Yksinäistä ajelua

turha mies

Tuntuu hölmöltä ajella aina yksin lavalle ja yksin kotiin, kun tietää, että tanssimassa käy paljon muitakin, joista saisi matkaseuraa puolin ja toisin. Mutta ei sitä voi tuntemattomille tanssin yhteydessä mitään kyytiä ehdotella - luulevat vielä joksikin sarjamurhaajaraiskaajaksi. Sitä paitsi naiset varmaan kulkevat mieluiten yksin tai keskenään osoittaakseen ylemmyytensä ja sen, että mies kelpaa vain tanssiin eikä mihinkään muuhun.

20

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tralalaat

      Monet miehet ja naiset kulkevat sen takia yksin mennessään tansseihin ja tansseista pois koska jos "joku" kiinnostunut näkisi ihastuksensa lähtevän tai tulevan "toisen" kanssa niin saattaa olla se ihastus entinen ihastus!

      Toisaalta jo "toivonsa" menettäneet haluaisivat kyyditellä pelkästään auttamisen ilosta koko sydämestään.
      Näin on myös itselläni, eihän sitä koskaan tiedä milloin sen oikean kohtaa ja se voi vaikuttaa parketille pääsyynkin.

      Aikoinaan eräässä tanssiravintolassa kävi mies joka aina mielellään kuskasi itseään nuorempia naisia kotiin, niinkuin minuakin kerran. Sukulaismies oli kyseisessä ravintolassa töissä ja hän kertoi kuinka mies aina kehuskeli sitten pääsevänsä aina iltakahveellekin pidemmäksikin aikaa. Jututtaessani tuttuja naisia joita hän oli myös kuskannut niin tultiin tulokseen että ensinnäkin mies oli niin ujokin että hyvä kun keskustelu sujui kahden kesken. Niin mitenköhän olisi käynyt jos olisi oikeasti ehdottanut seksittelyä miehen kanssa, olisi varmaan pupu juossut puskaansa.

    • Nettimaailmaan
    • seinäruusu

      tämä varmaankin toimii siellä etelässä, mutta enpä ole paljon nähnyt pohjoisen tanssipaikkoja.

    • Kokeile vaikka!

      Naiset eivät kulje yksin tai keskenään osoittaakseen ylemmyytensä, vaan siksi, etteivät leimautuisi jonkun "pariksi". Itsekin olen kulkenut joskus jonkun kyydissä ja se on aina aiheuttanut kyselyjä mahdollisesta seurustelusta kyyditsijän kanssa.

      Kyyditsijät ovat myös muutamaa poikkeusta lukuunottamatta halunneet tehdä kanssani lähempää tuttavuutta. Koska kiinnostus ei ole ollut molemminpuolista, on varmaankin molempien parhaaksi, ettei jatkossa kuljeta yhdessä. Jos kyse on puhtaasti tanssikaverista, on tilanne tietenkin toinen.

      Tarjoatko kyytiä vain niille naisille, joista olet kiinnostunut? Mitä jos aloittaisitkin kertomalla, että sinusta on tylsää ajella yksin ja että ottaisit mielellään kyytiläisiä. Kerro mistä päin olet ja jos nainen on samalta suunnalta, anna hänelle numerosi ja kerro, että myös naisen ystävätär on tervetullut kyytiin. Näin osoitat, että olet seurallinen ja ystävällinen ihminen. Tanssita myös naisen ystävätärtä ja kerro hänelle samat asiat. Älä lähentele, ehdottele mitään tai puhu kaksimielisyyksiä. Varmasti löytyy kyytiläisiä!

      • Kimpaton

        Hieno rautalanka vääntö asiasta , kiitos!


      • tangon huumaa

        Tässä tuli minulle uutta, en ole ajatellut tätä.

        "Naiset eivät kulje yksin tai keskenään osoittaakseen ylemmyytensä, vaan siksi, etteivät leimautuisi jonkun "pariksi". Itsekin olen kulkenut joskus jonkun kyydissä ja se on aina aiheuttanut kyselyjä mahdollisesta seurustelusta kyyditsijän kanssa."

        Kannattaskohan kysellä sitä kyytiä lähinnä pariskunnilta?

        Tosin suurinosa pariskunnista häipyy kesken illan ja on ikävä jättää tanssit kesken, jos on mukavaa.


    • mävai?

      toivottavasti lavalla on enempi tänää porukkaa, ku ei oo esiintymässä viimeisiä hittejä laulava artisti..

    • turha nainen

      ja minä haaveillut että yksi mies kysyisi joskus tarvisinko kyytiä, vai olenko omalla autolla, mutta ei kysy. Aina tulee ja menee yksin. Nyt ois vähän sama suuntakin. Jos ihan eka tapaamisella kysyy joku kyytiin, varmasti en menisi.

      • tangon huumaa

        Kannattaskohan sinun ensi kerrala harmitella "tälle" miehelle tanssimatkojen kalleudesta ja kuinka tylsää on ajella loppukesän pimeinä öinä yksin kotio.

        Tiedän siinä olevan riskitkin (hyvin pieni), voihan olla että mies peläästyy, eikä uskaltaudu kanssasi enään edes tanssiin.


      • turha nainen
        tangon huumaa kirjoitti:

        Kannattaskohan sinun ensi kerrala harmitella "tälle" miehelle tanssimatkojen kalleudesta ja kuinka tylsää on ajella loppukesän pimeinä öinä yksin kotio.

        Tiedän siinä olevan riskitkin (hyvin pieni), voihan olla että mies peläästyy, eikä uskaltaudu kanssasi enään edes tanssiin.

        kiitti vinkistä, tuon teen....riski pitää aina ottaa, muuten elämästä jää aika vähän käteen. Jos ei sitten uskalla edes tanssimaan hakea, niin se on ihan hänen asiansa, minä olen sitten tehnyt oman osuuteni.


      • Mies ..
        turha nainen kirjoitti:

        kiitti vinkistä, tuon teen....riski pitää aina ottaa, muuten elämästä jää aika vähän käteen. Jos ei sitten uskalla edes tanssimaan hakea, niin se on ihan hänen asiansa, minä olen sitten tehnyt oman osuuteni.

        "Naiset eivät kulje yksin tai keskenään osoittaakseen ylemmyytensä, vaan siksi, etteivät leimautuisi jonkun "pariksi".

        Ainakin minulle tulee epäillys että naiset ovat
        lesbopari jos kaksistaan ovat tansseissa.
        Muutenkin pidän enemmän itsenäisistä ihmisistä.
        Paljon helpompaa kun asiat voidaan sopis ilman
        kolmatta osapuolta.


    • Varmuus parasta

      Saattaahan yhdessä liikkuvat "ystävättäret" tosiaan olla lesboparikin. Varminta on pysyä kaukana henkilöistä, joilla on minkäänlaisia ihmissuhteita, koska niihin voi liittyä jotain epäilyttävää seksuaalista toimintaa.

      • äly hoi

        Miksi lesbopari kävisi tanssimassa miesten kanssa?


      • Mies..
        äly hoi kirjoitti:

        Miksi lesbopari kävisi tanssimassa miesten kanssa?

        Kun minä en ole lesbo niin minä en myöskään
        lesbojen asioista kaikkea tiedä.
        Kerran nainen tuli todella innoissaan minua
        kohti ja nappasi minun takanani olevan
        naisen tanssimaan kanssaa. Olin aikalailla
        hämmästynyt.
        Kerran kaksi naista suutelivat yliopiston
        ovella toisiaan. Minulle tuli sellainen tunne
        että se oli jonkinlainen esitys minulle.

        Kerran pari naista tanssivat parina tanssiryhmässä ja minun olisi pitänyt
        tanssia sen takia miehen kanssa.
        Kun protestoin toinen naisista syytti
        minua seksuaalisesta ahdistelusta.
        Myöhemmin tuo samainen nainen
        puhui taransukupuolisten oikeuksista.

        Tosiaan minä en kaikista luonnonoikusta
        ole perillä. Minulla on munat ja pystyn puremaan
        naista perseeseen.
        Naisten kanssa on mukava tanssia.


      • tod
        Mies.. kirjoitti:

        Kun minä en ole lesbo niin minä en myöskään
        lesbojen asioista kaikkea tiedä.
        Kerran nainen tuli todella innoissaan minua
        kohti ja nappasi minun takanani olevan
        naisen tanssimaan kanssaa. Olin aikalailla
        hämmästynyt.
        Kerran kaksi naista suutelivat yliopiston
        ovella toisiaan. Minulle tuli sellainen tunne
        että se oli jonkinlainen esitys minulle.

        Kerran pari naista tanssivat parina tanssiryhmässä ja minun olisi pitänyt
        tanssia sen takia miehen kanssa.
        Kun protestoin toinen naisista syytti
        minua seksuaalisesta ahdistelusta.
        Myöhemmin tuo samainen nainen
        puhui taransukupuolisten oikeuksista.

        Tosiaan minä en kaikista luonnonoikusta
        ole perillä. Minulla on munat ja pystyn puremaan
        naista perseeseen.
        Naisten kanssa on mukava tanssia.

        No voi voi. Kylläpä oletkin kokenut kovia!

        Pidä varasi, sillä lavoilla käy yhä enemmän seksuaalivähemmistöjen edustajia, joten kohtaamiset heidän kanssaan tulevat lisääntymään. Voit kuitenkin lohduttautua sillä, että lesbot eivät ole himpun vertaa kiinnostuneita sinusta.


    • maire64

      Paskat se naisten ylimielisyyttä on, etteivät tule kyytiisi.

      Se on tervettä itsesuojeluvaistoa. Kyllä he kyytiisi tulevat jos sitä tarvitsevat.
      Pyydä heitä mieluummin kahville.

      • hei trolli

        Loistoesimerkki taas siitä, ettei lueta toisten viestejä ollenkaan. Aloituksesta käy täysin selvästi ilmi, ettei aloittaja edes kysy ketään kyytiin. Viestisi on siis pelkkää huuhaata.


      • Syy löydettävä!
        hei trolli kirjoitti:

        Loistoesimerkki taas siitä, ettei lueta toisten viestejä ollenkaan. Aloituksesta käy täysin selvästi ilmi, ettei aloittaja edes kysy ketään kyytiin. Viestisi on siis pelkkää huuhaata.

        Keskustelun avaajan pitäisi ehkä kuitenkin vilkaista itse peiliin: peiliä tarkoin tutkimalla hän ehkä saattaisi nähdä sieltä, mikä hänelle aiheuttaa sitä alemmuudentunnetta. Keskustelun avaajan nähneet naisethan eivät vastaavaan tarkoitukseen mitään peiliä tarvitse: nopea vilkaisu keskustelun avaajaan todennäköisesti riittää kertomaan hänen alemmuudentunteensa syyt ja ehkä jopa sen pahimmat seuraukset. Siitä voitaisiin toki keskustelun avaajan kanssa keskustella hamaan maailman tappiin saakka, onko po alemmuudentunteitten syyt nähneitten naisten toimesta täysin reilua jättää kertomatta näitä syitä keskustelun alemmuudentuntoiselle avaajalle: mitään ongelmaahan ei voi poistaa, ennen kuin ongelman syy on tiedossa. Puoskarit ovat tietysti tässä suhteessa asia erikseen, mutta järkevästi ajatteleva ihminen yrittää esimerkiksi hevoskusiaisongelmastaan eroon päästäkseen löytää kiinteistöstään hevoskusiaisongelmansa syyn eli kiinteistönsä lahon kohdan ylä- tai alapuolella olevan kosteudenlähteen - eikä ala muitta mutkitta purkaa kiinteistönsä rakenteita vastapäiseltä puolelta kiinteistöä, vaikka puoskari eli esimerkkitapauksessamme talotohtori niin suosittelisi.


    • Jope´

      Transut ovat löytäneet lavat joo.

    • dfsgfd

      hehee..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      380
      3820
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1881
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1424
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      961
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      920
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe