Hevi/rock tytöt? :)

metaaal\m/

Oon -97 hevaripoika ja ettisin jotain ihanaa tyttöä jolla olisi samankaltainen musiikkimaku :3 mielellään 15v tai vanhempi. Omaan musamakuun kuuluu kaikki rock/metallimusa :) kikin tai muun yhteystiedon saa kysymällä :)

16

123

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hevilapsi

      Oon hevityttö, joka pukeutuu goottityyliin. Kuuntelen mm. Amorphis, Apocalyptica, Tuoni, Metallica ja Nightwish. Mul ei oo kikkiä. D;

      • metaaal\m/

        no höh : / missä me sit voitas jutella?


      • rock'n roll is my life
        metaaal\m/ kirjoitti:

        no höh : / missä me sit voitas jutella?

        Kerro top5 bändit :) tiiän, vaikeeta mut kiinnostun aina ihmisist jos ne tykkää samast/samanlaisest musast. Ja oon siis 97 tyttö.


      • metaaal\m/
        rock'n roll is my life kirjoitti:

        Kerro top5 bändit :) tiiän, vaikeeta mut kiinnostun aina ihmisist jos ne tykkää samast/samanlaisest musast. Ja oon siis 97 tyttö.

        äää liian vaikeeta :D voisin pistää tähän vaikka top 30 mut muutamii lemppareita on

        Judas Priest
        Lamb of God
        Muse
        Metallica
        Tool
        Trivium
        Children of Bodom
        Iron Maiden
        Pantera

        joo tos tuli enemmän ku 5 mut en voi jättää mitää noista pois :D


      • metaaal\m/
        rock'n roll is my life kirjoitti:

        Kerro top5 bändit :) tiiän, vaikeeta mut kiinnostun aina ihmisist jos ne tykkää samast/samanlaisest musast. Ja oon siis 97 tyttö.

        noo haluisiko joku tutustuu? :) niil keillä on kik ni voitte kikkaa painkiller97 :)


    • Hevityttö

      Nohitto sentään. Täydellinen musamaku ja niin pois päin. Ikäero vaan ongelma, olen siis 00 tyttö.. Hevareita mun ikäluokassa ei oikee löydy

      • metaaal\m/

        No harmi :/ mut kyl sä varmasti viel jonkun löydät :)


    • geihurjlvknsd.

      Oon '97 tyttö ja mun lempibändejä on Slayer, Snow White's Poison Bite, Metallica, Muse & Sleeping with Sirens. Mä tykkään tosi sosiaalisista, spontaaneista ja avoimista ihmisistä. Eli jos oot sellanen ni haluisin tutustuu :)

      • metaaal\m/

        jaa no en kyllä oo hirveen sosiaalinen... tai se ehkä riippuu minkälaises seuras oon. oon hieman hiljanen mut kai seki lähtee ku on tutustunu paremmin... jos löytys se joku kiva tyyppi joka ymmärtäs mua ja ajattelis asiosta samanlailla ni kyllä sillon varmasti puhuisin enemmän :/ mut laita vaa viestii jos haluut, ainaki hyvä musamaku sul näyttäs olevan :)


      • metaaal\m/
        metaaal\m/ kirjoitti:

        jaa no en kyllä oo hirveen sosiaalinen... tai se ehkä riippuu minkälaises seuras oon. oon hieman hiljanen mut kai seki lähtee ku on tutustunu paremmin... jos löytys se joku kiva tyyppi joka ymmärtäs mua ja ajattelis asiosta samanlailla ni kyllä sillon varmasti puhuisin enemmän :/ mut laita vaa viestii jos haluut, ainaki hyvä musamaku sul näyttäs olevan :)

        tai sanotaan nyt vaikka näin että oikeanlaisessa seurassa oon aika rento ja puhelias, mutku sitä oikeanlaista seuraa ei oo oikeen löytyny. täällä päin ei oikeen oo hevareita yms.


    • fuckme

      tykkään hevari/metalli tyylisist jätkist.. en enää kauheesti metalli/hevi musaa kuuntele mut silti lempi bändejä judas priest, iron maiden, metallica.. kuuntelen myös aika paljon perus rockia täl hetkel... oon -99 syntyny 15v tyttö..

      • metaaal\m/

        onks sulla kikkiä? :)


      • fuckme
        metaaal\m/ kirjoitti:

        onks sulla kikkiä? :)

        sori mut ei oo.. :/


      • metaaal\m/
        fuckme kirjoitti:

        sori mut ei oo.. :/

        no jos haluut jutella ni pistä vaik sähköpostii tonne :) -> [email protected]
        ja kaikki muutki voi jos haluu :)


    • tonightalive

      ootko sä alottaja pikkasen epätoivonen? oon bongannu sut täältä pariinki kertaan. mitäpä jos astuisit siitä huoneestas ulos, jättäisit koneen rauhaan ja menisit ulos tutustumaan ihmisiin? tuskimpa sä täältä ketään löydät. varmasti oot vastaamassa tähän 'mut ei tääl oo sellasii tyttöi' no kyllä varmasti on ja 'saan tehä mitä haluun' niin saat

      • alottaja

        Kyllä, olen (oikeastaan olin) hieman epätoivoinen. Sä et tiedä missä asun niin et voi sanoo että täällä olisi samankaltaista porukkaa. Täällä EI ole. Et taida tajuta että kaikille ei ole helppoa vaan mennä ja tutustua uusin ihmisiin (koska ujous yms.) ''tuskimpa sä täältä ketään löydät'' lol olen jo löytänyt ihan hyvää seuraa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1254
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1082
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      867
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      751
    Aihe