Mitä miehen päässä liikkuu? AUTTAKAA!

totally_lost

Tämä on ongelmien ongelma oikeasti!

Tapasimme tämään erään ihanan miehen kanssa tinderin kautta ja menimme kahvilaan hänen ehdotuksesta. Silloin juttelimme lakkaamatta ja hän vei minut ja pyöräni kotiin hänen autolla. Toisella kerralla nähtiin minun luona, kun valitin olevani tylsistynyt. Silloin kävime kävelyllä ja hän korjasi pyöräni ja keitin meille kahvia. Kolmannella kerralla katsoimme leffaa luonani ja hieroimme toistemme selkää ja niskaa. Neljännellä kerralla hän auttoi minua viemään tavaroita uuteen asuntooni ja venkslasi nettijohdon kanssa, koska en itse saanut sitä irti. Millään näistä kerroista en ole saanut suudelmaa! Aina vain ihana halaus, hänen kädet harhailemassa pitkin selkääni ja kylkiäni.

Kuudennella kerralla hän tuli letuille uuteen asuntooni ja jäi yöksi. Koko yön halailimme ja lusikoimme ja oli helvetin ihana ja suloinen yö. Aamulla hän sitten anto pusun huulille ja kun hän lähti, nii pyysin uuden pusun. Tänään näimme pikaisesti ja EI TULLUT SITÄ PUSUA!

Mikä häntä vaivaa?? Hän sanoi ennen ensitapaamista, että hän on ollu 2 vuoden suhteessa eikä halua palata siihen pitkään pitkään aikaan vielä. Ymmärrän häntä, mutta sanat ja teot ei oikein täsmää.. Mitä hän haluaa? Miksei hän pussaa minua oma-aloitteisesti? Kuitenkin meillä on aina hauskaa yhdessä ja hän on tosi suloinen ja kultainen ja hauska ja on aidosti kiinnostunut asioistani. Voisko joku ystävällisesti kertoa, mitä tuo mies oikein haluaa ja mitä hänen päässä liikkuu???? :)

8

772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä tuohon sanois

      Voi kuule kun ei me voida mitenkään tietää mitä miehen päässä liikkuu ja mitä hän haluaa. Kysy häneltä itseltään!

    • Ei, lapsirakas, me emme todellakaan voi tietää mitä miehen päässä liikkuu. Mutta jos hän on sanonut, ettei ole valmis suhteeseen, niin usko sitä. Nauti satunnaisesta yhdessäolosta hänen kanssaan, jos haluat, mutta älä odota yhtään sen enempää. Ja jos pelkäät, että nykyisen kaltainen tapailu ei riitä, niin vedä johtopäätöksesi ja irtaudu ajoissa.

    • pahat aavistukset

      Hei. Jotkut asiat joista kirjoitat, kuulostavat
      pelottavan tutuilta. Itsekin suomi24:n kautta tapaillut
      silloin tällöin miestä joka ei tunnu tietävän mitä
      haluaa. Viitsistikö kertoa jotain pieniä tunnisteita,
      esimerkiksi minkälainen auto tai etunimen ensimmäinen
      kirjain? Itse puhun nyt vähän alle kolmekymppisestä kaverista.

      • totally_lost

        Kaveri on 21 ja ajaa vanhaa opel corolaa tai jotai vastaavaa :D


      • *sama*
        totally_lost kirjoitti:

        Kaveri on 21 ja ajaa vanhaa opel corolaa tai jotai vastaavaa :D

        Okei kiitos, hieno juttu, emme puhu
        onneksi samasta tyypistä. :)


    • tterarfscvxshk

      Mies vastaa.

      Itse mies jolla nuoruudessa oli huonota hampaat.
      En siitä syystä ole mikään kova pussailija, vaikka teenkin kaikenlaista hellyyttä naisille. sivelen, hivelen, paijaan ja halaan.. Mutta en juuri pussaile.

      Jos olenkin pussailu päällä mutta naisen henki haisee. ei sekään innosta :(

      Vika miehessa, tai jos aloittajalla on hoitamattomat hampaat ?

    • nmnkjijuiui9

      voi olla että herpes jyllää lerssin päässä vielä viikon niin ehkä se siitä luonto tikanmäen puuhun vetää kun ruvet lähtee, se pelkää että huomaat näkkileivän puruja varressa kun suikkaat sitä pimeässä, ja voinen kertoa että se ei ole syönyt näkkäriä

    • 9 + 16

      Kaikille pussailu ei ole niin tärkeää. Itsekin pidin sitä pitkään vain jotenkin hassuna touhuna, vanhemmiten olen oppinut siitä enemmän pitämään. Mutta ei siis kannata liikaa lukea tunneasioita sen perusteella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe