää kuitenkin vain 20prosenttia aivoista? Minäkö se olen nyt se kusi-pää???


    • Valo Pää

      "Entäs laseri"?

      No juurihan sanoit että valo on nopein, ja laser on valoa, jotenka ei se nopeammin mene.

      "Laser on laite, joka tuottaa koherenttia valoa."

      • fkjdshkdsfjh

        Oletko kuullut sarkasmista? En jaksa ruveta väittelee ja olet aivan oikeassa laaseri on tehty tekniikkaa käyttäen. Silti tämä on jokaisen oman tulkinnan varassa ja tehköön ihan omat johto päätökset. Kiitos hienoista nimistä joilla yrität loukata, en osaa ottaa loukkauksena niitä koska tuo kertoo enemmän sinusta kuin minusta. Syytön minä olen siitä että olet k.u.s.i.p.ää niin suotta kostat muille tätä. Ei ole häpeä olla tyhmä tai vajaa älyinen, ei sokeritautinenkaa voi sairaudelleen mitään.


    • pipero

      Mitä ihmettä? Missä ovat lukkijurpo ja kekek-kekek kaikentietävine mielipiteineen?
      En voi uskoa silmiäni. Tämä on uskomatonta!

    • ökuyjfdsaWQ

      Siis elämme hologrammissa ja valon nopeus on ollut toistaiseksi vakio tietokoneiden laskentakapasiteetin vuoksi, mutta valon nopeus kasvaa ja silloin ovat tiedemiehet ihmeissään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe