aapelin pelit

Grrr

miten pääsen pelaamaan aapelin pelejä? javaa pitäås olla ja vaikka kuika asennan niin en pääse aapelin peleihin... chrome selaimella olen tällä' hetkellä---

19

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääöäääääääääääääääää

      suojaustaso alin, ei auta...tietotekniikka on on huonointa mitä tiedän........ ei ole selkeitä ohjeita missääänn niin vaikeeta niin vaikeeta....

      • Chromen liitännäisiin pääsee tästä osoitteesta: chrome://plugins/


    • Aapeli Pippuri

      Qupzillalla toimii loistavasti.

    • Päivityskö aiheutti?

      Mulla sama juttu FF selaimella. Jää siihen vaiheeseen, että "peli latautuu"
      Javan Control paneelissa lukee "version 7 update 65", ja ohjelmat ja toiminnot listassa lukee "Java7 update 60"

      • Päivityskö aiheutti?

        Miksei tuota versiota tarjota Javan kotisivulla?
        Eikö sitä kehoiteta lataamaan ohjemat yleensä niiden kotisivulta?
        Onko tuon linkin versio, joku beta versio?
        IE selaimella kehoittaa lataamaan Javan vaikka se on ladattuna


      • s90d8as09
        Päivityskö aiheutti? kirjoitti:

        Miksei tuota versiota tarjota Javan kotisivulla?
        Eikö sitä kehoiteta lataamaan ohjemat yleensä niiden kotisivulta?
        Onko tuon linkin versio, joku beta versio?
        IE selaimella kehoittaa lataamaan Javan vaikka se on ladattuna

        Varmaan sitä ei tarjota siksi, että se on vielä niin epäyhteensopiva Java-sovellusten kanssa. Ohjelmia ei ole vielä päivitetty käyttämää tuota kasiversiota.


      • s90d8as09 kirjoitti:

        Varmaan sitä ei tarjota siksi, että se on vielä niin epäyhteensopiva Java-sovellusten kanssa. Ohjelmia ei ole vielä päivitetty käyttämää tuota kasiversiota.

        Moni Java sivusto toimii hyvin Java 8 versiolla.


    • Koska siinä voi olla bugeja tosin en ole itse havainnut tällaisia.

      Muiltakin sivuilta voi ladata ja kannattaakin jos tietää että sivusto on luotettava ja turvallinen kuten tuo Filehippo on.

      Kyseessä ei ole beta versio vaan valmisversio Javasta,

    • !!!

      Kaiken kaikkiaan aapelin sivut ovat tökkivimmät, mitä minä tiedän! Että jos ne tökkii, on se enemmänkin fysiikan laki, kuin varsinainen vika - ominaisuus!

      • limboitsiva umberto

        Ei ole, vapusella toimii hyvin niin myyttisi on kumottu


    • hhbb

      Onko Windows 8? Joillakin tuntuu olevan ylitsepääsemättömiä vaikeuksia päästä pelaamaan javapelejä sillä. Tiedä sitten miksi.

    • Ei pitäisi olla hankalaa työpöytäpuolella.

    • fdsafdsa

      Java on oikeastaan virus, vaikka sitä ei ole todennäköisesti suunniteltu sellaiseksi. Se on ollut aina tietoturvareikiä täynnä oleva haittaohjelmaimuri, joka pitäisi romuttaa ja koodata alusta lähtien täysin uusiksi. Jos siihen ryhdytään, seuraavalla kerralla olisi syytä käyttää osaavi koodareita ja ohjelmistosuunnittelijoita, eikä tuhatta apinaa kirjoituskoneiden kanssa kuten ilmeisesti tähän asti on toimittu.

      Yleensä suositellaan ettei javaa asennettaisi ollenkaan, ellei se ole välttämätöntä. Jos Javaa käytät, niin varmista ainakin että sinulla on perustason käyttäjätunnus käytössä, etkä ole netissä Java päällä järjestelmänvalvojan tunnuksella. Jo koneessasi on vain yksi tunnus, olet järjestelmänvalvojana netissä, jolloin mahdolliset haittaohjelmat ja muut ongelmat pääsevät tarttumaan koneeseen paljon vapaammin esimerkiksi Javan kautta, kuin jos sinulla olisi toinen käyttäjätunnus.

    • Pikemminkin jos käyttää Javaa niin se tulisi aina pitää ajantasalla.

      • fdsafdsa

        Juu ja mahdollisimman kallis virustorjunta ja 15-suuntainen palomuuri, muuten on kone täynnä viruksia.


    • tad89shoi

      Minulla on Java asennettuna, koska muutama käyttämäni ohjelma tarvitsee sitä. Olen kuitenkin ottanut pois käytöstä Javan selainpluginin, mikä on yleensä Javan tietoturvaongelmien kannalta haavoittuvaisin osa.

    • Uapel

      Kävinpä tuossa Uapelija moikkaamasa.
      Siellä osoitteen vas reunassa simmosessa harmaassa mötikässä Ice-tea-jotain ->allow niin pääsin pelailee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe