AMUTINKO LENTTIS OLLIKALAN YLÄ?

ammutin ales

Semosta puhutan, etä Lento Konne amutin Ales.Tapahtusi Ollikalasa.
Ja siten Kaiki tyypit niinkus heitti Veivins.
Mitä SÄ siihen sanosit?

30

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salo on...

      Kaikki on mahdollista varsinkin Ollikkalassa.Se on Salon helmi.

      • raitoja o

        Ollikalasa juokse pitki katuja yks Raitaline Seebra Hevonen. Ja hirnu mennesäns.


      • Hih.
        raitoja o kirjoitti:

        Ollikalasa juokse pitki katuja yks Raitaline Seebra Hevonen. Ja hirnu mennesäns.

        Hih.


      • simmottis ole
        Hih. kirjoitti:

        Hih.

        Ollikalasa ole yks simmottine Äite ko näyttää Jätkkile Perrsetä.


      • käytetän perssetä
        simmottis ole kirjoitti:

        Ollikalasa ole yks simmottine Äite ko näyttää Jätkkile Perrsetä.

        Sit siel ole simmotineki Äite ko myäs Käyttä Perrsetä.
        Sis ninku Jätkkie kaa.


    • olli kalassa?

      voisitko kääntää tuo kirjoituksen suomeksi? Kiitos

    • hvee

      hv...ei sun jutut ole hauskoja.

    • DiuDiuDiu

      Aloittajan viestistäkin huomaa että Märystä poistettiin asiakaspaikkoja ja niistä tehtiin avohoitopotilaita....

    • puh

      On tämä outo foorumi. Tuo sama jannu häiriköi jo ihan joka keskustelua. On varsin osaaottava. Eikö lääkärit enää anna lääkkeitä.

      • Ison tykin omaava

        Ei se aivan niin ollut, mää olin partsilla ja vedin siellä käteen.
        No, luotihan lähti kun pitkä piippu on mulla jopa taivaisiin.
        Samaan aikan se lentsikka lensi ylitseni ja heti huomasin kuinka sen suihkumoottorit sammuivat, mällini oli siis osunu siihen koneesen - päätelin sen heti.
        Menin siten pelossani nukkumaan ja vedin viltin pääni ylitse.
        Aamulla kun uutisissa sanottiin sen koneen tippuneen mun mällini vuoksi, alkoi pelottaa.
        Mit mä teen tän kauhian tykkini kanssa?


      • Iitan kamu
        Ison tykin omaava kirjoitti:

        Ei se aivan niin ollut, mää olin partsilla ja vedin siellä käteen.
        No, luotihan lähti kun pitkä piippu on mulla jopa taivaisiin.
        Samaan aikan se lentsikka lensi ylitseni ja heti huomasin kuinka sen suihkumoottorit sammuivat, mällini oli siis osunu siihen koneesen - päätelin sen heti.
        Menin siten pelossani nukkumaan ja vedin viltin pääni ylitse.
        Aamulla kun uutisissa sanottiin sen koneen tippuneen mun mällini vuoksi, alkoi pelottaa.
        Mit mä teen tän kauhian tykkini kanssa?

        Tuhane Riemu Iita sanosi Etä ku sulla o tollane Molo nii saat panna sitä ½:oleen Hintaan. Meinaan ku Iita tykkä Isost Molost.
        Tuhane Riemu Iita pyys mua kirjottaan tän ku ite ei osa Lukee eikkä Kirjotaa.


    • kallupi hommaa

      Meitän tartte tehtä Kallupi. Siis etä millasi Korvauksi meet vaatitan Lento Kone Virmoilta kune häirriköi täälä Ollikalasa.

      • fyffet heti täne

        Meitän pitä vaatija paljo fyffee siitä ku tommoset Lento Virmat lähettä kaikellaista romuu täne Ollikalaa ja Romut putoo Olikalaa ja sit ku ihmise heittä Veivisä nii kaiki Raatot putoo täne Ollikalaa nii miks ne Terrorrisoi Oillikalaa?
        Vaatime korvvauksia.


    • jämpttii o

      Soon iHA VARMMASTI Osus Kaupa vika ku Lenttis amutin ales Ollikalasa.

      • emmää muta

        Emmää muuta muta ihmme jutu soon ku Ollikalasa tollee amutan Lentto Konei ales.


    • ---> ammutin ales <-

      OOtko sää vetäny muutaki ku rekee?

      • ollikalasa tapahtu

        Siin ov varmmasti jotain tekkemistä kans tola Litlilä ku Lenttis amutin ales.
        Tää tapahtusi sis Ollikalasa.


    • meinaten

      Onks tomone sivistynytä etä tollee heitetää Veivi? Mää vaa kysy?
      Meinaavvaa sitä kume täälä Ollikalasa ollan Tosi Sivistynei.

    • ehtotus

      Kansai-välline tutkimmus Komisijo tule ny Ollikalasee. Tarjota niile kiljuu Jallun kämpäsä ja Tuhane Riemu Iita jakaa niile Toosaa nii sit ne saa hyvä käsityskuva eli imako Ollikalasta ja anta meile Paljo Raha.

    • utelenpa vaan

      Kuka sekopää ampui lentopallon l. lentiksen alas ollikakkalassa?

      • asijan Laitta

        Olet käsitäny Vääri. Lenttis-Pimuila on näti persse. Jätkät vaa ampuaa Permaa likkoje Persseese.
        Muta site joku Ampusi Lentto-Konneta käsi tuli asela elikkä tykilä elikkä
        pansari-nyrkilä ja Lentto-Konne ninku putosi ja Kaiki Tyypit ninku heitti Veivis.
        Tämä tapahtusi siis Ollikalasa.
        Nin kerrotan.


      • silvissii
        asijan Laitta kirjoitti:

        Olet käsitäny Vääri. Lenttis-Pimuila on näti persse. Jätkät vaa ampuaa Permaa likkoje Persseese.
        Muta site joku Ampusi Lentto-Konneta käsi tuli asela elikkä tykilä elikkä
        pansari-nyrkilä ja Lentto-Konne ninku putosi ja Kaiki Tyypit ninku heitti Veivis.
        Tämä tapahtusi siis Ollikalasa.
        Nin kerrotan.

        Johan selvis, sekopää juttua.
        Kannattaa muistaa aamulääkitys heti aamulla.


      • tiedoton..
        silvissii kirjoitti:

        Johan selvis, sekopää juttua.
        Kannattaa muistaa aamulääkitys heti aamulla.

        LP-salon herkkuperseet on ny lomalla. Voiko yhen vuokrata omaks iloks, niiku kotiin ?


      • palkka luonnosa
        tiedoton.. kirjoitti:

        LP-salon herkkuperseet on ny lomalla. Voiko yhen vuokrata omaks iloks, niiku kotiin ?

        Mäkans halusisin yhen semmosen niinku Kahvin-keittäjäks.
        Maksasisin palkan luonnossa.


      • 1 herkkuperse
        palkka luonnosa kirjoitti:

        Mäkans halusisin yhen semmosen niinku Kahvin-keittäjäks.
        Maksasisin palkan luonnossa.

        "palkka luonnossa" Ai marjoja keräämällä, ei onnistu, keitä itte sumppis.


      • hyvä palka
        1 herkkuperse kirjoitti:

        "palkka luonnossa" Ai marjoja keräämällä, ei onnistu, keitä itte sumppis.

        Oot käsitäny väärrin. Palka luonosa tarkotta sitä etä jätkä panee ämmää niinku palkaks jostai hommast. (Tai etä ämmä anta karjule vitttua niinku palkaks jostai tyästä.)
        Nii etä jos tuut niinku Kahvin-keittäjäks saat moloa toosaas ja persse-reikääs. Hyvä palka, eikö tota?


      • Susa...
        hyvä palka kirjoitti:

        Oot käsitäny väärrin. Palka luonosa tarkotta sitä etä jätkä panee ämmää niinku palkaks jostai hommast. (Tai etä ämmä anta karjule vitttua niinku palkaks jostai tyästä.)
        Nii etä jos tuut niinku Kahvin-keittäjäks saat moloa toosaas ja persse-reikääs. Hyvä palka, eikö tota?

        nykyjää käy enää käteine tai höyläät korttias. Maksu luonosa ei enää onnistu


      • olen.harmmistunnut
        asijan Laitta kirjoitti:

        Olet käsitäny Vääri. Lenttis-Pimuila on näti persse. Jätkät vaa ampuaa Permaa likkoje Persseese.
        Muta site joku Ampusi Lentto-Konneta käsi tuli asela elikkä tykilä elikkä
        pansari-nyrkilä ja Lentto-Konne ninku putosi ja Kaiki Tyypit ninku heitti Veivis.
        Tämä tapahtusi siis Ollikalasa.
        Nin kerrotan.

        Mieleläme meet Ollikalan asukat hihtäsime, koskas meet AINNA huolehtime vysiikastame. Muta ko Ulkkomalaset pakolaset ei osa hihtää, nii ne SOTKEE latut kävelemälä latun päälä. Voi vitu!
        Minnu harmmitaa.


    • tupuri rules

      Siirtäisin katseet siellä Ollikkalassa kyllä niihin viestin ullomiesten perseisiin,

      • Verkkomarkkina Woima

        Mulla kokemusta verkkotytöistä useammalta vuodelta ja mitä isompi on ponnistusvoima verkolla sitä lujempi on myöskin ote herkkutatista sen ollessa aivan herkun pohjaan painettuna.
        Mutta varokaa venäläisiä verkkoperseitä, niillä niin kova se puristusvoima että kerran olin nalkissa kolme vuorokautta kuin koirat tekee, ne jää usein nalkkiin.
        Venakkoverkkoperseille on varmaan Putin asentanut putkipihdit sinne, no sinne justiinsa (en uskalla ääneen sitä sanoo kun KGP kuitenkin tän lukee).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe