Ex avovaimo lähetti emailin

Suhdesekoilijako?

Erosin lasteni äidistä 10 v sitten. Vuosi sen jälkeen tutustuin työpaikalla hieman nuorempaan sinkkunaiseen. Parin vuoden seurustelun jälkeen muutimme yhteen. Meidän suhde oli aivan mahtava siis henkisellä ja fyysisellä tasolla lähes täydellinen. Olimme parhaat kaverit, meillä oli todella kivaa yhdessä. Seksi oli parasta koskaan. Mutta meillä oli kaksi ongelmaa, koska emme halunneet rikkoa lasten kotia sovimme ex vaimoni kanssa, että olen lasten kanssa, joka toinen viikonloppu Torstaista Maanantai aamuun entisessä kodissamme. Tein perjantaisin etäpäivän kotoa tai otin sen vapaapäiväksi. Tällä aikaa ex vaimoni oli uuden miesystävänsä luona. Uusi kotini ja lasteni koti olivat usean tunnin päässä toisistaan. Olimme myös sopineet lasteni äidin kanssa ettemme tuo uusia partnereitamme lastemme elämään kunnes olemme varmoja että nämä suhteet ovat vajaalla pohjalla.
Joka viikonloppu kun olin lasten kanssa uusi avokkini oli kuin perseeseen ammuttu karhu. Toinen oli se, että uusi avokkini alkoi haluamaan lasta, vaikka oli jo 40-vuotias ja ei aikaisemmissa useassa suhteessaan ollut halunnut lasta, myöskin tiedän että hän oli tehnyt useita abortteja. Itse en halunnut lapsia enää sillä omani olivat jo teini-iässä ja uusintakierros ei vaan innostanut. Kahden vuoden yhtessä asumisen jälkeen nämä kaksi asiaa muodostuivat ylitsepääsemättömiksi ja suhteemme muuttui on off suhteeksi ja hän muutti omilleen. Tapailimme silti, mutta emme asuneet yhdessä enää.
Vuoden on off suhteen jälkeen minulle selvisi, että hän oli pyörittänyt toista miestä kertomatta minulle. Hän katkaisi välini minuun ja sanoi, että muuttaa asumaan tämän uuden tyypin kanssa ja ei halua kuulla minusta. Puolivuotta myöhemmin hän soitti minulle ja sanoi, että tämä kaveri oli juoppo ja epäkelpo isäksi. Aloitimme uuden on off suhteen tätä kesti taas vuoden ja tuli taas uusi mies kuvioihin ja minut lempattiin taas pihalle. Sitten kuulin hänestä silloin tällöin miten hän kaipaa minua ja ei ole onnelline uudessa suhteessa. Sitten juttelimme puhelimessa ja hän hävisi taas puoleksi vuodeksi. Viime syksynä tapasin vanhojen kavereideni kautta entisen koulukaverini, joka oli myöskin eronnut, meillä oli ollut joskus lukiossa jotain säpinää. En voi sanoa, että olen rakastunut tähän naiseen , mutta se on kahden aikuisen välinen kaverisuhde, joka on helppo koska meillä on samanlainen tausta ja olemme tunteneet pian 40 vuotta "lika barn leka bäst" . rakastan edelleen ex avovaimoa ja hän saa edelleen sydämmeni pamppailemaan. Tänään hän lähetti pitkän emailin, jossa sanoi rakstavansa minua ja haluavansa minut takaisin, hänellä on Facebook päivityksiä nykyisen miehen kanssa vielä viime kuulta. Ja pitkin viime vuosia milloin Alpeilla, Kalliovuorilla, Balilla jne. Menin ihan sekaisin siksi kirjoitan tänne ja teksti on ihan sekavaa varmaan. Tekisi mieleni yrittää uudelleen, mutta tiedän ettei se ole järkevää ja minulla on ihan hyvä olla nykyisessä suhteessa, vaikka suuret tunteet puuttuvat.
Toisaalta tekisi mieleni deletoida maili ja toisaalta sanoa että haista paska. Onko Exäni suhdesekoilija? Hän on kuitenkin menestynyt, koulutettu ja oman alansa huippu myöskin kaunis hyvä luonteinen kiltti, heikko, mutta samalla vahva. Kaikin puolin omasta mielestäni täydellinen.

6

901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suhdesoppa

      Miehen lista
      Vaimo ero. Rakkaus loppui
      Ex avovaimo ero 2x Rakastaa
      Avovaimo Ei rakasta
      Mies rakastaa Ex avovaimoaan. Ei ole mennyt hänen kanssaan avioon,eikä halunnut lapsia. Mitähän se rakkaus tarkoittaa tässä suhteessa.
      Nykyinen on laastarisuhde. Väärin nykyistä kohtaan olla yhdessä,kun sydän kuuluu toiselle.
      Ehdotus on. Lopeta nykyinen suhde ja mene sen ex avovaimon luo. Te kuulutte toisillenne.

    • kiikunkaakun

      ... Te kuulutte toisillenne. ...
      ainakin kunnes löydät taas kengänkuvan persiiksistäsi.

      Mutta sittenhän voi taas puolen vuoden - vuoden pääsä taas vaihtaa parit meilit ja ra-kas-taa niin maan peijakkaasti. Kunnes....

    • romantiikkaa!

      Sä rakastat sitä ja se rakastaa sua, mut sä et anna sille sitä mitä se tarvitsee. Siis perheen. Hän hakee toista sinua mutta ei sellaista ole ja sitten tahtoo takaisin sun luo, mutta turhaan kun et edelleenkään halua antaa sitä mitä hän tarvitsee. Ja sitten taas hän alkaa etsimään uutta mahdollisuutta uuteen rakkauteen ja omaan perheeseen ja tulee taas pettymään kun ei löydä yhtä hyvää ja rakasta miestä kuin sinä. Kamala kierre :(

      Just noin mä pelkään et tulee mullekin käymään jos käy ilmi ettei mun rakas poikaystävä haluakaan lapsia mun kaa. Ollaan molemmat vielä nuoria, niin onneks ei oo kiirrettä mihinkään, mut 40 vuotiaana on jo tosi kiire ja lapsia haluavalla naisparalla varmaan kamala stressi ja paniikki.

      Miettisit kiltti setä uudestaan ja antaisit hänelle mahdollisuuden perustaa perheen kanssasi. Mikä siinä nyt niin pahaa olisi? Tiedän et kaikkien muiden mielestä tää on huono neuvo kun ei ole suhde vakaalla pohjalla, mut mäpä oon toiveikas ja naiivi romantikko ja toivon et rakkaus voittaa kaikkien pelot ja et kaikki elää elämänsä onnellisena loppuun asti ihanien uusien lapsien kanssa.

      Vaikka elämä olisikin ilman sun rakasta avokkia helpompaa, ni olisiko se sen arvoista. Varmaan helpointa olisi jos ei ikinä astuis jalallaan ulos talosta eikä tekisi muutenkaan yhtään mitään, ikinä. Mun mielestä rakkaus on sen verran ihanaa ja kaiken vaivan arvoista. Sanoisin jopa että rakkaus on elämän tarkoitus ;)

    • ellu24

      Ymmärrän hyvin exavokkiasi! En minäkään olisi halunnut viettää pitkiä viikonloppuja yksin kun sinä olit lastesi luona satojen kilometrien päässä. Miksi se lasten äidin kanssa tehty sopimus oli niin joustamaton. Sehän sitoi sinut kokonaan: Olisi ollut viisasta ottaa lapset sinne sinun luoksesi silloin kun oli sinun hoitovuorosi, nyt sinulla olisi kaikki paremmin . Lapset kyllä ovat joustavia. Samalla olisit nähnyt millainen äitipuoli hän on sinun lapsillesi.

      • Lapset on tärkeimmät

        Mistä sä ellu tiedät oisko asiat sen paremmin vaikka lapset ois isän luona olleet.Minusta toi lasten tapaamispaikka on hyvä koska se on lasten koti.Mun mielestä kaikkien eroavien vanhempien pitäisi tämmöinen sopimus tehä.Mutta kun ihmiset on niin katkeria että lapset unohtuu ja uudet puolisot niin mustasukkaisia että edellinen elämä pitäisi pyyhkiä pois.Mun eksä,lasteni isä ei tapaa enää lapsiaan koska uus avovaimo on niin mustasukkainen.On tapahtunut liikaa ja eksä on nössö tekemään asialle mitään.Omapahan on häviönsä.


    • Olet oikeassa

      Ap. olet niin oikeassa. Suhdesekoilijanainen. Älä ota takaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe