36 vuotias nainen raiskasi 14 vuotiaan

poikiensa kaverin

Kaksinaismoralismi kukoistaa USA:ssakin ja Dr Phil hyvä esimerkki. Oli niin ymmärtäväinen eikä yhtään tuohtunut kertoessaan, että viime kuukausina ollut kymmeniä samanlaisia naisopettajien suhteita oppilaisiin.

Vähän aikaisemmin oli ohjelmassa 16 vuotias tyttö miesopettajan kanssa, häntä syyllisti koko ajan ja käski erota, vaikka täysin laillinen suhde. Opettaja joli jopa eronnut virastaan ennen suhteen aloittamista. Tuota naista ei kuitenkaan syyllistänyt yhtään.

Mies laitetaan vastaavasta kymmeniksi vuosiksi vankilaan, mutta naiselle tuomarit lupasivat vapautuksen syytteistä jos menee vihille. Kun isoäiti ei antanut lupaa, nainen hankkiutui raskaaksi ettei tarvitse lupaa, 14 vuotiaan kanssa! Loppujen lopuksi joutui vankilaan, mutta vain 2 vuodeksi.

Tytöt kehittyy muka aikaisemmin, silti juuri miehet tuomitaan paljon ankarammin alaikäisen tytön hyväksikäytöstä kuin naiset alaikäisen pojan. Mies ei varmasti saa alennusta vihille menosta ja raskaaksi saattaminen vain lisää tuomiota.

Naiset syyttävät aina miehiä, mutta todellisuudessa naiset hyväksikäyttävät paljon enemmän alaikäisiä poikia, eikä ihme kun oikeuslaitoskin suhtautuu lepsusti naisten tekemisiin.

10

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei come....ooon

      Olispa minutkin joku hottis 35-v mimmi hyväksikäyttänyt sillion kun olin 15-v jannu tai miksei se olisi toiveissa vieläkin. ; )
      Meikäläinen joutui tumputtaa kädet rakkuloille nöösipoikana kun oman ikäiset kimmat oli niin helwetin pihtareita tavarastaan.

      Näin minäkin ajattelisin jos joku täysikäinen koskisi tyttäreeni niin hirsipuuhun roikkumaan sellainen saastapedoraiskaajapaskakuspää vain. : (
      Mikäli joku hottis nainen taas viettelisi poikani ei tietenkään vasten hänen tahtoaan niin ei se minusta nyt niin paha asia olisi vaan päinvastoin olisin ylpeä pojastani että, on päässyt köyrimään ja opettelemaan lemmensaloja kokeneemman naisen kanssa. : )

      • unohdit kertoa

        Olet pedofiilifemakko, ei miehet typeriä hymiöitä käytä ja vielä monta kertaa. Monenko alaikäisen pojan kanssa olet jo ollut? Toivottavasti jäät kiinni.

        Kukaan täysijärkinen mies ei hyväksy tuollaista kaksinaismoralismia omien lasten suhteen tai ole tyytyväinen jos itse tai oma poika tulee huijatuksi sänkyyn alaikäisen tytön (h*oran) kanssa ja tuomitaan.


      • Suksi sinä vi*un
        unohdit kertoa kirjoitti:

        Olet pedofiilifemakko, ei miehet typeriä hymiöitä käytä ja vielä monta kertaa. Monenko alaikäisen pojan kanssa olet jo ollut? Toivottavasti jäät kiinni.

        Kukaan täysijärkinen mies ei hyväksy tuollaista kaksinaismoralismia omien lasten suhteen tai ole tyytyväinen jos itse tai oma poika tulee huijatuksi sänkyyn alaikäisen tytön (h*oran) kanssa ja tuomitaan.

        : ) : ) tekopyhä lestaariolaisperäkammarinpoika : ) pökkimään sitä lemmikki lammasta senkin saasta. : ) .: ) Olen mies ja mimmit ainaskin tykkää kun äijät laittaa tekstareihin hymiöitä mutta sinä tumputtaja kun et tiedä naisista yhtään mitään.
        Rehellisesti sanottuna olisin minä ainaskin teininä halunnut et joku kokeneempi nainen olisi vietellyt minut ja nussinut tajunkankaalle siis joku hottis ei siis mikään mummosi tai joku muu ruma bitch.
        Lopuksi muutama ; ) : ( : / :o : i

        Mitä sä sekoilet alaikäinen tytön (horon)???? eix sen pitänyt olla ylikypsä?????
        Olex sää muuten joku naisten vihaaja ku oot suu vaahdossa noin negatiivinen.?


      • ongelma sinulla
        Suksi sinä vi*un kirjoitti:

        : ) : ) tekopyhä lestaariolaisperäkammarinpoika : ) pökkimään sitä lemmikki lammasta senkin saasta. : ) .: ) Olen mies ja mimmit ainaskin tykkää kun äijät laittaa tekstareihin hymiöitä mutta sinä tumputtaja kun et tiedä naisista yhtään mitään.
        Rehellisesti sanottuna olisin minä ainaskin teininä halunnut et joku kokeneempi nainen olisi vietellyt minut ja nussinut tajunkankaalle siis joku hottis ei siis mikään mummosi tai joku muu ruma bitch.
        Lopuksi muutama ; ) : ( : / :o : i

        Mitä sä sekoilet alaikäinen tytön (horon)???? eix sen pitänyt olla ylikypsä?????
        Olex sää muuten joku naisten vihaaja ku oot suu vaahdossa noin negatiivinen.?

        Oletko joku tossusankarifeministi, ei tuollaista mieheksi voi kutsua. Mistä lähtien tasa-arvon ajaminen on ollut naisvihaa, näköjään sinulle ainakin mennyt feministien aivopesu perille.

        Aika ruma ja puutteessa pitää olla jos teininä joutuu tyytymään keski-ikäiseen horoon ja horoja on jo 15-vuotiaissa jos et sattunut tietämään, äitiinsä tulleita.


    • No sitten

      sinä olet vain kateellinen meille muille kun et ole saanut vielä piparia eikä kukaan nainen ole vietellyt sinua. : )

      Sitä täydellistä tasa-arvoa ei ole eikä koskaan tule olemaankaan niin hyvässä kuin pahassa. Olisihan se kiva kun naiset vaihtaisi talvitilsat autooni, avaisi miehelle ovet ja kantaisi kaljalaatikot himaani sekä maksaisi ravintola illan drinkzut ja safkat jne,,, mutta arvaa tuleeko sellaista tasa-arvoa koskaa.
      Ei tule ja koita elää sen kanssa bönde.
      Kyllä minä ihan mieuliisti ne ovet aukaisen ja illanistujaiset maksan jos vaan saan Billua kans. ; ) ai niin sinähän et tiennyt siitä riumurasiasta mitään.
      : ) = (i)

      • ujtyyhd

        "sinä olet vain kateellinen meille muille kun et ole saanut vielä piparia eikä kukaan nainen ole vietellyt sinua. : )"
        Ei kaikki ole seksistä riippuvaisia kuten sinä. Pillu kuten seksi ylipäätänsäkin on aika naurettavan yliarvostettua, mediassakin sitä ylikorostetaan naurettavan paljon.


      • Hah hah haaaaaa
        ujtyyhd kirjoitti:

        "sinä olet vain kateellinen meille muille kun et ole saanut vielä piparia eikä kukaan nainen ole vietellyt sinua. : )"
        Ei kaikki ole seksistä riippuvaisia kuten sinä. Pillu kuten seksi ylipäätänsäkin on aika naurettavan yliarvostettua, mediassakin sitä ylikorostetaan naurettavan paljon.

        Ensin heebo kettuilee mulle hymiöistä ettei ne ole muka miehekästä eikä itteä edes paneta ja seksi on mukamas yliarvostettua.
        Tosi miestä panettaa aina kun se näkee hyvännäköisen naisen herkkuperseineen ja lolloineen. ; )


      • ongelma sinulla
        Hah hah haaaaaa kirjoitti:

        Ensin heebo kettuilee mulle hymiöistä ettei ne ole muka miehekästä eikä itteä edes paneta ja seksi on mukamas yliarvostettua.
        Tosi miestä panettaa aina kun se näkee hyvännäköisen naisen herkkuperseineen ja lolloineen. ; )

        Seksiriippuvainen feministi/tossusankari, etkä ole edes tisseistä vierottunut, paneskeletko useinkin äitiäsi? Ja vielä vainoharhainenkin, luuletko ettei täällä ole muita keskustelijoita.

        Vai on sinusta renkaiden vaihto ja kymmeniä vuosia vankilassa tai vaikka elävältä polttaminen toisiinsa verrattavia asioita. Vaihdan ilomielin renkaat ja lähetän sinut femakkopedofiilin vankilaan.


    • Homofistaaja

      Tätä se heterous siis teettää! Pitihän se arvata, että jokainen hetero haluaa hyväksikäyttää ja raiskata nuorempiaan. Kyllä tässä voi hyvin yleistää kaikkiin heteroihin koskevaksi ilman sen kummempaa logiikkaa.

    • lisää pedoja

      Viime yönä Dr Philissä kertoi niistä naispedo-opettajista ja yksi oli studiossa. Ilkesi pedoämmä vielä syyttää poikaa, että oli muka pakottanut seksisuhteeseen ja kaksi lasta synnytti. Sitten kun poika aikuistui, halusikin päästä eroon ja pitää lapset. Poikakin halusi lopettaa suhteen kun tajusi tulleensa hyväksikäytetyksi, ämmällä oli ollut monta muutakin poikaa samasta koulusta, jopa pojan kaveri.

      Lopulta poika meni puhumaan poliisille ja nyt ämmää uhkaa vankila, toivottavasti joutuukin. Onneksi pojatkin ovat alkaneet paljastaa noita, milloinkahan Suomessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      402
      4075
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      225
      2024
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1510
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      155
      1345
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1001
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      61
      993
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      125
      947
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      869
    Aihe