naisen pitäis käsittää

itttsekuria

Rehevät, pyylevät naiset, käsittäkää nyt helvetissä kuka teitä haluaa, jatkakaa mässäämistä, eläkää siellä läskienne kanssa ja ihmetelkää kun ei kukaan mies ole kiinnostunut.... järki hoi

12

242

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keksi parempi

      Eipä kelpaa useimmat miehille edes luurangoksi laihduttaneina. Aina miehiltä löytyy tekosyitä, miksi ei kiinnosta.

    • esi vaade??

      167/67on ihan ok kunhan tissit on c eikä pahoja jenkkoja

    • Mumsmums...

      Mä en kiinnosta ketään edes laihana, kun on liian rumat kasvot =D

    • lihavaihana

      Miksi olet niin vihainen? Tämä lihava nainen ainakin saa kiinnostusta. ;) Makuja on monia. Terveyden vuoksi pudotan painoa, flaksin kohteet saattavat toki muuttua. Ketään en väkisin viettele, ei ole sinulla pelkoa. ;)

    • Rumaksi syntynyt

      Minusta kukaan mies ei ollut kiinnostunut silloinkaan kun olin laihempi. Kun ei ole nätti, eikä edes kaunis niin ei miehet noteeraa millään tavalla. Ei näin ruma kasvoisella ole ikinä ollut mitään mahdollisuuksia miesten silmissä. Kuka mies nyt rumasta huolisi kun maailma on pullollaan nättejä ja kauniita naisia.

    • tiimalasi___

      Jaa, kyllä vain kaverini jotka ovat ylipainoisia ovat he aina miehen saaneet esim. baarista :P itse taas olen laiha ja ulkonäöstä huoltapitävä, muttei baarissa miehet minun kimpussa pyöri. Että tän mukaan on kannattavampaa olla ylipainoinen :D

      • Valaan Pyydystäjä

        Mätisäkeiltä irtoaa tussua helposti, siksi itsekkin niitä patjoina käyttänyt, yhden kanssa jopa seurustellut vaikka silmiä kirveli. Kauniiden naisten kanssa joutuu enempi panostamaan jutusteluun ja muuhunki käytökseen.


      • tiimalasi___
        Valaan Pyydystäjä kirjoitti:

        Mätisäkeiltä irtoaa tussua helposti, siksi itsekkin niitä patjoina käyttänyt, yhden kanssa jopa seurustellut vaikka silmiä kirveli. Kauniiden naisten kanssa joutuu enempi panostamaan jutusteluun ja muuhunki käytökseen.

        Niii-in kuten sanoin: ylipainoisilla on helpompaa jos kerran heitä pidetään helpommin lähestyttävinä :P


      • Viimeinen Unelma

        Olet ilmeisesti niin kaunis, ettei monen itsetunto riitä lähestymään sinua.


    • Itse kuria

      Olet vaahdonnut täällä jo niin monta kertaa tästä aiheesta että eikö olisi aika jo SINUN käsittää jotakin????

      Me rehevät pyylevät naiset elämme varmasti mielenkiintoisempaa elämää kuin sinä ja meille löytyy varmasti enemmän ottajia kuin sinulle. Sekö se pohjimmiltaan kismittää,

      Meitä NAURATTAA!!!!

    • 21veejätkä

      Kyl muijal pitää olla vähän kurveja ja pehmeyttä :)

    • Asia ymmärretty

      Juu kyllä minä ainakin käsitän ihan täysin. Ei naiselle ole mikään elinehto löytää itselleen mies. Parisuhde ei ole pakollista Suomessa. Nainen voi elää ihan yksinkin jos niin haluaa. Oli hän sitten lihava tai laiha. Seurustelu ei ole pakollista. Naimisiin ei ole pakko mennä. Yhdessä asuminen avoliitossa ei ole pakollista. Lasten hankkiminen ei ole pakollista. Jokainen saa elää niin kun haluaa kunhan ei tee mitään sellaista mikä on rikollista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe