Mitä tämä merkitsee miehille??

;) ;) ;) hymyy

Mies kun hymyilee naiselle (ennestään tuntemattomia, tulee vaikka vastaan kadulla). ja nainen hymyilee takas miehelle?

10

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;) ;) ;)

      Mitä miehet ajattelette?

    • 18+12

      Tuskin merkitsee mitään, ehkä molemmilla on vain hyvä päivä.

    • M.... Mies

      Varmaan nainen on miehen mielestä kivan näköinen ja siksi hän hymyilee.
      Hymyilystä tulee kiva mieli molemmille eikö totta? :)

    • asdfghjöljhgg

      Jos nainen on kaunis, niin saatan hymyillä. Ja kyllä jos nainen sanoisi jotain siinä tilanteessa, olisin mielissäni. En tosin lähtisi pysäyttää ketään kadulla pelkästään hymyn takia, mutta ei haittais jos mut pysäytettäs :)

      • ;) ;) ;)

        Jotkut miehet hymyilly mulle ja oon hymyilly takas


    • Hymystä.

      Sehän tarkoittaa just sitä mitä merkityksiä siihen itse haluaa liittää. Tuskin kovin huono merkki ainakaan.

    • oi tietäisinpä

      itse hymyilen naisille aina, kun mietin millainen mulkku sillä on viimeyönä ollut suussansa. Vastahymyn saadessani usein mietin, että onpa typerä akka kun ei tajua hymyni tarkoitusta...

    • tältä mieheltä

      Kun minä teen noin niin ajattelen yleensä jotain sellaista että onpa kiva, kesäisen, raikkaan näköinen nainen ja hymy vain tulee, ei sitä tarvitse miettiä erikseen. Jos vastaa hymyyn niin ajattelen vaan, että kiva juttu, ei ollut nirppis. Siinä on rehellinen vastaukseni.

      • syypää hymyyn...

        Ihana viesti. Itse olen hymyileväinen nainen ja varmasti vastaisin hymyyn, siitä jäisi kiva fiilis:)


    • yx kutale

      Vetskar o aaki. Joskus aikonnaa, joku neeto o huommattanakkii asiast : D)).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe