Tunteiden kehässä

jotta ymmärtäisimme

Olen tajunnut mies meidän olevan ikään kuin tunteiden kehässä.

19

850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

      Sitä vain ihmettelen, kun tämä ei lopu lainkaan. Mitä vielä pitää oppia ja ymmärtää? Jotakin on vieläkin kesken. Mitä se on?

      • Yks Mikke vaan

        Eli tunteita on, mutta vain sanomattomat sanat aiheuttaa tuon oravanpyörän. Olisko se noin? Sanat joita ei koskaan lausuta ääneen. Taitaa mennä noin?


    • kehä komonen itään

      Ollaankohan me kehä kolmosella?
      Illanjatkoja.

      • Saanalla tuulee

        Me ollaan Lapissa.


    • Lumi*

      Laitanpa vaikka tähän kun en muuta 'järkevää' ketjua löytänyt tältä palstalta.. Jotain samankaltaista voisin kirjoittaa mut vähän eri tyyliin..
      Jossain ihmeen tunteen kehässä olen itsekin ollut sen muutaman kerran kun ollaan nähty.. Eilen viimeksi kun satuttiin samoihin liikennevaloihin illalla. Jotenkin ne silmät ja hymy kiinnittivät huomioni. :)
      Söpö mies, pakko sanoa.. No, täytyy toivoa et nähdään vielä.. Vaikka on minulla nyt jonkinlainen tuntuma siitä kuka hän.. Eli olisi kai keinotkin käytössä mahdollisen yhteyden saamiseksi.

      • Lumi*

        Tuli vähän väärä lähetysajankohta tuo viestille.. Piti olla tämä..


      • Lumi*

        Mietin ettei se ehkä kuitenkaan ole viisasta kun en sen kummemmin tunne häntä.. En ole nähnyt häntä tänään..
        Mutta.. Pois täältä muihin touhuihin.. Heippa! :)


      • Lumi*
        Lumi* kirjoitti:

        Mietin ettei se ehkä kuitenkaan ole viisasta kun en sen kummemmin tunne häntä.. En ole nähnyt häntä tänään..
        Mutta.. Pois täältä muihin touhuihin.. Heippa! :)

        Tai no, jos vielä miettisin sitä yhteydenottoa häneen.. Jos vain tavoittaisin hänet sillä tavalla.. Kun ei ole henkilökohtaisia yhteystietoja.. Eli pitäisi keksiä joku tekosyy.. Mutta.. Ehkä minä jotain keksin..
        Poistun tästä tuonne aurinkoon.. Heippa! :)


      • Lumi*
        Lumi* kirjoitti:

        Mietin ettei se ehkä kuitenkaan ole viisasta kun en sen kummemmin tunne häntä.. En ole nähnyt häntä tänään..
        Mutta.. Pois täältä muihin touhuihin.. Heippa! :)

        Mietin asiaa.. Taidan pidättäytyä noissa sanoissa. Minulla on sellainen tunne etten se ole minä jota hän kaipailee/ajattelee. En ole sinisilmäinen eikä ole hänkään..
        Muutenkin.. Taitaa olla aika jättää nämä palstat taakseen. Miten sen sanois.. Joillekin nämä palstat ovat kai olleet joku tiettyjen tyyppien kiusaamispaikka (ehkä jo kauankin.. vuosien ajan?). Palstat voisi kai nimetä jopa heidän mukaan..
        Elämässä on muutakin.. Ja se elämä ei ole netissä eikä varsinkaan jossain anonyymeillä keskustelupalstoilla.
        Heippa minun puolestani!


      • kuiskaten kerron sen
        Lumi* kirjoitti:

        Mietin asiaa.. Taidan pidättäytyä noissa sanoissa. Minulla on sellainen tunne etten se ole minä jota hän kaipailee/ajattelee. En ole sinisilmäinen eikä ole hänkään..
        Muutenkin.. Taitaa olla aika jättää nämä palstat taakseen. Miten sen sanois.. Joillekin nämä palstat ovat kai olleet joku tiettyjen tyyppien kiusaamispaikka (ehkä jo kauankin.. vuosien ajan?). Palstat voisi kai nimetä jopa heidän mukaan..
        Elämässä on muutakin.. Ja se elämä ei ole netissä eikä varsinkaan jossain anonyymeillä keskustelupalstoilla.
        Heippa minun puolestani!

        Mistä ihmeestä sinä tiedät kuka täällä kaipaa ja ketä?


      • Lumi*
        kuiskaten kerron sen kirjoitti:

        Mistä ihmeestä sinä tiedät kuka täällä kaipaa ja ketä?

        No en tiedäkään.. Minulla on ollut ajatuksissa sellainen mies jonka työ ja harrastus liittyy autoihin.. Ja jonka nimi alkaa A:lla. Ei hän taida tietää edes nimeäni.. En ainakaan usko niin.. Ei olla oltu missään tekemisissä sen kummemmin.. Vain pari kertaa vastaan tultu liikenteessä..
        t. tummahiuksinen nainen


      • Lumi*
        Lumi* kirjoitti:

        No en tiedäkään.. Minulla on ollut ajatuksissa sellainen mies jonka työ ja harrastus liittyy autoihin.. Ja jonka nimi alkaa A:lla. Ei hän taida tietää edes nimeäni.. En ainakaan usko niin.. Ei olla oltu missään tekemisissä sen kummemmin.. Vain pari kertaa vastaan tultu liikenteessä..
        t. tummahiuksinen nainen

        Hyvästi minulta hänelle.. Samoin näille palstoille. Ei mitään asiaa enää.
        Asiat tulivat harvinaisen selväksi eilen illalla. Aika hyvin minut revittiin rikki tässä kaupungissa 7 vuoden aikana. Ei minulla olisi ehkä mitään annettaakaan kenellekään, luulen niin. Sen verran rikkinäinen olen kaiken tapahtuneen jälkeen, luultavasti koko elämän. Ja sitä suuremmalla syyllä nämä palstat jää nyt taakse. Useampi ihminen sanoikin minulle et kannattaa jättää nämä palstat kokonaan pois elämästä.
        Ja olihan se kiva taas valvoa yö häirikkönaapurin takia joka on saanut huomautuksen/varoituksen viime viikolla. Se on nyt nähty mikä on joidenkin käsitys järjestyssääntöjen noudattamisesta. Ja yläkerran naisella se on tosiaankin ihan jotain käsittämätöntä. Parhaallakaan mielikuvituksella tuosta ei voi sanoa muuta kuin et pelkkä häirikkö koko asukas (ja mieleneterveysongelmainen sellainen?). Muutin tähän taloon keväällä eikä minulla ole ollut asumisrauhaa eikä yörauhaa minkäänlaista koko sinä aikana. Stereot ja peliäänet huutaa keskellä yötä ja aamuyöstä hakataan kattoon (heidän lattiaan siis) jollain kovalla esineellä. Ei liity tämän palstan asiaan mitenkään mut joka tapauksessa.. Oli erittäin paha virhe muuttaa tähän taloon. Hirvittää sen seuraavan asukkaan puolesta kuka tuon tyypin naapurikseen saa.. En toivoisi sitä kenellekään.


      • M.... Mies
        Lumi* kirjoitti:

        Hyvästi minulta hänelle.. Samoin näille palstoille. Ei mitään asiaa enää.
        Asiat tulivat harvinaisen selväksi eilen illalla. Aika hyvin minut revittiin rikki tässä kaupungissa 7 vuoden aikana. Ei minulla olisi ehkä mitään annettaakaan kenellekään, luulen niin. Sen verran rikkinäinen olen kaiken tapahtuneen jälkeen, luultavasti koko elämän. Ja sitä suuremmalla syyllä nämä palstat jää nyt taakse. Useampi ihminen sanoikin minulle et kannattaa jättää nämä palstat kokonaan pois elämästä.
        Ja olihan se kiva taas valvoa yö häirikkönaapurin takia joka on saanut huomautuksen/varoituksen viime viikolla. Se on nyt nähty mikä on joidenkin käsitys järjestyssääntöjen noudattamisesta. Ja yläkerran naisella se on tosiaankin ihan jotain käsittämätöntä. Parhaallakaan mielikuvituksella tuosta ei voi sanoa muuta kuin et pelkkä häirikkö koko asukas (ja mieleneterveysongelmainen sellainen?). Muutin tähän taloon keväällä eikä minulla ole ollut asumisrauhaa eikä yörauhaa minkäänlaista koko sinä aikana. Stereot ja peliäänet huutaa keskellä yötä ja aamuyöstä hakataan kattoon (heidän lattiaan siis) jollain kovalla esineellä. Ei liity tämän palstan asiaan mitenkään mut joka tapauksessa.. Oli erittäin paha virhe muuttaa tähän taloon. Hirvittää sen seuraavan asukkaan puolesta kuka tuon tyypin naapurikseen saa.. En toivoisi sitä kenellekään.

        Tsemppiä sinulle ja jaksamista. Kyllä se oikea vielä vastaan tulee ja toivotaan että asumisrauha toteutuisi pian siellä.

        Mukavaa päivän alkua sinulle :)


      • Lumi*
        M.... Mies kirjoitti:

        Tsemppiä sinulle ja jaksamista. Kyllä se oikea vielä vastaan tulee ja toivotaan että asumisrauha toteutuisi pian siellä.

        Mukavaa päivän alkua sinulle :)

        Niin.. Väsy vaikuttaa ajatuksiin, ihan selvästi.. Ja se et olen lopen kyllästynyt siihen jatkuvaan häiriköintiin mitä se yksi asukas siinä talossa aiheuttaa. Muuten ihan rauhallinen talo tuntuu olevan..
        Ja mistähän minä sen tietäisin et mihin minusta on ja ei ole.. Pelkkää arvailua.. Mut tosiasia on se et tietyt tyypit kiusasivat vuositolkulla joka muuttui ajan kanssa piinaamiseksi ja vainoamiseksi. Traumoja siitä ainakin on minulle tullut.. Sitä ei ole vaikea huomata..
        Ja mitä tulee tuohon mieheen josta tuossa aiemmin mainitsin (jonka etunimi alkaa A:lla).. Lueskelin täältä eilen jotain juttuja joiden takana luulin hänen olevan.. Tuli vain mieleen et onkohan jollain oma lehmä ojassa.. Ja siitä ne jututkin.. En tiedä.. Minulla ei ainakaan ole toista ihastusta eikä mitään vainoavaa/mustasukkaista exää.. Edellisestä suhteesta on jo sen verran aikaa.. Kummallakin ihan oma elämä..
        Mutta kiitos sinulle noista sanoista.. Toivotaan.. Samoin sinulle! :)


      • Lumi*
        Lumi* kirjoitti:

        Niin.. Väsy vaikuttaa ajatuksiin, ihan selvästi.. Ja se et olen lopen kyllästynyt siihen jatkuvaan häiriköintiin mitä se yksi asukas siinä talossa aiheuttaa. Muuten ihan rauhallinen talo tuntuu olevan..
        Ja mistähän minä sen tietäisin et mihin minusta on ja ei ole.. Pelkkää arvailua.. Mut tosiasia on se et tietyt tyypit kiusasivat vuositolkulla joka muuttui ajan kanssa piinaamiseksi ja vainoamiseksi. Traumoja siitä ainakin on minulle tullut.. Sitä ei ole vaikea huomata..
        Ja mitä tulee tuohon mieheen josta tuossa aiemmin mainitsin (jonka etunimi alkaa A:lla).. Lueskelin täältä eilen jotain juttuja joiden takana luulin hänen olevan.. Tuli vain mieleen et onkohan jollain oma lehmä ojassa.. Ja siitä ne jututkin.. En tiedä.. Minulla ei ainakaan ole toista ihastusta eikä mitään vainoavaa/mustasukkaista exää.. Edellisestä suhteesta on jo sen verran aikaa.. Kummallakin ihan oma elämä..
        Mutta kiitos sinulle noista sanoista.. Toivotaan.. Samoin sinulle! :)

        Enkä sit liity mitenkään tuohon ketjuun joka alkaa et 'Sanat jotka haluan sanoa..'. Mies on muutaman vuoden minua nuorempi.. Toisin kuin siinä ketjussa asia on. Lukaisin äsken pikaisesti joitakin kommentteja (aloittajan) siitä ketjusta. Jutut oli muutenkin sellaisia et ne ei sopisi tähän 'tarinaan' mitenkään.. Eihän me tunneta sen vertaa et voisi puhua välien menettämisen pelosta.. Kun ei niitä välejä edes ole.
        Mut ei minulla muuta.. Heippa!


      • Lumi*
        Lumi* kirjoitti:

        Niin.. Väsy vaikuttaa ajatuksiin, ihan selvästi.. Ja se et olen lopen kyllästynyt siihen jatkuvaan häiriköintiin mitä se yksi asukas siinä talossa aiheuttaa. Muuten ihan rauhallinen talo tuntuu olevan..
        Ja mistähän minä sen tietäisin et mihin minusta on ja ei ole.. Pelkkää arvailua.. Mut tosiasia on se et tietyt tyypit kiusasivat vuositolkulla joka muuttui ajan kanssa piinaamiseksi ja vainoamiseksi. Traumoja siitä ainakin on minulle tullut.. Sitä ei ole vaikea huomata..
        Ja mitä tulee tuohon mieheen josta tuossa aiemmin mainitsin (jonka etunimi alkaa A:lla).. Lueskelin täältä eilen jotain juttuja joiden takana luulin hänen olevan.. Tuli vain mieleen et onkohan jollain oma lehmä ojassa.. Ja siitä ne jututkin.. En tiedä.. Minulla ei ainakaan ole toista ihastusta eikä mitään vainoavaa/mustasukkaista exää.. Edellisestä suhteesta on jo sen verran aikaa.. Kummallakin ihan oma elämä..
        Mutta kiitos sinulle noista sanoista.. Toivotaan.. Samoin sinulle! :)

        Niin.. Löysin hänen yhteystiedot kun etsiskelin.. En tosin tiedä kehtaanko tehdä mitään asialle mitään. Enhän edes tunne häntä.. Tiedä vaikka kaipailisi jotain toista naista.. Laitoin tämän saman viestin tuonne Ikävä-palstalle kun tämä ei toiminut hetkeen.
        Mutta niin.. Menenpä pois täältä.. Heippa!


      • M.... Mies
        Lumi* kirjoitti:

        Niin.. Löysin hänen yhteystiedot kun etsiskelin.. En tosin tiedä kehtaanko tehdä mitään asialle mitään. Enhän edes tunne häntä.. Tiedä vaikka kaipailisi jotain toista naista.. Laitoin tämän saman viestin tuonne Ikävä-palstalle kun tämä ei toiminut hetkeen.
        Mutta niin.. Menenpä pois täältä.. Heippa!

        Rohkaise mielesi ja laita sille miehelle se viesti. Saat vastauksen ja voit jatkaa eteenpäin. Tietämättömyys on oikeasti pahinta ja sanomattomat sanat vaivaavat oikeasti eniten.

        Toivotaan että saat rauhan ja tyypit ymmärtävät kuinka älytöntä on toisen ihmisen kiusaaminen ja lopettavat sen siihen.

        Kauniita ja levollisia öitä sinne. :)


      • Lumi*
        Lumi* kirjoitti:

        Niin.. Löysin hänen yhteystiedot kun etsiskelin.. En tosin tiedä kehtaanko tehdä mitään asialle mitään. Enhän edes tunne häntä.. Tiedä vaikka kaipailisi jotain toista naista.. Laitoin tämän saman viestin tuonne Ikävä-palstalle kun tämä ei toiminut hetkeen.
        Mutta niin.. Menenpä pois täältä.. Heippa!

        Juu, antaapa olla..
        Minun osalta kesä on nyt ohi.. Se ei ollutkaan mitään muuta kuin pelkkää surua ja ikäviä asioita täynnä. Ja pelkkää väsymystä.. Kaikkein huonoin ja pahin kesä mitä minulla on ikinä ollut. En ole olemassa ihmisille jotka asuu tässä kaupungissa.. Eikä heitä ole minulle. Tämä kaupunki on kuollut minulle.
        Tätä päivää ja huomista minulle ei ole. Hyvästi näille palstoille.. Tänne en enää palaa.. Hyvää yötä.


    • Hyvää ensi kesää

      Hei Lumi, ei kai sulla ole vähän maanisuutta, kun vieraan kanssa noin innolla keskustelet ja kerrot naapurista ja menneisyydestäsi? Et ole olemassa kaupunkisi ihmisille??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe