Olen ollut

olen ollut vainottu

syistä, joita en voi tietää, sillä enhän näe heidän päänsä sisälle. Se tuli mukanani tännekin, joten joku tai jotkut seurasivat toimintaani ja löysivät täältä hyvän areenan kiusaukselle. Käsittämätöntä, mitä ihmiset voivat tehdä.

Olen kasvanut kaiken sen yli ja en voi muuta kuin ihmetellä, mitä ihmisen pään sisällä oikein tapahtuu. Voin tuntea myötätuntoa heitä kohtaan, heidän vaikeuksiaan tai pelkojaan kohtaan ja olen pahoillani, että heidän täytyy purkaa sitä niin julmilla tavoilla toisia ihmisiä kohtaan. Sillä se minkä olen elämästä oppinut, niin sellaisesta ei pääse kuin koira veräjästä, elämällä on omat lakinsa, mutta ne eivät ole ihmisen lakeja.

Tämä on ollut opettavaista, mutta en siliti toivo vastaavaa kenellekään. Ja olen onnellinen siitä, millaiseksi olen kasvanut.

31

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkoiip

      vainotauti on paha

      • :) ap

        niin on, ja todellisuus vielä pahempi.


    • höpöthöpöt

      etkö hölmömpää aloitusta keksinyt? :)

      • ap.

        Ei se ole hölmö, se on asiallinen.


      • Anonyymi
        ap. kirjoitti:

        Ei se ole hölmö, se on asiallinen.

        Haiskahtaa vaan vainoharhaiselta!


      • Ap.
        Anonyymi kirjoitti:

        Haiskahtaa vaan vainoharhaiselta!

        Niinhän sitä luulisi ja hyväuskoisena mimäkin olen syntynyt. Mutta hakkereitten huvi tai sefujen seikkailu, mitä lieneekään, mutta saavat selville jotain kirjoittajista tai kirjoittajan koneelta. Vainoharhaakin voi olla, mutta sen kyllä tietää, milloin on aika avata silmät ja katsoa ikävää totuutta suoraan silmiin.


      • hyvin mahdollista
        Ap. kirjoitti:

        Niinhän sitä luulisi ja hyväuskoisena mimäkin olen syntynyt. Mutta hakkereitten huvi tai sefujen seikkailu, mitä lieneekään, mutta saavat selville jotain kirjoittajista tai kirjoittajan koneelta. Vainoharhaakin voi olla, mutta sen kyllä tietää, milloin on aika avata silmät ja katsoa ikävää totuutta suoraan silmiin.

        Joukkoon kyllä mahtuu aina korruptoituneita sefuja ja muita.


    • Yritän auttaa

      Ap usko mua, mut ei sua täällä kukaan vainoa! Mullakin oli tuollainen psykoosi ja luulin et mua tätä kautta "he" kiusasivat.

      Oo huoletta vaan ja poistunpalstaöta. Parin päivän päästä tuut järkiis ja tajuat ettei sua kiusata täällä :)

      • Ap.

        Niinpä juuri, ja mistäpä tiedän, jos se "he" olet juuri sinä. Auttava käsi on kovin lyhyt.


    • teit huora suolaset.

      Vainoan lisää!

      • ap.

        Ole hyvä vaan, katsotaan rauhassa kuinka suolaiseen liemeen vielä joudutkaan. NImittelystä voisin haastaa sut oikeuteen.


    • Lumi*

      Ihan kuin minun ajatuksia.. Sopisi omaankin tilanteeseen..

      • .vapaasti vaan.

        Tee samoin.


      • Lumi*
        .vapaasti vaan. kirjoitti:

        Tee samoin.

        No ainakin yritän..


    • lekuria tarvitset

      ja sinä ap olet tietenkin syytön kaikkeen.

      • sivusta kysyn

        tuskin sinä tunnet ap:ta, miksi haluat lyödä lyötyä?


      • Ap.

        Yleensä ihmiset ymmärtävät vasta sitten, kun se on myös oma kokemus. Jos et tiedä, niin älä tuomitse.


    • wainoaaaa.

      Sinä olet vainonnut minua niiden risujen heiluttaja miestes kanssa. Ei mikää ihme ku lähdette niin keposeen.

      • Itsekin olen kokenut

        tulleeni vainotuksi. Enkä siitä selviäisi tästä ilman ammattiapua, tähän on tultu.

        Mitä tästä opimme? Pois palstalta!

        Tuo IP-numeroiden hakkerointi on muutes laitonta! Ja sitten epäilen myös tapahtuneen sitä, et jotku vieläkin hakkerimmat pääsevät murtautumaan toisen koneelle, ja toisen koneen IP-tunneisteiden turvin voivat tehdä tuhjojaan: vähemmän hakkerit siis vedätettävissä. Asianomaisista puhumattakaan! Se selittäsi monta päätöntä ja perätöntä syytöstä, joita tullut vastaan. Eli toisen nimissä täällä (ja jopa livessä kaikin mahd. keinoin? roskapostitukset, vale- ja häirikköpuhelut ja -viestittelyt toisen "nimissä"... ?! vai lähteekö tässä jo vainoharhat jylläämään?!) tehdään tuhoja. Keväällä tästä oli jo puhetta täällä! Eli viisain pysyy pois täältä kokonaan!


    • en usko

      En usko että kukaan vainoaa ketään ilman syytä. Tottakai siihen on pieni mahdollisuus mutta vähän epäilen.

      • tuttipullot.

        En epäile vaan olen selvitellyt ne asiat juurikin niiden ÄIJIES kanssa.


      • Ap.

        Niin, mutta se syy ei välttämättä liity mitenkään siihen vainottuun, vaan vainoajan omiin henkilökohtaisiin kokemuksiin, jotka saattavat tulla vaikkapa lapsuudesta, ja jokin pieni seikka tuossa ihmisessä saattaa muistuttaa siitä ja laukaisee sen.

        Lisäksi Suomi on toivottoman vihreä maa kateuden suhteen. Myös erilaiset persoonallisuushäiriöt ovat todellisuutta myös täällä niinkuin siellä jokaisen omassa elämässäkin. Syitä voi olla lukemattomia ja joku valikoituu uhriksi. Yleensä se kiltti ihminen tai sellainen, jonka on vaikea vastata samalla mitalla takaisin. Sellainen, jota on turvallista kiusata, joka ei aiheuta harmia. Jonka kipuilua voi naureskellen katso, kun se ei uhkaa mitenkään. Onhan näitä nähty ja lehdistäkin voi lukea tuhat tarinaa.

        Oletko sinä ylpeä suomalainen?


      • s....
        tuttipullot. kirjoitti:

        En epäile vaan olen selvitellyt ne asiat juurikin niiden ÄIJIES kanssa.

        rintojen imeminen on kivaa


      • komppaan
        Ap. kirjoitti:

        Niin, mutta se syy ei välttämättä liity mitenkään siihen vainottuun, vaan vainoajan omiin henkilökohtaisiin kokemuksiin, jotka saattavat tulla vaikkapa lapsuudesta, ja jokin pieni seikka tuossa ihmisessä saattaa muistuttaa siitä ja laukaisee sen.

        Lisäksi Suomi on toivottoman vihreä maa kateuden suhteen. Myös erilaiset persoonallisuushäiriöt ovat todellisuutta myös täällä niinkuin siellä jokaisen omassa elämässäkin. Syitä voi olla lukemattomia ja joku valikoituu uhriksi. Yleensä se kiltti ihminen tai sellainen, jonka on vaikea vastata samalla mitalla takaisin. Sellainen, jota on turvallista kiusata, joka ei aiheuta harmia. Jonka kipuilua voi naureskellen katso, kun se ei uhkaa mitenkään. Onhan näitä nähty ja lehdistäkin voi lukea tuhat tarinaa.

        Oletko sinä ylpeä suomalainen?

        Toi on totta, ei tarvitse olla vainotussa mitään syytä, vaan juuri siinä vainoajassa. Kateus yksi niistä, halu hallita, nauttii kiusaamisesta.


    • ziissus mitä juttuja

      Eipä ole erityisesti huomattu että sua täällä kiusattu. Täällä on kaikenlaista väkeä. Älä ota kaikkea itsellesi.

      • Ap.

        Ja sinä tiedät kuka aloittaja on ja mitä muut kirjoittavat? Oletpa kaikkitietäväinen. Ja kuka sanoi, että kiusaaminen tapahtui täällä? Sanoin, että seurasi tännekin.


    • ikävä palstan mysteeri

      Heh. Illan jatkoa!

    • Jeps**

      Kerran jo kommentoin jo kerran tähän jotain mut laitanpa tämän vielä tähän..
      Aika jännä juttu miten moni asian huomasi.. Luulivat touhuavansa niin kuin kukaan ulkopuolinen ei mitään tajuaisi.. Mut väärässä olivat.. Eivät tajunneet miten moni heistä puhui paikassa kuin paikassa.
      Mutta.. Ehkä he joutuvat vielä vastuuseen teoistaan.

    • Käy lääkärissä ja kerro

      Hakeudu hoitoon. Minä olen lukenut palstaa vuoden päivät, eikä varmasti voi tietää keille kaikki hullut viestit ovat tarkoitettu. Jos näit vainoojia irl ja ne seurasi sua tänne, niin mieti vähän..onko nyt vainoharhaa vaan :)

      • ap.

        Joo, piti itseään niin ylivertaisena, että kehtasi irvailla siitä myös irl. Siinä sulle lääkäriä. Ynnä muuta, ynnä muuta, oli niin ilmeistä, että ymmärsivät varmasti muutkin, siellä tosielämässä.


    • kokemuksesta

      tiedän ja tunnen mistä ap puhuu. ihmiset ovat sairaita ja he eivät kestä elämää muuten kuin nuijimalla ne riippumattomat yksilöt maan rakoon. mieluiten vielä sylkevät päälle. he ovat täynnä vihaa. he eivät kestä aurinkoa eivät totuutta. he ovat vain zombeja verenimijöitä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe