Minkäläisista pojista tykkäätte tytöt?

haluaisintietääää

Otsikko kertoo kaiken :)

143

1412

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus tytön suusta

      meit kiinostaa vaa bodarit ja hottisjääkiekkoilijat täys timmil kropal. tää on minimivaatimus pojist. tosin tyttö saa kyl 140kg kalju harvahampainen finninaama autistinen virtahepo.

      t. totuus tavallisen suomalaisen tytön suusta

    • Summerhay

      Ulkonäöllä ei itelle nyt kauheasti väliä ole, silmälaseista taikka pitkistä hiuksista en kyllä pahemmin perusta :/ :) kunhan hygienia kunnossa etkä näytä petolinnun perseeltä. Jos on pieni pömppömaha niin aww :3 liika bodaus on liikaa.. Ryhti on myös tärkiä :) luonteesta mulle ainakin tärkeintä on mielikuvitus! Keksit itse uusia asioita. Kuten suutelemisen aikana oma-aloitteisesti hyväilet käsiä, selkää, hiuksia ja niskaa. Taikka otat kevyesti lantiosta kiinni.. Yllätyshaleja, katsot silmiin, laulamisen yrittäminenkin on todella suloista :3 optimisti olisi ihana jos poika olisi myös kun itsekin on c: ja tietenkin että poika rakastaa tytön kaikkia puolia! Aamuörrimörriä, iltaväsyä, ärtyisää puolta yms :) ja pituudesta vaan että kunhan on itseä pidempi niin ihanaa :3 (170cm)
      ~Neiti kesäheinä

      • kajah

        Onko kikkii? Oon aikalailla tommone :3 paitsi et en oo ehkä noin pitkä. -14v poika


      • neitikesäheinä
        kajah kirjoitti:

        Onko kikkii? Oon aikalailla tommone :3 paitsi et en oo ehkä noin pitkä. -14v poika

        Jep, mun kik on aphv :3


      • poitsu, 14v

        Saaks sulle tulla puhumaan?:3


      • kesäheila

        Onko sulla kik


      • neitikesäheinä
        poitsu, 14v kirjoitti:

        Saaks sulle tulla puhumaan?:3

        Tietty saa :3


      • 15w

        Missäs päi asustelet?
        T:15w poika


      • neitikesäheinä
        15w kirjoitti:

        Missäs päi asustelet?
        T:15w poika

        Porin lähistöl :D


      • 15w
        neitikesäheinä kirjoitti:

        Porin lähistöl :D

        Höh, vähä turha kaukana... :/


      • neitikesäheinä
        15w kirjoitti:

        Höh, vähä turha kaukana... :/

        No voi :(


      • 15w
        neitikesäheinä kirjoitti:

        No voi :(

        Onko kikkiä?


      • neitikesäheinä
        15w kirjoitti:

        Onko kikkiä?

        On, aphv :)


    • 15tytsy

      miehes sais olla sellane hellä ja huomaavaine mut sängys sais olla toimintaa millo hellää tai sit vähä rajumpaa.. ei mikää bodari vaa sellane mil ois pieni pömppis masu toisaalt tykkään myös vaiks ois vähä isompiki masu.. mies joka uskaltais kertoo tunteist ja tulis mun kaa toimee hyvi,,

    • Tyttö 16

      Itse pidän aika sosiaalisista pojista, varmaan siksi koska olen itsekin sosiaalinen. Ja tykkään siitä jos toinen osaa heittäytyä vähän hölmömpäänkin juttuun mukaan ihan täysillä. Tykkään tehdä hetken mielijohteesta kaikkea outoa, kuten tanssia suihkulähteessä tai yöllä kävelyllä heittää vaatteet kasaan ja lähteä uimaan, joten vois olla kiusallista, jos poikaystävä jäisikin vaan katselemaan sivusta. Tää nyt sinänsä on sivuseikka, mutta mun mielestä on ihan huippua vielä, jos poika uskaltaa/haluaa kokeilla kaikkea sängyssä, tavallinen seksi seitsemän kertaa viikossa ON tylsää.

      • 15v

        Kik:jonuonpro


      • Nännimestari

        Tääl TÄYDELLINE :D kik matteZ_


      • VapaallaTyylillä-96

        Vittu et tää misu sopis mulle hyvin. Mäki rakastan tehdä asioita hetken mielijohteesta ja joskus ne asiat on sellasia mitä katuu jälkeen päin. Mut sulla ja mulla on yhteistä nuo kaikki asiat jotka kerroit enkä edes jauha paskaa nyt. Perkele vaa ku tuskin koskaan edes tavataan mutta juuri tollasesta haaveilen.

        Tässä tää mun turha kommentti tänne joten ei muuta ku että pitäkööt jengi hyvän kesänsä sillä mä ainakin pidän oman


    • 14v tolvana

      Mun mielestä ulkonäöllä ei sais olla tippaakaan väliä. Pieni maha, iso maha? Ihan sama. Luonne on ehdottomasti tärkein! Tytöiltä on huono kysyä tällasii kysymyksiä, koska naiset ei todellakaan oo asioista aina samaa mieltä. Tytöt tykkää sellasista pojista, jotka kuvastavat yleensä heitä itseää (poikkeuksia on). Omasta mielestäni huumorintajuiset ja positiiviset pojat on mukavia. Sellaset jotka osaa neuvotella asioista ja kuuntelee, jos on hätä. Jatkuva pussailu ja haliminen ei myöskään oo aina hyvästä. Pelkkä ajan jakaminen riittää. ;)

    • girl17w

      Tykkään semmosista vähän kiltemmistä pojista, jotka osaavat pitää silti hauskaa. Ois kiva jos tykkäis käydä kävelyllä ja lenkillä. Viihtyis kaveriporukassa ja kahdestaan mun kanssa. Huumorintajuine kohtelias hymyileväine ja muutenki semmonen hyväntuulinen. Osais pitää huolen ittestään. Ei hauku/pilkkaa mun ystäviä perhettä eikä sukulaisia... Ääh emmä tiiä :D

      • gvjljjkkkk

        Oisko lisää? :) kyllä pojatki saa kertoa että millainen tytön pitäs olla


      • boy18w

        Girl17w Onks sul kikkii?:)


    • neitonenn:)

      Minä, kaunis ja hyväkroppainen puoliksi suomalainen voisin seurustella ihan tavallisen, normaalipainoisen ja -pituisen duden kanssa. Ei tarvii mitään vatsalihaksia (vaikkakin sellaset itse omistan, hehheh)
      Joku sellainen joka tykkää liikunnasta ainakin jonkin verran, eikä ole minua lyhyempi. (170cm)
      Jos nyt sitä unelmaluonnetta rupeisin kuvailemaan, niin huumorintaju ja romanttisuus sekä uskollisuus on varmaankin niitä tärkeimpiä piirteitä.

      // Vaikka mainitsinkin alussa ulkonäöstäni, en tarkoittanut ylpeillä tai mitenkään, vaan todistaa että kauniitkin naiset kelpuuttavat hyväsydämisiä ja ihanaluonteisia jätkiä poikaystävikseen. Sama kai pätee myös osaan miehistä. :)

      • Gloyd Orangeboar

        Vaikutat juuri sopivalta. Tosin itse olen ylipainoinen, vaikka kaikki muu täyttyy periaatteessa. Eli voin periaatteessa unohtaa kokonaan haaveet siitä, että pääsisin kanssasi minkäänlaiseen suhteeseen :( Jos sinua kuitenkin kiinnostaisi, niin kikki on gloydtroll99, ja olen Tampereelta.


      • Gloyd Orangeboar
        Gloyd Orangeboar kirjoitti:

        Vaikutat juuri sopivalta. Tosin itse olen ylipainoinen, vaikka kaikki muu täyttyy periaatteessa. Eli voin periaatteessa unohtaa kokonaan haaveet siitä, että pääsisin kanssasi minkäänlaiseen suhteeseen :( Jos sinua kuitenkin kiinnostaisi, niin kikki on gloydtroll99, ja olen Tampereelta.

        Kuvankin voin antaa kikissä, jos haluat :) !


      • huoh:/

        No hyi saatana.. tytöl vatsa lihakset tulee mieleen tiina jylhä.. öhh mikä monsteri. Ja sitten tidoksi että kaikilla on vatsa lihakset mutta ne voivat olla rasvakerroksen peitossa. Tytös pitää olla jotain mistä tarttuu. Ne lihaksikkaat tytöt tai naiset saa harvoin poikaystävän. Eikä teidän muijjien tarvi vaatii meiltä miehiltä mitään jos itte näytätte perseeltä. Ne bodari muijjat jotka kehtaa väittää itteensä jotenkin kauniiks niin ne vois vaikka mennä helvettiin. Suonet ja rumat möykkylihakset ei oo kauniita naisella. Ja se on FAKTA


      • nännimestari

        Täsä 179cm pitkä poika :) kik: MatteZ_


      • 17+1

        mistä päin oot? Sopisin hyvin noihin "kriteereihin"...


      • 1×1

        Onko kik? Mun kik on varaprofiili


      • YleisMies24
        huoh:/ kirjoitti:

        No hyi saatana.. tytöl vatsa lihakset tulee mieleen tiina jylhä.. öhh mikä monsteri. Ja sitten tidoksi että kaikilla on vatsa lihakset mutta ne voivat olla rasvakerroksen peitossa. Tytös pitää olla jotain mistä tarttuu. Ne lihaksikkaat tytöt tai naiset saa harvoin poikaystävän. Eikä teidän muijjien tarvi vaatii meiltä miehiltä mitään jos itte näytätte perseeltä. Ne bodari muijjat jotka kehtaa väittää itteensä jotenkin kauniiks niin ne vois vaikka mennä helvettiin. Suonet ja rumat möykkylihakset ei oo kauniita naisella. Ja se on FAKTA

        Olet ihan oikeassa tytöillä EI kuulu olla vatsalihaksia, siitä vain tulee oudon miehinen vaikutelma, eikä todellakaan mikään "kaunis tyttö"-kuva


    • Jätkä 16v

      Jep muijas pitää olla mistä ottaa kiinni. Ei mitää six packejä :) Muodot

    • neitonennn1

      Älkää säikähtäkö. Mä kammoan niitä tosi erottuvia vatsalihaksia itsekin. Niillä vatsalihaksilla tarkotin enemmänki sellasta pyykkilautavatsaa.
      http://cdn.thesupermodelsgallery.com/2012/12/Alice-Panikian/Alice_Panikian.jpg
      tuommosta ^
      Mulla tais olla sitten väärä käsitys, anteeksi siitä. Jos mun hoikkaa naisellista, siltikin kurvikasta kroppaa johonki Tiina Jylhän lihaskimppuun verrataan.. huhhuh

    • nopp _

      naiset pitävät romantiikasta ... ja oma aloiteisuudesta. komeus ! lyhyet hiukset itse pidän blondista ja hyvinpukeutuminen !!

    • Aw sulan!

      Ite tykkään pitemmistä mitä ite oon (168 ylöspäin) ja ikä ois 00-98 (-: harrastais jotai ettei olis mikää sohvaperuna ja ois hyvä hygienia. Huumorintaju ois tosi iso plussa koska iteltäni löytyy myös! Tykkään kohteliaista, mukavista ja avoimista pojista. Hyvä tyylitaju on älytön plus, en tykkää mistää verkkarihousu dc-kenkäsistä jonneista. Venari plussaa! Suunilleen jotain tuommosta (-: .

      • 15w

        No mullahan melkee kaikki täyttyy, paitti toi tyylitaju, käytän semmosia vaatteita joissa viihdyn, muttei kuitenkaa noita kuvailemias vaatteita. Olen 15/-99 poika Lapista


      • 15v poika

        Täytän erittäin hyvin tulisitsä koskaa kikkailee Luihu99


      • 10kautta10

        Kävisin melkein paitsi et käytän lökäreitä koska en saata kestää kiristäviä farkkuja... :l


    • ykstyttövaaaaaa :)

      Ite oon koht 15-vuotias tyttönen. Ja tykkään sellasista huomaavaisista, VÄHÄN badass pojista. Ei liikaa! Mulle on melkosama jos jätkä juo tai polttaa mut sitä en hyväksy et juo jokaviikonloppu.

      Tässäpä jtn:
      -Huomaavainen
      -semi puhelias
      -hellä
      -ystävällinen
      -ymmärtäväinen
      -hieman pervo :)
      -Mopopoika :3
      -Ei mikään ES-jonne...
      -sellanen joka hyväksyy mun kaikki puolet
      -joka ei vonkaa kokoajan ja aattelee muutaki kun pillua
      -itteeni pitempi eli joku 160 ja siitä ylöspäin :D Ite oon vaan 15,9 cm pitkä :)

      Ulkonäöllä ei sinäänsä paljoo paskaakaan väliä :) Kuha ei oo mikää yli bodattu klontti eikä mikää 25 kg painava siima :)

      • poika15vv

        ää oon just tollane :) mistä päi oot ja onko kikkiii?


      • ykstyttövaaaaa:)

        xD Siis 158,9 cm pitkä :D


      • ykstyttövaaaaaaaaaaaa:)
        poika15vv kirjoitti:

        ää oon just tollane :) mistä päi oot ja onko kikkiii?

        awww :3 kuopion läheltä :D toi kelpaisinko kellekkään? Aihe on mun nimimerkki: -99 Tyttönen.. Ja ei oo kikkii laita kik nimes jos haluut :D täll viikol uus puhelin johon saa kikin ladattuu :) koska tää puhelin väittää et kikkii ei löydy :D eli jos kiinnostaa nii pistä kik nimes nii myöhemmi voin laittaa viestii :)


      • ykstyttövaaaa:)
        poika15vv kirjoitti:

        ää oon just tollane :) mistä päi oot ja onko kikkiii?

        ja mistäpäi ite oot? :)


      • poika15vv
        ykstyttövaaaaa:) kirjoitti:

        xD Siis 158,9 cm pitkä :D

        oon uudeltamaalta :(


      • ykstyttövaaaaa:)
        poika15vv kirjoitti:

        oon uudeltamaalta :(

        :/ En tiiä ees mis se on :(


      • ykstyttövaaaa:)
        ykstyttövaaaaa:) kirjoitti:

        :/ En tiiä ees mis se on :(

        Tai siis tiedän mut se nyt kattaa aika ison alueen.. Ite oon tulos Helsinkii ensviikon maanantaina viikonpäästä.


      • poika15vv
        ykstyttövaaaa:) kirjoitti:

        Tai siis tiedän mut se nyt kattaa aika ison alueen.. Ite oon tulos Helsinkii ensviikon maanantaina viikonpäästä.

        no asun siin nurmijärvel :)


      • ykstyttövaaaa:)
        poika15vv kirjoitti:

        no asun siin nurmijärvel :)

        jaajaa :D mun yksparhaista kavereist kävi siel tänävuonna riparin ja siis siel nurmijärvell :D


      • poika15vv
        ykstyttövaaaa:) kirjoitti:

        jaajaa :D mun yksparhaista kavereist kävi siel tänävuonna riparin ja siis siel nurmijärvell :D

        oorait :)


      • ykstyttövaaaa:)
        poika15vv kirjoitti:

        oorait :)

        onks sull kikkii? :)


      • 14141541515111515
        ykstyttövaaaaaaaaaaaa:) kirjoitti:

        awww :3 kuopion läheltä :D toi kelpaisinko kellekkään? Aihe on mun nimimerkki: -99 Tyttönen.. Ja ei oo kikkii laita kik nimes jos haluut :D täll viikol uus puhelin johon saa kikin ladattuu :) koska tää puhelin väittää et kikkii ei löydy :D eli jos kiinnostaa nii pistä kik nimes nii myöhemmi voin laittaa viestii :)

        aika lyhyt oot kun 15,9cm pitkä.... :DDDDDDDDDDDDDDDDD oot mun kämmentäkin lyhyempi ja kik: TXSKXN Oon kans kuopiosta, jos haluut jotakii huvikseen kirjotella.


      • ohoooo
        14141541515111515 kirjoitti:

        aika lyhyt oot kun 15,9cm pitkä.... :DDDDDDDDDDDDDDDDD oot mun kämmentäkin lyhyempi ja kik: TXSKXN Oon kans kuopiosta, jos haluut jotakii huvikseen kirjotella.

        eikun vittu:D JXHXT


      • 1053we626
        ohoooo kirjoitti:

        eikun vittu:D JXHXT

        tuli väärä nimi vahingossa


      • Yks tyttölivaaaaaaaaaaa

        15.9 CM PITKÄ. HERÄTYS LISSU TEE ITSARI JA OPETTELE ÄIDINKIELEN PERUSPUHE JA OTA SUIHINMUNAANOTTOA


    • tytsyhh

      • pitempi kun mä (>170) mua häiritsee aina ihan älyttömästi kun oon kaikista pisin :D
      • mun ikänen tai vähän vanhempi (-00 - -97)
      • ei mikään es-jonne, 24/7 tupakoiva, alkoholisti tai huumeita käyttävä
      • on aina oma ittensä
      • fiksu (ah fiksut pojat on ihania :3)
      • mukava (tätä ei voi korostaa liikaa. kukaan ei tykkää pojista jotka vittuilee koko ajan)
      • ei oo vaan pillun peräs
      • sellanen vähän suojeleva ja hellä :3
      • ulkonäöl ei oo oikeesti melkee mitää väliä. on sillee pari juttua mistä mä en tykkää kuten pitkät hiukset pojilla, jos on naama täynnä lävistyksiä / täynnä tatuointeja (jos on joku pieni niin ei haittaa), jos housut roikkuu nilkoissa niin ei
      • sellanen joka oikeesti välittäis musta
      • ja joka aina lohduttais ja sais mut nauraan vaikka mulla ois paha olla
      • jolla ois samanlainen huumorintaju ku mulla :3

      • vois:)

        Kerro sun kik?


      • tytsyhh
        vois:) kirjoitti:

        Kerro sun kik?

        En ite viitti mut voin kikata sulle jos laitat sun :3


      • 99p

        Kikkaa atungi jos haluut keskustella kuvausta vastaavan kanssa


    • rge

      ulkonäössä plussaa
      - lävistykset, venytetyt korvat
      - parta (ei kuitenkaan mitään "amisviiksiä" :D)
      - erilainen pukeutumistyyli (varsinkin grunge ja rockabilly)
      - hyvä hygienia
      - mielummin tukevampi, kuin ihan langanlaiha

      luonteessa on plussaa
      - huumorintaju
      - ei kokoajan roiku kiinni mussa
      - ei ole kokoajan menossa, vaan haluaa vaikka halia ja kattoa leffaa
      - huolehtii ja lohduttaa, jos siihen on tarvetta

      enpä nyt keksi lisää, mutta suunnilleen tälläinen olisi unelmapoikaystävä, mutta tuskin tälläistä löytyy :D

    • hihi :3

      Nohh mäpäs kerron.
      Pojissa arvostan erityisesti luotettavuutta, rehellisyyttä, ja sitä et uskaltaa näyttää tunteensa.
      Itsevarmuus pitäs jokasel olla kohillaan.
      Perinteisesti tyttönä kaipaisin pojalta suukkoja halimista ja just tollasta ihanaa yhdessäoloa.
      Ja mitä ulkonäköön tulee ni ihan normaalit hiukset ja siisti pukeutuminen ois plussaa.
      Myös hygieniasta pitäs osata pitää huolta. :)

    • c::

      -hoikka taikka ihan vähän pyöreä, kunhan ei mikään bodari
      -ystävällinen ja kohtelias
      -ei sellanen perus makkaraajakaljaaa6-1karjalatakaisin-juntti
      -pukeutuu siististi, mutta tyylillä ei väliä
      -söpöt kasvot ja ehkä vähän pidempi tukka (kunhan sen osaa pestä)

    • niiskumyy

      Oon ite -01 alkukeväästä syntyny tyttönen :3 Lisää tietoo saa kikis :D

      haluisin pojalta
      - iha normi vartaloinen, ei mikää bodari saa olla vaikka pieni pömppö :3
      - huumorintajunen
      - tykkää hurjista laitteist ja menost mut ei tarvi olla mikää uhkarohkee :D
      - mopopoika ois kiva tosin hankin itekki mopon kun täytän 15 :3
      - tykkää olla mun kaa kahestaa ettei karkaa mihinkää lössii ja tykkää vaikka vaa istuu tai makoilla jossai iha rauhas ja/tai kattoo leffaa tms. :3
      - Oon huomannu et esim. menkkojen aikaan saatan olla aikas äkkipikane, mutta vaik tajuun sen jälkeepäin ja osaan kyl pyytää anteeks ja sillei mut haluisin jonku joka osaa keskustella rauhallisesti eikä vaa lähe heti ovet paukkuen ;3
      - saa olla pervo muttei mikää pillunruikuttaja (eikä varmaa kukaa ookkaa mut listaan sen silti tähä)
      - Hygieniasta pitää pitää huolta
      ja pituudella ei oo välii mut kuha ei tyyli kymmentä senttii lyhyempi mua oo nii :D (oon ite n. 165cm)

      siinä varmaa jotai mikä suurinpiirtei olis täydellinen :33

      • Poika_01

        Mikä sun kik?


      • niiskumyy
        Poika_01 kirjoitti:

        Mikä sun kik?

        Mun kik on Riinuuuu :3


    • hauqqqqiz

      No täs mun ihannemies

      Ulkonäkö:
      Vahvat kasvonpiirteet. Jotain joka vie huomion. Pituudeltaan yli 170cm :D Ei liikaa lihaksia, mutta niitä löytyis. Lävistykset plussaa, hiuksista ettäh melkee kaikki käy silleesä koska kaikissa tyyleissä ja väreissä on omat hyvät puolensa. Heviletit on hienoja jos ne ei oo rasvakasa, irokeesit on siistejä, emoletitki on jepa ja ananashiuksetki menettelee, riippuu ihmisestä kuka niit kantaa (; sittennn tatuoinnit on siistejä. Pukeutumistyyli semmone perus bändipaita, tummat revityt farkut tai jotkut hienot shortsit, skeittikengät/maiharit/tennarit mut ei lenkkareita xD sit jotkut korutki on jees. semmone omalaatuset epämassat tyylit on aika puoleensa vetäviä.

      Luonne ja muuta paskaa:
      Ei mikään 24/7 angstipaska, yhtä paska huumorintaju ku mulla ja heittää huonolaatuista läppää sairaistaki asioista. Ei mikää urheiluhullu bodari. Tärkee asia on myös et pelaa videopelejä PC:llä :D Sit osais ottaa asioit tosissakii, osittain huomaavainen mutta ei todellakaa mikää liian kiltti hyvis. sit toki läheisyydenkipeä :DDD Sit et se auttas mua vaik jonku pelin pelaamises :3 osais tehä ruokaa. ei ottais opiskeluu liian vakavasti :D Sit ois kiva jos se ois musikaalinen, soittas vaik kitaraa tai rumpuja, tykkäis samantyylisestä musasta ku mä :3 ja ois kiva et se osais vaikka piirtää hyvin. Osais kumminkii keskustella avoimesti ja sillee :D

    • aw söpöö

      Mä en yleensä hirmusia vaatimuksia laita, koska en itekkää se kedon kaunein kukka ole. Mun mielestä poika sais ainakin olla mua pidempi, eli 156 cm ylöspäin. Söpöintä toki olis jos pitäis katsoa ylöspäin nähdäkseen sen, suudella vähän varpaillaan ja silleen. Olis kiva et ois sillee vahva, ei bodari, sillee hoikka mutta että lihaksiakin löytyy. Toki sillä mahan koolla ei oo väliä, vaan sillä luonteella. Ruskeet hiukset on mun mielest tosi jees, oikeastaan melkein kaikki hiusvärit on kivat. Pitkist hiuksista en itse oikein tykkää, mut joillekkin se sopii. Ananas näyttää melkein suurimmalla osalla kivoimmalta, tai silleen että hiukset vain menee miten sattuu, niihin upotetaan välillä sormet ja pörrötellään.

      Luonnekohast sitten tulee melkein aivan liian pitkä :D Sais olla mukava, huolehtivainen, ei vonkais kokoajan vaan sänkyyn, kiltti, huomaavainen, tykkäis hempeilystä ja söpöstelystä, olis oma itsensä, sen kanssa vois olla ihan rennosti. Rakastan sitä, kun poika on aina positiivisella päällä. Tykkäis nukkua lusikassa, lähekkäin, saman peiton alla.

      • HUOM❗️

        Mun unelma mies:
        -komee
        -luotettava
        -ei isoo mahaa
        -asuu Tuusulassa tai Keravalla
        -tekee aloitteen
        -ei pillun perään
        -sängys voi testailla
        -hygieenia kohalla
        - ymmärtää muo
        -rakastaa oikeesti
        -hyväksyy mut tällaisenaan
        -noin 160-175cm pitkä
        -romanttinen


      • HUOM❗️
        HUOM❗️ kirjoitti:

        Mun unelma mies:
        -komee
        -luotettava
        -ei isoo mahaa
        -asuu Tuusulassa tai Keravalla
        -tekee aloitteen
        -ei pillun perään
        -sängys voi testailla
        -hygieenia kohalla
        - ymmärtää muo
        -rakastaa oikeesti
        -hyväksyy mut tällaisenaan
        -noin 160-175cm pitkä
        -romanttinen

        Mä oon 13v 2.3.2001 syntynyt tyttö ja sun pitäis olla noin 13-15v

        Katso ylös.


      • valtsuppi
        HUOM❗️ kirjoitti:

        Mä oon 13v 2.3.2001 syntynyt tyttö ja sun pitäis olla noin 13-15v

        Katso ylös.

        onko sulla askia olleen 13v ja huomavainen ja ymmärtävä poika


    • Vyötiäisnainen

      Pidän pojista, jotka ovat älykkäitä, itsenäisiä, hauskoja, hyviä keskustelemaan ja hyvä hygienia on myös tärkeää. Plussaa ovat (mutteivat kuitenkaan täysin välttämättömiä) pituus 170 cm ylöspäin, ei ylipainoa ja siisti olemus.

      • 14v

        Poika 14v
        rauhallinen
        Kohtelias
        ystävällinen
        ymmärtäväinen
        avulias
        Unelmoija
        ei pulska
        tykkään pitkistä suudelmista
        välillä leikkisäkin ;)
        Tykkää viedä elokuvii/syömää


      • karolaroar
        14v kirjoitti:

        Poika 14v
        rauhallinen
        Kohtelias
        ystävällinen
        ymmärtäväinen
        avulias
        Unelmoija
        ei pulska
        tykkään pitkistä suudelmista
        välillä leikkisäkin ;)
        Tykkää viedä elokuvii/syömää

        ottaisin vaikka heti :3


    • tyttö -99

      No mä tykkään hulluista ja karismaattisist pojist.. Ja siis iha kiva jossei naama oo ku kamelinpallit xd mu urheilulline ku oon ittekki ja si 100% luotettava.. Ja si ois tosi tärkeetä et se hyväksyis mut ja mun harrastuksen eikä siitä tulis mustasukkaseks (harrastan siis paritanssia) mu joo semmottee mulle täydellise c:

    • tyttönen99

      haluisin sellasen urheilian, koska oon ittekkin. Sen pitääs ymmärtää mun urheilu harrastusta ja että se vie aikaa. (Ja tietty lentopalloilija on plussaa, koska ite pelaan) MUTTA sillä ei oo merkitystä, kun vaan jotakin. Sitte se sais olane sellaane joka järjestäs mulle aina jotaki romanttisia yllätyksiä. :3 Haluis kattoo mun kans urheiluu. Ja mä myös pelaan fifaa ja änärii. Sitte sellaane et huolehtii aina että kaikki kunnos. Ulkonäöllä ei oo nii välii. Mutta voin sanoo että oon heikkona ruskettuneisii jätkii ♥ Ja sitte sillei ihan pikkusen mustasukkanen. Ja tykkään ujoista ja sosiaaliseista jätkistä. Ja sillä pitäsis olla oikeesti huumerin tajuu ja saa olla sarkastinen koska ittekkin oon. Ja sellaan ejoka saa takuulla muta nauraa ja kestäis mun valitusta millon mistäkin. ja itsevarmuus on ihanaa ♥

      • valtsuppi

        olen just tuollainen mutta olen 14v


      • valtsuppi

        olen just tuollainen mutta olen 14v


      • valtsuppi

        olen just tuollainen mutta olen 14v


    • 15v

      Poika vois olla urheilullinen. Eli että harrastais jotain urheilua ja sitt olis ain kiva mennä kattoon pojan pelejä/kisoja. :)
      Sitt semmonen rento. Ei ottais kaikkee liian vakavasti ja ois huumorintajunen. Tykkäsi viettää mun kanssa yhteistä aikaa mutta antais myös omaa aikaa. Osais olla myös pienesti romanttinen. Lohduttais kun on suru. Mutta kuitenki muistais ett en vaatis siltä liikoja/mahottomuuksia. Olis ihanaa jos poika aina huolehtis.
      Poika EI saa polttaa tai juoda.

      Luonne on ehottomasti tärkein mutta ulkonäölläkin on väliä.

    • tumpp-ppi

      Kysyisin että onko jonkinasteinen kunnianhimo plussaa vai miinusta vai ei väliä?

      • Minä ;D

        Mun mielestä pojan ulkonäöllä ei oo paljookaan metkitystä (mut poikien hius tyyliä mä katon ;D). Se riippuu ihan luonteesta ja sisäisestä kauneudesta. Itse tykkään pojista joska on: rehellisiä, hauskoja, kohteliaita, ehkä vähän urheilullinenkin ;). Et ei paniikkia. Hurmatkaa tyttö sisäiselläkauneudellanne!


      • kiiiinnosttaa
        Minä ;D kirjoitti:

        Mun mielestä pojan ulkonäöllä ei oo paljookaan metkitystä (mut poikien hius tyyliä mä katon ;D). Se riippuu ihan luonteesta ja sisäisestä kauneudesta. Itse tykkään pojista joska on: rehellisiä, hauskoja, kohteliaita, ehkä vähän urheilullinenkin ;). Et ei paniikkia. Hurmatkaa tyttö sisäiselläkauneudellanne!

        hei sinä joka kommasit tos parivietii nimimeekki 15 v mis päin asut ku ite oon tollane...


    • poikaaaaaaaaa98

      Ite 16v
      -pelannu futista monta vuotta, eli todella hyvä kunto
      -soitan kitaraa ja bassoa bändissä
      -174cm pitkä
      -super sosiaalinen
      -yritän olla mahdollisimman huolehtiva, eli jos jollain on paha olla niin yritän helppaa
      -monta todella läheistä tyttöKAVERIA!
      -todella iloinen
      -kevaripoika
      -todella huumorintajuinen.

      • dreams

        Oon 14-vuotias tyttö.
        Mun unelmapoikaystävä:
        -Mukava
        -Sillä ois hiuksia vähän enemmänkin, joita vois haroo ja silitellä ja sillee :3
        -Hauska
        -Tajuis tätä mun outoo huumorintajuu
        -Mua pidempi(oon 155-160)
        -Tykkäis halailla
        -Ei mikään bodari mut ei myöskää mikää läski es-jonne
        -Hyvä hygienia
        -Ois söpöö jos se harrastais juoksuu
        -Ja tykkäis viettää aikaa ihan kahestaan
        -Ulkonäöllä ei oo nii välii
        -Mua parempi koulussa että vois auttaa mua läksyissäC:
        -Jaksais olla tällässeen vähän masentuneenkin tytön kaa
        -Arvostais mua
        -Ei pillun perää
        -Luotettava ja turvallinen
        -Hellä


      • dreams

        Oon 14-vuotias tyttö.
        Mun unelmapoikaystävä:
        -Mukava
        -Sillä ois hiuksia vähän enemmänkin, joita vois haroo ja silitellä ja sillee :3
        -Hauska
        -Tajuis tätä mun outoo huumorintajuu
        -Mua pidempi(oon 155-160)
        -Tykkäis halailla
        -Ei mikään bodari mut ei myöskää mikää läski es-jonne
        -Hyvä hygienia
        -Ois söpöö jos se harrastais juoksuu
        -Ja tykkäis viettää aikaa ihan kahestaan
        -Ulkonäöllä ei oo nii välii
        -Mua parempi koulussa että vois auttaa mua läksyissäC:
        -Jaksais olla tällässeen vähän masentuneenkin tytön kaa
        -Arvostais mua
        -Ei pillun perää
        -Luotettava ja turvallinen
        -Hellä


      • 03 poika
        dreams kirjoitti:

        Oon 14-vuotias tyttö.
        Mun unelmapoikaystävä:
        -Mukava
        -Sillä ois hiuksia vähän enemmänkin, joita vois haroo ja silitellä ja sillee :3
        -Hauska
        -Tajuis tätä mun outoo huumorintajuu
        -Mua pidempi(oon 155-160)
        -Tykkäis halailla
        -Ei mikään bodari mut ei myöskää mikää läski es-jonne
        -Hyvä hygienia
        -Ois söpöö jos se harrastais juoksuu
        -Ja tykkäis viettää aikaa ihan kahestaan
        -Ulkonäöllä ei oo nii välii
        -Mua parempi koulussa että vois auttaa mua läksyissäC:
        -Jaksais olla tällässeen vähän masentuneenkin tytön kaa
        -Arvostais mua
        -Ei pillun perää
        -Luotettava ja turvallinen
        -Hellä

        Miks täällä ei ole yhtään nuorempaa tyttöö koska ite oon 11 vuotias ja etin tyttöystävää


      • öhöhöh16hv

        Oikee kevarikuski :DDD


      • 14poika
        dreams kirjoitti:

        Oon 14-vuotias tyttö.
        Mun unelmapoikaystävä:
        -Mukava
        -Sillä ois hiuksia vähän enemmänkin, joita vois haroo ja silitellä ja sillee :3
        -Hauska
        -Tajuis tätä mun outoo huumorintajuu
        -Mua pidempi(oon 155-160)
        -Tykkäis halailla
        -Ei mikään bodari mut ei myöskää mikää läski es-jonne
        -Hyvä hygienia
        -Ois söpöö jos se harrastais juoksuu
        -Ja tykkäis viettää aikaa ihan kahestaan
        -Ulkonäöllä ei oo nii välii
        -Mua parempi koulussa että vois auttaa mua läksyissäC:
        -Jaksais olla tällässeen vähän masentuneenkin tytön kaa
        -Arvostais mua
        -Ei pillun perää
        -Luotettava ja turvallinen
        -Hellä

        Itellänikin kuulemma on outo huumorintaju (: mutta juoksua en harrasta ja asun aika lailla kaukana kaikesta sivistyksestä :/ ja koulussa oon aika hyvä


      • Niin se vaan on
        03 poika kirjoitti:

        Miks täällä ei ole yhtään nuorempaa tyttöö koska ite oon 11 vuotias ja etin tyttöystävää

        Etippä oikeesta elävästä maailmasta. Ja ooppa hurja ja sano että tykkäät päin naamaa äläkä netin tai puhelimen kautta. Jos et uskalla ees ajatella, oot vielä liian nuori

        Tyttökaverin kahtelu lukion/amiksen alussa kannattaa, eikä missään ala-asteella tai ylä-asteella kun hormoonit hyrrää ja nykypenikoilla es pärisee, niinku ne sanoo.


    • Tyttö-99

      No täs nyt olis jotain:)
      -huomaavainen
      -mukava
      -ei liian kiltti
      -hellä
      -huumorintajuinen
      -hauska
      -romanttinen:3
      -uskaltaa sanoa omat mielipiteensä
      -ei polta, juo taikka käytä huumeita
      -harrastaa jotakin
      -ei mikään bodari mutta ei lihavakaan
      -yli 170cm (allekin käy:3)
      -sosiaalinen, mut ujotkin on ihania:)

      • täällä ois 12v tyttö:-)

        Kelpaisinko 03poika? Olen 12v tyttö jyväskylästä liikun paljon en harrasta oikein mitään paitsi lenkkeilyä. Olen iloinen kiltti ja seurallinen ja luotettava:-) tykkään lukea


    • Samiriii96

      Auttakaas tytöt!! Oon -96 syntynyt jätkä mun ongelmana on se, että minua vanhemmat esim. 92-95 syntyneet tytöt/naiset kiinnostuvat minusta hyvinkin usein esim. koulussa, baareissa jne. Esimerkkinä viime sunnuntai jolloin olin baarissa kahden frendini kanssa. Loppu illasta päädyinkin sitten erään naisen (hänen mukaansa 22vuotias) luokse yöksi. Nyt tämä samainen nainen osoittaa edelleen kiinnostustaan minuun, ilmeisesti ei tiedä että olen vasta 18vuotias....Ihmettelen aina että miks oman ikäiseni tai hieman nuoremmat eivät ikinä juuri osoita minulle kiinnostustaan, mutta nämä vanhemmat sitäkin enemmän. En tietääkseni ainakaan ulkonäöllisesti näytä ikäistäni vanhemmalta. Jotenkin niin outoa tuo minusta on että siks haluaisin tietää :D

      • poikajokahaluaisvanhempa

        Mitäs valitat? Itellä jos kävis tollanen tuuri, niin ei muuta ku kiinni vaa! Haittaako 4v ikäero? :O aina sen vai jättää jos lka nuoremmat kiinnostamaan!


    • Psykologia kortti

      Psykologisesti tytöt tykkäävät maskuliinisista pojista ovulaation aikana ja muulloin enemmän feministisistä, eli ei niin maskuliinisista pojista. Ja tämä on totuus.

    • Muur-ahaisleijona

      Onkos se hyvä vai paha jos poika uskaltaa sanoa mielipiteensä? Ei siis mitenkään lado epäkohteliaisuuksia päin naamaa, mutta ei myöskään kaunistele tai kiertele turhaan vaan läjäyttää asiat suoraan.

      • ihanvaanavuaduntähänväli

        Vituttaa että väitetään ulokonäöllä ei oo välii. Oon huomannu että totta helvetissä sillä on väliä.


      • -99
        ihanvaanavuaduntähänväli kirjoitti:

        Vituttaa että väitetään ulokonäöllä ei oo välii. Oon huomannu että totta helvetissä sillä on väliä.

        Sellane sulone mopopoika. Isomopo plussaa :) sellane itteeni pitempi oon (158-160cm pitkä) lyhyet hiukset. Ymmärtäväinen. Luotettava. Söpö. Kiva ja ihana :3


    • 15v tyttö :)

      Mulle ainakin ulkonäöllä on väliä!!! "Ulkonäköön ihastutaan, luonteeseen rakastutaan." En mä ainakaan menis juttelee ja alottaa keskustelua kellekkään "ei niin hyvän näköselle".
      Mutt loppupeleissä se luonne kuitenkin ratkasee. Vaik poika olis tosi komee mutt muuten iha törppö nii en mä sen kaa alkais seukkaa.

    • tällasta

      Ulkonäöllä ei sen erityisemmin oo väliä, kunhan ei oo ihan sairaalloisen ylipainonen tai ihan kukkakeppi. Bodaus on iso turn off.

      Luonteeltaan tietysti luotettava ja rehellinen jne. Ujous on mun mielestä tosi söpö luonteenpiirre, kunhan ei mee ihan överiks että voitais jo sosiaalisten tilanteiden pelosta puhua. Huumorintaju on aina hyvästä, ei sais loukkaantua verisesti mun välillä vähän pimeestäki läpästä :D Sit tietysti tää perus, että on oma ittensä. Ei esitä kavereiden seurassa esim. ala kiroilla ja syljeskellä ja käyttää musta ties mitä halventavia nimityksiä heti kun on kavereita paikalla. Sitten se, ettei pidä mua minään esineenä tai kavereille esiteltävänä "mun muijana". Ja tietenki pitää kestää mun pieni oikuttelu menkkojen aikana :D Ei muutenkaan olis kauheen tiukkapiponen että osais ottaa rennosti. Ei juo tai polta, tää on ihan ehdoton vaatimus.

      • Rakastanläheisyyttä

        Mun mielestä ulkonäöllä ei oo silleen mitään merkitystä, mun mielestä sellaset kauheet lihakset on liikaa yms. Sellaset pojat on täydellisiä joita oikeesti kiinnostaa se tyttö ettei vaan leiki ja et voi tehhä kaikke kivaa yhessä vaikka se ois tosi höpsöä ja sit sellanen on kans kivaa et jos se poika tykkää vaik kahtoo leffaa yhes tms ja tykkää halailla ja pussaila ja sit tekis vaa onneliseks olalla olemuksellaan❤️


    • tyttö99

      Itse pidän pojista, jotka pitävät hygieniastaan huolta, pukeutuvat siististi. Ulkonäöllä ei ole niinkään väliä. Tykkään romanttisista ja mukavista pojista. Saisi myös olla kohtelias ja luotettava. Tykkään vain istua ja jutella pojan kanssa. Hellät hetket, suudelmat, halaukset ovat ihania. Pojan ei tarvitse olla mikään urheiluhullu, eikä mikään laiha. Normaalipainoiset ja pulleatkin ovat ihania,yhtälailla, jos he ovat sitä sisimmästään oikeasti!
      Pituudella ei ole väliä, mutta mielummin minua pidempi (170cm). Kuitenkin "sisin" on kaikkein tärkein ja ulkonäöllä ei ole väliä, kunhan sisältä ihminen on rakastavainen, hellä, ihana. En toivoisi muuta~ :3

      • 15w

        Kikkiä jos sais? :)

        T: 15-vuotias poika :)


      • tyttö99
        15w kirjoitti:

        Kikkiä jos sais? :)

        T: 15-vuotias poika :)

        Juu:3
        Kik: Amppiiii


      • Haluunläheisyyttä
        15w kirjoitti:

        Kikkiä jos sais? :)

        T: 15-vuotias poika :)

        Saisiko sulta kikkii tänne:3


      • 16wtyty
        Haluunläheisyyttä kirjoitti:

        Saisiko sulta kikkii tänne:3

        Unelma poika ois sellanen ei kusipää,mukava,kiva ja jolle vois kertoo ihan kaiken!!:3 sit sen kaa vois vaa olla ilman tekemättä mitään vaik vaan maata koko päivän sängyllä :) sit ois kiva joskus vaik tehhä jottai erikoista talvel esim jossai luistelee ja tälleen, sit ois kiva jos se ois vähä sellanen leikkisä hölmö jota vois välillä vähä kutitellaki :3 sen kaa vois halailla ja pussailla varsinki tälläsinä pimeinä iltoina se piristäs ja kaikkee. Mullla ei oo silleen ulkonäkö kriteerejä :) luonne on se tärkein


    • etsinpoikaystävää

      no mä luettelen tähä hyvät ja huonot asiat:

      on jonki verra tuhma ;) tällä siis tarkotan sitä että ei ole liian kiltti et uskaltaa lähtee välil laittomuuksii ( ei siis minnekkää kaupan ryöstöö tai mtn, u know)
      juo välil
      lätkäjätkä (ei pakolline mut *_*)
      tuoksuu hyvälle
      tykkää jonku verra ällösöpöillä xd
      ei häpee tyttöystäävänsä
      vatsalihakset *_*
      tyylitajuu
      ei esitä hirveesti kavereitte ees
      kehtaa suudella ja pitää kädestä julkisilla paikoilla
      osaa laittaa ruokaa (ei pakolline)
      hyväksyy tyttöystävän sellaisena ku on
      urheilulline
      ruskee hiuksine (blondiki kelpaa)
      siniset tai ruskeet silmät (i love it)
      pitempi ku mä (oon 162-163cm)
      ja kaikki loput on sit noit huonoi XDDDD tos ei kyl ollu kaikki mist tykkään jätkis

      • mapesma

        Kikkaaha mathewsse jos tommonen jätkä kiinostaa :)


    • pojjjat

      pidän ku pojalla on tyylitajua ja muutenki harrastais jotain vaikka jääkiekkoa tai jalkapalloa. Pidän itse jos ois mustat tai ruskeat hiukset :3 Luonne sais olla lempee ja sellanen ettei sen mieles liikkuis vaan sen tytön rinnat ja perse.

    • Mipster

      ''Pahat pojat'' ovat aina miellyttäneet eniten, eivätkä mitkään sellaiset jotka lässyttävät koko ajan. Sellaiset jotka ovat kiinnostuneet autoista, mopoista ja moottoripyöristä. Pitää huolen hygieniastaan, ovat pitkiä ja normaalipainoisia. Mistään kunnon bodarista en syty. Tatuoinnit plussaa ja lävistykset kohtuuden rajoissa. Blondit hiukset/siilitukka ja siniset silmät ovat ahh.. Vaatemerkkejä joita käyttää, Lonsdale ja Hooligan. Hänen seurassaan olisi turvallinen olo ja osaisi käyttäytyä tilanteen vaatiessa asiallisesti. Olisi lempeä ja arvostaa toista, eikä häpeäisi tyttöystäväänsä. Osaa rakastaa eikä pelkää sitoutumista :)

    • -99Girl

      Ompas paljon vaatimuksii, ite en osaa sano, se riippuu niin paljon henkilöstä. "Kauneus on katsojan silmissä" eli pidän, omasta mielestäni, komeista pojista ;) Tässä jotai ominaisuuksia, en nyt sano että nää olis pakollisii, mutta plussaa ainaki:
      -Huumorintajuinen
      -Energinen ja urheilullinen
      -Spontaaninen
      -Asiallinen ja ystävällinen
      -Sellanen vähän syvällinen, koska ite tykkään sellasista keskusteluista :)
      -Jokin "juttu" tai ominaisuus joka erottaa massasta, esim. jos ei mene mukaan kaikkeen paskan puhumiseen yms.
      -Pidempi kun minä (n. 164cm)

      Tietysti saman kaltanen persoona kun itse on miellyttää. En nyt suoranaisesti eti mitään poikaystävää, mutta saa tulla jutteleen ja uudet tuttavuudet on aina tervettulleita :)

      • KIKKII

        Kikkii?


      • -99Girl
        KIKKII kirjoitti:

        Kikkii?

        Oho, unohdin laittaa :) Huomasin myös: infossa luki ettei sivustolle saa laittaa edes omaa kik-nimimerkkiä, joten laitan linkin: http://ask.fm/EliseAntila
        Biossa lukee kik & muuta perustietoa ja saa toki kysellä :)


    • pojkarna 17v

      Entä tykkäätteko te tytöt dreadlockseista. Ei kyl haittaa vaikka ette, koska ei haittaa mut silti. Kasvatan ite. =)

    • pillurallinkuningas

      Tääl ois 187cm pitkä 16v sälli tampereelta kikkailkaa arska6998 jos vähääkään kiinnostaa voidaan myös livenä nähdä jos hyvin käy ;)

    • heavymetalll

      hevari/punkkari/rokkari/skini/emo/tälläi rajun näkönen! sellasii ei vaan oo missää perkele :(

      • ai ei vai

        Kyl mä oo n punkkari ja tyyliltää skeitti-punkkari/rockari


      • heavymetalll
        ai ei vai kirjoitti:

        Kyl mä oo n punkkari ja tyyliltää skeitti-punkkari/rockari

        no oiskohan sulla kikkiä?


      • jooii
        heavymetalll kirjoitti:

        no oiskohan sulla kikkiä?

        joo mut jos viittisit kertoo ikää ja paikkakuntaa


      • heavymetalll
        jooii kirjoitti:

        joo mut jos viittisit kertoo ikää ja paikkakuntaa

        15 lahti, tiiän et oon nuori .-.


      • rockb
        heavymetalll kirjoitti:

        15 lahti, tiiän et oon nuori .-.

        oot kyl muo vuotta vanhempi ja asut aik pitkä matka pääs helsingis. teen koht toisen kikin


    • 13v

      Tykkään pojasta joka ottaa huomioon,ei oo laiska,ei jää jumittaa himaan vaan lähtis ulos munkaa urpoilee,on aito,rehellinen,hauska,hyvä huumorintaju,ei olis liian tosikko,normipainoinen, tykkäis olla ulkona, romanttinen,aktiivinen koska olen itsekkin aktiivinen,ja sit ei pettäis ikinä, ei polta mutta voi juua mut ei liikaa, ja sänky hommia hellä mut sit myös välillä vähän raju mut ei liian raju.

    • Ihana123

      Rehellisistä
      Ei kiusaa toisia
      Luottettava
      Eläinrakas
      Ei ole itserakas
      Siinä oli joitakin

    • maailmanparantaja

      Ihana pitkätukka hevari.

    • 15vTyttö

      Emopojat tekee muhun lähtättömän vaikutuksen! Mutta muuten ruskeet silmät ja jos osaa soittaa jotai soitinta!!

    • tässä kaikki

      -luotettava
      -rakastava
      -ruskeet silmät
      -sekanen vaalee tukka
      -lenkkiseuraa
      -kultanennoutaja

    • 15vtyttöö:)

      jees listaan tähä ny jotai asioit millane ois semmone poika jost mää tykkäisin,mutta ei sen tietenkää tarvi kaikkii kriteereit täyttää, u know kukaan ei oo täydelline :3
      •huumorintajune
      •semi puhelias
      •hauska
      •rehelline
      •luotettava
      •mua pidempi (172->)
      •sellane joka tykkäis kattella lätkää & futist munkaa :3
      •pitäs ees jotenki huolta ittestää
      •tykkäis vaa vaik makoilla sängys et ei tarvis aina mennä johki :D

      • 14v poika

        Tulkaa juttelee kikis: Jeppe027. Pelaan lätkää ja asun Tuusulas.


      • ruma ihminen

        Noh, ku mä olin 8v nii mä tipuin pää eellä semmose metalliroju läjän päälle kahesta metristä ja mun naama on täynnä arpia ja vasen silmä on tekosilmä, mut se näyttää oudolt nii pidän silmälappuu, nii mietin että voisko musta kukaa tyttö tykätä.
        Oon 15v poika


    • tämmönen

      Semmone hymyilevä, urheilullinen ja mukava

    • juupa juu

      15v tyttöö tuu kikkaa ville.laitikka16 ja muutkii kikkailee :)

    • juuh

      Ite tykkään semmosist et sen kaa vois vaa löhöillä tai jotai et ain ei tarttee olla tekemist tai ettei olla kahestaa 24/7, et ois aikaa myös omille kavereille ettei ne jäis sit syrjää. Periaattees ulkonäöl ei oo mitää välii mut ulkonäkö on ain plussaa ;). No luonteeltaa ois ainaki luotettava ja rehelline, löytys myös huumorii ja pystyy jutella kaikest ja osaa kuunnella eikä vastaa kokoaja kysymyksii jotai "emt" "ok" "jaa" . Ja ei ois vaa pillu perää ja osais söpötellä :3 eikä sitä hävettäs olla munkaa jos ollaa sen kavereittekaa :) Olis mua siy kans pitempi (165 -> ) Siin oli nyt joitai :D

      • 13+3

        Onko sulla kikkiä? :)


    • tykkään vanhoista hyvännäköisistä miehistä joilla on iso pehmeä maha. lyhyet hiukset, ei kaljua
      maha on tärkeä asia. hienoa jos osaa nuolla........................

    • tyttö-99

      - Kypsä.
      - Minua vanhempi, 16-18v (itse 15)
      - pitkä. 180cm
      - edes vähäisen urheilullinen
      - ulkonäöllisesti jotenkin kiinnostavan vetävä, tavalla tai toisella.

      - huumorintajuinen
      - romanttinen
      - vähäsen pervo
      - luotettava
      - ystävällinen
      - ymmärtäväinen
      - ei rasisti.. (minulla sukujuuria idästäpäin... :D)
      semmonen joka oikeesti haluaa seurustella vakavasti.
      ei mitään muutaman kuukauden juttuja.

      kyllä, saattoi kuulostaa ihan kauheen vaativalta, mutta siinä olisi niitä asioita mitä poikaystävässä haluisin eniten. kaikkee ei tietenkään voi saada..

      • 16v

        Täällä olis kaikkeen muuhun sopiva paitsi pituuteen xd
        Löytyskö kikkiä? :)


      • tyttö-99
        16v kirjoitti:

        Täällä olis kaikkeen muuhun sopiva paitsi pituuteen xd
        Löytyskö kikkiä? :)

        ei oikeestaan löydy.. ::D mulla on kivikautinen puhelin


        oot varmasti tutustumisen arvoinen, mutta luulen että haluisin tutustua ihmisiin, varsinkin seurustelukumppaniin (kuulostipa oudolta), oikeessa elämässä.. ehkä oon vaan vanhanaikanen mut äääh, tuskin siitä mitään tulis xD

        mietin vain, etten kertonut itsestäni juurikaan mitään, silti 'kiinnostuit'? :D
        mä olen tooosi ujo, kun pitää jutella ja tapailla uusia ihmisiä. ihan oikeesti.
        ja kaikenlisäks oon outo. mä nauran tyhmille asioille ja oon aika kaksmielinen.
        enkä ole mikään sellanen tyttö joka jaksais viettää tunteja peilin edessä laittautumassa (tämä ehkä sen takia etten koe tarvitsevani pakkelikasaa näyttääkseni järkevältä, kuitenkin..)
        ja sitten tämä hemmetin mustasukkaisuus. :)

        en kuulosta kovinkaan kiinnostavalta enään.. olkoon niin :DD


    • tyttö-99

      enkä ole perussuomalaisen näkönen. mul on tummahkot kulmakarvat ja ripset, vaaleenruskeet hiukset ja vihreenruskeet silmät.
      en mikään pohjoinen kaunotar sinisine silmineen, hehehee. (älä nyt ihmeessä luule että oon jonku petolinnun perseen näköne läskikasa, anteeksi kielenkäyttöni)

      oon sen 170 senttiä

      ja mun musiikkimaku on aika harvinainen nykyään, kuuntelemani musiikki on yleensä raskaampaa. enkä varmaan kestäisi jos popittaisit jotain NJR:ltä soivaa hirvitystä tai hiphoppia/räppiä, mun korvaparat särkyis :(

      • 16v

        Itseasiassa kuulostat tosi mielenkiintoselta :p
        Miten suhun sais yhteyttä :3


    • Voi hem..

      No on se jännä et annetaan kriteerit ja sit just sellanen ihan täydellisesti kriteerit omaava henkilö ilmestyy ja rupee kyselee miten saa yhteyden. Voi helvetti sit sielt bussista/ junasta hyppääki 50v jammu jamppa setä ja sit on taas uutiset pullollaan raiskaus/hyväksi käyttö juttuja. Vitun siisti IHQ teinit järki HOI. Jos lähette leikkii aikuisia niin sil voi olla huonotkin seuraukset. Kaikki ei mee niiku saippuasarjoissa.

      • tyttö-99

        Haha, turhaan mua tyhmänä teininä pidät. Vaikka noita tapauksia onkin helvetin paljon, ei se tarkota että mulla ei olis järkeä päässä.
        Että sinulle se järki hoi. Oletat että jokainen teini on tollanen typerys.

        Mä just välttelen tutustumista netin kautta noista syistä. Ja jos ikinä lähtisin tapaamaan jotain henkilöä, jonka tunnen vain netissä, tiedän tasan mitä tehdä.

        Toisena se, että vaikka täällä voi tulla sanomaan että joo oon just tommonen! Epäilen sitä. Helppo se on täällä sanoa.

        Sanotaan nyt sitten niin, että mut on kasvatettu olemaan varovainen, varsinkin vieraiden ihmisten kanssa.
        Jos joku jammu minusta kiinnostui: kannattaa vähän vielä miettiä. Mä en ole helppo kohde.


    • Semmosista joilla on vähintään 25 senttinen

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe