Mitä meltä olette tästä?

Ärtynyt!

Kun mies alkaa etsiä uutta parisuhdetta, niin hän vakuuttelee, että ei etsi lapsille uutta äitiä?
Mitä ihmettä tällainen tarkoittaa? Mun kokemuksen mukaan se tarkoittaa, että äitipuolella ei ole tulevaisuudessa mitään sananvaltaa mihinkään asiaan. Kaiken saa sanella ex-puoliso.

49

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhden äiti

      Tässähän on kyse kahdesta eri asiasta . Itse olen äitipuoli enkä koe olevani äiti mieheni lapsille , koska heillä on jo äiti. Mutta lasten asuessa meillä minulla on kuitenkin aikuisena sananvaltaa asioihin. Isot asiat vanhemmat päättävät toki keskenään, mutta kyllä äitipuolen/isäpuolen mielipiteitäkin yleensä kuunnellaan.Ei nämä asiat ole ihan niin mustavalkoisia ....

      • Ei sulla ole oikeutt

        Ei sunulla ole mitään sananvaltaa toisten lapsiin. Jos on silloin miehen ex puolisolla on sananvaltaa sinun lapsiisi. Ei voi olla yksipuolista toimintaa.
        Sinä et määrää toisten lapsia, en ymmärrä ettei tämä mene uusikoille jakeluun. Otetaan vaan itseoikeus haukkua toisten lapset ja häiritä isän ja lasten yhdessä oloa.
        Sinulla ei ole mitään oikeutta. Eri asia jos kysyt luvan miehen exältä, mutta luulen ettei kukaan uskalla sitä antaa, mutta kukapa kysyisi, otetaan itseoikeus... sairasta!

        Katkeruus ajaa tuohon pisteeseen että pitää haukkua miehen lapset ja leikkiä viin aikuistä. Onneksi ei meillä ole moista hirvitystä ikinä ollut ja näkynyt, ihan puistattaa että joku vieras haukkusi mun lapset... ei onnistu meillä.


      • ap.
        Ei sulla ole oikeutt kirjoitti:

        Ei sunulla ole mitään sananvaltaa toisten lapsiin. Jos on silloin miehen ex puolisolla on sananvaltaa sinun lapsiisi. Ei voi olla yksipuolista toimintaa.
        Sinä et määrää toisten lapsia, en ymmärrä ettei tämä mene uusikoille jakeluun. Otetaan vaan itseoikeus haukkua toisten lapset ja häiritä isän ja lasten yhdessä oloa.
        Sinulla ei ole mitään oikeutta. Eri asia jos kysyt luvan miehen exältä, mutta luulen ettei kukaan uskalla sitä antaa, mutta kukapa kysyisi, otetaan itseoikeus... sairasta!

        Katkeruus ajaa tuohon pisteeseen että pitää haukkua miehen lapset ja leikkiä viin aikuistä. Onneksi ei meillä ole moista hirvitystä ikinä ollut ja näkynyt, ihan puistattaa että joku vieras haukkusi mun lapset... ei onnistu meillä.

        huvittava katkera eksä jauhaa p-skaa


      • Ei sulla ole oikeutt kirjoitti:

        Ei sunulla ole mitään sananvaltaa toisten lapsiin. Jos on silloin miehen ex puolisolla on sananvaltaa sinun lapsiisi. Ei voi olla yksipuolista toimintaa.
        Sinä et määrää toisten lapsia, en ymmärrä ettei tämä mene uusikoille jakeluun. Otetaan vaan itseoikeus haukkua toisten lapset ja häiritä isän ja lasten yhdessä oloa.
        Sinulla ei ole mitään oikeutta. Eri asia jos kysyt luvan miehen exältä, mutta luulen ettei kukaan uskalla sitä antaa, mutta kukapa kysyisi, otetaan itseoikeus... sairasta!

        Katkeruus ajaa tuohon pisteeseen että pitää haukkua miehen lapset ja leikkiä viin aikuistä. Onneksi ei meillä ole moista hirvitystä ikinä ollut ja näkynyt, ihan puistattaa että joku vieras haukkusi mun lapset... ei onnistu meillä.

        Kyllä talouden aikuisella on omassa kodissa sananvalta lapsii olipa omia tai miehen! Ja kyllä sinullakin on sananvalta ex miehesi lapsiin MIKÄLI TULEE TEILLE !!!


      • ---
        jukni69 kirjoitti:

        Kyllä talouden aikuisella on omassa kodissa sananvalta lapsii olipa omia tai miehen! Ja kyllä sinullakin on sananvalta ex miehesi lapsiin MIKÄLI TULEE TEILLE !!!

        Joo, tämän kirjoittajan kommentti on täyttä asiaa.


      • HAHAHA10
        Ei sulla ole oikeutt kirjoitti:

        Ei sunulla ole mitään sananvaltaa toisten lapsiin. Jos on silloin miehen ex puolisolla on sananvaltaa sinun lapsiisi. Ei voi olla yksipuolista toimintaa.
        Sinä et määrää toisten lapsia, en ymmärrä ettei tämä mene uusikoille jakeluun. Otetaan vaan itseoikeus haukkua toisten lapset ja häiritä isän ja lasten yhdessä oloa.
        Sinulla ei ole mitään oikeutta. Eri asia jos kysyt luvan miehen exältä, mutta luulen ettei kukaan uskalla sitä antaa, mutta kukapa kysyisi, otetaan itseoikeus... sairasta!

        Katkeruus ajaa tuohon pisteeseen että pitää haukkua miehen lapset ja leikkiä viin aikuistä. Onneksi ei meillä ole moista hirvitystä ikinä ollut ja näkynyt, ihan puistattaa että joku vieras haukkusi mun lapset... ei onnistu meillä.

        Kun minun mieheni lapsi on meillä, meidän yhteisessä kodissa niin kyllä mulla on sanavaltaa komentaa jos tarve on. Ihan naurettavaa ajatella että vanhemman uusi puoliso ei saisi komentaa tai mitään muutakaan. Siinä tapauksessa jos mitään sanavaltaa ei olisi niin menisivät sitten äiti tai isä lapsensa/lapsiensa kanssa jonnekin muualle. Kyllä sä oot pöljä. :D
        Onko sua joskus haukuttu lapsena kun ottaa noin koville? Kenties sun isin tai äitin uusi puoliso on sua haukkunut? Ei tää muuten olis noin suuri juttu sulle...


    • Ei ole oikeutta

      Ei ole vieraalla katkeralla naikkosella mitään valtaa toistenlapsiin. Jos ei pysty omiaakaan hoitamaan ja haukkumaan eiä pidä toistenkaan lapsia alkaa haukkumaan ja sotkemaan heidän elämää.

    • ei mikään lissu

      Kyllä uudella puolisolla on tasan tarkkaan sananvaltaa, kun ne kakarat tulee sotkemaan ja rikkomaan paikat ja häiritsemään elämää. Toisin sanoen tulevat tielle.

      • ei mitää sijaa

        Ei ole, jos on ex puolisolla on sananvalta miehen uussutturan lapsiin, jos ne menevät miehen kotia tuhoamaan tai tulevat miehen exälle kylään.


      • ei mitää sijaa kirjoitti:

        Ei ole, jos on ex puolisolla on sananvalta miehen uussutturan lapsiin, jos ne menevät miehen kotia tuhoamaan tai tulevat miehen exälle kylään.

        Hmmm. Ex miehesi asuu avokinsa/uuden naisen kanssa samassa taloudessa niin kyllä tällä uudella on sananvalta omassa ja miehen kotona kaikkiin lapsiin mutta ex vaimolla ei ole mitään oikeutta entisen miehen kotona eikä hänen uuden vaimon lapsiin jolle ne lapset tule ex vaimon kotiin !!!
        Ex:ät on ulkopuolisia entisen miehen kotona


      • ei ole mitään valtaa
        jukni69 kirjoitti:

        Hmmm. Ex miehesi asuu avokinsa/uuden naisen kanssa samassa taloudessa niin kyllä tällä uudella on sananvalta omassa ja miehen kotona kaikkiin lapsiin mutta ex vaimolla ei ole mitään oikeutta entisen miehen kotona eikä hänen uuden vaimon lapsiin jolle ne lapset tule ex vaimon kotiin !!!
        Ex:ät on ulkopuolisia entisen miehen kotona

        Ei ole, ei mitään sananvaltaa. Jos sinä haluat omia lapsia kiusata ja antaa naikkosesi heitä haukkua ja kiusata, siitä vaan, ei se meitä muita kiusaa.
        Minä en ainakaan ole koskaan huolinut ex miehen sutturoita meidän kotiimme. Emme ole edes heitä nähneet, kun sanoimme jo heti alussa, että meille ei sutturoita tuoda, ei ole tunout, niin hävettää miestä tekosensa kun vaihtoi lapsensa sairaisiin sutturoihin,.


      • jukni 69
        ei ole mitään valtaa kirjoitti:

        Ei ole, ei mitään sananvaltaa. Jos sinä haluat omia lapsia kiusata ja antaa naikkosesi heitä haukkua ja kiusata, siitä vaan, ei se meitä muita kiusaa.
        Minä en ainakaan ole koskaan huolinut ex miehen sutturoita meidän kotiimme. Emme ole edes heitä nähneet, kun sanoimme jo heti alussa, että meille ei sutturoita tuoda, ei ole tunout, niin hävettää miestä tekosensa kun vaihtoi lapsensa sairaisiin sutturoihin,.

        Kyllä meillä lapsia määrää minä ja minun avokkini ex:llä ei ole mitään asemaa meillä!


      • ei kukaan ulkopuolin
        jukni 69 kirjoitti:

        Kyllä meillä lapsia määrää minä ja minun avokkini ex:llä ei ole mitään asemaa meillä!

        No ei määrää, muutenkuin katkerana ja kiusallaan, ei kuka tahansa vieras ihminen tule kenenkään kotiin määräilemään. Hullua.

        Eikä sillä uudella naikkosella ole mitään asemaa lasten elämässä eikä lasten omassa kodissa, ei yhtään mitään. Säälittää ne lapset jotka pakotetaan näkemään isänsä uusi suttura, huh.. minä ainakin kärsisin yhtä paljon kuin lapsetkin. Mutta meillä ei toimittu niin, koska ajatelimme vainl apsia, ettei heille ole hyväksi nähdä perheenrikkojia miloinkaan. Se olisi ollut todella alhaista toimintaa.

        Olemme erittäin onnekkaita lasten kanssa.


      • ei kukaan ulkopuolin kirjoitti:

        No ei määrää, muutenkuin katkerana ja kiusallaan, ei kuka tahansa vieras ihminen tule kenenkään kotiin määräilemään. Hullua.

        Eikä sillä uudella naikkosella ole mitään asemaa lasten elämässä eikä lasten omassa kodissa, ei yhtään mitään. Säälittää ne lapset jotka pakotetaan näkemään isänsä uusi suttura, huh.. minä ainakin kärsisin yhtä paljon kuin lapsetkin. Mutta meillä ei toimittu niin, koska ajatelimme vainl apsia, ettei heille ole hyväksi nähdä perheenrikkojia miloinkaan. Se olisi ollut todella alhaista toimintaa.

        Olemme erittäin onnekkaita lasten kanssa.

        1.ex miehesi nainen ei ole ulkopuolinen ex miehen luona jopa asuu siellä!2. Hänellä on sanan valta kotonaan missä asuu miehensä kanssa ! Ja miten sinä voisitkaan ex miehesi luona määräilla koske et ole tervetullut hänen kotiin3. Ainoastaan ex vaimo on ulkopuolinen joka ei määrää ex miehen kotona yhtään mitään. 4.lasten ollessa isänsä luona niin isä on henkilö joka päättää ketä lapset tapaavat.


      • .........
        ei kukaan ulkopuolin kirjoitti:

        No ei määrää, muutenkuin katkerana ja kiusallaan, ei kuka tahansa vieras ihminen tule kenenkään kotiin määräilemään. Hullua.

        Eikä sillä uudella naikkosella ole mitään asemaa lasten elämässä eikä lasten omassa kodissa, ei yhtään mitään. Säälittää ne lapset jotka pakotetaan näkemään isänsä uusi suttura, huh.. minä ainakin kärsisin yhtä paljon kuin lapsetkin. Mutta meillä ei toimittu niin, koska ajatelimme vainl apsia, ettei heille ole hyväksi nähdä perheenrikkojia miloinkaan. Se olisi ollut todella alhaista toimintaa.

        Olemme erittäin onnekkaita lasten kanssa.

        No sinun kotiin ei ole kukaan tulossa mutta ex miehesi nykyinen määrää miehensä kanssa kotonaan lapsia sinun mielipiteistä huolimatta.


      • ei ole oiekutta
        ......... kirjoitti:

        No sinun kotiin ei ole kukaan tulossa mutta ex miehesi nykyinen määrää miehensä kanssa kotonaan lapsia sinun mielipiteistä huolimatta.

        Höpsis, ei pidä olla katkera. Eihän se miehen exäkään mene sen naikkosen kotiin haukkumaan ja määräilemään sen miehen naikkosen kakaroita, niin eihän sillä sutturalla voi olla mitään oiekutta haukkua miehenkään lapsia, sehän on ihan hullua, täysin hullua.
        Minä en ole ikinä nähnyt meillä ja lasteni lähellä ketään vierasta isänsä sutturaa haukkumassa meitä, niin on mies pitänyt sutturat poissa meiltä.

        Olet aika katkeran kateellinen ihminen jos luulet että niin saa tehdä, teet sen vain että miehen lapset ei tulisi isää katsomaan ja saisit ex puolisot täysin riitaan, jos ei ole jo.

        Oikeasti ei ole sulla mitään oikeutta, siarasta ajattelua.

        Meneppä hakemaan hoitoa, kun tuo sun pakkohaukkuminen on jo niin suurta.


      • jukni 69
        ei ole oiekutta kirjoitti:

        Höpsis, ei pidä olla katkera. Eihän se miehen exäkään mene sen naikkosen kotiin haukkumaan ja määräilemään sen miehen naikkosen kakaroita, niin eihän sillä sutturalla voi olla mitään oiekutta haukkua miehenkään lapsia, sehän on ihan hullua, täysin hullua.
        Minä en ole ikinä nähnyt meillä ja lasteni lähellä ketään vierasta isänsä sutturaa haukkumassa meitä, niin on mies pitänyt sutturat poissa meiltä.

        Olet aika katkeran kateellinen ihminen jos luulet että niin saa tehdä, teet sen vain että miehen lapset ei tulisi isää katsomaan ja saisit ex puolisot täysin riitaan, jos ei ole jo.

        Oikeasti ei ole sulla mitään oikeutta, siarasta ajattelua.

        Meneppä hakemaan hoitoa, kun tuo sun pakkohaukkuminen on jo niin suurta.

        Niin tässä on useamman kerran sanottu ettei ex mihesi nainen ole sinun kotiin tulossa! Eikä ex miehesi koti ole sinun vaan ex miehesi ja hänen uuden kumppanin! Ja omassa kodissaan jokainen on se joka määrää ja sanele ehdot joten omassa kodissaan se ex miehesi nainen määrää sinunkin lapsia ! Etkä sinä ole tervetullut heidän kotiin olet ulkopuolinem vieras ihminen


      • olet sairas
        ei ole mitään valtaa kirjoitti:

        Ei ole, ei mitään sananvaltaa. Jos sinä haluat omia lapsia kiusata ja antaa naikkosesi heitä haukkua ja kiusata, siitä vaan, ei se meitä muita kiusaa.
        Minä en ainakaan ole koskaan huolinut ex miehen sutturoita meidän kotiimme. Emme ole edes heitä nähneet, kun sanoimme jo heti alussa, että meille ei sutturoita tuoda, ei ole tunout, niin hävettää miestä tekosensa kun vaihtoi lapsensa sairaisiin sutturoihin,.

        Se on ihan eri asia, sinä ja me muut, jotka ollaan terveitä aikuisia, ei täällä kukaan muu kiusaa ja hauku lapsia, kun sinä ja vain sun luo on tulossa sutturoita ei meille muille, koska me olemme mieleltämme rerveitä aikuisia ihmisiä.
        Me muut ollaan vain vaihdettu puolisoa, ei lapsia niin kun teillä, teillä on muutenkin ollut ihan sairas suhde ja exäsi on ollut niinku avioliitossa lapsiensa kanssa, eikä sun kanssa, kun erosi ja vaihtoi vaan lapset, sairasta.


      • mee mielisairaalaan
        ei ole oiekutta kirjoitti:

        Höpsis, ei pidä olla katkera. Eihän se miehen exäkään mene sen naikkosen kotiin haukkumaan ja määräilemään sen miehen naikkosen kakaroita, niin eihän sillä sutturalla voi olla mitään oiekutta haukkua miehenkään lapsia, sehän on ihan hullua, täysin hullua.
        Minä en ole ikinä nähnyt meillä ja lasteni lähellä ketään vierasta isänsä sutturaa haukkumassa meitä, niin on mies pitänyt sutturat poissa meiltä.

        Olet aika katkeran kateellinen ihminen jos luulet että niin saa tehdä, teet sen vain että miehen lapset ei tulisi isää katsomaan ja saisit ex puolisot täysin riitaan, jos ei ole jo.

        Oikeasti ei ole sulla mitään oikeutta, siarasta ajattelua.

        Meneppä hakemaan hoitoa, kun tuo sun pakkohaukkuminen on jo niin suurta.

        UMPIHULLU AKKA


    • järkyttävää lasten p

      Ei ole lain mukaan mitään oikeutta. Tosin laki ei määrittele uusista sutturoista mitään, koska ei tunne sitä asiaa. Joten aivan on ilmaa lapsille. Toisten lapset ei kuulu uusille suhteille yhtään, miksi ei hoitele omiaan.
      Laki ei tunne sitä asiaa, joten lapsilla ei mitään velvollisuutta nähdä isänsä naikkosia.

    • Ei mitään ihmeellist

      Minä ymmärrän asian ihan eri tavalla. Lapsilla on jo äiti, eikä kukaan ole sitä äidin paikkaa lapsilta viemässä eikä myöskään ryhdy äidin asemasta kilpailemaan lasten äidin kanssa.

      Kyseessä on uusi parisuhde, ja uusi nainen voi olla "äitipuoli" tai isän uusi nainen tai miksikä nyt sitten päätetäänkin häntä kutsua. Äitipuoli on totta kai kotonaan se aikuinen ja auktoriteetti. Varsinainen kasvatusvastuu on tietysti vanhemilla, mutta toki aikuiselle kuuluu aikuisen vastuu.

      En ymmärrä, miten tästä saa ongelman aikaan. Jos aikuiset (äiti, isä ja isän uusi nainen) eivät saa pelisääntöjä sovittua, niin sitten voi miettiä koko suhteen järkevyyttä.

    • ei ole oikeutta

      Ei kukaan isän nainen voi alkaa kenenkäänlapsia haukkumaan, ei kukaan. Ei mitään oikeutta. Se on vaan niille uusioille semmoinen käistys että he voivat kohdella miehen lapsia miten vaan, semmoinen harha, mielikuva. Onhan se kiva leikkiä aikuista ja jotain uutta ja ihmeellistä kun itsellä ei ole lapsia, niin toisten lapsilla voi leikkiä kotia.

      Mutta missään laissa ei ole edes mitään pykälää siitä, että vieras ulkopuolienn ihminen saa kohdella toisten lapsia mielensämukaan hunosti.

      Mistähän moinen mielikuva on tullutkin? Ei meillä ainakaan koskaan ole mies tuonut niitä perheenrikkojia meille, kun sanoin jo alussa ettei sutturoita sitten tule meille. Ei ole tullutkaan.

      On aika sairasta alkaa haukkumaan ja hankaloittamaan toisten perheen elämää.

      • elämä on

        Kyllä minä määrään omassa kodissani oli kyse omista tai mieheni lapsista. Mieheni lapset vaativat kovempaa kuria, huonosti kasvatettuja , tottuneet passaukseen, rumia suustaan ja opetettu käyttämään muita hyväkseen. Siedän heitä vain pakosta.


      • monesko kierroksissa
        elämä on kirjoitti:

        Kyllä minä määrään omassa kodissani oli kyse omista tai mieheni lapsista. Mieheni lapset vaativat kovempaa kuria, huonosti kasvatettuja , tottuneet passaukseen, rumia suustaan ja opetettu käyttämään muita hyväkseen. Siedän heitä vain pakosta.

        Ja he sinua.


      • elämä on
        monesko kierroksissa kirjoitti:

        Ja he sinua.

        Sitä et sinä tiedä Tykkään yleensä lapsista, näistä en
        .Monesko sulla?


      • tötörötötöttööttöt
        elämä on kirjoitti:

        Sitä et sinä tiedä Tykkään yleensä lapsista, näistä en
        .Monesko sulla?

        luuletkos että kerron.. enpä en... mulla on omia lapsia ei yhtään sieltä eikä täältä...
        mä luulen ettei nekään tykkää susta, muuten et kirjoittelisi tänne haukkumapalstalle vieraista lapsista...


      • ekämä on
        tötörötötöttööttöt kirjoitti:

        luuletkos että kerron.. enpä en... mulla on omia lapsia ei yhtään sieltä eikä täältä...
        mä luulen ettei nekään tykkää susta, muuten et kirjoittelisi tänne haukkumapalstalle vieraista lapsista...

        Ootpa tyhmä:)no eivoikauhalla vaatia ku onnlusikallaannettu,,sun lapset voi olla joskus mun lapsipuolia sittehän sen näkee


      • miksi sellaisia sano
        ekämä on kirjoitti:

        Ootpa tyhmä:)no eivoikauhalla vaatia ku onnlusikallaannettu,,sun lapset voi olla joskus mun lapsipuolia sittehän sen näkee

        Eli sulla on tapana vaihdella ukkoja... Okei


      • ekämä on
        miksi sellaisia sano kirjoitti:

        Eli sulla on tapana vaihdella ukkoja... Okei

        Juu, tottakai. Jos alkaa kyllästyttää.


      • ???
        ekämä on kirjoitti:

        Juu, tottakai. Jos alkaa kyllästyttää.

        ekämä?


      • itekö haukut lapsia?

        Mikä hel-ve-tin pakkomielle sulla on tuosta haukkumisesta ja kiusaamisesta, kun sulla ei ole mitään omakohtaista kokemusta asiasta, vai oletko ite sellainen kiusaaja ja haukkuja, inhoot lapsia?


      • hullu se on
        ekämä on kirjoitti:

        Juu, tottakai. Jos alkaa kyllästyttää.

        Tuossa Yllä kaksi Lissun sivupersoonaa keskustelee keskenään....Nyt se on lopullisesti seonnut


      • elämä on
        hullu se on kirjoitti:

        Tuossa Yllä kaksi Lissun sivupersoonaa keskustelee keskenään....Nyt se on lopullisesti seonnut

        Yritän kasvattaa mieheni lapsia, en ole ilkeä, olen jopa huono sanommasn takaisin. En ole tottunut huonosti kasvatettuihin lapsiin/aikuisiin.


      • miheen exä ei osaa
        elämä on kirjoitti:

        Yritän kasvattaa mieheni lapsia, en ole ilkeä, olen jopa huono sanommasn takaisin. En ole tottunut huonosti kasvatettuihin lapsiin/aikuisiin.

        Minä kasvatan myös meiehni lapset kun heidän äitinsä ei osaa. Opastan myös häntä kodinhoito asioissa, pyykeissä ja asioinnissa pankeissa ym.

        Hän on niin huono olut aina, että onneksi minä tuen häntä, ja teen sääntöjä ja tarkkailen, että kaikki hoituu.

        Hoidanmyös hänen raha asiat, jotka ovat täysin retuperällä, rahaa hänellä on, joten on hyvä että minä hoidan ne asiat yksin.


      • ON OIKEUS

        Mä ainakin TUNGEN VÄKISIN!!!!!

        TÄMÄ SUTTURA TULEE VAAN. Ei siinä millää ex-akalla oo mitään sananvaltaa. :D


      • Ex ei vaa osaa mitää
        ON OIKEUS kirjoitti:

        Mä ainakin TUNGEN VÄKISIN!!!!!

        TÄMÄ SUTTURA TULEE VAAN. Ei siinä millää ex-akalla oo mitään sananvaltaa. :D

        Hienoa. Noin mäkin teen!


      • Lolli Pop
        Ex ei vaa osaa mitää kirjoitti:

        Hienoa. Noin mäkin teen!

        Mä en huoli muita kun perheellisiä ihmisiä. Tunnen ylepyttä, kun joku mies eroo mun takia, pystyy jättää vaimon ja lapset taakseen ja elää uuden naisen kanssa. Se on miehen teko. Siinä on miehen mitta, ja se on rakkautta jos niin pystyy tekemään.


      • olet katkera juoppo
        miheen exä ei osaa kirjoitti:

        Minä kasvatan myös meiehni lapset kun heidän äitinsä ei osaa. Opastan myös häntä kodinhoito asioissa, pyykeissä ja asioinnissa pankeissa ym.

        Hän on niin huono olut aina, että onneksi minä tuen häntä, ja teen sääntöjä ja tarkkailen, että kaikki hoituu.

        Hoidanmyös hänen raha asiat, jotka ovat täysin retuperällä, rahaa hänellä on, joten on hyvä että minä hoidan ne asiat yksin.

        Juopuneen jorinaa, taas niin kännissä, ettei osaa edes kirjoittaa...


      • turhaa täällä vingut
        olet katkera juoppo kirjoitti:

        Juopuneen jorinaa, taas niin kännissä, ettei osaa edes kirjoittaa...

        No mene hoitoon jos oot juoppo.


    • pakko kun ex ei osaa

      Meikä ainakin syrjäyttää ex-vaimon näissä äitiasioissa.

    • menevittuunlissu

      Ja jälleen tämän juoppo-hullun lissun yksinkirjoittelua ja jotkut viitsineet vastata väliin?!
      Eikö tätä mielenvikaista ihmistä saada jo suomi24 puolelta blokattua pilaamasta jopa asiallisia keskusteluja mutta aloituksiakin tämä kahju tekee!
      Eläis jo muutakin elämää kuin säheltää joka puolella suomi24 keskustelupalstoilla?!

    • lopeta se heti alkuu

      Tuommoiselta ajatukselta pitää heti katkaista juoni. Ei se mies voi niin rajua juttua lapsilleen tehdä, silloin ei mies edes halua olla isä, jos ei kunnioita lapsiaan.

      Mies ottaa uuden naisen siksi, että selivää murheistaan ja erostaan, ei ole mitään väliä kuka on kunhan joku on.
      Äidin kuuluu laittaa säännöt miehen sutturalle, ja suojata lapsensa huonolta kohtelulta jamanipuloinnilta, kukaan vieras ihminen ei ole oikeutettu haukkumaan ja huonosti kohtelemaan kenenkään lapsia.

      Lapsilla ei ole mitään velvollisuutta isän naikkosiin, eikä heillä ole mitään oikeutta kiusata miehen lapsia.
      Jos ne ei sitä ymmärrä, äiti pitää huolen, että lastenoikeus lapsen elämään toteutuu.

      Öiti on se joka määrää isän kanssa lapsitaan ei siihen kukaan ulkopuolinen naikonen saa tulla väliin, se on selivtettävä heti ja perusteellisesti jos naikkoset ei sitä itse ymmärrä.

    • todella sairasta

      Aivan sairasta ajattelua, että joku umpivieras ihminen alkaisi leikkimään kotia miehen perheen kanssa. Miksi pitäisi tunkea toisten elämään?
      Äitinä pitää tehdä selvät säännöt tunkeilijoille, eikä päästää mielivatlaisia katkeria sairaita ihmisiä omien lasten lähelle.

    • ......

      Aikuisella on aina velvollisuus puuttua lasten tekemisiin. Aivan sama onko tämä äitipuoli, naapuri vai aivan tuntematon ihminen.. Jos lapseni tekisivät jotain kiellettyä enkä itse ole paikalla, toivon todellakin että joku aikuinen puuttuu tilanteeseen asiallisesti ja jämäkästi. Se on välittämistä. Ennen sanottiin että lasten kasvattamiseen tarvitaan koko kylä, itse allekirjoitan tämän tänäkin päivänä ja olen puuttunut ja tulen jatkossakin puuttumaan, mikäli huomaan että aivan sama kenen lapsi tekee jotain kiellettyä tai vaarallista.

      Yhdesti on lissun kaltainen äityli vetänyt asiasta kilarit. Lopetin hänen lastensa ohjaamisen ja pian tämä äityli saikin naapurilta kivan laskun, kun muksut naarmuttivat autoa, katselin vierestä ja kerroin auton omistajalle keneltä voi mennä korvauksia vaatimaan :D Kummasti alkoi äitiä kiinnostaa lasten kasvatus

      • saara mariaa

        Mistä olet katkera että alat haukkumaan ieasta lasta? Se ei ole sinun asiasi vaikka kuinka olisi kiva haukkua ja tehdä lapsen elämästä hankalaa.
        Sairasta hommaa, sanoisin... kurjaa sille miehen lapselle että isällä on noin sairas naikkonen, jonka elämäntyö on haukkua häntä.


    • Tottakai sinä

      sanelet säännöt omassa kodissasi, mutta varsinainen kasvatus ja muut lapsiin liittyvät asiat kuuluvat biologisille vanhemmille. Et ole kuitenkaan lasten huoltaja ja mikään ei ole äiti-ihmiselle loukkaavampaa, kuin, että joku toinen leikkii äitiä hänen lapsilleen.

    • kokem. on

      Se ei tarkoita oikeasti yhtään mitään! Tosiasiallisesti mies haluaa, että sinä hoidat kaiken lapsiin liittyvän, jos menet siihen kuvioon mukaan. Varaudu ihan aidosti siihen, että sinä tulet sitten hoitamaan lapset, ruokkimaan, keksimään heille tekemistä, viemään harrastuksiin, lukemaan iltasadut ja nukkumaan lasten kanssa - sillä välin, kun mies tekee omia juttujaan ja kulkee omissa menoissaan.

      Oikeasti, lapsilla tietysti on se oma äiti jo, mutta yhteisessä kodissa sinusta tulee se, joka pitää kodin siistinä ja lapset rakastettuina. Isi voi sitten vaikka ottaa vähän alkoholiakin, kun sinä ajat lapset tarvittaessa ensiapuun..

      • vanhat äidit ei osaa

        Kyllä nykyisin paras äiti lapsille on isin uusikko. Omat äidit on niin katkeria ja heidän aika menee vaan yrittäessä iskeä ex mies takasin. Muuta he ei tee kun juo kaljaa ja iskee miehen takasin.

        Lapset ovat yksin kun äiti iejaksa hoitaa.

        Onneksi on isin uusi nainen joka hoitaa lapset, muuten ne olisi hunningolla.


      • jshdkflcl
        vanhat äidit ei osaa kirjoitti:

        Kyllä nykyisin paras äiti lapsille on isin uusikko. Omat äidit on niin katkeria ja heidän aika menee vaan yrittäessä iskeä ex mies takasin. Muuta he ei tee kun juo kaljaa ja iskee miehen takasin.

        Lapset ovat yksin kun äiti iejaksa hoitaa.

        Onneksi on isin uusi nainen joka hoitaa lapset, muuten ne olisi hunningolla.

        Varmaan miehelle helpompi etsiä vaan naista kuin kersoille äitiä jos niillä kerran jo vanhemmat on.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      75
      3434
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      563
      3229
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2892
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2082
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1855
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      141
      1477
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1281
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1270
    Aihe