Mitä naapurin söpö tyttö tahtoo (APUA! )

Yks ujo poika

Moi, ollaan molemmat noin 16-vuotiaita. Juttu alkoi niin, että ekana tyttö tuli käymään meillä kysyäkseen multa kouluasioista. Käytiin eri koulua, mutta asuttiin kaupungissa lähekkäin. Hän oli tosi kaunis ja ihana, mutta hirveen ujon oloinen. Tytön veli on meidän kavereita ja se kertoi mulle, että tyttö kyselee musta veljeltään koko ajan, että mitä mä olen tehnyt tänään tai muuta sellaista. No mä innostuin lopulta ehdottaa veljeltä voisinko mä ottaa kuvia sen siskosta kun se on tosi söpö.

Tyttö soitti sitten mulle ja se tuli käymään meillä pari kertaa. Mä kuvasin sitä mun uudella järkkärillä ihan siistejä kuvia vaatteet päällä tottakai. Tyttö katseli mua suoraan silmiin ja hymyili mulle ja kun se oli niin kaunis niin mulla alkoi seisomaan ja se huomasi sen, mutta tuntui vaan tykkäävän siitä. Se vilkuili koko ajan mun haaroihin mutta ei sanonut mitään vaikka sen silmät loistaa ja sen huulet on puoliavoimet ja kosteat ja se hymyilee tosi suloisesti. Me oltiin mun kotona mun huoneessa ja mä olisin halunnut ottaa sen mun syliin mutta en uskalla kun porukat on kotona enkä edes uskalla kysyä tytöltä mitään.

Kun mä olen ottanut ne kuvat hän aina kysyy, voinko mä päästää hänet ulos eikä puhu sen enempää. No mä soitan sille voisko se lähteä mun kanssa ulos jonnekin mutta se sanoo että ei voi, mutta lisää kuvia mä voin siitä ottaa. Mä en oikein kehtaa keskestella siitä sen kanssa kun se kuitenkin huomaa että mulla jököttää mutta ei tee mitään vaikka tuntuu kovasti tykkäävän, mitä mun pitäis tehdä ottaa se esiin vai sitäkö se odottaa?

Nyt se on alkanut käydä mun kesäduunipaikalla kun mä en ole soittanut sille ja se jää aina ovelle seisomaan kunnes mä huomaan sen ja hymyilee mulle ja tervehtii. Kuitenkaan se ei tahdo lähteä minnekään ulos mun kaa mutta haluaa mielellään tulla meille käymään ja "kuvattavaksi." Sen veli sanoo mulle että se on tosi ihastunut muhun mutta mä en ymmärrä mitä se tahtoo musta ja miten mä pääsen sen kanssa eteenpäin?

PLEASE voisko joku vähän jelppiä tää on ihan hirveää.

2

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies.

      Pane sitä. Se haluaa munaa.

    • Yks ujo poika

      Moi, mä olen todella ihastunut siihen tyttöön ja haluaisin sekstailla sen kanssa mutta en tiedä hänen tunteistaan. Mä ajattelen häntä melkein joka hetki mutta en osaa kertoa sitä hänelle. Olen runkannut kun katselen hänestä ottamiani kuvia ja mietin miltä hän näyttäisi alastomana ja millaista olisi panna häntä tai millaista olisi katsella hänen kasvojaan kun hän ottaisi multa suihin. Miten tekisin aloitteen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe