Näkeekö mistään s24 treffit-palvelussa

kyseleepi

että milloin henkilö on ollut viimeksi kirjautuneena sisään?

13

1131

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näkee

      Mietin viitsinkö kertoa, kun oletko niitä miehiä, jotka tapailevat montaa yhtä aikaa vai haluatko nähdä käykö toinen siellä vaikka on muuta puhunut.

      No, mene yhteisöön ja kirjoita hae-kohtaan nimimerkki, niin näet koska viimeksi kirjautunut. Siinä on aina aktiivisena olosta n. 10 min. viive.

      Aktiivisena olon näet parhaiten treffisivulta, kun kirjoitat nimimerkin ja sitten pallo kohtaan: on-linessa.
      Sinulla ei tarvitse olla itsellä nimimerkkiä ollenkaan ja näet nämä tiedot:-)

      Käräytin näin miehen, joka puhui muuta ja ilmeisesti luuli etten näe koska hän siellä roikkuu, kun minulla ei ollut nimimerkkiä eikä profiilia.

      Onnea treffailuun, minä luovutin lopullisesti.

      • kyseleepi

        Kiitos, halusin vain nähdä kun odotan viestiä naiselta että onko hän kirjautunut ollenkaan vai eikö vain vastaa viestiini muuten ja harmikseni on näköjään kirjautunut mutta viestiä en ole saanut :(


      • Näkee
        kyseleepi kirjoitti:

        Kiitos, halusin vain nähdä kun odotan viestiä naiselta että onko hän kirjautunut ollenkaan vai eikö vain vastaa viestiini muuten ja harmikseni on näköjään kirjautunut mutta viestiä en ole saanut :(

        Kuulostaa ikävä kyllä tutulta ja siksi en enää koskaan rekisteröidy suomi24-treffisivuille enkä muillekaan treffisivuille.

        Todennäköisyys kohdata kunnollinen, rehellinen ja vielä mielenkiintoinen mies taitaa olla nykypäivänä erittäin harvinaista.


      • kyseleepi
        Näkee kirjoitti:

        Kuulostaa ikävä kyllä tutulta ja siksi en enää koskaan rekisteröidy suomi24-treffisivuille enkä muillekaan treffisivuille.

        Todennäköisyys kohdata kunnollinen, rehellinen ja vielä mielenkiintoinen mies taitaa olla nykypäivänä erittäin harvinaista.

        Joo, mutta onkohan mahdollista että viesti hukkuisi muiden viestien sekaan ja jäisi huomaamatta kun naiset saa aika paljon viestejä..?
        En normaalisti tätä miettisi mutta on vaan todella potentiaalisen oloinen nainen ja kuitenkin ensin kuvattomana lähetti jo kuvansa mulle..


      • Hvd
        kyseleepi kirjoitti:

        Joo, mutta onkohan mahdollista että viesti hukkuisi muiden viestien sekaan ja jäisi huomaamatta kun naiset saa aika paljon viestejä..?
        En normaalisti tätä miettisi mutta on vaan todella potentiaalisen oloinen nainen ja kuitenkin ensin kuvattomana lähetti jo kuvansa mulle..

        Tuli mieleen että eikö viestien lähettämisessä ole joku raja, tai sitten monelle henkilölle voi päivässä lähettää. Jos ei pystynyt eilen lähettämään. Kannattaa odottaa tänä iltana vastausta. Jutellahan voi monien kanssa ja vaikka löytyisi sitten se mahdollinen oikea, pitää myös aikasempien juttukaverien kanssa pistää vielä hanskat tiskiin. Eli ei kannata hötkyillä kyllä se vielä vastaa :)


      • Näkee
        kyseleepi kirjoitti:

        Joo, mutta onkohan mahdollista että viesti hukkuisi muiden viestien sekaan ja jäisi huomaamatta kun naiset saa aika paljon viestejä..?
        En normaalisti tätä miettisi mutta on vaan todella potentiaalisen oloinen nainen ja kuitenkin ensin kuvattomana lähetti jo kuvansa mulle..

        "kyseleepi"

        Onhan se hienoa, että vielä noin ajattelet.

        Sitten kun olet tapaillut tätä "potentiaalista" naista useamman kerran ja kuitenkin vielä katsot roikkuuko treffeillä ja jos roikkuu kaikista puheista ja tapaamisista huolimatta, niin ymmärrät mitä on nettitreffailu.

        En ole kyyninen vaan realisti ja kun luet nimimerkki "hvd:n" tekstin niin siinähän juuri kehoitetaan pitämään monia yhtä aikaa...

        Samalle nimimerkille voi lähettää rajattomasti viestejä.
        5 keskustelua voi aloittaa vuorokauden aikana eli kyllä siinä hyvin pystyy montaa pyörittämään yhtä aikaa ja sitähän siellä moni tekee ja lopulta voi jäädäkin tyhjä käteen.

        Ei ne viestit mihinkään huku ja jokaisen nimimerkin viestin näkee erikseen. Jos oikeasti kiinnostaa, niin ottaa yhteyttä ja tämä toimii myös tosimaailmassa.
        Laita uusi viesti jos haluat ja jos ei mitään, niin älä hyvä mies kiusaa itseäsi enempää.


      • kyseleepi
        Hvd kirjoitti:

        Tuli mieleen että eikö viestien lähettämisessä ole joku raja, tai sitten monelle henkilölle voi päivässä lähettää. Jos ei pystynyt eilen lähettämään. Kannattaa odottaa tänä iltana vastausta. Jutellahan voi monien kanssa ja vaikka löytyisi sitten se mahdollinen oikea, pitää myös aikasempien juttukaverien kanssa pistää vielä hanskat tiskiin. Eli ei kannata hötkyillä kyllä se vielä vastaa :)

        Keskustelu on jo aloitettu joten viestirajoitusta ei tämän suhteen enää ole.
        Viimeinen viesti naiselta sunnuntailta joten ei näytä kovin hyvältä vastauksen saamisen suhteen :(
        kiitos viesteistä, nyt rannalle!


      • Hvd
        Näkee kirjoitti:

        "kyseleepi"

        Onhan se hienoa, että vielä noin ajattelet.

        Sitten kun olet tapaillut tätä "potentiaalista" naista useamman kerran ja kuitenkin vielä katsot roikkuuko treffeillä ja jos roikkuu kaikista puheista ja tapaamisista huolimatta, niin ymmärrät mitä on nettitreffailu.

        En ole kyyninen vaan realisti ja kun luet nimimerkki "hvd:n" tekstin niin siinähän juuri kehoitetaan pitämään monia yhtä aikaa...

        Samalle nimimerkille voi lähettää rajattomasti viestejä.
        5 keskustelua voi aloittaa vuorokauden aikana eli kyllä siinä hyvin pystyy montaa pyörittämään yhtä aikaa ja sitähän siellä moni tekee ja lopulta voi jäädäkin tyhjä käteen.

        Ei ne viestit mihinkään huku ja jokaisen nimimerkin viestin näkee erikseen. Jos oikeasti kiinnostaa, niin ottaa yhteyttä ja tämä toimii myös tosimaailmassa.
        Laita uusi viesti jos haluat ja jos ei mitään, niin älä hyvä mies kiusaa itseäsi enempää.

        Missä kohtaa olen kehottanut pyörittämään monia samaan aikaan? Ihmisten kanssa voi ja saa jutella, sitten jos jonkun tietyn kanssa kolahtaa ja sopii vaikka treffit niin ei voi kuin seinään lopettaa muiden kanssa kirjoittelua. Tai voi mutta se on aika epäkohteliasta. Ja itse vain arvuuttelin sitä että jos ei saisi yli 5:ttä viestiä päivässä lähettää, en tiennyt. Eri asia on sen jälkeen kun ollaan oikesti nähty ja sovitaan uusista treffeistä, sitten kannattaa keskustella profiilien poistosta ettei jää epäselväksi kummallekkaan.


      • Hvd kirjoitti:

        Missä kohtaa olen kehottanut pyörittämään monia samaan aikaan? Ihmisten kanssa voi ja saa jutella, sitten jos jonkun tietyn kanssa kolahtaa ja sopii vaikka treffit niin ei voi kuin seinään lopettaa muiden kanssa kirjoittelua. Tai voi mutta se on aika epäkohteliasta. Ja itse vain arvuuttelin sitä että jos ei saisi yli 5:ttä viestiä päivässä lähettää, en tiennyt. Eri asia on sen jälkeen kun ollaan oikesti nähty ja sovitaan uusista treffeistä, sitten kannattaa keskustella profiilien poistosta ettei jää epäselväksi kummallekkaan.

        Pakkohan tuolla treffi palstalla kirjoitella alkuun useamman kanssa...kun moni katoaa jo parin päivän viestittelyn jälkeen...tai viimeistään siinä vaiheessa kun nainen ehdottaa tapaamista!
        Vistejä voi siis lähettää päivässä kuinka monta vaan "vanhoille" kesksutelukumppaneille mutta uusia avauksia tai vastauksia ei voi laittaa kuin sen 5/24h


    • 4+15

      joskus muistaakseni näki niiden viimeisen kirjautumisen, jotka on suosikkilistannut... vai muistankohan nyt ihan väärin...

      • kyseleepi

        Muistit oikein, toisen listaaminen suosikiksi paljastaa viimeisen kirjautumisajan, kiitos.
        Ja nainen oli siis ignoorannut viestit :(


      • mies..
        kyseleepi kirjoitti:

        Muistit oikein, toisen listaaminen suosikiksi paljastaa viimeisen kirjautumisajan, kiitos.
        Ja nainen oli siis ignoorannut viestit :(

        Tuo suosikiksi listaaminen oli hyvä, ennen treffejä olin jopa optimaalinen kun nainen saattoi olla parikin päivää pois onlinesta, mutta ensitreffien jälkeen alkoi kova tohina, online online online... sepä siitä sitten. Lycka till vaan sen brad pittin etsimiseen.


    • Mä en pystynyt kirjoittamaan kännykällä viestiä tuonne treffipalstalle...se aiheutti vähän hämmennystä, mutta mies ymmärsi kun kerroin myöhemmin että saatan ajankuluksi käydä joskus kurkkaamassa oliko viestejä tullut, mutta en niihin voinut vastata :-(
      Mutta kyllähän tuo pa.n tapaus vähän vaikuttaa siltä että parempi siirtyä eteenpäin...
      tällaista se valitettavasti on !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe