Apuua?

Janii00

Tiiän että tätä on monesti kysytty eri versioina mutta jos voisitte auttaa :) eli oon ihastunut yhteen saman iäkseen poikaa. Mennään siis nyt kasille. Hän on tuijottanut minua paljon kerrankin varmaa jotai 20 sekuntia putkeen. Ollaan juteltu ja olttukkin kahestaa pari kertaa, mutta miten voisin aloittaa keskustelun homoista yms. Ny en oo kertaakaan nähny sitä kesälomal mut en tiiä kehtaanko texrara ku ei oikee olla oltu yhtää kahestaa :/

Kiitti jos vastaatte vaik aika monii samanlaisii keskustelui on. Ja sori kirjoitus virheet! :D

10

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kari J

      Rohkeesti vaan! :) paat rohkeeta textarii jossa esim kuvaa sun kullista ja pebasta! tälleen ne lähtee tai sit ei... Mikä sua ite kiinnostaa? Haluatko jutella vaiko ehkä suuseksiä vai..... anal:?

    • Gayboy19v

      Kyselisin ekax kuulumisia ja sit ehkä.... mut jos kundil tuntuu olevan samanlaisia ajatuxii ni sehän odottaa just uteluita peniksen koosta..:)

    • Het seksiin vai ??

      Aikas nopeesti juttu siirtyi peniksiin, niiden kokoihin ja seksiin. Eikö sitä vois muutakin olla mielessä, jos on ihastunut johonkin. Juttelisin ja myös homoudesta. Kyllä ihmisen kehonlieli aika nopeesti paljastaa minkälaista kiinnostus on.

      Eipä sitä oikein toisen ihmisen ajatuksista muuten saa selvää, kuin kysymällä.

    • Janii00

      Niimpä :D Ja kyl se tuntuu olevan kiinnostunut ku joskus on tullu sillee lähelle et Melkee huulet on koskenu ja tuijottaa aina mua ruokalas, joskus jopa liian paljon :D ja sit se koko ajan tökkii ja tönii mua sillee ei ilkeesti vaa kiusoittelevasti. Ja kerran jopa se tuli ihan spontaanisti mun sylii istumaan :P ja sut kerran se tuli ku nojasin pöytää ni puristi perseest :Dmitä luulette tän perusteel et onko kiinnostunut vai vaan tosi pervo? Näit juttui olis viel lisääki mutten jaks kirjottaa enempää. Mut se ei välttämät edes uskalla lähestyy ku harrastaa lätkää ni ne on varmaa siellä aika homofobisia :/

    • Rohkeasti vaan

      Mun mielestä vaikuttaa aika homolta ja vihjailevalta! Kirjota ihan rohkeasti vaan tyyliin että: miten kesä on mennyt? Tms.

    • Janii00

      Kiitti vastauksist :D onks viel muil mielipiteitä toho mun edelliseen viestiin liittyen?

    • 14v poika

      Joo homo on. Ite ny menossa kasille ja meiän luokalla yks samanlainen! Paitsi et se on aika kaapissa...

    • janii XDD

      lähinnä kattelee että mitä toi idiootti toljottaa

      kaikki kuvittelemasi signaalit ovat juuri sitä itseään eli kuvitelmaa

      kasiluokalla kukaan ei ala homoilemaan koska se olisi varma sosiaalinen itsemurha

      odota että kasvat päälle parikymppiseksi ja ala nussimaan vieraita

      • Joseee

        Se on kyllä totta että ihastuneena tuppaa ylitulkitsemaan toisen "signaalit" joita ei oikeasti ole olemassakaan. Mutta liian kyyniseksikään ei kannata heittäytyä.. nimittäin voihan se poika silti tykätä pojistakin..(ei tarvii 100 % homokaan olla). Eli sanon sen vaan että tutustu lisää siihen poikaan ja ota selvää onko hän kiinnostuntu sinusta muutenkin kuin vain kaverina.


    • Uuhh

      Must tuntuu kanssa et se tykkää susta, mutta ei vaan uskalla lähestyä just ehkä sen lätkän takia niinkuin sanoit. Mene vaa juttelemaan ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1907
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1539
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1499
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1477
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      150
      1415
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1350
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1307
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1239
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1147
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1108
    Aihe