Pelkkää seksiä vai jotain muutakin?

pöljäke666

Olen tapaillut pari kertaa mukavaa miestä seksin merkeissä, selvinpäin. Siis on kuvoissa toki muutakin kuin pelkkää panemista, on hellimistä ja halailua, jutellaan myös monista asioista.

Käytännön syistä tapaamiset ovat olleet lyhyitä ja johtaneet aika nopeasti seksiin joka kerta. Joka päivä mies kuitenkin laitteleen viestejä oma-aloitteisesti, että mitä olen puuhaillut ja mitä kuuluu.

En oikein tiedä haluaako mies muuta kuin seksiä. Itsekään en kaipaa sellaista perinteistä parisuhdetta, jossa asutaan yhdessä ja kyhnätään joka ilta toisen kainalossa. Mutta joskus olisi mukava käydä esim lenkillä tai muualla yhdessä.

En halua kuitenkaan painostaa miestä mihinkään, koska kivaa on näinkin, mutta olisikohan tuhoon tuomittu ajatus ehdottaa muutakin yhteistä tekemistä?

Tavallaan myös oletan miehen ajattelevan että en itse halua muuta, kun olen joka kerta aika pian häipynyt paikalta, en ole kertaakaan jäänyt esimerkiksi yöksi, koska mieluummin nukun kotona.

7

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi olla jotain muutakin

      Mutta älä ala ehdottelemaan itse mitään. Anna hänen olla toimijana. Jatka vaan samaan malliin, jos mies kiinnostaa.

    • näin meillä

      Me ollaan miesystäväni kanssa nyt tapailtu pian vuosi. Me ihan sovittiin, että vain seksiä. Kuitenkin jo hyvin pian huomasimme, että tulemme hyvin juttuun ja viihdymme toistemme seurassa. Kumpikaan meistä ei halunnut "perinteistä seurustelua". Olemme tapailleet koko ajan noin kerran pari viikossa, paitsi talvella oli työkiireidemme takia parin kuukauden tapaamistauko, mutta silloinkin olimme lähes päivittäin txt tai puhuyhteyksissä.

      Minua alkoi kevät-talvella vaivata suhtemme laatu, kun huomasin, että pidän hänestä todella paljon ja olen rakastumassa. Sanoin suoraan, että nyt jos sulle on ongelma se, että rakastun sinuun, niin sitten lopetetaan tapaileminen, sillä se on nyt vielä helpompaa kuin hetken päästä. Hän ei halunnut lopettaa tapailua ja kertoi myös pitävänsä minusta todella paljon. Hän ei kuitenkaan halunnut mitään vakavaa seurustelua, en minäkään sellaista perinteistä vaan jatkaa ihan samalla tavalla. Sen keskustelun jälkeen suhteemme muuttui selvästi "meidän tavaksi seurustella", pitkän narun päässä - niin kuin sanon.

      Olemme reissanneet vähän yhdessä, käyneet festareilla kesällä, talvella olemme suunnitelleet lähtevämme yhdessä pidemmälle matkalle. Vierailemme toistemme luona yökylässä viikoittain. Käymme syömässä, kaupoissa, lenkillä yhdessä. Olemme molemmat vähän sellasia erakkoluonteita, vaikka on meillä ystäviä molemmilla ja silloin tällöin omien ystävien kanssa jotain menoja onkin. Viihdymme molemmat pääsääntöisesti yksin ja välillä kahdestaan sekä silloin tällöin omien kavereiden kanssa. Ja olemme molemmat hyvin tyytyväisiä parisuhteemme tilanteeseen nyt näin.

      Eli, älä kysele ainakaan vielä pitkään aikaan. Ei pelkkä seksisuhde yleensä pysy vain seksisuhteena, jos ihmiset ovat sopivat toisilleen. Väkisinhän siinä toisiinsa tutustuu hyvinkin jutustellessa. Ajan kanssa juttu syvenee, jos on syventyäkseen. Me käytiin varmaan puolen vuoden kuluttua ekan kerran ulkona syömässä yhdessä ja hänen ehdotuksestaan. Kuten edelläkin toinen neuvoi, niin älä ehdottele mitään, anna tilanteen kehittyä vähitellen ja hänen ehdottaa.

    • Mitä ihmettä?

      " Ei pelkkä seksisuhde yleensä pysy vain seksisuhteena, jos ihmiset ovat sopivat toisilleen. Väkisinhän siinä toisiinsa tutustuu hyvinkin jutustellessa. Ajan kanssa juttu syvenee, jos on syventyäkseen. "

      Tämä nyt on ihan hevonpaskaa.

      Kyllä se seksi suhde yleensä pysyy seksisuhteena.

      Hyvin harvoissa tapauksissa siitä muodostuu jotain muuta ja joissakin tapauksissa siitä voi kehittyä teidän kaltainen kaveriseksisuhde.

      Ei se mitään aitoa seurustelua kuitenkaan koskaan ole jos sitä yrität sanoa.

      • näin meillä

        Mikä sitten on "aitoa seurustelua" niin eiköhän se ole jokaiselle parille ihan omanlainen asia. Itselläni on ollut "seksisuhde" kahden miehen kanssa. Ensimmäinen johti rakauteen, yhteiseen kotiin sekä kihloihin 9 vuoden ajaksi. Tiesin miehellä olleen jopa useampia seksisuhteita meidän suhteemme alkuaikana.

        Ja tämä nykyinen "kaveriseksisuhde" on minusta aito rakkaussuhde. Mielestäni joidenkin mielestä "aito seurustelu" on toisen "omistamista" tai "sitomista". Meidän ei kummankaan tarvitse olla toistemme kanssa mistään syystä, ei minkäänlaista pakkoa tai velvollisuutta, ainoastaan molempien halu olla yhdessä ja jakaa elämää yhdessä. Kyllä se on minulle sitä aitoa seurustelua ja rakkautta. Sinulle se voi olla jotain muuta. Että semmosta ihmettä meillä.

        Mutta voi olla, että koska rakastun kohtuu hitaasti ja haluan tuntea toisen hyvin, ennen kuin voin edes ajatella seurustelevani tai rakastuvani, niin minulle nämä "seksisuhteilla" alkaneet suhteet ovat luonnollinen tapa alkaa suhde.


    • elämän nälkä

      "näin meillä" ; aivan mahtavalta kuullostaa tuo teidän ratkaisunne!
      On vain niin pirun vaikeaa löytää miestä tuonkaltaiseen suhteeseen, ja sitä "sielunveljeä" jonka kanssa olla samalla aaltopituudella.
      Olen hyvin samanlainen kuin sinä. Viihdyn omana itsenäni ja pidän itsestäni. en halua ollakaan sellainen A-4. Vaan mistä sen kaverin tähän löytää??

      • ???

        Minulla samankaltainen tilanne aloittajan kanssa. Luonani on käynyt jo 1,5 vuotta ihana mies ja itselleni on alkanut tulla tunteita vähitellen häntä kohtaan.. Aiemmin olin todella hankalassa avoliitossa 11 vuotta, enkä ole vielä kertaakaan eron jälkeen ollut rakastunut kehenkään, enkä voisi kuvitella muuttavani saman katon alle kenenkään kanssa... Mutta nyt vähitellen ovat tuntemukseni lämmenneet tätä luonani käyvää miestä kohtaan, olen alkanut lämmetä myös ajatukselle perheestä ja lapsista. Meilläkin ihan seksisuhde, mutta kyllä siinä väkisinkin tutustuu toiseen, kun ollaan jo näin kauan aikaa tapailtu. Alussa tämä mies jäi yöksikin luokseni, mutta minä en oikein osannut nukkua vieraan ihmisen vieressä... Mutta tosiaan en tiedä haluaako mies kanssani muutakin, hän on myös ujo ja jopa arka eli tuskin itse uskaltaa aloitetta tehdä...

        Olen myöskin miettinyt, että kertoisinko miehelle haluavani tutustua häneen paremmin... Pelkään, että mies säikähtää, eikä uskalla tulla enää luokseni... Vai annanko tilanteen kehittyä rauhassa...? Muutaman kerran mies on puhunut haluavansa matkalle ja viimeksi hän kertoi olleensa samassa tanssipaikassa, jossa tietää minun käyvän... Lisäksi hän muistaa hyvin tarkkaan mitä olen edellisillä kerroilla kertonut asioistani.. Eli kyllä hän nyt ainakin kiinnostunut on, tuskin ihan vaan mieleksi kyselee asioistani...


    • ..mm

      Täällä kans erottu pitkästä suhteesta ja lapsia on. Nyt pari kk olen tapaillut miestä joka on "lapseton",..Nyt on vähän tunteet herännyt k.o miestä kohtaan. Mutta en halua hätäillä. Seksiä meillä on joka kerta ollut. Nähty n. 1 viikossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe