Mikä on uus perhe, uusio, uusikko?

kotiapuko?

Ihme sanoja. Näistä viesteistä saa käsityksen, että se on uudistettu sana kotiapulaiselle, sisäkkö, kodinhoitaja, palvelija, hätäapu tms.
Muuta en keksi.

28

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      Sama ärsyttää mua.

    • Raparperi ;)

      Ja mua...

    • jukni 69

      Niin ärsyttää... ...enempi taitaa ärsyttää se ette ex puolisolla on uusikko/avokki/uusperhe yms. Ja terminologialla on tarkoitus erottaa se edellinen elämä ex vaimo nykyisestä

      • kumma mies oot

        oot sie aika riidankylväjä täällä


      • haiskahtaa

        Taidat olla aviorikkoja ja Nainen.


      • naishyökkääjä..
        haiskahtaa kirjoitti:

        Taidat olla aviorikkoja ja Nainen.

        joo, sinne suuntaan miekin aattelin...


      • jukni 69
        haiskahtaa kirjoitti:

        Taidat olla aviorikkoja ja Nainen.

        Niin sultahan se tuli avionrikkoja... ...entäpä jos en ole eikä ole mun uusikko(uusi vaimokaan) vaan olin reilusti eronnut vuosia ennen ja silti tämä ex koittaa päsmättää meidän taloudessa vaikka ollaan sanottu ettei mellä ole mitään joka hänelle kuuluu.


      • jukni 69
        haiskahtaa kirjoitti:

        Taidat olla aviorikkoja ja Nainen.

        Niin sultahan se tuli avionrikkoja... ...entäpä jos en ole eikä ole mun uusikko(uusi vaimokaan) vaan olin reilusti eronnut vuosia ennen ja silti tämä ex koittaa päsmättää meidän taloudessa vaikka ollaan sanottu ettei mellä ole mitään joka hänelle kuuluu.


      • Mammaliinukka
        kumma mies oot kirjoitti:

        oot sie aika riidankylväjä täällä

        Ja aloitus ei sinusta ollut riidankylvöä, mutta tämä vastaus on? No huvinsa kullakin.....


      • se on lesbo
        jukni 69 kirjoitti:

        Niin sultahan se tuli avionrikkoja... ...entäpä jos en ole eikä ole mun uusikko(uusi vaimokaan) vaan olin reilusti eronnut vuosia ennen ja silti tämä ex koittaa päsmättää meidän taloudessa vaikka ollaan sanottu ettei mellä ole mitään joka hänelle kuuluu.

        Nyt on jukni 69:llä jauhot ja vellit sekasi, ensin nämä termit ärsyttää, sitten käyttää niitä itse:)


      • keittiöpsykoöogi
        jukni 69 kirjoitti:

        Niin sultahan se tuli avionrikkoja... ...entäpä jos en ole eikä ole mun uusikko(uusi vaimokaan) vaan olin reilusti eronnut vuosia ennen ja silti tämä ex koittaa päsmättää meidän taloudessa vaikka ollaan sanottu ettei mellä ole mitään joka hänelle kuuluu.

        Onhan teillä, jos teillä on yhteisiä lapsia. Kyllä on ex-vaimon velvollisuus pitää huolta, että lapsilla on hyvät oltavat myös isänsä luona..tuleepa mieleen yksi pien tyttö joka kidutettiin ja pahoinpideltiin kuoliaaksi.


      • jukni 69
        keittiöpsykoöogi kirjoitti:

        Onhan teillä, jos teillä on yhteisiä lapsia. Kyllä on ex-vaimon velvollisuus pitää huolta, että lapsilla on hyvät oltavat myös isänsä luona..tuleepa mieleen yksi pien tyttö joka kidutettiin ja pahoinpideltiin kuoliaaksi.

        Ei ex vaimolla ole isän luona mitään velvotteita ainoastaan isällä! Isä huolehtii lapsen tarpeista .


      • jukni 69
        se on lesbo kirjoitti:

        Nyt on jukni 69:llä jauhot ja vellit sekasi, ensin nämä termit ärsyttää, sitten käyttää niitä itse:)

        Joo käytän ihan siksi että nykyinen ja ex erotetaan toisista.


      • myös huolestunut
        jukni 69 kirjoitti:

        Ei ex vaimolla ole isän luona mitään velvotteita ainoastaan isällä! Isä huolehtii lapsen tarpeista .

        Onkohan niillä lapsilla terveellistä olla luonasi, entäpä puolisosi lapsilla. Exäsi on varmaan huolissaan juuri siksi.


      • jukni 69
        myös huolestunut kirjoitti:

        Onkohan niillä lapsilla terveellistä olla luonasi, entäpä puolisosi lapsilla. Exäsi on varmaan huolissaan juuri siksi.

        Se mitä meillä on ei kuulu ex:lle


      • naikkoset täällä
        jukni 69 kirjoitti:

        Se mitä meillä on ei kuulu ex:lle

        Kyllä kuuluu äidille lasten hyvinvointi. Äidille kuuluu halusitpa tai et. Ne on hänenkin lapsia, eikä kukaan vellihousu naikojnen hauku ja kiusaa kenenkään lapsia.

        Jos sinusta oikein että sun lapsia kiusaa sun naikkonen( ei toki sun nähden) niin senkus, mutta meille muille lapsemme on tärkeitä.

        Äidille kuuluu aina lasten asiat, ei sille naikkoselle.


      • naikkoset täällä kirjoitti:

        Kyllä kuuluu äidille lasten hyvinvointi. Äidille kuuluu halusitpa tai et. Ne on hänenkin lapsia, eikä kukaan vellihousu naikojnen hauku ja kiusaa kenenkään lapsia.

        Jos sinusta oikein että sun lapsia kiusaa sun naikkonen( ei toki sun nähden) niin senkus, mutta meille muille lapsemme on tärkeitä.

        Äidille kuuluu aina lasten asiat, ei sille naikkoselle.

        MEILLÄ EI OLE MITÄÄN SELLAISTA MIKÄ KUULUISI EX VAIMOLLE!


      • mietippä sitä
        jukni69 kirjoitti:

        MEILLÄ EI OLE MITÄÄN SELLAISTA MIKÄ KUULUISI EX VAIMOLLE!

        EIKÄ LAPSILLA JA EXÄLLÄ MITÄÄN SEMMOISTA MIKÄ KUULUU SUN SUTTURALLE.

        Lapsetkin joutuun näkee moisia naikkosia vain sen tähden että näkisi isän, ootko sitä ajatellu, että hiljainen huuto sisällään, eikä uskalla sanoo, sillä se tietäisi ettei näkisi sinuakaan enää, sillä naikkonen kyllä tunkee siihen mukaan jotta olisi oikein hankalaa.


      • vastaa hullulle
        jukni69 kirjoitti:

        MEILLÄ EI OLE MITÄÄN SELLAISTA MIKÄ KUULUISI EX VAIMOLLE!

        Vastaa ny tolle hullulle, että kiusaako ja haukkuuko sun vaimosi sun lapsiasi.
        Se kivenkovaa väittää niin, vaikka ei asioista mitään tiedä....


      • mietippä sitä kirjoitti:

        EIKÄ LAPSILLA JA EXÄLLÄ MITÄÄN SEMMOISTA MIKÄ KUULUU SUN SUTTURALLE.

        Lapsetkin joutuun näkee moisia naikkosia vain sen tähden että näkisi isän, ootko sitä ajatellu, että hiljainen huuto sisällään, eikä uskalla sanoo, sillä se tietäisi ettei näkisi sinuakaan enää, sillä naikkonen kyllä tunkee siihen mukaan jotta olisi oikein hankalaa.

        1. Meillä ei ole sutturaa vaan on vaimo 2. Lapset tapaavat minut vaimoni kera joka toinen viikonloppu ja jokatoinen juhla pyhä 3. Eipä kiinnosta ex:n tekemiset mutta mun lapset käy mun luona ja viettää aikaa mun tai vaimoni kanssa... ...viimeksi olivat keskenään ruotsissa.


      • vastaa hullulle kirjoitti:

        Vastaa ny tolle hullulle, että kiusaako ja haukkuuko sun vaimosi sun lapsiasi.
        Se kivenkovaa väittää niin, vaikka ei asioista mitään tiedä....

        Turha sille on vastata mitään oikeesti koska kaikki on perheen rikkojia vaikka erosta on vuosia... ...ei se lue ei ymmärrä se on narsisti minkä takia ukko lähti


    • äitipuoli

      UO eli uusionni: eronneen vanhemman uusi puoliso, tai seurustelukumppani, tunnetaan myös nimellä nyksä.
      MUO: mahdollinen UO, mutta vielä vaiheessa.
      Exä, entinen puoliso.
      Nyxä, nykyinen puoliso.
      Bonuslapsi ,uuden suhteen mukanaan tuoma lapsi.
      Naakka: miehen entinen puoliso, erilaisia variaatioita, piilonaakka, joustonaakka.
      Hirvikärpänen:naisen entinen puoliso,harvinaisempi kun naakka.
      Liitännäiset:kaikki perheeseen liittyvät jäsenet.
      EO: entinen uusi onni.
      The paketti:sisältää kaikki, myös EO:t ja EO:n exät ja nyxät.
      Avoppi: avopuolison äiti.
      Lähde Anne Kurki uusperhe-suomi sanakirja.

      • entäs sää

        Jopas on satuja kirjoitettu... heh.. maha kippuralla täällä nauresekellaan moisille DI JT DK PP JF RUR DLS JJ OR KCK

        voi hyvänen aika sentään miten parisuhdekin on menny vaikeeseen muotoon.

        miä olen yg rj ditten ki bt ii sdd eilen oo pp ccw hdjlah joeelel


    • normaali ihminen

      Normaali perhe on se missä on isä äiti ja yhteise lapset.

      Muita ei ole. Yhteiseloa voi olla viakka koko naapurien kesken, mutta perhe se ei ole.

      Jos kaksi epätoivoista surkeaa eronnutta alkaa asumaan yhdessä, se on kimppa asumista ei se ole perhe.

      • jukni 69

        Kyllä se on perhe jossa kaksi aikuista muuttaa yhteen lapsien kera halusitpa tai et


      • Onnen ydin perhe
        jukni 69 kirjoitti:

        Kyllä se on perhe jossa kaksi aikuista muuttaa yhteen lapsien kera halusitpa tai et

        Ei mun tarvi haluta mitään! Mun lapset eivät enkä minä muuttele ex isän ja ex miehen eikä sutturoiden kanssa mihnnekkään, eivät ole pieninä eikä nyt aikuisina. Emme ole edes heitä nähneet, joten emme voi edes muuttaa eikä se suttura voi muuttaa meille.

        Näin meillä, halusitpa sinä sitä tai et.

        Olemme siitä etuoikeutetussa asemassa olleet, joten ei ole koskaan tarvinnut pelätä häirikkö sutturoita eikä miettiä koska ne tulee meitä haukkumaan, aina olemme rauhassa saaneet olla onneksi.

        Halusitpa sinä tai et!

        En voisi kuvitellakkaan semmoista tilannetta, että meillä asustelisi joku miehen suttura ja sotkisi kotimme.

        Halusitpa sitä tai et, niin ei meillä ole koskaan niin ollut. Jos sinä niin hlauat etkä pärjää yksin, niin ota vaikka viis tai kuus... tai niin monta että pärjäät. Me kaikki muut emme tarvi.


      • haloo aikuiset ihmiset
        Onnen ydin perhe kirjoitti:

        Ei mun tarvi haluta mitään! Mun lapset eivät enkä minä muuttele ex isän ja ex miehen eikä sutturoiden kanssa mihnnekkään, eivät ole pieninä eikä nyt aikuisina. Emme ole edes heitä nähneet, joten emme voi edes muuttaa eikä se suttura voi muuttaa meille.

        Näin meillä, halusitpa sinä sitä tai et.

        Olemme siitä etuoikeutetussa asemassa olleet, joten ei ole koskaan tarvinnut pelätä häirikkö sutturoita eikä miettiä koska ne tulee meitä haukkumaan, aina olemme rauhassa saaneet olla onneksi.

        Halusitpa sinä tai et!

        En voisi kuvitellakkaan semmoista tilannetta, että meillä asustelisi joku miehen suttura ja sotkisi kotimme.

        Halusitpa sitä tai et, niin ei meillä ole koskaan niin ollut. Jos sinä niin hlauat etkä pärjää yksin, niin ota vaikka viis tai kuus... tai niin monta että pärjäät. Me kaikki muut emme tarvi.

        Noniin pois muiden perheiden asioista ne nenät, oli ydin, uusio tai mikä tahansa niin mikä siinä loppujen lopuksi on tärkeintä on tuskin se nimike.


      • ........
        Onnen ydin perhe kirjoitti:

        Ei mun tarvi haluta mitään! Mun lapset eivät enkä minä muuttele ex isän ja ex miehen eikä sutturoiden kanssa mihnnekkään, eivät ole pieninä eikä nyt aikuisina. Emme ole edes heitä nähneet, joten emme voi edes muuttaa eikä se suttura voi muuttaa meille.

        Näin meillä, halusitpa sinä sitä tai et.

        Olemme siitä etuoikeutetussa asemassa olleet, joten ei ole koskaan tarvinnut pelätä häirikkö sutturoita eikä miettiä koska ne tulee meitä haukkumaan, aina olemme rauhassa saaneet olla onneksi.

        Halusitpa sinä tai et!

        En voisi kuvitellakkaan semmoista tilannetta, että meillä asustelisi joku miehen suttura ja sotkisi kotimme.

        Halusitpa sitä tai et, niin ei meillä ole koskaan niin ollut. Jos sinä niin hlauat etkä pärjää yksin, niin ota vaikka viis tai kuus... tai niin monta että pärjäät. Me kaikki muut emme tarvi.

        Oot todellakin pimee jos kuvittelet että ex miehesi uusi nainen asuisi teillä...
        ... on jo useasti kerrotu ettei ex miehesi uusi nainen miehensä kanssa OLE TULOSSA TEILLE!!! Heillä on omakoti jossa he olisivat joskus tavanneet ex miehesi lapsia... ...mutta ethän sinä katkera ihmisen kuvatus päästänyt lapsia isän luokse !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe