Kuolemattomat tunteet.

Sattuu

Palataan ajassa ~8-vuotta taakseppäin. Oli ensimmäinen koulupäivä. 7-luokka oli alkamassa ja paljon uusia ihmisiä ympärillä. Luokkamme kokoontui yhteen huoneeseen ja aloimme tutustua uusiin luokkalaisiimme. Olen todella ujo ja hiljainen poika joten hakeuduin luokan perälle nurkkaan istumaan. Alan katselemaan ympärilleni ja nään todella kauniin tytön luokassamme. Silloin en vielä ymmärtänyt suhteista tai tunteista varmaan mitään enkä varmaan vieläkään tiedä mutta rakastuin tuohon tyttöön välittömästi.

Vuodet vierivät ja yläaste loppui. En puhunut tuona aikana tälle tytölle varmaan ainuttakaan sanaa. En uskaltanut avata suutani. Kun yläaste loppui, en kuullut tai edes nähnyt häntä reiluun 3vuoteen. N. 1,5 vuotta sitten Aloin liikkua tietyssä kaveriporukassa jossa tämä tyttökin liikkui. Vaikka viime näkemisestä oli kulunut jo monta vuotta, niin en ollut unohtanut tätä tyttö. Hän oli elänyt haaveissani koko tuon ajan siintä lähtien kun hänet olin 7-luokalla nähnyt.

Tuossa kaveriporukassa uskalsin puhus hänelle jo vähän mutta en kunnolla. Katselin häntä huomaamattomasti aina kun siihen oli mahdollisuus. Eräänä vkloppuna lähdimme kaveriporukassa baariin ja tyttökin lähti mukaan. Muut pääsivät sisään mutta tämä tyttö oli unohtanut henkkarit kotiin eikä päässyt sisälle. Silloin keräsin rohkeuteni ja lähdin tämän tytön perään. Hänen kaverinsa oli tulossa hakemaan ja kysyin pääsenkö samalla kyydillä. Kävellessämme noutopaikalle uskalsin puhua ensimmäistä kertaa kahden hänelle. Sen illan jälkeen aloimme viestitellä päivittäin.

Meni kuukausi tai kaksi, jonka jälkeen uskalsin kertoa hänellä tunteistani. Hän vastasi että kiva tietää mutta meillä ei koskaan tulisi olemaan suhdetta. Tyttö kyseli edellisistä tyttöystävistäni ja vastasin ettei niitä ole. En ollut edes koskenut kehenkään tyttöön. Jostain aiheesta päädyimme juttelemaan pussailusta. Tyttö sanoi että voisi antaa minun kokea sen hänen kanssaan. Eräänä iltana sitten katselimme meillä leffaa ja annoin nopean pusun huulille. En tiennyt yhtään mitä pitäisi tehdä. Sen jälkeen tyttö tuli ja pussasi. Olin kuin taivaassa. Halusin tietysti lisää ja näitä pussailu iltoja olikin sitten enemmän. Sitä kesti ~8kk.

Tällä tytöllä oli myös toinen miespuolinen kaveri. Tai niin hän ainakin sanoi että tämä oli pelkkä kaveri kun sitä häneltä kysyin ennenkuin olinme aloittaneet pussailut. Tuona 8kk aikana minulle selvisi kuitenkin asioita. Tämä toinen mies oli majaillut tämän tytön luona koko tuon ajan mitä me olimme pussailleet, hekin olivat tehneet samaa ja lisäksi vielä paljon enemmänkin. Heillä ei kuitenkaan ollut suhdetta. Vaikka tiesin nämä kaikki, niin siltikin yhä rakastin tuota tyttöä.

Tämä toinen mies sai sitten kuulla että mekin olimme pussailleet. Hän suuttui ja lähti pois. Viikon verran tämä tyttö itki sen miehen perään että tule takaisin. No lopulta se mies sitten tuli. Olin miettinyt jo muuttoani ulkomailla aikaisemmin kun olin kuullut näiden kahden tekemisistä mutta tämä tyttö sai minut aina jäämään. Nyt olen miettinyt sitä vaihtoehtoa uudestaan. Olisiko se ainut tapa unohtaa tämä tyttö? Tämä tyttö johon rakastuin ensisilmäyksellä eikä mitkään asiat ole latistaneet tunteita vaikka hän on tehnyt eri asioita toisen miehen kanssa.

Tämä on vain erittäin vaikeaa rakastaa tyttöä jota ei voi koskaan saada. Mutta siltikään en pysty häntä unohtamaan. En edes pysty ajattelemaan, että voisin joskus seurustella jonkun muun kanssa. Minusta tuntuu että elän loppuelämäni näin. Yksin. Tiedän mitä elämältäni haluan. Haluan elämäni aikana vain yhden naisen jonka kanssa viettää se loppuelämä onnellisesti yhdessä mutta tätä ei tule koskaan tapahtumaan.

2

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ois kyllä

      ihanaa, jos saisit hänet.

    • Eläluovuta.

      Ymmärrän tilanteesi täysin. Olen itse ollut rakastuneena erääseen mieheen jo 4vuotta. En vain saa mielestäni häntä. Tämä mies ei vain halua mitään vakavaa. Hänkun on sellainen pleijeri. Tiedän paljon hyvännäköisiä miehiä mutta en tunne vetoa heitä kohtaan. Koita jaksaa. Ehkä hän vielä joskus rakastuu sinuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1254
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1082
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      867
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      751
    Aihe