harrastustoiminta vinkkiä

naikku23

Hei

olen vuoden kohta vuoden Vaasassa asunut nuori nainen ja nyt kun työmatka ja ajat eivät enää rajoita, olisi viimein mahdollista aloittaa jokin harrastus josta voisi myös saada uusia tuttuja.

Eli kaipaan tietoa vaasan alueen harrastus mahdollisuuksista/ yhdistystoiminnasta!

Olen kiinnostunut erilaisista käsitöistä ja kulttuurista, mutta tuntuu että kaikki "käsityökerhot" on tarkoitettu joko lapsille tai sitten niissä käyvät mummot neulomassa :D eli tietääkö joku jonkun käsityöryhmän jossa olisi myös mukana nuoria noin parikymppisiä?

Myös musiikkiharrastus/yhdistys toiminta kiinnostaa, sillä aktiivinen harrastukseni on karaoken laulanta ja kitaran soitto. Vinkkejä soitto iltamista tms. otetaan vastaan!

Harrastaja teatteri kiinnostaisi myös, mutta en ole löytänyt kuin Rampin, ja käsittääkseni sinne otetaan opiskelijoita mukaan, ja Mirax joka taas on suunnattu lähinnä ulkomaalaisytaustaisille, ongelma et oma kielitaito ei riitä.

Myös joku liikuntatoiminta kiinnostais, etenkin joku vähän erikoisempi laji

Heittäkää hyvät vaasalaiset ehdotuksia! Kiitos!

16

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miraxfani

      Kyllä Teatteri Mirax on kaikille, olen huomannut, eli heillä on MYÖS maahanmuuttajataustaisia ihmisiä mukana.

      • Mirax

        Mambojambo ja erikoinen laji yhdistyy mainiosti mamujen kelkkaan jos eksyt, jos ei sinua ole raiskattu alle viikossa jossain extreme paikassa kuten pusikko tai lenkkipolku saat "rahat" takas ;)


      • Ennen vihervasurit
        Mirax kirjoitti:

        Mambojambo ja erikoinen laji yhdistyy mainiosti mamujen kelkkaan jos eksyt, jos ei sinua ole raiskattu alle viikossa jossain extreme paikassa kuten pusikko tai lenkkipolku saat "rahat" takas ;)

        Tuotti tällaista matskua, nykyään se on rasismia.

        http://www.youtube.com/watch?v=5bv-KrmETZU


    • Tarjoan videoharrast

      Onko sulla videokameraa?

      • lorelei

        Suomi 24 / Vaasa on rasistien ja vihanpitäjien palsta. Mitään vakavaa tänne ei kukaan normaali kirjoittele.


      • Yuuuuup
        lorelei kirjoitti:

        Suomi 24 / Vaasa on rasistien ja vihanpitäjien palsta. Mitään vakavaa tänne ei kukaan normaali kirjoittele.

        En ainakaan minä.

        Yuuuuuup


      • Kumpaanko ryhmään
        lorelei kirjoitti:

        Suomi 24 / Vaasa on rasistien ja vihanpitäjien palsta. Mitään vakavaa tänne ei kukaan normaali kirjoittele.

        Yuuuuuppi kuuluu ??? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        Selvästi se vihanpitäjä :DDDDDDDDD vaikka rasistinakin on kunnostautunut, sen verran on suomalaisia haukkunut.


    • Lenkillelops

      Halpa ja mukava harrastus kauniissa kaupungissamme on kesäisin ihan vaan ulkoilu lenkkeillen. Muista kuitenkin että koska Vaasa on sangen monikulttuurinen kaupunki, vältä myöhään iltaisin ainakin yksin kulkemista.

    • Tarjoan videoharrast

      Mitähän iloa saa kysymällä jotain ja kun siihen vastataan niin siihen ei sitten alkuperäinen reagoi mitenkään?

      • fkdlös

        Lajunen menee nyt vain sinne omalle palstalle keikkumaan!


    • Röd&Wit

      Liity Red Armyn tai Ultras06 jäseneksi ja ala liikkumaan karavaanin mukana Sportin Liiga-matseissa. :)

      Hyvää seuraa ja paljon hauskaa sekä uusia tuttavuuksia luvassa, jos kiekko kiinnostaa.

    • kfo7tr5dj

      " Myös joku liikuntatoiminta kiinnostais, etenkin joku vähän erikoisempi laji"

      seinäkiipeily?

      • jotainhyvääkin

        Hei1 Tämä on kyllä vanhempi ketju, mutta annan vinkin, jonka uskon olevan paikallaan. Vaasassa on taiji.ry.
        Ota yhteyttä heihin tai käy kotisivulla.
        Nykyään on myös sama harrastus mahdollista Järviseudulla, Seinäjoella ja Lapualla, kun ei ole niin kovin pitkä matka ja ovat yleensä viikonloppuina vakiporukalla. On kyllä eri vetäjä, juin Vaasan alueella. Tulee tuttuja varmasti laajemmalta alueelta, toiminta kun on pitkän tähtäimen terveysliikuntaa.


    • sdgsdfg

      rgsdgzf

    • nopeaa_toimintaa

      Ei siitä niin pitkä ole (kuukausi tai jotain) kun olin "kohta" muuttamassa Vaasaan. Ja nyt olet sitten jo asunut vuoden.

      • nopeaa_toimintaa

        siis olit eikä olin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4435
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      242
      2196
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1620
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1423
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      277
      1256
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1117
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1074
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      969
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      953
    Aihe