Koko aikainen kitinä ja kiukuttelu

Epätoivoinen

Mitä ihmettä voisin enää tehdä?Mies kiukuttelee kuin pikku lapsi koko ajan kaikesta eikä mikään kelpaa.Hoidan lapsemme,kotimme (tiskejä lukuunottamatta),koiramme,ruokamme,kaiken.Silti mies kitisee kun joutuu työpäivän jälkeen tiskaamaan tai viettämään lapsensa kanssa edes hiukan aikaa.Olenko minä nyt kohtuuton kun pyydän tuota kun kotona viel muutaman viikon kuitenkin olen?Pitäisikö minun hoitaa kaikki?

Lasta kohtaan mies on myös kiukkuinen,tiuskii ja komentaa pitämään pään kiinni ja ihmettelee "mitä toi kakara koko ajan kitisee"...

Minä en saa minkäänlaista hellyyttä,määräilyä ja halveksuntaa kyllä.Pieniä riitoja ja kinoja on koko ajan.

Mitä ihmettä teen asialle?

11

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommentti Keijo

      Koska tämä kiukuttelu on alkanut?

      Jos osaat arvioida ajankohdan ja mitä silloin tapahtui niin kenties löydät myös asioita jotka ovat vaikuttaneet sitten miehesi mielialaan/käytökseen.

      Esim. Jos on joku suuri muutos tapahtunut elämässä niin sillä on sitten vaikutuksia ja ilmenee tuolla tavalla. Mutta keskustelkaa tuosta tilanteesta asiallisesti ja syyttämättä. Jos miehelläsi on vähänkään järkeä päässä niin ei hänkään nauti pahastaolosttaan ja haluaa muutosta.

    • Epätoivoinen

      Kiukuttelu alkoi vuosi sitten kun lapsi syntyi.Keskusteltu on mutta mies on sitä mieltä, että jos ei hän kelpaa niin voin etsiä uuden miehen...Olen ihan toivoton!Rakastan miestäni mutten enää jaksa tätä..

    • <xcxx

      No kyllä mä lähtisin miettimään haluanko antaa lapselle sellaisen elämän missä toinen vanhemmista sanoo koko ajan "pää kiinni."

      en tiedä',mutta itsellä kyllä rakkaus rapisisi aikalailla toista kohtaan jos käyttäytyisi noin halveksivasti muita kohtaan.

    • tieto.

      Seksin puute.

      • Näin täällä tänään

        Seksiä saa kun on haluttava. Kun on sellainen että naisen on mahdollista ihmisenä arvostaa. Kun kohtelee naista arvostavasti. Kun osoittaa teoin ja sanoin rakkautta, myös arjen pyörityksessä. Seksiä saa jos naista haluttaa. Jos ei haluta, on vika naisessa tai miehessä. Suhteessa on kaksi osapuolta joten varmaan vikaa kummassakin. Mut mies ei voi odottaa että nainen muuttuisi. Jos haluaa muutosta, muuttuu ensin itse. Nainen voi lopettaa kitinän ja katsoa mitä tapahtuu. Meillä ei tapahtunut muuta kuin että kitinä loppui. Mies edelleen samanlainen.


    • epätoivoinen

      Ei voi johtua seksin puutteesta kun ehdotuksistani huolimatta ei halua seksiä...

      • mek

        Miehelläsi on vieras nainen kun tuollalailla käyttäytyy tai on pettynyt perhe-elämään ja ei laselle saa sanoa että "mitäs tuo kakara kitisee" koska se ei ole aikuismaista käytöstä.


    • Miehiä on erilaisia

      Tiedätkö ihan kuin mun mies ekan lapsen syntymän alkuaikona. On kasvanut siitä henkisesti ja ottaa nykyään enemmän vastuuta ja on hyväksynyt että perhe on osa elämää. Mutta pohjimmiltaan on vähän tylsiintynyt ja rappiolla. Ja mä mietin että miten olen niin pösilö että viitsin katsella tota "pää kiinni" ja muuta haukkumista. Kunnon mies ei puhu niin vaimolleen, edes vihaisena tai yhtä kertaa. Sitä mieltä olen.

      • Miehiä on...

        Ja lapsia sanoo tosiaan kakaroiksi välillä. Olen suuttunutkin siitä ja pyytänyt lopettamaan. Musta aivan kamalaa!!!


    • Vetää miestä perässä

      On toi totta. Mutta mitä jos ne "hankalat" ajat vaan jatkuu miehen mielestä elämässä koko ajan? Ei näe että elämä on tässä. Se on tämä mitä nyt eletään.

      Meillä miehen kiukuttelu alkoi kun muutettiin yhteen. Ja jatkui kun asuttiin yhdessä. Ehkä se on niiiin mullistava elämänkokemus miehelle että tarvi purkaa paineita. Hah.

      Ja omituista käytöstä kun lapsen vauvavuotena. Ehkä sekin oli sitten mullistavaa aikaa, kriisi.

      Ja kun tuli lähipiirissä kuolemantapauksia, niin sekin oli rankka kokemus, tietty se on mut kaikki ihmiset kokee niitä ja niistä selvitään. En osannut tukea tarpeeksi, myönnän tämä on oma puute, mut on ihmisiä jotka selviää siitä huolimatta ja ihan yksin ja ilman parisuhdetta, sinkuillakin voi olla rankkaa eikä ne vajoa välttämättä mihinkään murheen alhoon koko loppu elämäksi.

      Ja sitten kun suhde on nitisemässä ja vaimo on turhautunut niin pakkohan sen on olla kriisi.

      Ja nuoruusaikana tapahtui miehellä vaikeita juttuja, kyllä niidenkin puolesta voi sitten vieläkin kriiseillä.

      Ja nyt on sitten iän puolesta kriisi varmaan kohta menossa, ellei ole jo alkanut kun ei muilta miehen mielestä masentavilta asioilta huomaa että onko näin.

      Ja kun elämässä ei voi pitää vaan hauskaa vaan on menoja ja raha lapsiperheessä välillä tiukemmalla niin onhan se kriisi.

      Ja kun ei ole aikaa tehdä omia juttuja ja nähdä kavereita entiseen malliin niin kyllähän se syö miestä.

      On masennuksen aihetta masennuksen aiheen perään ja elämä on yhtä masentavaa huttua. On se kivaa olla sellaisen kanssa. Minä tietysti sitten elän jotain ihan eri elämää. No tosin osaan nauttia elämästä ja ymmärrän että tätä se on ja löydän positiiviset jutut asioista. Mutta ei ole oikeus turhautua toisen alakuloon ja perässä vedettävyyteen.

      Pah.

    • samanlaista

      Jotkut miehet eivät vain ole kypsiä isyyteen. Surullista, mutta valitettavasti totta.
      Ikuisia pikkupoikia, jotka eivät hyväksy sexyn tyttöystävän muuttumista äidiksi.
      Tiedostamattakin ehkä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe