Pelitietokone vai ps4?

Gamer127

Täytin juuri 16 ja mun vanhemmat on luvannu ostaa mulle pleikkari nelosen, ta jotain muuta jos haluan. Eli, oikeestaan haluaisin pelitietokoneen joka vois pyörittää next gen pelejä ainaki medium asetuksilla. Löysin tän pelikonee:
http://www.jimms.fi/tuote/JIMMS-GAMER-BLUES
Onko tuo pelitietokone tarpeeka hyvä pyörittää just uusimpia pelejä medium asetuksilla? Vai pitäskö mun vaa ostaa ps4?
Kiitos

14

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelikone itse koottu sellainen. Saa enemmän irti kuin PS4 laitteesta.

    • Budjetti:
      Tarvitsetko kasauksen?:
      Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?:
      Käyttötarkoitus?:
      Aiotko kellottaa?:
      Mitä on jo valmiina?:
      Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi):
      Koneen koko(ATX/mATX/mITX):
      Muuta huomioitavaa:

      • Gamer127

        Budjetti ois 500 - 1000 euroa mieluiten.
        Käyttöjärjestelmä kuuluu hintaan.
        En itse osaa tai en edes tiedä mitään pelitietokoneen kokoamisesta.
        Käyttötarkoitus olisi pääasiassa pelien pelailu hyvillä grafiikoilla.
        Kuulostan vissii tyhmältä mut en oikee tiiä mitä kellottaminen tarkottaa.
        Optinen asema voi olla DVD, en tartte blu rayta.
        Oon valmis ostamaa kaikki osat, koneen kokoaminen on vaan se ongelma.

        Etin oikeestaan "next gen" pelitietokonetta sopivalla hinnalla jolla voi pelata uusimpia pelejä esim Watch Dogs korkeilla asetukseilla.


      • Gamer127 kirjoitti:

        Budjetti ois 500 - 1000 euroa mieluiten.
        Käyttöjärjestelmä kuuluu hintaan.
        En itse osaa tai en edes tiedä mitään pelitietokoneen kokoamisesta.
        Käyttötarkoitus olisi pääasiassa pelien pelailu hyvillä grafiikoilla.
        Kuulostan vissii tyhmältä mut en oikee tiiä mitä kellottaminen tarkottaa.
        Optinen asema voi olla DVD, en tartte blu rayta.
        Oon valmis ostamaa kaikki osat, koneen kokoaminen on vaan se ongelma.

        Etin oikeestaan "next gen" pelitietokonetta sopivalla hinnalla jolla voi pelata uusimpia pelejä esim Watch Dogs korkeilla asetukseilla.

        Budjetti on MAKSIMIbudjetti eikä mikään 1-1000000 euroo.

        Tarvittekko näytön kanssa?


      • Gamer127
        digest-hardware kirjoitti:

        Budjetti on MAKSIMIbudjetti eikä mikään 1-1000000 euroo.

        Tarvittekko näytön kanssa?

        En tartte näyttöö, itellä on jo widescreen tietokonenäyttö jota käytän mun ps3:n pelaamisee


      • Gamer127 kirjoitti:

        En tartte näyttöö, itellä on jo widescreen tietokonenäyttö jota käytän mun ps3:n pelaamisee

        Ja se maksimihinta oli?


      • Gamer127
        digest-hardware kirjoitti:

        Ja se maksimihinta oli?

        No budjetti ois mieluiten alle tai vähä yli 1000€. En oo mitenkää expertti mut oletan et se on tarpeeks hyvään pelikoneesee.



      • Gamer127


      • vgtyzucgjk<

    • qweasdzxc2

      Mielestäni jos pelikonetta kasataan niin ei 1000e riitä kunnolliseen.

      • 1300€ kone

        Jos haluaa koneen joka pyörittäisi uusia pelejä kuten AC Unityä yhtä hyvin kuin PS4, niin kyllä siihen tarvitaan vähintään 1300€ kone. Tuonhintaisessa pc:ssä valaistusefektitkin ovat vähän konsoleita parempia, mutta halvemmalla koneella peli on vain tahmainen ja epäpelattava matalillakin asetuksilla.


      • halpakin PC parempi

        Halpa 500€:n pc, jossa on i3 ja 750Ti, pyörittää Unityä paremmin kuin konsolit. XB1:llä peli pyörii huonommin ja ps4:lla vielä hitaammin samalla resoluutiolla ja yksityiskohdilla.

        http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-assassins-creed-unity-face-off

        "However, bearing in mind the lofty recommend specs suggested, it is possible to get a console-beating experience on relatively modest hardware. We paired a Core i3 4130 with a GTX 750 Ti, set PC presets to console equivalents (though we swapped in HBAO for a bit of a quality boost) and ran at 1600x900 (900p). In essence we pitted console-level PC tech against PS4 and Xbox One and found that the game ran fairly well. We locked frame-rate to 30fps using Riva Tuner Statistics Server and, cut-scene stutters aside, frame-rates held up in 26-30fps territory. Not absolutely perfect, but a slight cut above the Xbox One experience."


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe