Tietääkö joku missä?

Sokea vai tietämätön

Missä nokialla on avattu liike josta saa mukamas Kempin hitsuuvehkeitä halvalla?
Serkku perheineen oli mökillä ja faija oli ostanu jostain abc:n vierestä halvalla koneen mutta oon tahkonnut tesomaa ja kolmihaaraa ees taas enkä löydä mistään mainoksia???
Pikkasen polttelee kesälomarahat ja tekis mieli mennä shoppailee.

7

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pökholmin patu

      Rounionkatua Nokialta päin tultaessa ennen moottoritien ylittävää silta vasemmalla puolella on joku hitsausalan firma. Oliskohan se. ABC on siellä sillan takana myös vasemmalla puolella.

    • buick rules

      Se on se rakennus joka ei ole tien kans samassa tasossa,
      ei mitään mainoksia ikkunoissa ja isot lasiseinät.
      Töistä kävi yks alihankkija sen avajaisissa ja kehu valikoimaa.
      Pitäs ite kans mennä kattoo.

    • HERÄTEOSTOS

      Itse kävin siellä ihan mielenkiinnosta, ei ollut mittään avaisija sillon,
      joku nuori myyjä, ihan heppulin näköinen mut tuntu tietävän hitsaamisesta.
      Oli joku kempin puikkokone kampanja ja ostin isälle synttärilahjaksi sellasen pienen, ihan normaaliin pistorasiaan tulevan koneen.
      Ukko on paahtanut sillä pirun paljon.
      Kehu konetta ja sano että on edullinen kun kerroin hinnan.

    • Sokea vai tietämätön

      Kiitti Patu!
      Kävin iltavuoron jälkeen katsomassa paikkaa ja kyl siellä on liike!
      Oli menny kuudelta kiinni mut on huomenna auki.
      Pittää mennä kuolaa koneita.

    • Bökholmin patu

      Useimmin kysyvä löytää. Mukava että satuin huomaamaan kyselysi ja hienoa että kiittelit. Parin vuoden päästä tulee 60 vuotta kun näin hitsausta (Kankaantaan) Ollilan navetassa. Nykyisin sillä paikalla on ammattikoulu. Olen vuosikymmenten aikana vetänyt sauman jos toisenkin ja monenlaisilla laitteilla. Kehumatta tai moittimatta mitään voin todeta ettei Kemppi ainakaan huonomman pään laite ole.

    • Sokea vai tietämätön

      Kävin tänään liikkeessä ja kyselin tarjouksia. No sieltä tuli ihan viiminen hinta ja nyt oon perannut nettikaupan hintoja niin suurin osa sen liikkeen hinnoista on halvempia kuin nettikauppojen??? Yleensä juur toistepäin!
      Jotain messukone tarjouksia ja täydet takuut lupas jannu mut luulis et merkkiliikkeeseen voi luottaa.....
      Vai myykö tappiolla ulos niinku prismat/cittarit tekee kun on avannut??

    • Sokea vai tietämätön

      En tiedä myyvätkö tapiolla mutta minä ostin eilen koneen ja siinä meni ehtoo mikillä räkiessä:) Sain vähän ohjeita myyjä-jannulta kuuinka kuuluu oikeasti vetää saumat mutta viimeks yläasteella hitsanneena täytyy vähän reenata.
      Kannattaa poiketa liikkeessä, ei tullut mulle mitään negatiivista kuvaa.
      Hyllys kiiltää 200 evo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe