Onko ihmisellä sittenkin tarkoitus?

Kylmät kädet

Lukuisien itsemurhayrityksien jälkeen olen aina herännyt joko teholta, tai omasta WC:stäni, muista paikoita puhumattakaan.

Kokemukseni tukee multiversumiteoriaa, mutta haluan teidän mielipiteitänne.

28

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kukaan

      Miksi olet aina epäonnistunut? Millasia keinoja kokeillu?

      Itse olen ajatellut malliin parasetamolia 50g naamaan varmaan helppo ottaa koska ei potkaise heti, Jospa se helpottais sitä henkistä kynnystä.
      Sitten vois viimeistellä homman ennen tuskaista ja hidasta kuolemaa. Vaikka ajamalla 200km/h vastaantulojan nokkaan.

    • döfskfk

      saat mut suru tuulelle :c miks kaikki nykyää yrittää tehä itsarii? onks suomi oikeest nii paskautunu ettei suurin osa ees voi elää enää :(

      • Kylmät kädet

        Sehän tässä hullua onkin, että Suomi on Maailman paras paikka elää, mutta silti 2-3 syntyperäistä suomalaista tekee itsemurhan joka ikinen päivä! Valtava luku, jos suhteuttaa siihen, kuinka vähän meitä kuitenkin on.

        Mieti, kuinka moni yrittää, jokainen päivä.


    • aikansa täällä

      Kyllä ihmiselämällä on tarkoitus, vaikka joutuisi kärsimään. Ei Jumala ole ketään turhaan luonut.
      Lopettakaa itsehakuinen kuolema ja etsikään elämää ja sille tarkoitusta.

      • Ei tarkoitusta

        Psykiatrit ja psykologit pitävät huolen, että muiden elämällä ei ole mitään tarkoitusta. Heidän mielestä muiden kuuluu olla heidän orjiaan, kuten Agenda21:ssä selvästi mainitaan.


      • nerx
        Ei tarkoitusta kirjoitti:

        Psykiatrit ja psykologit pitävät huolen, että muiden elämällä ei ole mitään tarkoitusta. Heidän mielestä muiden kuuluu olla heidän orjiaan, kuten Agenda21:ssä selvästi mainitaan.

        Mikä on Agenda21 ?


      • Googlaa!

    • Kalju Pitkätukka

      "Lukuisien itsemurhayrityksien jälkeen olen aina herännyt joko teholta, tai omasta WC:stäni, muista paikoita puhumattakaan."

      Kertoo vain siitä, että todella myrkyllisiä aineita on vaikea saada.
      Lopeta yrittely, vammautat vain itsesi.

      Hyvä kun olet elossa ja tolkuissasi, etkä sairaalassa kasviksena.

      " Kokemukseni tukee multiversumiteoriaa, mutta haluan teidän mielipiteitänne."

      Universumi multiversumista puhumattakaan vähät välittää elätkö vai et, oletko onnellinen vai tuskainen...

      Aloita vaikka sisällön luominen elämään lukemalla tähtitiedettä ja kosmologiaa.

    • Kylmät kädet

      Mun paino on aikuisiällä vaihdellut välillä 54 - 90 kiloa. Ellen saa käsiasetta, jolla lopettaa tämä kärsimykseni, aion laskea painoni takaisin sellaisiin lukemiin, että voin lähteä päämäärättömästi kiertämään Maailmaa.

      Se ravinto oli hyvin niukkaa.

      • En ole homoseksuaali

        Söpön naamani takia mua yritettiin jopa naittaa aina paikallisille sinkku-tytöille. Harkitsin aina asiaa, mutta nostin kytkintä.


      •  K 
        En ole homoseksuaali kirjoitti:

        Söpön naamani takia mua yritettiin jopa naittaa aina paikallisille sinkku-tytöille. Harkitsin aina asiaa, mutta nostin kytkintä.

        Oulun EMTT löi mulle diagnoosiksi PSYKOOSI PIIRTEINEN PERSOONALLISUUS.,

        vitun saatanan nyky-yhteiskunta


      •  . 
         K  kirjoitti:

        Oulun EMTT löi mulle diagnoosiksi PSYKOOSI PIIRTEINEN PERSOONALLISUUS.,

        vitun saatanan nyky-yhteiskunta

        kiva hakea töitä


      • Kylmät kädet
         .  kirjoitti:

        kiva hakea töitä

        Anteeksi, mutta ajattelin hakea töihin teille sillä varauksella, että mulla on 70% mahdollisuus kehittyä skitsofreenikoksi. Otatteko töihin?


      •  V 
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Anteeksi, mutta ajattelin hakea töihin teille sillä varauksella, että mulla on 70% mahdollisuus kehittyä skitsofreenikoksi. Otatteko töihin?

        No tottaKAI me otetaan sinut töihin.

        http://www.youtube.com/watch?v=LU55Flooj3Y


      • paistaa risukasaanki

        Ook sä kylmät kädet se joka kirjottaa myös alkoholipalstal? Jos oot koita lopettaa dokaamine.


    • ei ole

      Jos joutuu koko elämänsä elämään toisille ja toisten kautta niin mistä sen oman elämän tarkoituksen löytää?

      Sitten kun on vanha ja pahasti sairas odottaa vain milloin se eutanasia laillistetaan. Siinä tarkoitus yhdenkaltaiselle elämälle.

      • Se joka seisoo

        Niin tai sitten alkaa elämään itselleen. Mä olen irtaantunut yhteiskunnan paineesta kokonaan ja nautin vaan omasta seurastani. Elämäänsä voi lähteä etsimään Lappiin tai ulkomaille kauas muista. Kotioloissakin voi aloittaa itsetutkiskelun alkuun vaikka vain sulkemalla ulkomaailman mielestään ja sulkemalla silmät... Kuuntele hengistystäsi ja laita rauhallinen musiikki taustalle.. Irtaudu :)

        t. skitsofrenian esiaste todettuna oleva ja pian sairaseläkeläinen joka ei silti aio lähteä täältä vaikka itsarista tulisi buumi ;)


    • elä itsellesi

      Joo samoin täällä, itsekkin ruvennut elämään vain itselleni omassa kotonani välittämättä yhteiskunnan paineistani ja olen eläkkeellä oleva nuorehko mies. Siis sairas semmonen mies. En välitä yhteiskunnan paineista. Paljon helpompi elää, kun ajattelee vain itseään eikä sitä mitä muut ajattelee ja elää vaan itselleen, vaikka siellä omassa kodissaan ja harrastuksilleen, että elämä olisi jotenkin siedettävää. Siis ihan sama mitä yhteiskunnassa tapahtuu ja kunhan vaan itellä hyvä olla ja niin edelleen... Loppujen lopuksi kaikki ne muutkin vain tavoittelee vain omaa etuaan jotka niitä töitä tekee siksi ne siellä töissä käy jotta saa palkaa jotta voi elää paremmin jne. Antaa jokaisen tehä niinkuin parhaaksi näkee ei toinen voi tehä sun puolesta sitä mitä itse teet ja ajattelet itse se on tehtävä niinkun parhaaks näkee.

    • krooninenmasis

      No ei ole. Mutta onko pakko olla tarkoitus?

      Päästä irti, mene virran mukana.

      Kyllä sitä jossain vaiheessa oppii elämään masennuksenkin kanssa, vaikka välillä olisi kuolemakin lähellä.
      Elämä on perseestä, mutta mitä sitten? Olkoon vaan, ei kiinnosta.

    • Jumala uta

      Ihmisellä ei ole mitään tarkoitusta kuten ei ole millään muullakaan eliöllä. Ihminen on samanlainen öliö kuin mitä muu öliö tahansa. Niitä syntyy ja kuolee päivittäin.

    • 14+18

      Mitä väliä onko tarkoitusta vai ei?
      Elämä itsessään on arvokas lahja jokaiselle, oli sillä sitten tarkoitus tai ei.
      Opettelisit olemaan kiitollinen.

    • Kylmät kädet

      Hitto, kun tulee hyviä kommentteja ja kun keskustelu lähtee käyntiin, niin haluaisi kyllä ehdottomasti poistella osan omista viesteistään.

      Moni vakio on varmasti huomannut saman, omissa ketjuissaan.

    •  Kk

      Multiversumiteoria on siitä karu, että sen mukaan et mitenkään pysty ikinä lakata olemasta. Voit kuolla vaikka äärettömän monta kertaa sairauksiin, oman käden kautta tai vaikkapa vaan vanhuuteen, mutta silti olet aina olemassa. Ikuisesti.

      Todella ahdistava teoria.

      • Ikuinen paluu

        Niinpä,joka ikinen hetki toistuu loputtomiin ja iäisesti.F.N. on oikeassa.


      • Kylmät kädet
        Ikuinen paluu kirjoitti:

        Niinpä,joka ikinen hetki toistuu loputtomiin ja iäisesti.F.N. on oikeassa.

        En vain tajua, ketä se palvelee, että kärsin täällä ikuisesti, kuten alla viitataan.


    • elämäpaskaa

      Ihmisen tarkoitus on kärsiä.

    • ....................

      oletko elossa vielä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe