Kysyn mies sinulta, miksi vaadit kuvaa jos et ole kiinnostunut?

Ei virheetön

Miksi siis haluat kuvani, jos et ole kiinnostunut aidosti minusta?
Yksi profiilissani käyminen, ei voi tarkoittaa sitä että olen velvollinen antamaan kuvan itsestäni sinulle. Kyllä aikuisen miehen pitää osata, haluta viestittää muutakin minulle kuin että.
Mitä sinne kuuluu?
Kuvan antaminen on asia, joka selventää asioita eteenpäin,
mutta jos ulkonäkö naisessa on sinulle huippu tärkeä asia,
niin miten tavallisen näköinen nainen, voisi koskaan edistyä kanssasi.
Mikäli epäkohdat olisivat ulkonäössä.
Koska en ala ulkonäköäni muuttamaan suurellisesti, sinun takiasi tuttavuuden alkuvaiheessa, varsinkin jos olen itse vähänkin tyytyväinen itseeni.

18

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+2

      olenko ainut joka ei oikein ymmärtänyt koko ketjun pointtia :D?
      olen kyllä tehnyt juuri 3 yövuoroa joten voi olla että käyn vähän hitaalla..

      • Merkitys

        Se oli pelkkä avaus, ei mikään ketju siinä vaiheessa kun sinä sitä luit. Ei ihme jos et mitään ymmärtänyt.


    • Ihan selviä asioita

      Totta helvetissä mies haluaa nähdä miltä näytät, etkö muka itse haluaisi nähdä minkänäköisen miehen kanssa juttelet? Mies haluaa kuvasi siksi että tietää ettei juttele jonkun suohirviön kanssa ja turhaan tuhlaa aikaansa. Miten pystyt varmuudella sanomaan ettei mies ole tosissaan kanssasi? Anna edes mahdollisuus ennen kuin täysin tyrmäät.

    • Ei suohirviö silti.

      Aivan. Haluan tietysti nähdä, jossain vaihessa että kenen kanssa kirjoittelen.
      Mutta naisena luen huolellisesti myös pelkän profiilin ja jos siinä mättää jotkin asia Niin tapanani ei ole pyytää profiilikuvaa eikä edes aloittaa meilaamista.
      Ja kyllä niukka kirjoittelu ja ei yhtään mitään kysyttävää naiselta, kertoo sekin jo kiinnostunut vai ei. Melkein sanat saa kiskoa aikuisten miesten suusta.

    • Ajatusleikkiä

      Kuvitellaan, että astut huoneeseen jossa on vaikkapa 4 sinulle ihan täysin tuntematonta ihmistä. Sinun pitää valita yksi johon haluat tutustua. Minkä perusteella teet valintasi?

      • Ei virheetön

        En missään tapauksessa, tekisi valintaa vain ulkonäön perusteella.
        Haluaisin että henkilöt puhuisivat minulle.
        Siis koko paketti ratkaisee.


      • Just näin
        Ei virheetön kirjoitti:

        En missään tapauksessa, tekisi valintaa vain ulkonäön perusteella.
        Haluaisin että henkilöt puhuisivat minulle.
        Siis koko paketti ratkaisee.

        Teetkö aloitteita?


    • ekjsholabj

      Syttyykö suurempi kiinnostus ehkä kuvan lähettämisen jälkeen??

      Mulle on käynyt sekä niin että mies on sen jälkeen kadonnut, mutta myös niin että innoissaan haluaa jatkaa tutustumista...
      sen mitä tässä muutaman kuukauden kokemuksella voi todeta niin kaikki miehet ei vaan osaa ilmaista itseään kirjoittamalla!
      Hyviä tyyppejä löytynyt myös "yhden lauseen" kirjoittajista...toki sitten jos livenäkin on yhtä hiljainen niin voi tietysti miettiä jatkoa...

    • naiset pinnallisia

      Naiset vaatii aina kuvaa. Muuten ei tule vastausta takas. Naiset ei ole muusta kiinnostunut kuin miehen ulkonäöstä. En ole itse naisen kuvaa koskaan pyytänyt.

    • itsetuntoa

      Voihan viestin takana olla ex:n kaveri, naapuri, työ tuttu johon et hakua/voi suhdetta tehdä. Siksi kuva! Ei kauneutta tai komeutta voi määritellä. Kysy vaikka viideltä parhaalta kaverilta millainen tyyppi on ihana -saat viisi erilaista vastausta.

    • sanon vaan

      Kuvan vaatijat on sellaisia että eivät oikeesti halua tutustua. Etenkin naiset ei halua mitään koska naiset on pinnallisia ja niille merkitsee ulkonäkö eniten. Miehen käytös voi olla huonoa, mies voi olla väkivaltainen ja naiset sietää sitä koska mies on hyvännäköinen.

    • M*****

      Itse tein virhearvion ja lähetin kuvani, koska kuvattomalla prof. olin liikkeellä. En saanut minkäänlaista vastausta takaisin, joten tein johtopäätökset siitä, minkälaisia ajatuksia ulkonäköni on täytynyt vastapuolessa herättää, että menee se näinkin päin joskus ja nainen olen.

      Vituttaa tuo kuvan lähetys ihan periaatteessakin jo, koska minulla ei ole mitään kuvallisia profiileja internetissä ym. enkä tosiaankaan levittele pärstääni (enkä muitakaan paikkoja :D), sivustoilla.

    • 5e7k67lk

      Miten susta voi olla aidosti kiinnostunut jos sua ei tunne? Ja ei, sua ei tunne vielä viikkojenkaan sepustusten jälkeen.
      Jos olet itseesi tyytyväinen niin mikset laita kuvaa?
      Miksei ulkonäkö saisi olla tärkeä asia? Aisteillahan tässä pelataan vai oletko jokin yli-ihminen omasta mielestäsi?

      Sun on ihan turha selittää ettei vastapuolen ulkonäkö ole sulle tärkeä asia. Ainoa poikkeus on sellainen jolle kelpaa kuka tahansa eli jonkin asteen mielenterveysongelmainen.

      Aika lapsellinen ketju.

    • Elämän realiteetit

      Samaa mieltä edellisen kanssa, kyllä se ulkonäkö merkkaa ihan väkisinkin kun ei toista tunne. Sen perusteella me halutaan halutaanko tutustua siihen toiseen ihmiseen ja jos se ei miellytä on kanssakäyminen sellaisen henkilön kanssa lähinnä vaivaannuttavaa.

    • Visionaere

      Tota ihan samaa tekevät myös naiset. He haluaa kuvan jos mies on kuvattomalla profiililla ja kuvan jälkeen loppuu kiinnostus vaikka eivät sitä myöntäisi.

      Ja jos taas mies on kuvallisella profiililla profiilissa... joskus tuntuu, että tarkemmin kirjoituksia lukematta, katsotaan vain kuva ja jos ei olekkaan mikään "kiiltokuvapoika" niin katselemassa käyneestä ei sen jälkeen mitään kuulu.

    • spedeshow

      ja minä haluaisin kiskoa kyrpää jonkun vituun eestaas ilman puheita.vain lääkkeet litinä ja voihkeäänet kuuluisi

    • Kuvaton

      Itselläni ei ole kuvallista profiilia. Jos kuitenkin mielenkiintoinen kuvallinen profiili omaani lähestyy niin pyydän heti osoitetta johon voin omani lähettää - ihan jo tasapuolisuuden nimissä. Tosin kuvat ovat vain kuvia eikä useinkaan niillä mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Sellaisetkin miehet, jotka profiilissaan etsivät "elämänsä naista" eivät viitsi edes kuvaa pyytää (vaikka olen ilmoittanut sellaisen pyynnöstä toimittavani) ja heillä itsellään kuva, josta ei mitään selvää ota. Joskus hetken pidin kuvaa, mutta poistin sen kun miesten yhteydenotoissa kommentoitiin vain ulkonäköä eikä profiilista itsestään sanaakaan.

    • vanha akka

      Mulla ei ole profiilissa kuvaa mutta lähetän sellaisen...ilman sen kummempaa ongelmaa
      Kuitenkin on selvää että kiinnostuksen ratkaisee osittain myös ulkonäkö!

      Ne joille "kelpaan" vastaavat kuvan lähettämisen jälkeen...muut eivät...yksinkertaista :-)
      Jos mies kaipaa minihameista korkkarityyppiä, voi jatkaa etsintää...en ala tyyliäni muuttamaan toisen takia. Jos ap tarkoitti sitä...itsensä "muuttamisella" ??

      Treffeille lähden myös aina sen kummemmin "pynttäytymättä" koska joko kelpaan itsenäni tai sitten en :-)

      Ei siitä minulle ole ongelmaa...ja kyllä minäkin jonkun verran katson ulkonäköä...siisti, suhteellisen normaalivartaloinen, itsestään huolehtiva mies antaa huomattavasti paremman vaikutelman kuin ylipainoinen epäsiisti mies...
      valitettavasti ulkonäöllä on väliä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe